En anders hebben we mijn bloknote nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kun je ook iedereen verstaan?
Dan kan jij gewoon alles herhalen wat wij zeggen en dan kan iedereen via jou iedereen verstaan.
Mijn Mr is in elk geval gerustgesteld, bejaardenmeet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Teringjantje; kneuzenmeet
Konden we niet beter heel wat anders gaan doen
Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten; van rare dialecten tot kindergebrabbel kan ik verstaan jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kun je ook iedereen verstaan?
Dan kan jij gewoon alles herhalen wat wij zeggen en dan kan iedereen via jou iedereen verstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jan Vayne!quote:
Waar maakte die zich zorgen over dan? Lekkere kerels? Of erger nog: lekkere wijven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr is in elk geval gerustgesteld, bejaardenmeet!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten; van rare dialecten tot kindergebrabbel kan ik verstaan jaZelfs het chinees dat mijn neefje uitkraamt begrijp ik vaak
Mooi, dan is het ook niet erg als ik af en toe weer in het Leids verval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, mijn eerste gedachte was Elton John.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee joh! Het is hartstikke mooi weer!quote:
Je had eerst het teken voor "film" moeten doenquote:
IK MOET HELEMAAL NIKS, TOMBOLAFANquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je had eerst het teken voor "film" moeten doen
Ik laat het je morgen wel zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Oh muis ik kon mn naam in gebarentaal maar kan nu alleen nog maar de eerste twee letters
Heuj, ik kan je ook verstaan zonder dat je schreeuwt hoorquote:
Mag je dat zelf verzinnen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen wel zien
Maak gewoon een naamgebaar, is veel makkelijker.
"Wat zeg je?"quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Oognip het volgende:
Ik kan ook nooit wat verstaan in een lawaaiierige omgeving
Wat zal het gezellig wordenIedereen doet maar of ze elkaar verstaan
Je hebt maar 2 vingers?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan helemaal geen gebarentaal.![]()
Ja, twee bier bestellen lukt wel met een gebaar, maar daar stopt het ook wel een beetje.
O mijn eerste letters zijn hetzelfde, dan neem dat ook gelijk even meequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen wel zien
Maak gewoon een naamgebaar, is veel makkelijker.
Slaap lekker!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Maar nu ga ik slapen, dag roomsoesje van me
Ok, 10 bier lukt ook nog wel.quote:
Preciesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
"Wat zeg je?"
"...."
"Uh ja is goed"
En dan geen idee hebben wat je nou net hebt goedgekeurd
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Preciesen dan maar hopen dat je het goeie antwoord hebt gegeven
Ik ben dan altijd bang dat de ander iets verschrikkelijks heeft verteld (wat ik niet verstaan heb) en dat ik dan maar een beetje dom sta te lachen en 'ja' zeg
Meestal komt na een paar minuten wel alsnog bij me binnen wat de ander nou eigenlijk zei of bedoelde en schaam ik me voor mijn gegeven antwoord
OMFGquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Maar nu ga ik slapen, dag roomsoesje van me
Preciesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Preciesen dan maar hopen dat je het goeie antwoord hebt gegeven
Ik ben dan altijd bang dat de ander iets verschrikkelijks heeft verteld (wat ik niet verstaan heb) en dat ik dan maar een beetje dom sta te lachen en 'ja' zeg
Meestal komt na een paar minuten wel alsnog bij me binnen wat de ander nou eigenlijk zei of bedoelde en schaam ik me voor mijn gegeven antwoord
Inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Preciesvooral met dat domme lachje erbij, zo herkenbaar
Stelletje faalhazen zijn we gewoon allemaal morgen. Iedereen maar ja knikken en lachen en niemand die wat doet omdat niemand begrijpt wat de bedoeling is
Als we dan ook die plek zouden lotenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
Tijdens de generale repetitie net kwam Nederland als één van de finalisten uit de enveloppen.
Toch leuk om dat eens meegemaakt te hebben![]()
[ afbeelding ]
Oh wacht, het is alfabetischquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we dan ook die plek zouden loten! Dat zou leuk zijn
.
En dan is Engelbert inééns als laatste ipv als de al gelote eerste?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we dan ook die plek zouden loten! Dat zou leuk zijn
.
Ja, ik kwam net tot dat heldere inzichtquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan is Engelbert inééns als laatste ipv als de al gelote eerste?
Tis op alfabet, mop. Of haddu dat al gezien?
Niet zo geweldig!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys, Erik! Hoe zijn jullie met mensen verstaan?
Neem voor de zekerheid maar wat droge slipjes mee mopquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
Joan staat nu 9e in de pers poll en 4 landen onder haar hebben allemaal maar 1 punt minder
HET WORDT SPANNONDDDDDDDDDDDDD
quote:
Ik ben geen held in drukke ruimtesquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys, Erik! Hoe zijn jullie met mensen verstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |