hoezoquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was overigens een goed genuanceerde uitspraak zondagmiddag!
Heb je het nou over jezelf of watquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet het niet eens meer
Maar iedereen moest lachen, dus het zal wel goed zijn.
Al die tijd undercoverquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:37 schreef Karzai het volgende:
Ik zie dat steven zijn felbegeerde blauwe kleur heeft gekregen, toch overgelopen naar de autoriteiten.
Ik wist het wel
Weet je zeker dat dit zondag was en niet tijdens 1 van je wazige nachtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Ja, ik zei zondag dat ik soms partypooper wasWeet niet eens meer waarom dus
(
tegen Spanje,Italie en Kroatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer moet Ierland eigenlijk? En tegen wie ?
Ik vind het al leuk dat ze mee doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Villa doet niet mee, Kroatië pakken ze. Hopen op stunt tegen Italië en Spanje.
Wie speelt er eigenlijk bij Ierland ik ken alleen Bjorn Borkquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer moet Ierland eigenlijk? En tegen wie ?
Robbie Kean en Shay Given sowiesoquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie speelt er eigenlijk bij Ierland ik ken alleen Bjorn Bork
Die gaat niet eens meequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
Italie kan je pakken. Gewoon tegen Balotelli gaan schreeuwen. Dan staat het al 11-10.
Welkequote:
Te laat helaas, maar wellicht binnenkort een keerquote:
Als je snel wat nodig hebt: Morgen gewoon op terrasje zitten en even rondvragen. Afhankelijk van je woonplaats moet je overigens wel binnen 10 minuten een telefoonnummer krijgen voor wat wit of x of mquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Te laat helaas, maar wellicht binnenkort een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |