Ik heb er vorige week nog een gescoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:05 schreef Merkie het volgende:
Vorig jaar was ik ook doodsbang geen kaartje te hebben. Een dag / twee dagen voordat het begint kan je makkelijk een tweedehandskaartje tegen kostprijs krijgen, geloof me.
In drie jaar tijd geen kans om 180 piek bij elkaar te schrapen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef W.Wiebel het volgende:
Foo.. Foo.. Foo Figters
*huilt*
Heb al 3 jaar niet op tijd geld genoeg, snif..
De goede oude tijd (2009), toen Lowlands nog niet binnen een minuut was uitverkocht..
Anders ga je bij de lokale supermarkt vragen of ze nog kassameisjes nodig hebben, in plaats van hier te lopen janken dat je geen geld hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef W.Wiebel het volgende:
Foo.. Foo.. Foo Figters
*huilt*
Heb al 3 jaar niet op tijd geld genoeg, snif..
De goede oude tijd (2009), toen Lowlands nog niet binnen een minuut was uitverkocht..
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je echt graag wil gaan lukt het je heus wel om een kaartje te krijgen. Je hebt gewoon niet genoeg moeite ervoor gedaan
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:53 schreef Hpzone het volgende:
[..]
In drie jaar tijd geen kans om 180 piek bij elkaar te schrapen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Anders ga je bij de lokale supermarkt vragen of ze nog kassameisjes nodig hebben, in plaats van hier te lopen janken dat je geen geld hebt.
klopt, dat was een goed xray nachtje toen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Luni het volgende:
[..]![]()
In de X-Ray waren ze toen ook zo goed!
bass nectarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:45 schreef Nest het volgende:
Ik heb nu niet zoveel zin om alle nieuwe namen te checken, dus hoopte ik of een van jullie weet of er DnB tussen zit?
Laatste minuten idd, was echt gesloopt daarnaquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef rioolheffing het volgende:
Linkdump. Heerlijk weer luistervoer voor de komende dagen
Knife Party
Juist, dat dan maar lekker iedereen daar heen mag gaan. Meer liefhebbers bij Innervisionsquote:Op maandag 28 mei 2012 22:21 schreef theodoor9 het volgende:
Denk ook India. En dan een techno avond in De bravo met oa voorn dettmann en klock
en sindsdien nog meer Holy Other geluisterd en wow wat gaafquote:
Ja absurd als je beide leuk vindt. Helaas zullen ze vast klock en ame en co tegelijk laten spelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:42 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Juist, dat dan maar lekker iedereen daar heen mag gaan. Meer liefhebbers bij Innervisions
Alleen als het vrijdag is denk ik. Op zaterdag en zondag staan meestal speciale dingen als Lowlands Rave en Superstijl in India. En dit jaar weer Kees. Of is de India te klein?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef Perquisite het volgende:
Innervisions nacht, wat denken jullie? Ik denk in de India, aangezien de xray uitpuilde met Ame vorig jaar. Ideaal zou zijn als Todd Terje ervoor speelde!
Hopelijk is het wat live.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en sindsdien nog meer Holy Other geluisterd en wow wat gaafheb hier nu al enorm veel zin in.
De X-ray is sowieso te klein voor Innervisions, en de bravo sowieso te groot. Daar komt de sfeer die ze creëren niet tot zijn recht. Daarom denk in India. Stiekem hoop ik op Lima eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen als het vrijdag is denk ik. Op zaterdag en zondag staan meestal speciale dingen als Lowlands Rave en Superstijl in India. En dit jaar weer Kees. Of is de India te klein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |