quote:Als u het niet exact weet neem dan de voor uw gevoel logischte optie
Dank, wordt as we speak gewijzigd. Ik had het kunnen weten als je een stagair hierin laat rotzooienquote:
Het kunnen er meer worden dan 10, maar als ik 2000 enquetes krijg dalijk dan heb ik een probleemquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:09 schreef YebCar het volgende:
zeg dan gelijk dat je 10 taarten weg gaat geven ipv zo omslachtig te formuleren
quote:Blocked
This category is filtered: Streaming Media.
Doe het thuis welquote:De zojuist gehoorde muziek classificeer ik als goede muziek:*
Hans Teeuwen ja, geweldigquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
Toevallig dat ik een paar dagen geleden shows van Alex Agnew en Hans Teeuwen heb gezien, die beiden niet kapot zijn van Wereldmuziek.
Dankjewelquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef TNA het volgende:
Ingevuld. Eindelijk eens een enquête met een leuk geschreven OP waar wat moeite in is gestoken. Succes met je onderzoek.
Om compleet te zijn:quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hans Teeuwen ja, geweldig. Helemaal gek van het maken van Jazzmuziek; gaat vervolgens in lopen hakken op het genre wereldmuziek. Mooiste van alles is: uit onderzoek van SEO Economisch Onderzoek (in opdracht van Wereld Muziek Forum NL, onderzoek "MUNDO") blijkt dat de meeste 'uitstapjes' vanuit de Jazz gedaan worden naar....
... de wereldmuziek
Leuk stukje verder:
Ik kan erg goed begrijpen wat Hans bedoelt; daarentegen zijn er genoeg wereldsterren die nu als 'pop' gezien worden maar toch echt lijntjes hebben lopen met het genre wereldmuziek. Iets met "Rihanna" bijvoorbeeld?. Haar belangrijkste producer is iemand die veel voor de wereldmuziek betekent heeft. Cesaria Evora, boegbeeld van de Kaapverdianen, nog zo iemand.
Het probleem is echter dat het begrip véél te vaag is. Juist daarom proberen we nu initieel onderzoek te doen naar wat potentiële doelgroep voor (in dit geval) het miniscule genre Fado / Morna is. Daarna willen we het breed trekken zodat we écht een goed beeld krijgen van de populatie. Dáárna kunnen we eens gaan kijken wat de begripsomschrijving naar mening van die mensen nou exact is.
Mundo is er ook mee bezig, die gaven aan in 2014 klaar te zijn maar dat is alweer doorgeschoven naar 2016
Het is ook leuk omdat we nu ook een echte FOK!ker helpen en niet een of ander random kutje die je nooit meer ziet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef TNA het volgende:
Ingevuld. Eindelijk eens een enquête met een leuk geschreven OP waar wat moeite in is gestoken. Succes met je onderzoek.
Ik ben wel blij dat mensen de moeite willen nemen, vind ik echt supertof want zelf heb ik die moeite lang niet altijd genomen als iemand in de stad me aanhield en vroeg of ze vijf minuten van mijn tijd mocht hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het is ook leuk omdat we nu ook een echte FOK!ker helpen en niet een of ander random kutje die je nooit meer ziet.
Je stuurt een mail naar het op het eind vermelde mailadres (enquetekado@gmail.com) met in het bericht je nickname. Snappie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef Kadooosh het volgende:
Waar moet je je nickname aangeven? Heb mijn emailadres gegeven maar krijg verder geen optie om mijn naam te geven.
Achteraf een PM sturen of mailtje naar enquetekado@gmail.com is noodzakelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Uiteraard ingevuld voor m'n beste Fok!-maatje.Die taart delen we wel.
Heb nergens m'n nickname ingevuld eerlijk gezegd?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:39 schreef Grifte het volgende:
Ingevuld en mailtje verstuurd, laat die taart(en) maar komen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Meer dan één (als je mazzel hebt
) wordt het sowieso niet he pikkebaas
.
Daar komen ze alquote:
Wie weet een VVV bon voor onderbroeken ofzo bij de V&D, ook altijd handigquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef APK het volgende:
Ingevuld.
En ik lust geen taart en heb al een harde schijf, dus meer kans voor anderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |