Neem een rode stift om een paar van die witte strepen in te kleuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee
Verder dan een blauw-wit gestreept jurkje kom ik niet overigens
Ik krijg weer helemaal het EK/WK gevoel, in de bloedhitte op elkaar gepropt naar een scherm kijken, gutsende oksels en klamme handjes en dan met bonkende koppijn terug naar huis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als Joan niet doorgaat wordt ik depressief. Das veel erger.
NFW!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neem een rode stift om een paar van die witte strepen in te kleuren.
Oranje mag vast ook wel.quote:
quote:
Geel dan? Of roze? Komen dicht genoeg in de buurt van oranje en rood, heb nog wel een paar van die gekleurde magic markers liggen, geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geel dan? Of roze? Komen dicht genoeg in de buurt van oranje en rood, heb nog wel een paar van die gekleurde magic markers liggen, geloof ik.
Stel je niet aan en ga slapen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Renesite het volgende:
Vinnut wel eng om Patrique aan jullie over te laten.
Maare: verslind hem morgen maar lekker mensjes!
Hij is heel lief, geeft kopjes en heeft af en toe een aai nodig. Bij voorkeur van vrouwen ()
Ik ga de te korte toch aandoen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als het een H&M-etje was mocht hij roze maar helaas.
Bovendien vermoed ik dat ik Greys achterna ga en hem te kort vind.
quote:
Das aardig van jequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Muis006 het volgende:
Zo, speciaal voor jullie heb ik mijn maandelijkse douchebeurt met een week vervroegd.
WAT ZEGGIEEEE?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Mocht je me niet verstaan, ga dan niet aan mijn meneer vragen wat ik zei, dat is namelijk gruwelijk irritant.
Gewoon tegen mij zeggen
Mag met dit weer. Aldus de regels van Goodbye.quote:
Maar mocht iemand het per ongeluk toch doen, niet boos wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Mocht je me niet verstaan, ga dan niet aan mijn meneer vragen wat ik zei, dat is namelijk gruwelijk irritant.
Gewoon tegen mij zeggen
Nee duh, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mocht iemand het per ongeluk toch doen, niet boos worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |