+1quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben soms wat dovig in lawaaierige omgevingen. Dit wordt een leuke meet
.
Nee, dat moet wat anders zijnquote:
Hangt er van af wat je er in doet.quote:
Nouja, ze ging Greys DM'en: niet logisch. Dus dit was mss ook wel heul niet zo obviooees!quote:
Een rietje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je er in doet.
Hjamaar Greys heeft me van goed advies voorzienquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ze ging Greys DM'en: niet logisch. Dus dit was mss ook wel heul niet zo obviooees!
Voor de zekerheid kunnen we allemaal maar beter vroeg gaan slapen. Voor je het weet loopt het gigantisch uit de hand hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ze ging Greys DM'en: niet logisch. Dus dit was mss ook wel heul niet zo obviooees!
Samen met mij natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, wat is een beetje een kek moment om aan te komen morgen??
Nadat je op de weegschaal bent geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor de zekerheid kunnen we allemaal maar beter vroeg gaan slapen. Voor je het weet loopt het gigantisch uit de hand hier
Trouwens, wat is een beetje een kek moment om aan te komen morgen??
Mss vindt iedereen het daarom een goed (?) nummer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wordt geweldig, allemaal dove mensen die samen naar muziek gaan luisteren.
Ow! Da's goed om te weten. En op welk horlogeuur is dat zo ongeveer om precies te zijn??quote:
Als ik op de weegschaal ben geweest, is het meestal niet zo'n goed moment om aan te komen heurquote:
Eehh, ongeveer 30-45 minuten (hoop ik) nadat ik vertrek uit Den Haag!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow! Da's goed om te weten. En op welk horlogeuur is dat zo ongeveer om precies te zijn??
Second that!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan erg hard praten ik kan eigenlijk heul niet zacht pratenDus iedereen kan mij verstaan
Gewoon niet meer op de weegschaal gaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik op de weegschaal ben geweest, is het meestal niet zo'n goed moment om aan te komen heur
Check!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op de weegschaal gaan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan erg hard praten ik kan eigenlijk heul niet zacht pratenDus iedereen kan mij verstaan
Kun je ook iedereen verstaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef tombolafan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |