Aha we shall see. Het is mijn 2e jaar pas dus voor mij maken herhalingen (nog) niet zo veel uit. Zo heel veel spannende nieuwe acts zijn er niet, 2012 is muziekaal een vrij mager jaar naar mijn mening. Het gene wat nieuw en leuk is boeken ze al (Django Django, Of Monsters and Men etc.)quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
LowlandsCamping, helaas.
Maar ik heb het al eerder genoemd zien worden, zou het niet erg vinden. Alhoewel het natuurlijk niet een al te erge herhalings-editie moet gaan worden.
Inderdaad, vind het ook zonde als er twee keer achter elkaar dezelfde act wordt geboekt, hoe tof het ook was. Vind dat juist leuk aan Lowlands dat ze daar een beetje rekening mee houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind twee of drie jaar op rij altijd wat overdreven, tenzij er echt wat bijzonders is zoals een grote doorbraak. Volgens mij maakte Saybia een dubbel maar die gingen van vroeg in een halflege india naar een volle Grolsch. En The Infadels deden ook zoiets. Maar gaarne zo min mogelijk dubbelingen.
ow zo, ja dan is het logisch dat je dubbelingen krijgt. Maar ze moeten er wel voor waken dat het een herhalingen jaar wordt. Voor mijn gevoel is er ooit zo'n jaar geweest. Leek wel the best of Lowlands jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef theodoor9 het volgende:
Ik bedoelde ook niet acts die 2 jaar achter elkaar geboekt worden maar acts die er bv 2 en 4 jaar geleden stonden.
Vergeet niet dat Pukkelpop de line up compleet is en Lowlands pas op 60 vd 150 zit. Tja is ook vaak een kwestie van smaak. Pukkelpop heeft nu eenmaal meer dance en hardere rock/metal. Lowlands heeft tot nu toe oa The XX, Kasabian, Skrillex, nicolas jaar, Jamie xx, Kyteman en Triggerfinger die niet op Pukkelpop staan. Dat zijn ook geen slechte actsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, ik gun Pukkelpop het beste na vorig jaar en dat het maar een mooie editie mag worden..
..maar vanwege tevredenheid met de Lowlands line-up tot nu toe heb ik me nog niet zo bezig gehouden met vergelijken met PP..tot net..maar jebus, we worden nu al heel erg geowned. Er is eigenlijk nog best werk aan de winkel!
Zo hoort het inderdaad, ∆.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef Tourniquet het volgende:
∆ mag zeker ook komen ja, had even gemist dat ze ook op PP staan. Zou een gemiste kans zijn als LL deze bands laat schieten.
Chemical Brothers!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Dikketroela het volgende:
Uit de 3voor12 nieuwsbrief:
Pinkpop is weer voorbij dus we kunnen ons gaan opmaken voor het volgende grote alternatieve festival dat Nederland rijk is! Vorige week is bekend geworden dat ongeveer elke grote elektronische act die je moet zien in 2012 allemaal in de polder zullen staan dus dansen zullen we!
Aangezien die vorig jaar het weekend van Lowlands in de buurt waren, een aantal dagen vrij hadden met lowlands en Lowlands toe heeft gegeven dat het niet lukte met de grote namen, zie ik ze dit jaar ook niet komen.quote:
Paar jaar terug volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |