stop eens met dat gebedelquote:
Nee met je moeder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:27 schreef gers het volgende:
Kon je nou ook privetijd met het zusje van TS winnen ?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee met je moeder.
Jou sluit ik uit.
Vanavond 21:00 is mijn collega klaar met filmen en leg ik dit even bij hem neer.
Nee zo'n taart moet je dan nog willen, zegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
Hebben FOK!kers in het buiteland ook recht op zo'n prijsje?
boh taart is taartquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee zo'n taart moet je dan nog willen, zeg
Toch je vvv bonnen!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 09:59 schreef Paul het volgende:
DOORGESTOKEN KAART DAT DE MOD VAN GC BRANDX EEN PRIJS WINT DOORGESTOKEN KAART
Heuwhat?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:03 schreef Saind het volgende:
Ik voel nattigheid... Is er al een knipoog gesignaleerd?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
Winnaars taart:
BrandX
Scorpie
Grifte
ennnnnnnnnnn *drumroll*
MissHobje
Winnaars VVV bon van 25 euro (we hebben twee stuks maar heel misschien nog twee, even zoeken):
Gemini99
De eigenaar van mailadres "sjoepadie[.........]@gmail.com" (stond geen nickname in)
Winnaar van de HDD:
rickvd[........]@hotmail.com (ook hier weer geen nickname: zelf even contact met mij zoeken dusDaar ik je niet kan DM/PM'en).
Mailadressen logischerwijs niet geheel uitgewerkt om spam en vervelende Fok!kers in die mailadressen te voorkomen.
Winnaars krijgen per DM/PM bericht over de afhandelingof mogen eventueel even zelf contact zoeken.
Waarschijnlijk kunnen we ook nog drie taarten weggeven maar dat ligt even aan het management.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb hem net ingevuld en eik hoefde het al niet meer?
Lezen is lastig he vonny !quote:
Dan is m'n kind toch jarig jonguh!quote:
Ik dacht ik kijk eerst maar even hier, en ik zie al dat het niet meer nodig isquote:Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb hem net ingevuld en eik hoefde het al niet meer?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 mei 2012 13:16 schreef MissHobje het volgende:
OMG OMG OMG ik heb een taart gewonnenwat lekker
helemaal gaaf!
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:34 schreef Brentmeister het volgende:
Een taart aan de TNT meegeven lijkt me niet zo'n strak plan
Zit je zo op je bon te wachten meid?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef Gemini99 het volgende:
Ik heb nog geen bericht ontvangen van de 'stagiar'. Wanneer komt dat?
en dan 5 taarten uitdelenquote:We geven een flink aantal taarten weg! (waarschijnlijk één per tien gebruikers of de opkomst moet echt buitensporig hoog worden: tot 100 man zijn we iig. gedekt)
Er waren maar 54 respondenten die de enquête geheel ingevuld hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
en dan 5 taarten uitdelen?
tevens andere kleinigheidjes ook niet uitgereikt zo te zien?
Gefeliciteerd allemaal
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen ontvangt voor 19:00 vanavond een mail van de stagiair.
Niets gezien nogquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen ontvangt voor 19:00 vanavond een mail van de stagiair.
Win ik eindelijk eens ietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Scorpie het volgende:
HMF, vuil boefje dat je er bent, een beetje ons oplichten.
We zijn al bijna een week verderquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Grifte het volgende:
Oke triplepostje:
Iedereen krijgt morgen bericht
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Grifte het volgende:
Oke triplepostje:
Kreeg net van HMF via whatsapp door:
Iedereen krijgt morgen bericht, ging wat lastiger door de ban.
Waarom?quote:
Wat heeft ie nu weer gefliktquote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
Even ter info: HMF is gebanned voor een half jaar. Daarom kan hij niet meer in dit topic reageren. Als je hem PM't of je stuurt een mail naar dat e-mail adres zal het vast geregeld worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |