quote:Als u het niet exact weet neem dan de voor uw gevoel logischte optie
Dank, wordt as we speak gewijzigd. Ik had het kunnen weten als je een stagair hierin laat rotzooienquote:
Het kunnen er meer worden dan 10, maar als ik 2000 enquetes krijg dalijk dan heb ik een probleemquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:09 schreef YebCar het volgende:
zeg dan gelijk dat je 10 taarten weg gaat geven ipv zo omslachtig te formuleren
quote:Blocked
This category is filtered: Streaming Media.
Doe het thuis welquote:De zojuist gehoorde muziek classificeer ik als goede muziek:*
Hans Teeuwen ja, geweldigquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
Toevallig dat ik een paar dagen geleden shows van Alex Agnew en Hans Teeuwen heb gezien, die beiden niet kapot zijn van Wereldmuziek.
Dankjewelquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef TNA het volgende:
Ingevuld. Eindelijk eens een enquête met een leuk geschreven OP waar wat moeite in is gestoken. Succes met je onderzoek.
Om compleet te zijn:quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hans Teeuwen ja, geweldig. Helemaal gek van het maken van Jazzmuziek; gaat vervolgens in lopen hakken op het genre wereldmuziek. Mooiste van alles is: uit onderzoek van SEO Economisch Onderzoek (in opdracht van Wereld Muziek Forum NL, onderzoek "MUNDO") blijkt dat de meeste 'uitstapjes' vanuit de Jazz gedaan worden naar....
... de wereldmuziek
Leuk stukje verder:
Ik kan erg goed begrijpen wat Hans bedoelt; daarentegen zijn er genoeg wereldsterren die nu als 'pop' gezien worden maar toch echt lijntjes hebben lopen met het genre wereldmuziek. Iets met "Rihanna" bijvoorbeeld?. Haar belangrijkste producer is iemand die veel voor de wereldmuziek betekent heeft. Cesaria Evora, boegbeeld van de Kaapverdianen, nog zo iemand.
Het probleem is echter dat het begrip véél te vaag is. Juist daarom proberen we nu initieel onderzoek te doen naar wat potentiële doelgroep voor (in dit geval) het miniscule genre Fado / Morna is. Daarna willen we het breed trekken zodat we écht een goed beeld krijgen van de populatie. Dáárna kunnen we eens gaan kijken wat de begripsomschrijving naar mening van die mensen nou exact is.
Mundo is er ook mee bezig, die gaven aan in 2014 klaar te zijn maar dat is alweer doorgeschoven naar 2016
Het is ook leuk omdat we nu ook een echte FOK!ker helpen en niet een of ander random kutje die je nooit meer ziet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef TNA het volgende:
Ingevuld. Eindelijk eens een enquête met een leuk geschreven OP waar wat moeite in is gestoken. Succes met je onderzoek.
Ik ben wel blij dat mensen de moeite willen nemen, vind ik echt supertof want zelf heb ik die moeite lang niet altijd genomen als iemand in de stad me aanhield en vroeg of ze vijf minuten van mijn tijd mocht hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het is ook leuk omdat we nu ook een echte FOK!ker helpen en niet een of ander random kutje die je nooit meer ziet.
Je stuurt een mail naar het op het eind vermelde mailadres (enquetekado@gmail.com) met in het bericht je nickname. Snappie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef Kadooosh het volgende:
Waar moet je je nickname aangeven? Heb mijn emailadres gegeven maar krijg verder geen optie om mijn naam te geven.
Achteraf een PM sturen of mailtje naar enquetekado@gmail.com is noodzakelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Uiteraard ingevuld voor m'n beste Fok!-maatje.Die taart delen we wel.
Heb nergens m'n nickname ingevuld eerlijk gezegd?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:39 schreef Grifte het volgende:
Ingevuld en mailtje verstuurd, laat die taart(en) maar komen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Meer dan één (als je mazzel hebt
) wordt het sowieso niet he pikkebaas
.
Daar komen ze alquote:
Wie weet een VVV bon voor onderbroeken ofzo bij de V&D, ook altijd handigquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef APK het volgende:
Ingevuld.
En ik lust geen taart en heb al een harde schijf, dus meer kans voor anderen
Lezen is moeilijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb hem al ingevuld moet ik nou nog een mailtje sturen?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
Mailen daarna gaat per PM of naar enquetekado@gmail.com. HET INVULLEN VAN HET MAILADRES BIJ THESISTOOLS OP HET EINDE IS NIET GENOEG! Je moet echt zélf een mailtje sturen, iets anders ondersteund dat stomme systeem niet
Is niet Studiegerelateerd, maar op het moment master bedrijfskunde en verpleegkunde.quote:
Delft was het hea?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is niet Studiegerelateerd, maar op het moment master bedrijfskunde en verpleegkunde.
Daarvoor afgerond o.a. Technische informatica en nog wat rommel.
ik zet je Nick erbij in t lijstjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ah damn, vergeten mijn emailadres in te vullen.
Nouja. Ik heb nog tompoucen in de koelkast, is ook een soort taart.
Duitsersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:37 schreef NanKing het volgende:
Meegedaan.
Stuur die taart maar naar Duitsland heur.
VBL-Usert die je der bentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:18 schreef Paul het volgende:
Ik kreeg een DM van de TS dat ik in dit topic moet komen en lezen en invullen
Thanksquote:
Ik hed hem ingevuldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL-Usert die je der bentTuurlijk DM ik jou even
. Ik wil jou toch ook de kans geven op een lekkere taart?
Heb de link naar nog een stuk of 10 mensen gestuurd, mensen die een wat hogere leeftijd hebben over het algemeen. Die categorie is nog steeds een beetje onderbedeeld.
Heb extra mensen nodig. Wel helemaal top dat zoveel Fok!kers de moeite even namen
![]()
ach deze 40-jarige heeft het ook ingevuld, dat helpt je leeftijdsrating weer wat omhoogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL-Usert die je der bentTuurlijk DM ik jou even
. Ik wil jou toch ook de kans geven op een lekkere taart?
Heb de link naar nog een stuk of 10 mensen gestuurd, mensen die een wat hogere leeftijd hebben over het algemeen. Die categorie is nog steeds een beetje onderbedeeld.
Heb extra mensen nodig. Wel helemaal top dat zoveel Fok!kers de moeite even namen
![]()
Ik dacht al wie is verantwoordelijk voor die enorme stijgingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach deze 40-jarige heeft het ook ingevuld, dat helpt je leeftijdsrating weer wat omhoog
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dacht al wie is verantwoordelijk voor die enorme stijging![]()
Just kidding![]()
Je kans is ongeveer 1/60e.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
Ik hoop dat ik uberhaupt IETS heb gewonnen![]()
Als ik die 500GB 3.0 schijf win he, dan ben ik zo bliiijjjj
Vanavond weten we waarschijnlijk meer en anders morgenochtendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik hoop op een VVV bon, zit erg krap bij kas. Zo'n VVV bon zou helpen.
Anders wordt het droog brood.
Hopelijk * ik duimquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanavond weten we waarschijnlijk meer en anders morgenochtend
Nou dat belooft wel een goedmakertje natuurlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had perongeluk je mailtje verwijdertMaar heb je nu handmatig in het lijstje gezet
Deal!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef bobbernaut het volgende:
Hey gemini, als jij die hdd wint en aan mij geeft kan jij 40€ vvv bon van mij krijgen!
staat niet in de OPquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Te laaat.. kunnen jullie mensen niet lezen? D:
En wat lees je het eerste wanneer je een topic bezoekt? Het laatste bericht, of het eerste?quote:
Dat verschilt per persoonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En wat lees je het eerste wanneer je een topic bezoekt? Het laatste bericht, of het eerste?
Rustig maar hoor. Je bent er vast zo een die nu aan het flippen is omdat er een extra deelnemer kan zijn en daardoor jouw kansen kleiner worden? Je reactie is in ieder geval overdreven en vooral erg kinderachtigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:04 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoonmaar als je replied en de laatste paar posts erover gingen dat het al te laat is, dan heb je niet goed op zitten letten.
Umm nee. Ik zag dat je mee had gedaan na de deadline; daar wou ik je op attenderen en vervolgens stelde jij mij een vraag, die beantwoorde ik en dan noem jij mij kinderachtig. Maar ik gun het jou net zo om iets te winnen hoor. Als je (opnieuw) een paar posts boven je had gelezen had je dat al gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Je bent er vast zo een die nu aan het flippen is omdat er een extra deelnemer kan zijn en daardoor jouw kansen kleiner worden? Je reactie is in ieder geval overdreven en vooral erg kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
Stelletje successupporters hier.Ik had m'n mattie HMF ook zonder die bonnetjes en cadeaus gewoon geholpen.
Dus dat, ik heb dat ding ingevuld en geen mail verstuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
Stelletje successupporters hier.Ik had m'n mattie HMF ook zonder die bonnetjes en cadeaus gewoon geholpen.
Dude... TAART!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op, we zijn niet van steen!If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Het was wel erg verleidelijk, maar 1 blik op de weegschaal was voldoendequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dude... TAART!!
Kom op, we zijn niet van steen!
De Groene Haas Elite zijn keihard.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dude... TAART!!
Kom op, we zijn niet van steen!
Ik heb geen weegschaal meer!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was wel erg verleidelijk, maar 1 blik op de weegschaal was voldoende
Ik ben zo'n plebejer dat ik zelfs nog nooit van die elite gehoord heb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Groene Haas Elite zijn keihard.
Shit minder winkans voor de HDD! Wel rot voor je collega..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
Jullie doen nog gewoon mee. Enquete Gaat morgen pas offline want mijn Collega moest met spoed Naar een wat minder fijne gebeurtenis
![]()
Morgen gaat hij op slot om 9:00 en dan is het echt over.
En, heb ik de HDD?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:08 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Rustig... Je hebt t al zeker 8 keer gevraagd haha :p
Maar heb ook op mn ebay account zo veel op de watchlistquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
als je echt zo graaag wil moet je dr 1 kopen, en wat chinese gadgets laten staan
Dat is ook de bedoeling. Buitenstaanders horen er al helemaal geen weet van te hebben. Wij zijn vergelijkbaar met special forces als Seal Team 6.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben zo'n plebejer dat ik zelfs nog nooit van die elite gehoord heb.
Via marktplaats heb ik er een van 250 gig voor 15 euro kunnen bemachtigen. Worth a try!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar heb ook op mn ebay account zo veel op de watchlist
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:40 schreef MeesterBier het volgende:
Ik heb de enquete net nog ingevuld maar op het laatst geen email adres ingevuld. Wel een mailtje gestuurd naar dat email adres! Hopelijk heb je er wat aan.
stop eens met dat gebedelquote:
Nee met je moeder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:27 schreef gers het volgende:
Kon je nou ook privetijd met het zusje van TS winnen ?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee met je moeder.
Jou sluit ik uit.
Vanavond 21:00 is mijn collega klaar met filmen en leg ik dit even bij hem neer.
Nee zo'n taart moet je dan nog willen, zegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
Hebben FOK!kers in het buiteland ook recht op zo'n prijsje?
boh taart is taartquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee zo'n taart moet je dan nog willen, zeg
Toch je vvv bonnen!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 09:59 schreef Paul het volgende:
DOORGESTOKEN KAART DAT DE MOD VAN GC BRANDX EEN PRIJS WINT DOORGESTOKEN KAART
Heuwhat?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:03 schreef Saind het volgende:
Ik voel nattigheid... Is er al een knipoog gesignaleerd?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
Winnaars taart:
BrandX
Scorpie
Grifte
ennnnnnnnnnn *drumroll*
MissHobje
Winnaars VVV bon van 25 euro (we hebben twee stuks maar heel misschien nog twee, even zoeken):
Gemini99
De eigenaar van mailadres "sjoepadie[.........]@gmail.com" (stond geen nickname in)
Winnaar van de HDD:
rickvd[........]@hotmail.com (ook hier weer geen nickname: zelf even contact met mij zoeken dusDaar ik je niet kan DM/PM'en).
Mailadressen logischerwijs niet geheel uitgewerkt om spam en vervelende Fok!kers in die mailadressen te voorkomen.
Winnaars krijgen per DM/PM bericht over de afhandelingof mogen eventueel even zelf contact zoeken.
Waarschijnlijk kunnen we ook nog drie taarten weggeven maar dat ligt even aan het management.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb hem net ingevuld en eik hoefde het al niet meer?
Lezen is lastig he vonny !quote:
Dan is m'n kind toch jarig jonguh!quote:
Ik dacht ik kijk eerst maar even hier, en ik zie al dat het niet meer nodig isquote:Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb hem net ingevuld en eik hoefde het al niet meer?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 mei 2012 13:16 schreef MissHobje het volgende:
OMG OMG OMG ik heb een taart gewonnenwat lekker
helemaal gaaf!
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:34 schreef Brentmeister het volgende:
Een taart aan de TNT meegeven lijkt me niet zo'n strak plan
Zit je zo op je bon te wachten meid?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef Gemini99 het volgende:
Ik heb nog geen bericht ontvangen van de 'stagiar'. Wanneer komt dat?
en dan 5 taarten uitdelenquote:We geven een flink aantal taarten weg! (waarschijnlijk één per tien gebruikers of de opkomst moet echt buitensporig hoog worden: tot 100 man zijn we iig. gedekt)
Er waren maar 54 respondenten die de enquête geheel ingevuld hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
en dan 5 taarten uitdelen?
tevens andere kleinigheidjes ook niet uitgereikt zo te zien?
Gefeliciteerd allemaal
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen ontvangt voor 19:00 vanavond een mail van de stagiair.
Niets gezien nogquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen ontvangt voor 19:00 vanavond een mail van de stagiair.
Win ik eindelijk eens ietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Scorpie het volgende:
HMF, vuil boefje dat je er bent, een beetje ons oplichten.
We zijn al bijna een week verderquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Grifte het volgende:
Oke triplepostje:
Iedereen krijgt morgen bericht
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Grifte het volgende:
Oke triplepostje:
Kreeg net van HMF via whatsapp door:
Iedereen krijgt morgen bericht, ging wat lastiger door de ban.
Waarom?quote:
Wat heeft ie nu weer gefliktquote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
Even ter info: HMF is gebanned voor een half jaar. Daarom kan hij niet meer in dit topic reageren. Als je hem PM't of je stuurt een mail naar dat e-mail adres zal het vast geregeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |