Nee toch? Nee toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hell no dat Joans stem het nu gaat begeven HELL NO
Jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
He, mijn baardtrimmen was ook al voorbereiding! En mijn kappersbezoek anderhalve week terug!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, de voorbereidingen zijn al in gang![]()
Welke koeleur?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Muis006 het volgende:
Grees loop die arme jongen niet zo te hormoneren
Pat, niks van aantrekken hoorje hebt gewoon gelijk.
Oranje/roodquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, de voorbereidingen zijn al in gang![]()
Welke koeleur?
Nice! Mij lukte het niet.quote:
Nou het was ook niet de bedoeling maar ik werd net wakkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice! Mij lukte het niet.![]()
Vanaaf maar op tijd naar bed of zo.
Misschien moeten we dan ook wat zonnebrand meenemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook hele witte benen
En nog geen idee wat ik aandoe..
En dat is geen grapje!twitter:franklinbrown twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:09:08Nog even songfestval terug gekeken. En wie was het beste? Jan Smit. Goeie presentator. Goed team met Daniel Dekker reageer retweet
Ik ben het vaak met hem oneens (we bakkeleien vaak nogal op zijn FBquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
We moeten morgen Franklin wel even ernstig toespreken hoor:En dat is geen grapje!twitter:franklinbrown twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:09:08Nog even songfestval terug gekeken. En wie was het beste? Jan Smit. Goeie presentator. Goed team met Daniel Dekker reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door PatriQue89 op 23-05-2012 20:39:03 ]
Mij is het hele commentaar eigenlijk niet opgevallen . En inderdaad, jan met z'n "Ze hebben zelfs twee reserve-oma's mee, in het geval dat... nou, goed, Rusland dus!"quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met hem oneens (we bakkeleien vaak nogal op zijn FB) maar ik moet eerlijk zeggen dat het me 100% meeviel gisteren, de presentatie...
Geen 'tros muziekfeest op het klein', niet overal doorheen geluld, gewoon nette korte intro's ennnnnnnnn, Jan maakte zelfs een grapje waar de FOK!kers om moesten lachen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ready to parteehhhhHoe sexy is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Nou dan was het dus niet storend, als het je niet is opgevallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij is het hele commentaar eigenlijk niet opgevallen . En inderdaad, jan met z'n "Ze hebben zelfs twee reserve-oma's mee, in het geval dat... nou, goed, Rusland dus!".
nou welluk grapje?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met hem oneens (we bakkeleien vaak nogal op zijn FB) maar ik moet eerlijk zeggen dat het me 100% meeviel gisteren, de presentatie...
Geen 'tros muziekfeest op het klein', niet overal doorheen geluld, gewoon nette korte intro's ennnnnnnnn, Jan maakte zelfs een grapje waar de FOK!kers om moesten lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |