SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 23-05-2012 16:40:44 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Kan ook sexy zijn, maar je wil inderdaad niet dat je stem klinkt zoals het bed waar je sexy op aan het zijn bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
Nou tis niet sexy hees hoor...
Tis meer kraken en piepen.
Erhm. Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Rood, oranje..
Komt op hetzelfde neer toch?
ik.hoorde haar net op de radio en niks aan de handquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
Nou tis niet sexy hees hoor...
Tis meer kraken en piepen.
Ik vond het ook niet slecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik de enige die het heul niet slecht vond?
Ik vind haar stem per definitie al niet schitterend
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet slecht.
Maar ik hoor vooral doebedoebedoebedoebedoebe dus wat weet ik
Jij weet ook echt lekker de stemming erin te houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
Dat zinnetje aan het begin... 'in your back yard', klinkt zelfs echt vals
Nee want dan is de opluchting morgen des te groter als ze de sterren van de hemel galmtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij weet ook echt lekker de stemming erin te houden
Genoeg bier drinken, hoor je er niets meer vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
Dat zinnetje aan het begin... 'in your back yard', klinkt zelfs echt vals
Dat viel mij ook al op inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Die gast met die viool... het LIJKT niet eens alsof hij echt speelt![]()
Maar ook dát komt allemaal goed, hatseeeeeeee!
Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Witte benen, blauw jurkje, rode onderbroek, ik ben er klaar voor!
Ja, dat ze communist is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???
Ik denk het stiekem ook nog steeds.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze gaat morgen gewoon vet cool de finale halen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Witte benen, blauw jurkje, rode onderbroek, ik ben er klaar voor!
Ehhh... ik voel me rood? Nee. Niks met mn stemming te maken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???
Een soort Dame aux Camelias scenarioquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehhh... ik voel me rood? Nee. Niks met mn stemming te maken!
Ja!Of gewoon lui...quote:
Dame aux Cameltoe? Nee! Want jurkje!quote:
En dan zei jij niet crea te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Ik was na het knippen van mijn slierten () al zo klaar met het creatief proces, dat ik geen zin meer had om bandjes aan mijn jurkie te maken. Ik wist ook niet hoe, ofzo...
Dus ik ben om 3 minuten voor sluitingstijd de onderbroekenzaak ingehold hier in het durp, heb een knalroze bh gekocht in de kleur van jurkie, en daar zet ik gewoon het jurkje op vast. TadaaaaaahAnd there were bandjes...
Ducttape of secondenlijm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Of gewoon lui...
Nu nog even bedenken hoe ik dat jurkie er op vast ga zetten, met een nietmachine ga ik er niet komen ben ik bang
Ah een Rusland fanquote:
In mijn roodwitblauwe jurkie die ik met het NSF aan had en in Düsseldorf zaten ook zes veiligheidsspeldenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys met een jurk waar aan alle kanten nietjes en veiligheidsspelden uitsteken.
O ja goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ja
Oh trouwens, nemen jullie ook een fototoestelletje mee ofzo?
Zou wel leuk zijn als zoveel mogelijk mensen foto's maken, dan staat iedereen er lekker vaak op
En het is best uniek zo, met zijn allen songfestival kijken.
Dan gooien we die in de dagen er na met zijn allen in 1 photobucket, hebben we alles bij elkaar!
Hoi, ik wil niet op de foto!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ja
Oh trouwens, nemen jullie ook een fototoestelletje mee ofzo?
Zou wel leuk zijn als zoveel mogelijk mensen foto's maken, dan staat iedereen er lekker vaak op
En het is best uniek zo, met zijn allen songfestival kijken.
Dan gooien we die in de dagen er na met zijn allen in 1 photobucket, hebben we alles bij elkaar!
Ik ook niet daarom ga ik ze maar makenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem mijn cameraatje wel mee. Desnoods maak ik alleen foto's van mezelf, dat ben ik toch gewend...
Zojuist nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat moest omdat ik mijn baard net getrimd had![]()
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Storm komt er sowieso! Daar zorgen wij voor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef Muis006 het volgende:
Het is hier net nacht nuzouden we morgenavond ook storm krijgen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een witte broek gekocht.. voor het eerst in mijn leven! nog even denken of k m morgen aan doe... ik denk het niet.. vlekken enzo...maar heb nog een andere broek gekocht,
Lekker zomers
En ik heb een oranje glitterstrik, en een ding voor op mn hoofd, met 2 handjes, rood wit blauw
Tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Yv... Franklin is er morgen om kwart voor negen!![]()
Appt ie net.
Ik had een pietsie zorgen, niet óf ie nog kwam want dat had ie beloofd en hij doet alles wat ie belooft altijd, maar hij had een aanvraag voor een optreden gekregen en hij wist nog niet hoe laat. Dus ik was ff bang dat ie misschien heel laat pas kon. Maar hij is ruim op tijd terug om Joan te kunnen zien zingen met ons
Waaah tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Appt ie net.
Ik had een pietsie zorgen, niet óf ie nog kwam want dat had ie beloofd en hij doet alles wat ie belooft altijd, maar hij had een aanvraag voor een optreden gekregen en hij wist nog niet hoe laat. Dus ik was ff bang dat ie misschien heel laat pas kon. Maar hij is ruim op tijd terug om Joan te kunnen zien zingen met ons
JIJ APPT MET EEN BN'ER!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Appt ie net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
Pat![]()
Het is een heuse Eurovisie deelnemert!
En yvonne d'r object of her affection
Nee toch? Nee toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hell no dat Joans stem het nu gaat begeven HELL NO
Jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
He, mijn baardtrimmen was ook al voorbereiding! En mijn kappersbezoek anderhalve week terug!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, de voorbereidingen zijn al in gang![]()
Welke koeleur?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Muis006 het volgende:
Grees loop die arme jongen niet zo te hormoneren
Pat, niks van aantrekken hoorje hebt gewoon gelijk.
Oranje/roodquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, de voorbereidingen zijn al in gang![]()
Welke koeleur?
Nice! Mij lukte het niet.quote:
Nou het was ook niet de bedoeling maar ik werd net wakkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice! Mij lukte het niet.![]()
Vanaaf maar op tijd naar bed of zo.
Misschien moeten we dan ook wat zonnebrand meenemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook hele witte benen
En nog geen idee wat ik aandoe..
En dat is geen grapje!twitter:franklinbrown twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:09:08Nog even songfestval terug gekeken. En wie was het beste? Jan Smit. Goeie presentator. Goed team met Daniel Dekker reageer retweet
Ik ben het vaak met hem oneens (we bakkeleien vaak nogal op zijn FBquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
We moeten morgen Franklin wel even ernstig toespreken hoor:En dat is geen grapje!twitter:franklinbrown twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:09:08Nog even songfestval terug gekeken. En wie was het beste? Jan Smit. Goeie presentator. Goed team met Daniel Dekker reageer retweet
[ Bericht 63% gewijzigd door PatriQue89 op 23-05-2012 20:39:03 ]
Mij is het hele commentaar eigenlijk niet opgevallen . En inderdaad, jan met z'n "Ze hebben zelfs twee reserve-oma's mee, in het geval dat... nou, goed, Rusland dus!"quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met hem oneens (we bakkeleien vaak nogal op zijn FB) maar ik moet eerlijk zeggen dat het me 100% meeviel gisteren, de presentatie...
Geen 'tros muziekfeest op het klein', niet overal doorheen geluld, gewoon nette korte intro's ennnnnnnnn, Jan maakte zelfs een grapje waar de FOK!kers om moesten lachen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ready to parteehhhhHoe sexy is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Nou dan was het dus niet storend, als het je niet is opgevallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij is het hele commentaar eigenlijk niet opgevallen . En inderdaad, jan met z'n "Ze hebben zelfs twee reserve-oma's mee, in het geval dat... nou, goed, Rusland dus!".
nou welluk grapje?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met hem oneens (we bakkeleien vaak nogal op zijn FB) maar ik moet eerlijk zeggen dat het me 100% meeviel gisteren, de presentatie...
Geen 'tros muziekfeest op het klein', niet overal doorheen geluld, gewoon nette korte intro's ennnnnnnnn, Jan maakte zelfs een grapje waar de FOK!kers om moesten lachen
Ik heb de eerste helft gemist omdat ik aan een goddelijk lichaam aan het werken was in de sportschool.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
ik ook, 't is een uurtje rijden dus ben er om 18:30 als ik geen vertraging hebquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kom morgen gelijk uit mijn werk![]()
Mijn aanvraag om om 14 uur naar huis te kunnen is afgewezen.
precies wat deze vis zegtquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ook, 't is een uurtje rijden dus ben er om 18:30 als ik geen vertraging heb
Ah echt waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kom ook rechtstreeks uit het werk hoor, hoop op tijd te zijn. Den Haag - R'dam wil nog wel eens opstropen.
Ik neem geen camera mee, maar ik wil wel onverwachte foto's maken met m'n lage megapixel foon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat er morgen leuke onverwachtte foto's gemaakt worden! Heb nog een leuke sprankelende nodig voor op facebook en dat kan alleen onverwachts
Huh?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kom morgen gelijk uit mijn werk![]()
Mijn aanvraag om om 14 uur naar huis te kunnen is afgewezen.
Doet ie niets meer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Peter het volgende:
Eens kijken hoe ik morgen in Rotterdam kom, sta nu op een parkeerplaats op de wegenwacht te wachten :,)
Nou ja hij zei het gewoon koddigquote:
Hoe laat kan je dan uiterlijk gaan fietsen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nee vrijdag is geregeld. Alleen donderdag blijkbaar niet. Ik dacht van wel nou ja. Pech gehad.
Nee nu ga ik niet met de fietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat kan je dan uiterlijk gaan fietsen?
Haal je dat wel dan?
Ja, Jan was echt even lollig inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja hij zei het gewoon koddig![]()
En dan nu de volgende deelnemer... Rusland. Toen een introverhaaltje over hoe ze heten, over de taal die ze spreken etc. En daarna op serieuze toon (en volgens mij is het ook echt zo) "Rusland heeft ook 2 reserve oma's mee voor het geval dat eh...
...
nou ja.... nu Rusland dus".
Je moet er bij geweest zijn
Greys, sjek je PMquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
Live meekijken met de generale vakjury repetitie
[LIVE] De Generale (Jury) Repetitie van de 2e Halve Finale Over tien minuutjes!
Gelukkig (nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Trut, ik schrok
Ik dacht dat je niet kon
Hoe hoog zijn ze? Ik twijfel een beetje tussen prachtigmaarhoog en leukenietscomfortabelerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi! Mn bijpassende blauwe pumps zijn er!. Nagellak doe'k niet an
.
Ik gooi ballerina's / andere hakken in mn tas voor als ik het zat benquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn ze? Ik twijfel een beetje tussen prachtigmaarhoog en leukenietscomfortabeler.
Jij moet er langer op lopen dan XM denk ik?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn ze? Ik twijfel een beetje tussen prachtigmaarhoog en leukenietscomfortabeler.
Mn werkdag begint om 08:00 hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij moet er langer op lopen dan XM denk ik?
Oh jij gaat niet naar huis?quote:
Jep, doe ik ws ook wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, ik doe gewoon teenslippers aan hoor. Dat mag toch ook wel?
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #27 Sexy hees, maar toch kudtquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jij gaat niet naar huis?
Maar dan nog GB komt met OV als ik het goed heb.
Dan zeg ik au!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #27 Sexy hees, maar toch kudt
Ik mag toch wel even met XM miepen over hakken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, ik doe gewoon teenslippers aan hoor. Dat mag toch ook wel?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even met XM miepen over hakken?Maar grote kans dat ik ook de helft van de avond op teenslippers sta. Heb hele leuke!
Ja, maak je maar niet druk. Ik ben wel de dwerg van de avondquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan ben ik niet zo klein vergeleken met Henk
![]()
En een schattigequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maak je maar niet druk. Ik ben wel de dwerg van de avond![]()
Schattig zou ik ook niet als negatief opvatten, hoor!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schattig zou ik ook niet als negatief opvatten, hoor!
Die is niet zo heul groot hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan ben ik niet zo klein vergeleken met Henk
![]()
Whoooooooooooooooooootquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Zit ik net de kledingkast af te speuren naar een rood sjaaltje voor bij m'n witte t-shirt of een rood t-shirt bij een witte broek met een blauw sjaaltje. Kom ik gewoon een rood-wit-blauw gekleurde jurk tegen!
Ik denk dat ze eerder HPKW bedoelt?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
Je moet alleen niet naast Franklin gaan staan
quote:
Ik ben ook helemaal niet zo groot. Greys is langer dan ik hoor.quote:
Ja, ik vergeet je naam ook altijd, dus ik noem je maar gewoon lean and mean fighting machine!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet zo groot. Greys is langer dan ik hoor.Ik oog alleen eeeeeeeeeeeenorm, door al mijn spieren natuurlijk.
In mijn geheugen bén je ook enorm!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet zo groot. Greys is langer dan ik hoor.Ik oog alleen eeeeeeeeeeeenorm, door al mijn spieren natuurlijk.
Volgens mijn paspoort (vorig jaar laten aanpassen) 180 cm.quote:
Ik zie er morgen nogal Oostblokhoer-achtig uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met hakken ben ik langer. Dan Henk. Niet >1,91
.
Ow ik heb ook nog het nieuwe Bavaria-jurkje, maar als ik die aandoe met die pumps, ben ik wel erg ready voor een avondje uit in Newcastle, of een andere stad waar de dames eruit zien alsof ze klaar zijn om flink geld te verdienen. En dan gewoon buiten staan met 7 graden he.
Inclusief overdaad aan pailletten en nepwimpers die 3 maten te groot zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met hakken ben ik langer. Dan Henk. Niet >1,91
.
Ow ik heb ook nog het nieuwe Bavaria-jurkje, maar als ik die aandoe met die pumps, ben ik wel erg ready voor een avondje uit in Newcastle, of een andere stad waar de dames eruit zien alsof ze klaar zijn om flink geld te verdienen. En dan gewoon buiten staan met 7 graden he.
En een laag make-up die je met een plamuurmes moet opbrengen én afhalen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Inclusief overdaad aan pailletten en nepwimpers die 3 maten te groot zijn?
Whohoooooooquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb morgen een matchende bril en korte broek
Ah dan ben ik volgens mijn paspoort idd 2 cm groterquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mijn paspoort (vorig jaar laten aanpassen) 180 cm.
Welneequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Sjezus, moet ik een krukje meenemen met m'n schamelen 1.70?
De winnaar van vorig jaar vond ik ook best depressief, eigenlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Zit de live stream van de generale te kijken, maar ondanks dat Joan niet best zong () is de rest echt enorm depressief qua nummers
Zonder hakken maar 4 cm langer. Don't worry.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Sjezus, moet ik een krukje meenemen met m'n schamele 1.70?
Henk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Moet ik aan het bier enzo. Daar wordt maar één iemand beter van.
Neem een rode stift om een paar van die witte strepen in te kleuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee
Verder dan een blauw-wit gestreept jurkje kom ik niet overigens
Ik krijg weer helemaal het EK/WK gevoel, in de bloedhitte op elkaar gepropt naar een scherm kijken, gutsende oksels en klamme handjes en dan met bonkende koppijn terug naar huis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als Joan niet doorgaat wordt ik depressief. Das veel erger.
NFW!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neem een rode stift om een paar van die witte strepen in te kleuren.
Oranje mag vast ook wel.quote:
quote:
Geel dan? Of roze? Komen dicht genoeg in de buurt van oranje en rood, heb nog wel een paar van die gekleurde magic markers liggen, geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geel dan? Of roze? Komen dicht genoeg in de buurt van oranje en rood, heb nog wel een paar van die gekleurde magic markers liggen, geloof ik.
Stel je niet aan en ga slapen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Renesite het volgende:
Vinnut wel eng om Patrique aan jullie over te laten.
Maare: verslind hem morgen maar lekker mensjes!
Hij is heel lief, geeft kopjes en heeft af en toe een aai nodig. Bij voorkeur van vrouwen ()
Ik ga de te korte toch aandoen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als het een H&M-etje was mocht hij roze maar helaas.
Bovendien vermoed ik dat ik Greys achterna ga en hem te kort vind.
quote:
Das aardig van jequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Muis006 het volgende:
Zo, speciaal voor jullie heb ik mijn maandelijkse douchebeurt met een week vervroegd.
WAT ZEGGIEEEE?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Mocht je me niet verstaan, ga dan niet aan mijn meneer vragen wat ik zei, dat is namelijk gruwelijk irritant.
Gewoon tegen mij zeggen
Mag met dit weer. Aldus de regels van Goodbye.quote:
Maar mocht iemand het per ongeluk toch doen, niet boos wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Mocht je me niet verstaan, ga dan niet aan mijn meneer vragen wat ik zei, dat is namelijk gruwelijk irritant.
Gewoon tegen mij zeggen
Nee duh, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mocht iemand het per ongeluk toch doen, niet boos worden![]()
Doe mij maar een sateetje!quote:
Heb je een accent?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Gewoon tegen mij zeggen
Hang een bloknote om je nek; kan je het opschrijvenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hang een bloknote om je nek; kan je het opschrijven![]()
Jij gaat morgen tijdens het buffet toch college 'vieze woorden in gebarentaal' geven
Jammer is een understatement... Het leven is gewoon een stukje minder leuk geworden sinds ze het heeft gezegdquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Hare Majesteit van Schone Slippesteijn niet komt.
Prima, zal best wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Gewoon tegen mij zeggen
Nou je bent niet alleenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, zal best wel eens gebeuren.
Ik versta mensen nl niet zo goed, gehoor is niet zo vreselijk geweldig.
Ow, we moeten met z'n drieen een gesprek beginnen. Wordt vast énigquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Prima, zal best wel eens gebeuren.
Ik versta mensen nl niet zo goed, gehoor is niet zo vreselijk geweldig.
Moet ik dan tegen jou zeggen "muis kun je aan je meneer vragen wat je net zei?"quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Gewoon tegen mij zeggen
Of met plakbandquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan DM je Greys? Die komt met veiligheidsspelden aan als oplossing. Voor alles!
Wel een roze he. Andere werken niet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of met plakband
Nee, daar heb je lekker wat aan
Heb je de aanschaf van een BH overwogen, want dat schijnt ook een beproefde remedie te wezen bij Greys.
De "Wat zeggu" meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben soms wat dovig in lawaaierige omgevingen. Dit wordt een leuke meet
.
+1quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben soms wat dovig in lawaaierige omgevingen. Dit wordt een leuke meet
.
Nee, dat moet wat anders zijnquote:
Hangt er van af wat je er in doet.quote:
Nouja, ze ging Greys DM'en: niet logisch. Dus dit was mss ook wel heul niet zo obviooees!quote:
Een rietje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je er in doet.
Hjamaar Greys heeft me van goed advies voorzienquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ze ging Greys DM'en: niet logisch. Dus dit was mss ook wel heul niet zo obviooees!
Voor de zekerheid kunnen we allemaal maar beter vroeg gaan slapen. Voor je het weet loopt het gigantisch uit de hand hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ze ging Greys DM'en: niet logisch. Dus dit was mss ook wel heul niet zo obviooees!
Samen met mij natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, wat is een beetje een kek moment om aan te komen morgen??
Nadat je op de weegschaal bent geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor de zekerheid kunnen we allemaal maar beter vroeg gaan slapen. Voor je het weet loopt het gigantisch uit de hand hier
Trouwens, wat is een beetje een kek moment om aan te komen morgen??
Mss vindt iedereen het daarom een goed (?) nummer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wordt geweldig, allemaal dove mensen die samen naar muziek gaan luisteren.
Ow! Da's goed om te weten. En op welk horlogeuur is dat zo ongeveer om precies te zijn??quote:
Als ik op de weegschaal ben geweest, is het meestal niet zo'n goed moment om aan te komen heurquote:
Eehh, ongeveer 30-45 minuten (hoop ik) nadat ik vertrek uit Den Haag!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow! Da's goed om te weten. En op welk horlogeuur is dat zo ongeveer om precies te zijn??
Second that!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan erg hard praten ik kan eigenlijk heul niet zacht pratenDus iedereen kan mij verstaan
Gewoon niet meer op de weegschaal gaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik op de weegschaal ben geweest, is het meestal niet zo'n goed moment om aan te komen heur
Check!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op de weegschaal gaan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan erg hard praten ik kan eigenlijk heul niet zacht pratenDus iedereen kan mij verstaan
Kun je ook iedereen verstaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef tombolafan het volgende:
En anders hebben we mijn bloknote nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kun je ook iedereen verstaan?
Dan kan jij gewoon alles herhalen wat wij zeggen en dan kan iedereen via jou iedereen verstaan.
Mijn Mr is in elk geval gerustgesteld, bejaardenmeet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Teringjantje; kneuzenmeet
Konden we niet beter heel wat anders gaan doen
Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten; van rare dialecten tot kindergebrabbel kan ik verstaan jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kun je ook iedereen verstaan?
Dan kan jij gewoon alles herhalen wat wij zeggen en dan kan iedereen via jou iedereen verstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jan Vayne!quote:
Waar maakte die zich zorgen over dan? Lekkere kerels? Of erger nog: lekkere wijven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr is in elk geval gerustgesteld, bejaardenmeet!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten; van rare dialecten tot kindergebrabbel kan ik verstaan jaZelfs het chinees dat mijn neefje uitkraamt begrijp ik vaak
Mooi, dan is het ook niet erg als ik af en toe weer in het Leids verval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, mijn eerste gedachte was Elton John.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee joh! Het is hartstikke mooi weer!quote:
Je had eerst het teken voor "film" moeten doenquote:
IK MOET HELEMAAL NIKS, TOMBOLAFANquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je had eerst het teken voor "film" moeten doen
Ik laat het je morgen wel zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Oh muis ik kon mn naam in gebarentaal maar kan nu alleen nog maar de eerste twee letters
Heuj, ik kan je ook verstaan zonder dat je schreeuwt hoorquote:
Mag je dat zelf verzinnen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen wel zien
Maak gewoon een naamgebaar, is veel makkelijker.
"Wat zeg je?"quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Oognip het volgende:
Ik kan ook nooit wat verstaan in een lawaaiierige omgeving
Wat zal het gezellig wordenIedereen doet maar of ze elkaar verstaan
Je hebt maar 2 vingers?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan helemaal geen gebarentaal.![]()
Ja, twee bier bestellen lukt wel met een gebaar, maar daar stopt het ook wel een beetje.
O mijn eerste letters zijn hetzelfde, dan neem dat ook gelijk even meequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen wel zien
Maak gewoon een naamgebaar, is veel makkelijker.
Slaap lekker!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Maar nu ga ik slapen, dag roomsoesje van me
Ok, 10 bier lukt ook nog wel.quote:
Preciesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
"Wat zeg je?"
"...."
"Uh ja is goed"
En dan geen idee hebben wat je nou net hebt goedgekeurd
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Preciesen dan maar hopen dat je het goeie antwoord hebt gegeven
Ik ben dan altijd bang dat de ander iets verschrikkelijks heeft verteld (wat ik niet verstaan heb) en dat ik dan maar een beetje dom sta te lachen en 'ja' zeg
Meestal komt na een paar minuten wel alsnog bij me binnen wat de ander nou eigenlijk zei of bedoelde en schaam ik me voor mijn gegeven antwoord
OMFGquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Maar nu ga ik slapen, dag roomsoesje van me
Preciesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Preciesen dan maar hopen dat je het goeie antwoord hebt gegeven
Ik ben dan altijd bang dat de ander iets verschrikkelijks heeft verteld (wat ik niet verstaan heb) en dat ik dan maar een beetje dom sta te lachen en 'ja' zeg
Meestal komt na een paar minuten wel alsnog bij me binnen wat de ander nou eigenlijk zei of bedoelde en schaam ik me voor mijn gegeven antwoord
Inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Preciesvooral met dat domme lachje erbij, zo herkenbaar
Stelletje faalhazen zijn we gewoon allemaal morgen. Iedereen maar ja knikken en lachen en niemand die wat doet omdat niemand begrijpt wat de bedoeling is
Als we dan ook die plek zouden lotenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
Tijdens de generale repetitie net kwam Nederland als één van de finalisten uit de enveloppen.
Toch leuk om dat eens meegemaakt te hebben![]()
[ afbeelding ]
Oh wacht, het is alfabetischquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we dan ook die plek zouden loten! Dat zou leuk zijn
.
En dan is Engelbert inééns als laatste ipv als de al gelote eerste?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we dan ook die plek zouden loten! Dat zou leuk zijn
.
Ja, ik kwam net tot dat heldere inzichtquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan is Engelbert inééns als laatste ipv als de al gelote eerste?
Tis op alfabet, mop. Of haddu dat al gezien?
Niet zo geweldig!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys, Erik! Hoe zijn jullie met mensen verstaan?
Neem voor de zekerheid maar wat droge slipjes mee mopquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
Joan staat nu 9e in de pers poll en 4 landen onder haar hebben allemaal maar 1 punt minder
HET WORDT SPANNONDDDDDDDDDDDDD
quote:
Ik ben geen held in drukke ruimtesquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys, Erik! Hoe zijn jullie met mensen verstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |