Blijven proberen, lukt vast wel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:20 schreef Perquisite het volgende:
Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria
Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
Ik kom er niet meer doorheen, dus waarom nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog 10 minuten om te bevestigen
Ik ben gewoon door, hoef alleen te betalen. Maar ja, wat moet ik er mee, ik heb mijn kaartje alquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Perquisite het volgende:
Ik had ze ook in reservering, kreeg ik die melding weer.....
kopen en aan mij doorverkopen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon door, hoef alleen te betalen. Maar ja, wat moet ik er mee, ik heb mijn kaartje al.
Ik maak gelijk geld over! Trust me! Heb het al klaar staan op me rekening, dus of ik het nou aan jou geef of aan die kut site die me er niet doorlaatquote:
ik wil er best 1 kopen voor je, eticket (dan kan t meteen afgehandeld wordenquote:
Hard copy, mocht ik er toch vanaf willen verkoopt het makkelijker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef zoz het volgende:
Ik heb gewoon fast tickets genomen. Wat jullie?
Ik was bang dat hij straks bij de post kwijt zou raken.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zat voor de gein te klooienik kan 1 afrekenen heb nog 8 minuten maar hoef er niet 1
Precies hetzelfde, kom er nu al 2x doorheen.. maar dan zie ik dat bedrag van 322 euro en dan word ik er weer aan herinnerd waarom ik ze niet kan/wil kopenquote:
Ik kom wel binnen, het ging me er meer om dat m'n aanhang + iemand ook mee kan. Nou dat kan nuquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, kom er nu al 2x doorheen.. maar dan zie ik dat bedrag van 322 euro en dan word ik er weer aan herinnerd waarom ik ze niet kan/wil kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |