Omdat ik samen met een vriend bezig ben roep ik de hulp in van Fok! (met toestemming van BrandX natuurlijk

). Wij zijn bezig met het meten van de koopintentie van de Nederlander, specifiek kijkend naar twee subgenres.
DIT DOEN WE NIET MEER VOOR NIEUWE AANMELDINGEN:
Omdat voor niets de zon op gaat hebben we eens gekeken wat we kunnen doen in ruil voor Fok!kertjes die voor ons de enquête invullen

. Het volgende lijstje spullen is dan ook beschikbaar om weg te geven:
- We geven een flink aantal taarten weg! (waarschijnlijk één per tien gebruikers of de opkomst moet echt buitensporig hoog worden: tot 100 man zijn we iig. gedekt

)
- We hebben 'ergens' nog VVV bonnen liggen (het bedrag lag in ieder geval boven de 50 euro maar exact weten we het niet

)
- We hebben een Usb 3.0 500GB Western Digital harde schijf om weg te geven
- We hebben nog wat andere kleinigheidjes!
Het zou dan ook zeer gewaardeerd worden als jullie zes minuutjes van je tijd willen investeren om deze enquête in te vullen

. Door je te melden op het mailadres aan het eind van de enquête (of eventueel voor PM, zij die het vergeten) kunnen we aan het eind blind een paar mensen trekken die een prijsje winnen

.
Vermeld WEL je nickname! De prijsjes worden ENKEL aan Fok!kers weggegeven

Dus veel kans voor jullie schatjes.
De link waarop jullie los mogen gaan:
http://www.thesistools.com/web/?id=277315Mailen daarna gaat per PM of naar enquetekado@gmail.com

. HET INVULLEN VAN HET MAILADRES BIJ THESISTOOLS OP HET EINDE IS NIET GENOEG! Je moet echt zélf een mailtje sturen, iets anders ondersteund dat stomme systeem niet
Deze post wordt misschien een beetje gecrosspost door Fok! met toestemming van desbetreffende mods. Vergeef mij dit in het geval dat het gebeurt
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 10:28:17 ]