Doe mij maar een sateetje!quote:
Heb je een accent?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Mocht je me niet verstaan, ga dan niet aan mijn meneer vragen wat ik zei, dat is namelijk gruwelijk irritant.
Gewoon tegen mij zeggen
Hang een bloknote om je nek; kan je het opschrijvenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hang een bloknote om je nek; kan je het opschrijven![]()
Jij gaat morgen tijdens het buffet toch college 'vieze woorden in gebarentaal' geven
Jammer is een understatement... Het leven is gewoon een stukje minder leuk geworden sinds ze het heeft gezegdquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Hare Majesteit van Schone Slippesteijn niet komt.
Prima, zal best wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Mocht je me niet verstaan, ga dan niet aan mijn meneer vragen wat ik zei, dat is namelijk gruwelijk irritant.
Gewoon tegen mij zeggen
Nou je bent niet alleenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, zal best wel eens gebeuren.
Ik versta mensen nl niet zo goed, gehoor is niet zo vreselijk geweldig.
Ow, we moeten met z'n drieen een gesprek beginnen. Wordt vast énigquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Prima, zal best wel eens gebeuren.
Ik versta mensen nl niet zo goed, gehoor is niet zo vreselijk geweldig.
Moet ik dan tegen jou zeggen "muis kun je aan je meneer vragen wat je net zei?"quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Gewoon tegen mij zeggen
Of met plakbandquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan DM je Greys? Die komt met veiligheidsspelden aan als oplossing. Voor alles!
Wel een roze he. Andere werken niet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of met plakband
Nee, daar heb je lekker wat aan
Heb je de aanschaf van een BH overwogen, want dat schijnt ook een beproefde remedie te wezen bij Greys.
De "Wat zeggu" meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben soms wat dovig in lawaaierige omgevingen. Dit wordt een leuke meet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |