Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Witte benen, blauw jurkje, rode onderbroek, ik ben er klaar voor!
Ja, dat ze communist is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???
Ik denk het stiekem ook nog steeds.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze gaat morgen gewoon vet cool de finale halen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Witte benen, blauw jurkje, rode onderbroek, ik ben er klaar voor!
Ehhh... ik voel me rood? Nee. Niks met mn stemming te maken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die rode onderbroek zegt iets over je stemming???
Een soort Dame aux Camelias scenarioquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehhh... ik voel me rood? Nee. Niks met mn stemming te maken!
Ja!Of gewoon lui...quote:
Dame aux Cameltoe? Nee! Want jurkje!quote:
En dan zei jij niet crea te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Ik was na het knippen van mijn slierten () al zo klaar met het creatief proces, dat ik geen zin meer had om bandjes aan mijn jurkie te maken. Ik wist ook niet hoe, ofzo...
Dus ik ben om 3 minuten voor sluitingstijd de onderbroekenzaak ingehold hier in het durp, heb een knalroze bh gekocht in de kleur van jurkie, en daar zet ik gewoon het jurkje op vast. TadaaaaaahAnd there were bandjes...
Ducttape of secondenlijm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Of gewoon lui...
Nu nog even bedenken hoe ik dat jurkie er op vast ga zetten, met een nietmachine ga ik er niet komen ben ik bang
Ah een Rusland fanquote:
In mijn roodwitblauwe jurkie die ik met het NSF aan had en in Düsseldorf zaten ook zes veiligheidsspeldenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys met een jurk waar aan alle kanten nietjes en veiligheidsspelden uitsteken.
O ja goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ja
Oh trouwens, nemen jullie ook een fototoestelletje mee ofzo?
Zou wel leuk zijn als zoveel mogelijk mensen foto's maken, dan staat iedereen er lekker vaak op
En het is best uniek zo, met zijn allen songfestival kijken.
Dan gooien we die in de dagen er na met zijn allen in 1 photobucket, hebben we alles bij elkaar!
Hoi, ik wil niet op de foto!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ja
Oh trouwens, nemen jullie ook een fototoestelletje mee ofzo?
Zou wel leuk zijn als zoveel mogelijk mensen foto's maken, dan staat iedereen er lekker vaak op
En het is best uniek zo, met zijn allen songfestival kijken.
Dan gooien we die in de dagen er na met zijn allen in 1 photobucket, hebben we alles bij elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |