Is niet Studiegerelateerd, maar op het moment master bedrijfskunde en verpleegkunde.quote:
Delft was het hea?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is niet Studiegerelateerd, maar op het moment master bedrijfskunde en verpleegkunde.
Daarvoor afgerond o.a. Technische informatica en nog wat rommel.
ik zet je Nick erbij in t lijstjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ah damn, vergeten mijn emailadres in te vullen.
Nouja. Ik heb nog tompoucen in de koelkast, is ook een soort taart.
Duitsersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:37 schreef NanKing het volgende:
Meegedaan.
Stuur die taart maar naar Duitsland heur.
VBL-Usert die je der bentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:18 schreef Paul het volgende:
Ik kreeg een DM van de TS dat ik in dit topic moet komen en lezen en invullen
Thanksquote:
Ik hed hem ingevuldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL-Usert die je der bentTuurlijk DM ik jou even
. Ik wil jou toch ook de kans geven op een lekkere taart?
Heb de link naar nog een stuk of 10 mensen gestuurd, mensen die een wat hogere leeftijd hebben over het algemeen. Die categorie is nog steeds een beetje onderbedeeld.
Heb extra mensen nodig. Wel helemaal top dat zoveel Fok!kers de moeite even namen
![]()
ach deze 40-jarige heeft het ook ingevuld, dat helpt je leeftijdsrating weer wat omhoogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL-Usert die je der bentTuurlijk DM ik jou even
. Ik wil jou toch ook de kans geven op een lekkere taart?
Heb de link naar nog een stuk of 10 mensen gestuurd, mensen die een wat hogere leeftijd hebben over het algemeen. Die categorie is nog steeds een beetje onderbedeeld.
Heb extra mensen nodig. Wel helemaal top dat zoveel Fok!kers de moeite even namen
![]()
Ik dacht al wie is verantwoordelijk voor die enorme stijgingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach deze 40-jarige heeft het ook ingevuld, dat helpt je leeftijdsrating weer wat omhoog
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dacht al wie is verantwoordelijk voor die enorme stijging![]()
Just kidding![]()
Je kans is ongeveer 1/60e.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
Ik hoop dat ik uberhaupt IETS heb gewonnen![]()
Als ik die 500GB 3.0 schijf win he, dan ben ik zo bliiijjjj
Vanavond weten we waarschijnlijk meer en anders morgenochtendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik hoop op een VVV bon, zit erg krap bij kas. Zo'n VVV bon zou helpen.
Anders wordt het droog brood.
Hopelijk * ik duimquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanavond weten we waarschijnlijk meer en anders morgenochtend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |