abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111969435
Omdat ik samen met een vriend bezig ben roep ik de hulp in van Fok! (met toestemming van BrandX natuurlijk O+ ). Wij zijn bezig met het meten van de koopintentie van de Nederlander, specifiek kijkend naar twee subgenres.

DIT DOEN WE NIET MEER VOOR NIEUWE AANMELDINGEN:

Omdat voor niets de zon op gaat hebben we eens gekeken wat we kunnen doen in ruil voor Fok!kertjes die voor ons de enquête invullen *O*. Het volgende lijstje spullen is dan ook beschikbaar om weg te geven:

- We geven een flink aantal taarten weg! (waarschijnlijk één per tien gebruikers of de opkomst moet echt buitensporig hoog worden: tot 100 man zijn we iig. gedekt :'))
- We hebben 'ergens' nog VVV bonnen liggen (het bedrag lag in ieder geval boven de 50 euro maar exact weten we het niet :'))
- We hebben een Usb 3.0 500GB Western Digital harde schijf om weg te geven
- We hebben nog wat andere kleinigheidjes!

Het zou dan ook zeer gewaardeerd worden als jullie zes minuutjes van je tijd willen investeren om deze enquête in te vullen *O*. Door je te melden op het mailadres aan het eind van de enquête (of eventueel voor PM, zij die het vergeten) kunnen we aan het eind blind een paar mensen trekken die een prijsje winnen *O*.

Vermeld WEL je nickname! De prijsjes worden ENKEL aan Fok!kers weggegeven O+ Dus veel kans voor jullie schatjes.

De link waarop jullie los mogen gaan:

http://www.thesistools.com/web/?id=277315

Mailen daarna gaat per PM of naar enquetekado@gmail.com ^O^. HET INVULLEN VAN HET MAILADRES BIJ THESISTOOLS OP HET EINDE IS NIET GENOEG! Je moet echt zélf een mailtje sturen, iets anders ondersteund dat stomme systeem niet :+

Deze post wordt misschien een beetje gecrosspost door Fok! met toestemming van desbetreffende mods. Vergeef mij dit in het geval dat het gebeurt :@

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 10:28:17 ]
pi_111969654
Serieus, taarten? :D That's all the motivation I need!
Nieuw is niet altijd beter.
pi_111969671
Ingevuld
Groot fan van User Wotte
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:07:16 #4
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_111969673
quote:
Als u het niet exact weet neem dan de voor uw gevoel logischte optie
Humans dont deserve to live...
pi_111969726
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:07 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Dank, wordt as we speak gewijzigd. Ik had het kunnen weten als je een stagair hierin laat rotzooien :').
pi_111969733
Done
BFF met GGMM
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:09:01 #7
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_111969734
Done! Succes *O*
With the stars as her umbrella
pi_111969740
zeg dan gelijk dat je 10 taarten weg gaat geven ipv zo omslachtig te formuleren :P
pi_111969752
Zal hem straks wel even invullen, alleen al voor de taart
pi_111969753
je geeft iets gratis weg op fok, dus verwacht snel meer dan 100 inzendingen!
Alpha kenny one
pi_111969774
quote:
2s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:09 schreef YebCar het volgende:
zeg dan gelijk dat je 10 taarten weg gaat geven ipv zo omslachtig te formuleren :P
Het kunnen er meer worden dan 10, maar als ik 2000 enquetes krijg dalijk dan heb ik een probleem :'). Worden het er echter 160 ofzo ben ik echt niet zo lullig om niet extra taarten te fixen O+.
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:12:06 #12
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_111969816
Ingevuld
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:03 #13
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_111969846
quote:
Blocked

This category is filtered: Streaming Media.
quote:
De zojuist gehoorde muziek classificeer ik als goede muziek:*
Doe het thuis wel :P
pi_111969972
Leuk, ingevuld. :)
pi_111970095
Toevallig dat ik een paar dagen geleden shows van Alex Agnew en Hans Teeuwen heb gezien, die beiden niet kapot zijn van Wereldmuziek. :+
BFF met GGMM
pi_111970285
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
Toevallig dat ik een paar dagen geleden shows van Alex Agnew en Hans Teeuwen heb gezien, die beiden niet kapot zijn van Wereldmuziek. :+
Hans Teeuwen ja, geweldig :D. Helemaal gek van het maken van Jazzmuziek; gaat vervolgens in lopen hakken op het genre wereldmuziek. Mooiste van alles is: uit onderzoek van SEO Economisch Onderzoek (in opdracht van Wereld Muziek Forum NL, onderzoek "MUNDO") blijkt dat de meeste 'uitstapjes' vanuit de Jazz gedaan worden naar....

... de wereldmuziek :+

Leuk stukje verder:
Ik kan erg goed begrijpen wat Hans bedoelt; daarentegen zijn er genoeg wereldsterren die nu als 'pop' gezien worden maar toch echt lijntjes hebben lopen met het genre wereldmuziek. Iets met "Rihanna" bijvoorbeeld? O+. Haar belangrijkste producer is iemand die veel voor de wereldmuziek betekent heeft. Cesaria Evora, boegbeeld van de Kaapverdianen, nog zo iemand.

Het probleem is echter dat het begrip véél te vaag is. Juist daarom proberen we nu initieel onderzoek te doen naar wat potentiële doelgroep voor (in dit geval) het miniscule genre Fado / Morna is. Daarna willen we het breed trekken zodat we écht een goed beeld krijgen van de populatie. Dáárna kunnen we eens gaan kijken wat de begripsomschrijving naar mening van die mensen nou exact is :').

Mundo is er ook mee bezig, die gaven aan in 2014 klaar te zijn maar dat is alweer doorgeschoven naar 2016 :D

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 14:28:32 ]
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:29:09 #17
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111970400
Ingevuld. Eindelijk eens een enquête met een leuk geschreven OP waar wat moeite in is gestoken. Succes met je onderzoek.
pi_111970421
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef TNA het volgende:
Ingevuld. Eindelijk eens een enquête met een leuk geschreven OP waar wat moeite in is gestoken. Succes met je onderzoek.
Dankjewel ^O^. Iedereen bedankt voor het invullen tot nu toe trouwens O+.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 14:29:53 ]
pi_111970442
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hans Teeuwen ja, geweldig :D. Helemaal gek van het maken van Jazzmuziek; gaat vervolgens in lopen hakken op het genre wereldmuziek. Mooiste van alles is: uit onderzoek van SEO Economisch Onderzoek (in opdracht van Wereld Muziek Forum NL, onderzoek "MUNDO") blijkt dat de meeste 'uitstapjes' vanuit de Jazz gedaan worden naar....

... de wereldmuziek :+

Leuk stukje verder:
Ik kan erg goed begrijpen wat Hans bedoelt; daarentegen zijn er genoeg wereldsterren die nu als 'pop' gezien worden maar toch echt lijntjes hebben lopen met het genre wereldmuziek. Iets met "Rihanna" bijvoorbeeld? O+. Haar belangrijkste producer is iemand die veel voor de wereldmuziek betekent heeft. Cesaria Evora, boegbeeld van de Kaapverdianen, nog zo iemand.

Het probleem is echter dat het begrip véél te vaag is. Juist daarom proberen we nu initieel onderzoek te doen naar wat potentiële doelgroep voor (in dit geval) het miniscule genre Fado / Morna is. Daarna willen we het breed trekken zodat we écht een goed beeld krijgen van de populatie. Dáárna kunnen we eens gaan kijken wat de begripsomschrijving naar mening van die mensen nou exact is :').

Mundo is er ook mee bezig, die gaven aan in 2014 klaar te zijn maar dat is alweer doorgeschoven naar 2016 :D
Om compleet te zijn:

BFF met GGMM
pi_111970481
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef TNA het volgende:
Het is ook leuk omdat we nu ook een echte FOK!ker helpen en niet een of ander random kutje die je nooit meer ziet.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_111970723
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Het is ook leuk omdat we nu ook een echte FOK!ker helpen en niet een of ander random kutje die je nooit meer ziet.
Ik ben wel blij dat mensen de moeite willen nemen, vind ik echt supertof want zelf heb ik die moeite lang niet altijd genomen als iemand in de stad me aanhield en vroeg of ze vijf minuten van mijn tijd mocht hebben :+.

Stond dan ook wel een hoop op het spel hé jongens, lekker joh taart :9~
pi_111970827
Waar moet je je nickname aangeven? Heb mijn emailadres gegeven maar krijg verder geen optie om mijn naam te geven.
pi_111970876
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef Kadooosh het volgende:
Waar moet je je nickname aangeven? Heb mijn emailadres gegeven maar krijg verder geen optie om mijn naam te geven.
Je stuurt een mail naar het op het eind vermelde mailadres (enquetekado@gmail.com) met in het bericht je nickname. Snappie? ;).
pi_111970970
Done :)
pi_111971063
Uiteraard ingevuld voor m'n beste Fok!-maatje. ^O^ Die taart delen we wel. :)

Heb nergens m'n nickname ingevuld eerlijk gezegd? :?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 14:47:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')