SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Whhehequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mooi dat Facebook.
Een verzonnen bericht posten.
En dat dan als enige liken.
Mijn voormalige vmbo klagenoten.
Priceless.
vertel!quote:
errr...<.< v.v >.>quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij zegt dat mensen met hun gore poten van me af moeten blijven. Keilief!
Je bent een held, heloef.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij zegt dat mensen met hun gore poten van me af moeten blijven. Keilief!
gefeliciteerd! filmpremiere gewonnen?quote:
Vast niet maar zoonlief is jarig nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
gefeliciteerd! filmpremiere gewonnen?
*feliciteertquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet maar zoonlief is jarig nu
nog beter!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat de hond heeft hem al!quote:
Hij wacht gewoon tot je ster ver genoeg is uitgerekt. Hij wil je geen pijn doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:35 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een beetje verliefd op 'm. Maar ik denk dat ik in z'n friendzone zit.
het verbrandde bijnaquote:
Zet het op facebook, oh wachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keukenprinses jij!quote:
FU!quote:
quote:
quote:
fu 2quote:
Fokkers op je facebook hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mij altijd zeer trots als Yvonne een fb-status van mij liked
Mooie quote, duidelijk verhaal ookquote:
Niet zomaar FOK!kers!!quote:
Ik voel de liefde.quote:
ja hequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie quote, duidelijk verhaal ook
Nee ik ben geen homo maar kan gewoon niet scoren... en dat in het hongaars?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
Daarnaast denk ik dat ik tijdens Sziget dat zinnetje nog wel een paar keer moet gebruiken.
Alhoewel ze kan het prima zelf.
Gefeliciteerd!quote:
tuurlijk iedereen is dronken uit z'n plaat en vrij van geestquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen homo maar kan gewoon niet scoren... en dat in het hongaars?
Het is wel heloef hequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
tuurlijk iedereen is dronken uit z'n plaat en vrij van geest
er zijn ook festivalsletjesquote:
Mijn capaciteiten onderschatten.quote:
kut dan moet ik een FA kat kopenquote:
Wil je wat ghb kopen?quote:
dat hebben ze daar welquote:
Dat is voor de sociaal incapabele mensen in deze wereld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is voor de sociaal incapabele mensen in deze wereld.Wil je nou neuken of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252586
Dit programma begint gewoon confronterend te worden.
Twee jongens van 18 waar niet zoveel mis mee is alleen ze durven niet te versieren.
Alsof ik naar mezelf kijk, alleen dan blank en meervoud.
Op elk potje past een deksel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"
Dank u vader.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Heloef is mijn zoon, ik heb vertrouwen in zijn capaciteiten.
Spoedig.quote:
Dat moet zonder ook wel lukken.quote:
Jij lijkt echt op mij soms.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"
op de hare wel in ieder gevalquote:
Ik neem dit terug, ze kunnen niet eens normaal praten met een redelijk uitziend blondje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252586
Dit programma begint gewoon confronterend te worden.
Twee jongens van 18 waar niet zoveel mis mee is alleen ze durven niet te versieren.
Alsof ik naar mezelf kijk, alleen dan blank en meervoud.
Ook jij vind de juiste man. Daar moet je altijd vanuit gaanquote:
Alleen daarom? Leugens!quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef debeterebob het volgende:
Maar Heloef je bent alleen een baas, omdat je naar Sziget gaat. En je maakt vorderingen. Jij kan de chikcs wel krijgen
Wat een triestigheidquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
deze dude heeft gewoon een twitter voor zijn hond gemaakt
Zooo...toch maar eens gaan slapen. Morgenvroeg eerst met @Swiffer wandelen, dan rennen en dan aan Community beginnen. Pfff. Twuste
Maak jij ook vorderingen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef debeterebob het volgende:
Maar Heloef je bent alleen een baas, omdat je naar Sziget gaat. En je maakt vorderingen. Jij kan de chikcs wel krijgen
Nee dan is het goed, daarnaast insgelijks.quote:
Ik ga niet naar Szigetquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, daarnaast insgelijks.
Het baas gedeelte.quote:
Zijn die er nog danquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga deze zomer gewoon strandfeesten af bij Hoek van Holland.
Bier drinken en hosselen.
Zo'n chick van school heeft eigen huisje daar (tenminste, haar oudersquote:
Strandfeesten in HvH zijn wel bericht tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo'n chick van school heeft eigen huisje daar (tenminste, haar ouders), daar kan ik slapen/neuken.
Voor de rest bouwen we daar gewoon harde fissa en gaan we chimeids klaren. Alles!
Festivals in Duitsland en Belgie zijn ook al eens verneukt geweest; dus ja, heb je overal wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Ja na die ene editie wel. Maar ik moet het toch een keer mee maken, dus waarom niet deze zomer
Zie wel wat er van komt, vind alles prima, als er maar bier is
jij bent wel een partypoeper hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Idd. Schijt hebben aan al die mafkezen die een partyvibe komen killen.
Ik zou me zelf met de goede muziek en relaxte vrienden op een kerkhof nog kunnen vermaken.
Was overigens een goed genuanceerde uitspraak zondagmiddag!quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent wel een partypoeper hoor
hoezoquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was overigens een goed genuanceerde uitspraak zondagmiddag!
Heb je het nou over jezelf of watquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet het niet eens meer
Maar iedereen moest lachen, dus het zal wel goed zijn.
Al die tijd undercoverquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:37 schreef Karzai het volgende:
Ik zie dat steven zijn felbegeerde blauwe kleur heeft gekregen, toch overgelopen naar de autoriteiten.
Ik wist het wel
Weet je zeker dat dit zondag was en niet tijdens 1 van je wazige nachtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Ja, ik zei zondag dat ik soms partypooper wasWeet niet eens meer waarom dus
(
tegen Spanje,Italie en Kroatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer moet Ierland eigenlijk? En tegen wie ?
Ik vind het al leuk dat ze mee doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Villa doet niet mee, Kroatië pakken ze. Hopen op stunt tegen Italië en Spanje.
Wie speelt er eigenlijk bij Ierland ik ken alleen Bjorn Borkquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer moet Ierland eigenlijk? En tegen wie ?
Robbie Kean en Shay Given sowiesoquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie speelt er eigenlijk bij Ierland ik ken alleen Bjorn Bork
Die gaat niet eens meequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
Italie kan je pakken. Gewoon tegen Balotelli gaan schreeuwen. Dan staat het al 11-10.
Welkequote:
Te laat helaas, maar wellicht binnenkort een keerquote:
Als je snel wat nodig hebt: Morgen gewoon op terrasje zitten en even rondvragen. Afhankelijk van je woonplaats moet je overigens wel binnen 10 minuten een telefoonnummer krijgen voor wat wit of x of mquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Te laat helaas, maar wellicht binnenkort een keer
Ja ik heb toch geen aboquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die pijpfoto, moet je even in het topic kijken.
Jawel omdat het voor hem de ideale kans is op revanche. Aldus Prandelli.quote:
vroeger op school was dat baas man die shitquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:48 schreef Karzai het volgende:
Misschien dat ik weer een pannini boek ga kopen, maar dat is toch minder leuk als je met niemand plaatjes kan ruilen en alles online kan bestellen
Is het ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:49 schreef Rafeiro het volgende:
m lijkt me leuker als/dan x en als ik echt wil kan het wel, maar BWAAAARG!. Ongeveer dat.
Ik wacht nog steeds op salarisquote:
Kalmeer een bekend gezicht is hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Wat een vreemde mensen ineens hier. Dat kan deze zolderautist niet handelen hoor...
TWIEDELTIEDELTWIET ik ga slapen, maar heet geen Piet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Wat een vreemde mensen ineens hier. Dat kan deze zolderautist niet handelen hoor...
Neem wat pillen of zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Ik heb nog 3 boeken uit de jaren 70 gekregen van m'n oomquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef heloef het volgende:
Panini plaatjes. Die spaarde ik 4 jaar geleden nog gewoon.
Aww, nu probeer ik heel hard te herinneren hoe lang het ook alweer duurde voor het echt niet meer zou komen, er wass iets heel ongusntigs ofzo, maar ondertussen probeerde ik Keezen te begrijpen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op salaris
Al zijn ze wel failliet verklaard
het duurde al 2 maanden en ik had nog 3 weken om te claimen, en dat claimen is eindelijk geluktquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww, nu probeer ik heel hard te herinneren hoe lang het ook alweer duurde voor het echt niet meer zou komen, er wass iets heel ongusntigs ofzo, maar ondertussen probeerde ik Keezen te begrijpen.
Latersquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eens proberen wat nachtrust te pakken.
Morgen weer om 11 uur op de zaak zijn. Even naar Duisburg en weer terug
Gegroet broeders.
P.S steven stinkt
Ah dus goed nieuws.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het duurde al 2 maanden en ik had nog 3 weken om te claimen, en dat claimen is eindelijk gelukt
Nouja bijna dan
Nouja het duurt sowieso nog 2 maanden voordat ik het heb waarschijnlijkquote:
Hallo Myraela ben jij dat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga wel achter je staan terwijl ik de kat uit de boom kijk.
En geen zicht op een nieuwe baan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja het duurt sowieso nog 2 maanden voordat ik het heb waarschijnlijk
Ja druk mee bezigquote:
ze staat achter iemand danquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
Myraela
Waarom zie ik je nooit als ik op Zuidplein ben? nou nou ?
quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja druk mee bezig
Maar de laatste 2 baantjes ben ik zo uit enthousiasme ingesprongen, laat ik nu eens iets zoeken wat ik echt leuk vind en gewoon normaal op tijd betaalt enzo
Niet haten op Myraela hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
Myraela
Waarom zie ik je nooit als ik op Zuidplein ben? nou nou ?
Ja joh de boel zit niet vast hier.quote:
mooi zo. Wat houdt jou nog zo lang wakker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja joh de boel zit niet vast hier.
ow beetje laffen op inet. Niks bijzonders. Jij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi zo. Wat houdt jou nog zo lang wakker?
net thuis van werk, hippiebank, kaasje, techno, ik vermaak me wel. Morgen dansdate met projectje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:53 schreef screwloose het volgende:
[..]
ow beetje laffen op inet. Niks bijzonders. Jij dan?
ow klinkt goed man!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
net thuis van werk, hippiebank, kaasje, techno, ik vermaak me wel. Morgen dansdate met projectje.
hoest met jouw dates?
ja. Cubaans gebruind en sexy gekleed als altijd...quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
ow klinkt goed man!
mijn dates? ik doe niet aan datesveel te beladen allemaal haha.
vrijgezel, bijna een jaar, seksloos 1 weekquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja. Cubaans gebruind en sexy gekleed als altijd...hoelang al vrijgezel/seksloos?
ok... vergelijkbaar hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
vrijgezel, bijna een jaar, seksloos 1 week
Strategieen bespreken...quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Hoeveel mensen met versierproblemen zitten eigenlijk nog in dit topic? ... Stuk of 3?
Hoe bizar was dat dan he!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
Als ik ooit weer vrijgezel zou worden zou ik ze nog wel hebben denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Hoeveel mensen met versierproblemen zitten eigenlijk nog in dit topic? ... Stuk of 3?
Jij, ik en S_O?quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Slowchat is gewoon free-for-all. In andere slowchats zitten ook geen singles of mensen die nog aan hun ex vastzitten.quote:
Jullie zijn de enige met versierproblemen?quote:
Ik geef er toch ook alleen maar antwoord?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Slowchat is gewoon free-for-all. In andere slowchats zitten ook geen singles of mensen die nog aan hun ex vastzitten.
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie zijn de enige met versierproblemen?
Ik wil niet dat je je buitengesloten voelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef er toch ook alleen maar antwoord?
- leer van elkaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.
Hmm ik heb even onder mn bed gekeken maar ook daar geen verovering te vinden hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.
Zelfs daar faal ik inquote:
Dat voel ik me soberzo. Maar ik zit hier niet om te leren hosselen, maar voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je je buitengesloten voelt.
Ja, ik zal random vrouwen op stations gaan vingeren.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik heb even onder mn bed gekeken maar ook daar geen verovering te vinden hoor
Vaak meer kans ACHTER het centraal station dan hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat voel ik me soberzo. Maar ik zit hier niet om te leren hosselen, maar voor de gezelligheid.
[..]
Ja, ik zal random vrouwen op stations gaan vingeren.
[..]
Hmm doe eens niet!!quote:
Ik ook.quote:
Daar ben ik over een uurtje, ik zal eens even kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak meer kans ACHTER het centraal station dan hoor
En dan niet gaan bitchen over het type vrouw he!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Daar ben ik over een uurtje, ik zal eens even kijken.
met wat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm doe eens niet!!
En feliciteer mij eens!!
Mijn zoon is jarig!!quote:
dan moet ik hem toch feliciteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet ik hem toch feliciteren?Ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat altijd. Vrouwen die niet bij mij passen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan niet gaan bitchen over het type vrouw he!
Of jij past niet bij de vrouwen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Vrouwen die niet bij mij passen...
Mooie tijd om te gaan slapen ja!quote:
Wanneer vertrek jij eigenlijk naar de oranjecamping? Zit je daar het hele toernooi? Hoeveel wedstrijden ga je heen?quote:
Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat het zo warm wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie tijd om te gaan slapen ja!
Slaap lekker
Nee hoor, zij kon niet meer lopen dus bracht hij 3 taarten per dag als snack. En er gingen complete kippen in. En dat moest hij allemaal brengen. Dan kan je niet van een feeder spreken tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:00 schreef Lokasenna het volgende:
Maar die mannen zijn waarschijnlijk feeders ofzo
Nah, bij de ene opmerking ligt het aan alle vrouwen. Bij de andere aan jou.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van dezelfde munt.
Mjah het is veel te benauwd he. Heb wel overheerlijk geslapen tho. Ook geen last van muggen die mij op mijn voetzool prikken ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat het zo warm was.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, zij kon niet meer lopen dus bracht hij 3 taarten per dag als snack. En er gingen complete kippen in. En dat moest hij allemaal brengen. Dan kan je niet van een feeder spreken toch
Ze had trouwens haar neefje vermoord door er op te gaan liggen
Het ligt niet aan iemand. Het is een constatering van een verschil.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, bij de ene opmerking ligt het aan alle vrouwen. Bij de andere aan jou.
Persoonlijk denk ik dat je het dichter bij jezelf moet zoeken.
Mensen niet zo snel afschrijven op uiterlijkheden. Als het klikt, dan klikt het. Ik ben nog nooit met een vrouw geweest die ik als mijn ideaal zou omschrijven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ligt niet aan iemand. Het is een constatering van een verschil.
En ik weet dat ik niet de interesses en ethiek deel met mijn generatie. Dus het ligt ongetwijfeld aan mij.
ja hallo dan weet heel fok wanneer ik niet thuis benquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer vertrek jij eigenlijk naar de oranjecamping? Zit je daar het hele toernooi? Hoeveel wedstrijden ga je heen?
Doen wij wel een oranjecamping in je achtertuin.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo dan weet heel fok wanneer ik niet thuis ben
klinkt gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doen wij wel een oranjecamping in je achtertuin.
Er is een wereld van verschil tussen niet aantrekkelijk en lelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen niet zo snel afschrijven op uiterlijkheden. Als het klikt, dan klikt het. Ik ben nog nooit met een vrouw geweest die ik als mijn ideaal zou omschrijven.
Er is ook een wereld van verschil tussen best wel aantrekkelijk en je ideaal. Zoals jij vrouwen omschrijft die jij mooi vindt dan lijkt het wel alsof je in een heel klein vijvertje vist. Kan me niet voorstellen dat iedereen die daar niet aan voldoet voor jou niet aantrekkelijk of lelijk is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen niet aantrekkelijk en lelijk.
Ik heb al meerdere keren laten weten dat er ook aantrekkelijke vrouwen zijn die niet aan mijn ideaalbeeld voldoen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is ook een wereld van verschil tussen best wel aantrekkelijk en je ideaal. Zoals jij vrouwen omschrijft die jij mooi vindt dan lijkt het wel alsof je in een heel klein vijvertje vist. Kan me niet voorstellen dat iedereen die daar niet aan voldoet voor jou niet aantrekkelijk of lelijk is.
Wat een kansloze opmerking weer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef ook_gek het volgende:
Je moet de lat niet te hoog leggen, anders neuk je nooit
Kan je hier wat voorbeelden van geven?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1820251[quote]
[b]Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar zijn echter ook verschillende nadelen. Wereldbeeld, ethiek,
Bijvoorbeeld vrouwen die een open relatie willen. Of een fuckbuddy of iets in die geest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je hier wat voorbeelden van geven?
Er zijn genoeg vrouwen die een normale relatie willen en geen racist zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld vrouwen die een open relatie willen. Of een fuckbuddy of iets in die geest.
Prima, ieder zijn eigen ideeën, maar dat wil ik niet.
Mensen die alleen maar bezig zijn met hun basale dierlijke instincten te bevredigen. Sorry, maar ik ben meer dan een dier.
Racisten.![]()
Dat soort mensen. Ieder zijn ding, maar dit zijn niet het soort aspecten dat ik zoek in een vriendin.
Ah, dan ben ik het wel met je eens, maar daar ken ik er maar heel weinig van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld vrouwen die een open relatie willen. Of een fuckbuddy of iets in die geest.
Prima, ieder zijn eigen ideeën, maar dat wil ik niet.
Mensen die alleen maar bezig zijn met hun basale dierlijke instincten te bevredigen. Sorry, maar ik ben meer dan een dier.
Racisten.![]()
Dat soort mensen. Ieder zijn ding, maar dit zijn niet het soort aspecten dat ik zoek in een vriendin.
het zal vast wel eens voorkomen maar het lijkt me sterk dat je je tot zo weinig mensen aangetrokken kunt voelen dat ze altijd bezet zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren laten weten dat er ook aantrekkelijke vrouwen zijn die niet aan mijn ideaalbeeld voldoen.
Daar zijn echter ook verschillende nadelen. Wereldbeeld, ethiek, algemene ontwikkeling. Zulke dingen.
Het belangrijkste is echter dat vrouwen die ik aantrekkelijk vind, nooit bereikbaar zijn omdat ze altijd (minstens 1) partner hebben.
Aardig voorbeeld dat je soms in iets anders moet stappen en toch vindt wat je 'zoekt'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
en mijn intentie met mijn lief was ook geen relatie maar meer casual sex omdat ik hem ook niet goed genoeg kende (ik bedoel ik dacht ook dat we geen match waren als het om serieus ging) maar omdat we zo veel tijd met elkaar door brachten kwam ik er achter dat dat wel mee viel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gister op kunstgras gespeeld. Alleen wel flink onderuit gehaald.
Nu ligt mijn knie open, waarschijnlijk brandwond.
Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan verzorgen
Iemand nodig om op je huis te passen als je weg bent?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo dan weet heel fok wanneer ik niet thuis ben
Een tattoo is een schaafwond!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ligt mijn knie open, waarschijnlijk brandwond/schaafwond.
ja ik ben ook eens gevallen bij de hockey (dat is eigenlijk alleen kunstgras) met een lange broek aan gelukkigquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Doet echt fokking pijn.
Is een totaal andere wond dan als ik op normaal gras voetbal
door een hond laten likkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ligt mijn knie open, waarschijnlijk brandwond/schaafwond.
iemand zonder hond en kind bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand nodig om op je huis te passen als je weg bent?
niks op smeren, laten ademen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Doet echt fokking pijn.
Is een totaal andere wond dan als ik op normaal gras voetbal
Ik heb wel een hondquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
door een hond laten likken
desinfecteren met zo'n spuitbus oid.. gaat ff lekker prikken... en dan verder goed laten luchten... als het een brandwond is ook uit de zon houden...
Is goed ik neuk liever dan te moeten rukken op plaatjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking weer.
Alsof het me om neuken te doen is. Ga nu maar weer lekker lelijkerds neuken, proleetje.
het schijnt echt goed te werkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel een hond
Maar laten we dat maar niet doen
Vannacht dus gaan slapen en nu zitten er allemaal pluisjes in mijn wond van mijn dekbed
Douchen, spoel je zo de pluisjes er uit en dan niks meer doen. Lekker laten luchtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel een hond
Maar laten we dat maar niet doen
Vannacht dus gaan slapen en nu zitten er allemaal pluisjes in mijn wond van mijn dekbed
Ik vind mensen eigenlijk niet zo snel te lelijk. Maar misschien komt het omdat ik daarin niet zo kieskeurig mag zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is goed ik neuk liever dan te moeten rukken op plaatjes
Man je moet eens niet zo happen
Tja wat maakt iemand mooi of lelijk. Is per persoon anders denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mensen eigenlijk niet zo snel te lelijk. Maar misschien komt het omdat ik daarin niet zo kieskeurig mag zijn.
Ik kom ook niet op de webcam, maar verlegen of wat dan ook ben ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, als hij niet eens op de webcam durft
vandaar dequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar die tong is niet fijn
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op de webcam, maar verlegen of wat dan ook ben ik niet
Dus dat zegt niks.
mag zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mensen eigenlijk niet zo snel te lelijk. Maar misschien komt het omdat ik daarin niet zo kieskeurig mag zijn.
Als ik kaneel zo hoor vindt hij de meeste meisjes te lelijk. Terwijl ik zelf mensen al vrij snel knap vind.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja wat maakt iemand mooi of lelijk. Is per persoon anders denk ik.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik kaneel zo hoor vindt hij de meeste meisjes te lelijk. Terwijl ik zelf mensen al vrij snel knap vind.
Wanneer is iemand lelijk dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mensen ook snel lelijk, maar zie aan de andere kant juist vaak het mooie in sommige mensen die niet standaard "model" mooi zijn.
Kwestie van smaak lijkt me? Wat jij erg mooi vind kan ik weer foeilelijk vinden....quote:
Daarom neuk jij ook, en moet hij het doen met zijn handjes en foto'squote:Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik kaneel zo hoor vindt hij de meeste meisjes te lelijk. Terwijl ik zelf mensen al vrij snel knap vind.
Ik vind model mooi vaak niet mooi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mensen ook snel lelijk, maar zie aan de andere kant juist vaak het mooie in sommige mensen die niet standaard "model" mooi zijn.
*ouch*quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom neuk jij ook, en moet hij het doen met zijn handjes en foto's
Tja ik vind een vrouw ook niet snel lelijk. Maar dan nog zou ik het er niet op kunnen zo gezegt
Ken ook wel wat mensen die gewoon echt lelijk zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom neuk jij ook, en moet hij het doen met zijn handjes en foto's
Tja ik vind een vrouw ook niet snel lelijk. Maar dan nog zou ik het er niet op kunnen zo gezegt
Ken ook wel wat mensen die gewoon echt lelijk zijn.
Vrijwel niemand vind dat geloof ik. Vaak vind ik die zogenaamde topmodellen bijzonder inwisselbaar voor elkaar. Allemaal even vlak qua uitstraling wat mij betreft. Wat natuurlijk ook de reden is dat ze model zijn.quote:
Precies. Ik vind dat wel jammer, omdat ik juist vind dat je in de mode geweldig met verschillende types kunt experimenteren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijwel niemand vind dat geloof ik. Vaak vind ik die zogenaamde topmodellen bijzonder inwisselbaar voor elkaar. Allemaal even vlak qua uitstraling wat mij betreft. Wat natuurlijk ook de reden is dat ze model zijn.
We hebben de types extreem dun, anorexia dun en crackhoer dun voor je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat wel jammer, omdat ik juist vind dat je in de mode geweldig met verschillende types kunt experimenteren.
Ik ben op zoek naar pin-up rondquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben de types extreem dun, anorexia dun en crackhoer dun voor je?
Keuken azijn erop doen helptquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
De zalfjes helpen niet
Het is een open wond lijkt wel en geen schaafwond.
Als ik die zalfje erop smeer, dan druipt het er vanaf door het wondvocht
Nu even snel boodschappen doen met een verbandje. En dan snel naar huis, laten luchten is het beste denk ik
Als mensen aardig tegen je doen houdt het niet in dat ze flirtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oi, er werd net met me geflirt door een basisschool juf
En dan niet door zo'n jong ding maar eentje tussen de 30 en 35 gok ik...
jammerquote:
Dit was overduidelijk een flirt...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als mensen aardig tegen je doen houdt het niet in dat ze flirten
vroeg ze je telefoonnummer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit was overduidelijk een flirt...
Neuh, en dat hoeft ook niet want volgensmij is ze getrouwdquote:
En het was flirten omdat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, en dat hoeft ook niet want volgensmij is ze getrouwd
Ze dacht dat je een leerling was door je lengtequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, en dat hoeft ook niet want volgensmij is ze getrouwd
ow god... so many jokesquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oi, er werd net met me geflirt door een basisschool juf
En dan niet door zo'n jong ding maar eentje tussen de 30 en 35 gok ik...
Dat ben jij toch al?quote:
quote:
Laat je gaanquote:
Men pest wie men lief heeftquote:
joh dit is gewoon plagenquote:
omdat "het is altijd jammer als jij er niet bent.." met een kleurtje op de wangen.. en haar collega die kijkt van "wat zeg je nu tochquote:
dat hoeft toch niks te betekenen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omdat "het is altijd jammer als jij er niet bent.." met een kleurtje op de wangen.. en haar collega die kijkt van "wat zeg jw nu toch"
Is ze leuk?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omdat "het is altijd jammer als jij er niet bent.." met een kleurtje op de wangen.. en haar collega die kijkt van "wat zeg je nu toch"
Klinkt mij best wel als een flirt in de oren eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat hoeft toch niks te betekenen?
Ik zeg ook altijd: het is jammer als Myr er niet is, betekend niet dat ik gelijk aan het flirten ben met haar
Jawel, ontken het maar nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: het is jammer als Myr er niet is, betekend niet dat ik gelijk aan het flirten ben met haar
Ik vind het ook altijd jammer als mijn vrouwelijke collega er niet is, maar dat is omdat ik makkelijk naar haar kan delegerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klinkt mij best wel als een flirt in de oren eigenlijk.
Een flirt lees je toch meestal af aan de blik. Maar in een setting op werk tegen iemand zeggen dat het "altijd jammer is als diegene er niet is" zou best wel eens een flirt kunnen zijn toch?
maar dan ga je ook niet staan blozen omdat je het eigenlijk niet kan zeggen.. het was anders, iets in haar stem en ogen enzo..quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd jammer als mijn vrouwelijke collega er niet is, maar dat is omdat ik makkelijk naar haar kan delegeren
Ow ik zeg het best vaakquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klinkt mij best wel als een flirt in de oren eigenlijk.
Een flirt lees je toch meestal af aan de blik. Maar in een setting op werk tegen iemand zeggen dat het "altijd jammer is als diegene er niet is" zou best wel eens een flirt kunnen zijn toch?
hmm mwah jah.. maar ik durf te wedden dat ze getrouwd is en koter heeft..quote:
Haha nou zo zie je maar dat het in ieder geval de kenmerken van een flirt betreftquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik zeg het best vaakOp meets ofzo, jammer dat die en die er niet is, en ja dan bloos ik er ook bij... en dan denk ik ook van: oeps dat had ik beter niet kunnen zeggen
Misschien dat mensen daarom denken dat ik veel flirt
ja ach, ik zie het niet zo maar goed, meningen verschillenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha nou zo zie je maar dat het in ieder geval de kenmerken van een flirt betreft
Ik wou vragen: zou je der raken. Toen realiseerde ik me dat ik weet waar jij em in hebt gedrukt en daarna realiseerde ik me dat het antwoord op die vraag niks zou zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hmm mwah jah.. maar ik durf te wedden dat ze getrouwd is en koter heeft..
twi lekker dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef twi het volgende:
Laat Jofu toch even z'n flirtmomentje hebben godverdomme, zeiksnorretjes!!OIJ@#O!U@(*#!*(#!@&*
Dit wil ik even horen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou vragen: zou je der raken. Toen realiseerde ik me dat ik weet waar jij em in hebt gedrukt en daarna realiseerde ik me dat het antwoord op die vraag niks zou zeggenen nee, dit is geen belediging, ten minste niet naar jou toe.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou vragen: zou je der raken. Toen realiseerde ik me dat ik weet waar jij em in hebt gedrukt en daarna realiseerde ik me dat het antwoord op die vraag niks zou zeggenen nee, dit is geen belediging, ten minste niet naar jou toe.
Haha maar je zegt net zelf dat je vaak denkt dat je het beter niet had kunnen zeggen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ach, ik zie het niet zo maar goed, meningen verschillen
Doe maar M&M's. Colaatje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
Wil je popcorn of M&M???
hmm tja... ik zie het niet als flirtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha maar je zegt net zelf dat je vaak denkt dat je het beter niet had kunnen zeggen..
Het iig wel te begrijpen dat hij het zo interpreteert toch?
mag ik dat niet afschuiven op tijdelijke algehele verstandsverbijdtering?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar dat vindt iedereen dus dan is het niet meer vreemd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
twi lekker ding![]()
Het is altijd jammer als jij er niet bent in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oeps
Ik zit nu te wachten op het antwoord "Jij niet."quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mag ik dat niet afschuiven op tijdelijke algehele verstandsverbijdtering?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat vindt iedereen dus dan is het niet meer vreemd.
ja hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |