Je kans is ongeveer 1/60e.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
Ik hoop dat ik uberhaupt IETS heb gewonnen![]()
Als ik die 500GB 3.0 schijf win he, dan ben ik zo bliiijjjj
Vanavond weten we waarschijnlijk meer en anders morgenochtendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik hoop op een VVV bon, zit erg krap bij kas. Zo'n VVV bon zou helpen.
Anders wordt het droog brood.
Hopelijk * ik duimquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanavond weten we waarschijnlijk meer en anders morgenochtend
Nou dat belooft wel een goedmakertje natuurlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had perongeluk je mailtje verwijdertMaar heb je nu handmatig in het lijstje gezet
Deal!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef bobbernaut het volgende:
Hey gemini, als jij die hdd wint en aan mij geeft kan jij 40€ vvv bon van mij krijgen!
staat niet in de OPquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Te laaat.. kunnen jullie mensen niet lezen? D:
En wat lees je het eerste wanneer je een topic bezoekt? Het laatste bericht, of het eerste?quote:
Dat verschilt per persoonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En wat lees je het eerste wanneer je een topic bezoekt? Het laatste bericht, of het eerste?
Rustig maar hoor. Je bent er vast zo een die nu aan het flippen is omdat er een extra deelnemer kan zijn en daardoor jouw kansen kleiner worden? Je reactie is in ieder geval overdreven en vooral erg kinderachtigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:04 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoonmaar als je replied en de laatste paar posts erover gingen dat het al te laat is, dan heb je niet goed op zitten letten.
Umm nee. Ik zag dat je mee had gedaan na de deadline; daar wou ik je op attenderen en vervolgens stelde jij mij een vraag, die beantwoorde ik en dan noem jij mij kinderachtig. Maar ik gun het jou net zo om iets te winnen hoor. Als je (opnieuw) een paar posts boven je had gelezen had je dat al gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Je bent er vast zo een die nu aan het flippen is omdat er een extra deelnemer kan zijn en daardoor jouw kansen kleiner worden? Je reactie is in ieder geval overdreven en vooral erg kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
Stelletje successupporters hier.Ik had m'n mattie HMF ook zonder die bonnetjes en cadeaus gewoon geholpen.
Dus dat, ik heb dat ding ingevuld en geen mail verstuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
Stelletje successupporters hier.Ik had m'n mattie HMF ook zonder die bonnetjes en cadeaus gewoon geholpen.
Dude... TAART!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op, we zijn niet van steen!If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Het was wel erg verleidelijk, maar 1 blik op de weegschaal was voldoendequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dude... TAART!!
Kom op, we zijn niet van steen!
De Groene Haas Elite zijn keihard.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dude... TAART!!
Kom op, we zijn niet van steen!
Ik heb geen weegschaal meer!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was wel erg verleidelijk, maar 1 blik op de weegschaal was voldoende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |