SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 23-05-2012 16:40:44 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Kan ook sexy zijn, maar je wil inderdaad niet dat je stem klinkt zoals het bed waar je sexy op aan het zijn bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
Nou tis niet sexy hees hoor...
Tis meer kraken en piepen.
Erhm. Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Rood, oranje..
Komt op hetzelfde neer toch?
ik.hoorde haar net op de radio en niks aan de handquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
Nou tis niet sexy hees hoor...
Tis meer kraken en piepen.
Ik vond het ook niet slecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik de enige die het heul niet slecht vond?
Ik vind haar stem per definitie al niet schitterend
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet slecht.
Maar ik hoor vooral doebedoebedoebedoebedoebe dus wat weet ik
Jij weet ook echt lekker de stemming erin te houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
Dat zinnetje aan het begin... 'in your back yard', klinkt zelfs echt vals
Nee want dan is de opluchting morgen des te groter als ze de sterren van de hemel galmtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij weet ook echt lekker de stemming erin te houden
Genoeg bier drinken, hoor je er niets meer vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
Dat zinnetje aan het begin... 'in your back yard', klinkt zelfs echt vals
Dat viel mij ook al op inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Die gast met die viool... het LIJKT niet eens alsof hij echt speelt![]()
Maar ook dát komt allemaal goed, hatseeeeeeee!
Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Witte benen, blauw jurkje, rode onderbroek, ik ben er klaar voor!
Ja, dat ze communist is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???
Ik denk het stiekem ook nog steeds.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze gaat morgen gewoon vet cool de finale halen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Witte benen, blauw jurkje, rode onderbroek, ik ben er klaar voor!
Ehhh... ik voel me rood? Nee. Niks met mn stemming te maken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???
Een soort Dame aux Camelias scenarioquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehhh... ik voel me rood? Nee. Niks met mn stemming te maken!
Ja!Of gewoon lui...quote:
Dame aux Cameltoe? Nee! Want jurkje!quote:
En dan zei jij niet crea te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Ik was na het knippen van mijn slierten () al zo klaar met het creatief proces, dat ik geen zin meer had om bandjes aan mijn jurkie te maken. Ik wist ook niet hoe, ofzo...
Dus ik ben om 3 minuten voor sluitingstijd de onderbroekenzaak ingehold hier in het durp, heb een knalroze bh gekocht in de kleur van jurkie, en daar zet ik gewoon het jurkje op vast. TadaaaaaahAnd there were bandjes...
Ducttape of secondenlijm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Of gewoon lui...
Nu nog even bedenken hoe ik dat jurkie er op vast ga zetten, met een nietmachine ga ik er niet komen ben ik bang
Ah een Rusland fanquote:
In mijn roodwitblauwe jurkie die ik met het NSF aan had en in Düsseldorf zaten ook zes veiligheidsspeldenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys met een jurk waar aan alle kanten nietjes en veiligheidsspelden uitsteken.
O ja goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ja
Oh trouwens, nemen jullie ook een fototoestelletje mee ofzo?
Zou wel leuk zijn als zoveel mogelijk mensen foto's maken, dan staat iedereen er lekker vaak op
En het is best uniek zo, met zijn allen songfestival kijken.
Dan gooien we die in de dagen er na met zijn allen in 1 photobucket, hebben we alles bij elkaar!
Hoi, ik wil niet op de foto!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ja
Oh trouwens, nemen jullie ook een fototoestelletje mee ofzo?
Zou wel leuk zijn als zoveel mogelijk mensen foto's maken, dan staat iedereen er lekker vaak op
En het is best uniek zo, met zijn allen songfestival kijken.
Dan gooien we die in de dagen er na met zijn allen in 1 photobucket, hebben we alles bij elkaar!
Ik ook niet daarom ga ik ze maar makenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem mijn cameraatje wel mee. Desnoods maak ik alleen foto's van mezelf, dat ben ik toch gewend...
Zojuist nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat moest omdat ik mijn baard net getrimd had![]()
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Storm komt er sowieso! Daar zorgen wij voor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef Muis006 het volgende:
Het is hier net nacht nuzouden we morgenavond ook storm krijgen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een witte broek gekocht.. voor het eerst in mijn leven! nog even denken of k m morgen aan doe... ik denk het niet.. vlekken enzo...maar heb nog een andere broek gekocht,
Lekker zomers
En ik heb een oranje glitterstrik, en een ding voor op mn hoofd, met 2 handjes, rood wit blauw
Tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Yv... Franklin is er morgen om kwart voor negen!![]()
Appt ie net.
Ik had een pietsie zorgen, niet óf ie nog kwam want dat had ie beloofd en hij doet alles wat ie belooft altijd, maar hij had een aanvraag voor een optreden gekregen en hij wist nog niet hoe laat. Dus ik was ff bang dat ie misschien heel laat pas kon. Maar hij is ruim op tijd terug om Joan te kunnen zien zingen met ons
Waaah tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Appt ie net.
Ik had een pietsie zorgen, niet óf ie nog kwam want dat had ie beloofd en hij doet alles wat ie belooft altijd, maar hij had een aanvraag voor een optreden gekregen en hij wist nog niet hoe laat. Dus ik was ff bang dat ie misschien heel laat pas kon. Maar hij is ruim op tijd terug om Joan te kunnen zien zingen met ons
JIJ APPT MET EEN BN'ER!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Appt ie net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
Pat![]()
Het is een heuse Eurovisie deelnemert!
En yvonne d'r object of her affection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |