Ik heb de eerste helft gemist omdat ik aan een goddelijk lichaam aan het werken was in de sportschool.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met hem oneens (we bakkeleien vaak nogal op zijn FB) maar ik moet eerlijk zeggen dat het me 100% meeviel gisteren, de presentatie...
Geen 'tros muziekfeest op het klein', niet overal doorheen geluld, gewoon nette korte intro's ennnnnnnnn, Jan maakte zelfs een grapje waar de FOK!kers om moesten lachen
ik ook, 't is een uurtje rijden dus ben er om 18:30 als ik geen vertraging hebquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kom morgen gelijk uit mijn werk![]()
Mijn aanvraag om om 14 uur naar huis te kunnen is afgewezen.
precies wat deze vis zegtquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ook, 't is een uurtje rijden dus ben er om 18:30 als ik geen vertraging heb
Ah echt waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kom ook rechtstreeks uit het werk hoor, hoop op tijd te zijn. Den Haag - R'dam wil nog wel eens opstropen.
Ik neem geen camera mee, maar ik wil wel onverwachte foto's maken met m'n lage megapixel foon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat er morgen leuke onverwachtte foto's gemaakt worden! Heb nog een leuke sprankelende nodig voor op facebook en dat kan alleen onverwachts
Huh?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kom morgen gelijk uit mijn werk![]()
Mijn aanvraag om om 14 uur naar huis te kunnen is afgewezen.
Doet ie niets meer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Peter het volgende:
Eens kijken hoe ik morgen in Rotterdam kom, sta nu op een parkeerplaats op de wegenwacht te wachten :,)
Nou ja hij zei het gewoon koddigquote:
Hoe laat kan je dan uiterlijk gaan fietsen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nee vrijdag is geregeld. Alleen donderdag blijkbaar niet. Ik dacht van wel nou ja. Pech gehad.
Nee nu ga ik niet met de fietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat kan je dan uiterlijk gaan fietsen?
Haal je dat wel dan?
Ja, Jan was echt even lollig inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja hij zei het gewoon koddig![]()
En dan nu de volgende deelnemer... Rusland. Toen een introverhaaltje over hoe ze heten, over de taal die ze spreken etc. En daarna op serieuze toon (en volgens mij is het ook echt zo) "Rusland heeft ook 2 reserve oma's mee voor het geval dat eh...
...
nou ja.... nu Rusland dus".
Je moet er bij geweest zijn
Greys, sjek je PMquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
Live meekijken met de generale vakjury repetitie
[LIVE] De Generale (Jury) Repetitie van de 2e Halve Finale Over tien minuutjes!
Gelukkig (nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Trut, ik schrok
Ik dacht dat je niet kon
Hoe hoog zijn ze? Ik twijfel een beetje tussen prachtigmaarhoog en leukenietscomfortabelerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi! Mn bijpassende blauwe pumps zijn er!. Nagellak doe'k niet an
.
Ik gooi ballerina's / andere hakken in mn tas voor als ik het zat benquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn ze? Ik twijfel een beetje tussen prachtigmaarhoog en leukenietscomfortabeler.
Jij moet er langer op lopen dan XM denk ik?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn ze? Ik twijfel een beetje tussen prachtigmaarhoog en leukenietscomfortabeler.
Mn werkdag begint om 08:00 hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij moet er langer op lopen dan XM denk ik?
Oh jij gaat niet naar huis?quote:
Jep, doe ik ws ook wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, ik doe gewoon teenslippers aan hoor. Dat mag toch ook wel?
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #27 Sexy hees, maar toch kudtquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jij gaat niet naar huis?
Maar dan nog GB komt met OV als ik het goed heb.
Dan zeg ik au!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #27 Sexy hees, maar toch kudt
Ik mag toch wel even met XM miepen over hakken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, ik doe gewoon teenslippers aan hoor. Dat mag toch ook wel?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even met XM miepen over hakken?Maar grote kans dat ik ook de helft van de avond op teenslippers sta. Heb hele leuke!
Ja, maak je maar niet druk. Ik ben wel de dwerg van de avondquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan ben ik niet zo klein vergeleken met Henk
![]()
En een schattigequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maak je maar niet druk. Ik ben wel de dwerg van de avond![]()
Schattig zou ik ook niet als negatief opvatten, hoor!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schattig zou ik ook niet als negatief opvatten, hoor!
Die is niet zo heul groot hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan ben ik niet zo klein vergeleken met Henk
![]()
Whoooooooooooooooooootquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Zit ik net de kledingkast af te speuren naar een rood sjaaltje voor bij m'n witte t-shirt of een rood t-shirt bij een witte broek met een blauw sjaaltje. Kom ik gewoon een rood-wit-blauw gekleurde jurk tegen!
Ik denk dat ze eerder HPKW bedoelt?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
Je moet alleen niet naast Franklin gaan staan
quote:
Ik ben ook helemaal niet zo groot. Greys is langer dan ik hoor.quote:
Ja, ik vergeet je naam ook altijd, dus ik noem je maar gewoon lean and mean fighting machine!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet zo groot. Greys is langer dan ik hoor.Ik oog alleen eeeeeeeeeeeenorm, door al mijn spieren natuurlijk.
In mijn geheugen bén je ook enorm!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet zo groot. Greys is langer dan ik hoor.Ik oog alleen eeeeeeeeeeeenorm, door al mijn spieren natuurlijk.
Volgens mijn paspoort (vorig jaar laten aanpassen) 180 cm.quote:
Ik zie er morgen nogal Oostblokhoer-achtig uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met hakken ben ik langer. Dan Henk. Niet >1,91
.
Ow ik heb ook nog het nieuwe Bavaria-jurkje, maar als ik die aandoe met die pumps, ben ik wel erg ready voor een avondje uit in Newcastle, of een andere stad waar de dames eruit zien alsof ze klaar zijn om flink geld te verdienen. En dan gewoon buiten staan met 7 graden he.
Inclusief overdaad aan pailletten en nepwimpers die 3 maten te groot zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met hakken ben ik langer. Dan Henk. Niet >1,91
.
Ow ik heb ook nog het nieuwe Bavaria-jurkje, maar als ik die aandoe met die pumps, ben ik wel erg ready voor een avondje uit in Newcastle, of een andere stad waar de dames eruit zien alsof ze klaar zijn om flink geld te verdienen. En dan gewoon buiten staan met 7 graden he.
En een laag make-up die je met een plamuurmes moet opbrengen én afhalen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Inclusief overdaad aan pailletten en nepwimpers die 3 maten te groot zijn?
Whohoooooooquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb morgen een matchende bril en korte broek
Ah dan ben ik volgens mijn paspoort idd 2 cm groterquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mijn paspoort (vorig jaar laten aanpassen) 180 cm.
Welneequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Sjezus, moet ik een krukje meenemen met m'n schamelen 1.70?
De winnaar van vorig jaar vond ik ook best depressief, eigenlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Zit de live stream van de generale te kijken, maar ondanks dat Joan niet best zong () is de rest echt enorm depressief qua nummers
Zonder hakken maar 4 cm langer. Don't worry.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Sjezus, moet ik een krukje meenemen met m'n schamele 1.70?
Henk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Moet ik aan het bier enzo. Daar wordt maar één iemand beter van.
Neem een rode stift om een paar van die witte strepen in te kleuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee
Verder dan een blauw-wit gestreept jurkje kom ik niet overigens
Ik krijg weer helemaal het EK/WK gevoel, in de bloedhitte op elkaar gepropt naar een scherm kijken, gutsende oksels en klamme handjes en dan met bonkende koppijn terug naar huis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als Joan niet doorgaat wordt ik depressief. Das veel erger.
NFW!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neem een rode stift om een paar van die witte strepen in te kleuren.
Oranje mag vast ook wel.quote:
quote:
Geel dan? Of roze? Komen dicht genoeg in de buurt van oranje en rood, heb nog wel een paar van die gekleurde magic markers liggen, geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geel dan? Of roze? Komen dicht genoeg in de buurt van oranje en rood, heb nog wel een paar van die gekleurde magic markers liggen, geloof ik.
Stel je niet aan en ga slapen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Renesite het volgende:
Vinnut wel eng om Patrique aan jullie over te laten.
Maare: verslind hem morgen maar lekker mensjes!
Hij is heel lief, geeft kopjes en heeft af en toe een aai nodig. Bij voorkeur van vrouwen ()
Ik ga de te korte toch aandoen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als het een H&M-etje was mocht hij roze maar helaas.
Bovendien vermoed ik dat ik Greys achterna ga en hem te kort vind.
quote:
Das aardig van jequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Muis006 het volgende:
Zo, speciaal voor jullie heb ik mijn maandelijkse douchebeurt met een week vervroegd.
WAT ZEGGIEEEE?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Mocht je me niet verstaan, ga dan niet aan mijn meneer vragen wat ik zei, dat is namelijk gruwelijk irritant.
Gewoon tegen mij zeggen
Mag met dit weer. Aldus de regels van Goodbye.quote:
Maar mocht iemand het per ongeluk toch doen, niet boos wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh, en nog even:
Mocht je me niet verstaan, ga dan niet aan mijn meneer vragen wat ik zei, dat is namelijk gruwelijk irritant.
Gewoon tegen mij zeggen
Nee duh, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mocht iemand het per ongeluk toch doen, niet boos worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |