SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Whhehequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mooi dat Facebook.
Een verzonnen bericht posten.
En dat dan als enige liken.
Mijn voormalige vmbo klagenoten.
Priceless.
vertel!quote:
errr...<.< v.v >.>quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij zegt dat mensen met hun gore poten van me af moeten blijven. Keilief!
Je bent een held, heloef.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij zegt dat mensen met hun gore poten van me af moeten blijven. Keilief!
gefeliciteerd! filmpremiere gewonnen?quote:
Vast niet maar zoonlief is jarig nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
gefeliciteerd! filmpremiere gewonnen?
*feliciteertquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet maar zoonlief is jarig nu
nog beter!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat de hond heeft hem al!quote:
Hij wacht gewoon tot je ster ver genoeg is uitgerekt. Hij wil je geen pijn doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:35 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een beetje verliefd op 'm. Maar ik denk dat ik in z'n friendzone zit.
het verbrandde bijnaquote:
Zet het op facebook, oh wachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keukenprinses jij!quote:
FU!quote:
quote:
quote:
fu 2quote:
Fokkers op je facebook hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mij altijd zeer trots als Yvonne een fb-status van mij liked
Mooie quote, duidelijk verhaal ookquote:
Niet zomaar FOK!kers!!quote:
Ik voel de liefde.quote:
ja hequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie quote, duidelijk verhaal ook
Nee ik ben geen homo maar kan gewoon niet scoren... en dat in het hongaars?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
Daarnaast denk ik dat ik tijdens Sziget dat zinnetje nog wel een paar keer moet gebruiken.
Alhoewel ze kan het prima zelf.
Gefeliciteerd!quote:
tuurlijk iedereen is dronken uit z'n plaat en vrij van geestquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen homo maar kan gewoon niet scoren... en dat in het hongaars?
Het is wel heloef hequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
tuurlijk iedereen is dronken uit z'n plaat en vrij van geest
er zijn ook festivalsletjesquote:
Mijn capaciteiten onderschatten.quote:
kut dan moet ik een FA kat kopenquote:
Wil je wat ghb kopen?quote:
dat hebben ze daar welquote:
Dat is voor de sociaal incapabele mensen in deze wereld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is voor de sociaal incapabele mensen in deze wereld.Wil je nou neuken of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252586
Dit programma begint gewoon confronterend te worden.
Twee jongens van 18 waar niet zoveel mis mee is alleen ze durven niet te versieren.
Alsof ik naar mezelf kijk, alleen dan blank en meervoud.
Op elk potje past een deksel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"
Dank u vader.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Heloef is mijn zoon, ik heb vertrouwen in zijn capaciteiten.
Spoedig.quote:
Dat moet zonder ook wel lukken.quote:
Jij lijkt echt op mij soms.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"
op de hare wel in ieder gevalquote:
Ik neem dit terug, ze kunnen niet eens normaal praten met een redelijk uitziend blondje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252586
Dit programma begint gewoon confronterend te worden.
Twee jongens van 18 waar niet zoveel mis mee is alleen ze durven niet te versieren.
Alsof ik naar mezelf kijk, alleen dan blank en meervoud.
Ook jij vind de juiste man. Daar moet je altijd vanuit gaanquote:
Alleen daarom? Leugens!quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef debeterebob het volgende:
Maar Heloef je bent alleen een baas, omdat je naar Sziget gaat. En je maakt vorderingen. Jij kan de chikcs wel krijgen
Wat een triestigheidquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
deze dude heeft gewoon een twitter voor zijn hond gemaakt
Zooo...toch maar eens gaan slapen. Morgenvroeg eerst met @Swiffer wandelen, dan rennen en dan aan Community beginnen. Pfff. Twuste
Maak jij ook vorderingen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef debeterebob het volgende:
Maar Heloef je bent alleen een baas, omdat je naar Sziget gaat. En je maakt vorderingen. Jij kan de chikcs wel krijgen
Nee dan is het goed, daarnaast insgelijks.quote:
Ik ga niet naar Szigetquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, daarnaast insgelijks.
Het baas gedeelte.quote:
Zijn die er nog danquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga deze zomer gewoon strandfeesten af bij Hoek van Holland.
Bier drinken en hosselen.
Zo'n chick van school heeft eigen huisje daar (tenminste, haar oudersquote:
Strandfeesten in HvH zijn wel bericht tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo'n chick van school heeft eigen huisje daar (tenminste, haar ouders), daar kan ik slapen/neuken.
Voor de rest bouwen we daar gewoon harde fissa en gaan we chimeids klaren. Alles!
Festivals in Duitsland en Belgie zijn ook al eens verneukt geweest; dus ja, heb je overal wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Ja na die ene editie wel. Maar ik moet het toch een keer mee maken, dus waarom niet deze zomer
Zie wel wat er van komt, vind alles prima, als er maar bier is
jij bent wel een partypoeper hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Idd. Schijt hebben aan al die mafkezen die een partyvibe komen killen.
Ik zou me zelf met de goede muziek en relaxte vrienden op een kerkhof nog kunnen vermaken.
Was overigens een goed genuanceerde uitspraak zondagmiddag!quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent wel een partypoeper hoor
hoezoquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was overigens een goed genuanceerde uitspraak zondagmiddag!
Heb je het nou over jezelf of watquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet het niet eens meer
Maar iedereen moest lachen, dus het zal wel goed zijn.
Al die tijd undercoverquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:37 schreef Karzai het volgende:
Ik zie dat steven zijn felbegeerde blauwe kleur heeft gekregen, toch overgelopen naar de autoriteiten.
Ik wist het wel
Weet je zeker dat dit zondag was en niet tijdens 1 van je wazige nachtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Ja, ik zei zondag dat ik soms partypooper wasWeet niet eens meer waarom dus
(
tegen Spanje,Italie en Kroatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer moet Ierland eigenlijk? En tegen wie ?
Ik vind het al leuk dat ze mee doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Villa doet niet mee, Kroatië pakken ze. Hopen op stunt tegen Italië en Spanje.
Wie speelt er eigenlijk bij Ierland ik ken alleen Bjorn Borkquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer moet Ierland eigenlijk? En tegen wie ?
Robbie Kean en Shay Given sowiesoquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie speelt er eigenlijk bij Ierland ik ken alleen Bjorn Bork
Die gaat niet eens meequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
Italie kan je pakken. Gewoon tegen Balotelli gaan schreeuwen. Dan staat het al 11-10.
Welkequote:
Te laat helaas, maar wellicht binnenkort een keerquote:
Als je snel wat nodig hebt: Morgen gewoon op terrasje zitten en even rondvragen. Afhankelijk van je woonplaats moet je overigens wel binnen 10 minuten een telefoonnummer krijgen voor wat wit of x of mquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Te laat helaas, maar wellicht binnenkort een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |