Nou dat belooft wel een goedmakertje natuurlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had perongeluk je mailtje verwijdertMaar heb je nu handmatig in het lijstje gezet

Deal!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef bobbernaut het volgende:
Hey gemini, als jij die hdd wint en aan mij geeft kan jij 40€ vvv bon van mij krijgen!

staat niet in de OPquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Te laaat.. kunnen jullie mensen niet lezen? D:

En wat lees je het eerste wanneer je een topic bezoekt? Het laatste bericht, of het eerste?quote:

Dat verschilt per persoonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En wat lees je het eerste wanneer je een topic bezoekt? Het laatste bericht, of het eerste?

Rustig maar hoor. Je bent er vast zo een die nu aan het flippen is omdat er een extra deelnemer kan zijn en daardoor jouw kansen kleiner worden? Je reactie is in ieder geval overdreven en vooral erg kinderachtigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:04 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoonmaar als je replied en de laatste paar posts erover gingen dat het al te laat is, dan heb je niet goed op zitten letten.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |