fu 2quote:
Fokkers op je facebook hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mij altijd zeer trots als Yvonne een fb-status van mij liked
Mooie quote, duidelijk verhaal ookquote:
Niet zomaar FOK!kers!!quote:
Ik voel de liefde.quote:
ja hequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie quote, duidelijk verhaal ook
Nee ik ben geen homo maar kan gewoon niet scoren... en dat in het hongaars?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
Daarnaast denk ik dat ik tijdens Sziget dat zinnetje nog wel een paar keer moet gebruiken.
Alhoewel ze kan het prima zelf.
Gefeliciteerd!quote:
tuurlijk iedereen is dronken uit z'n plaat en vrij van geestquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen homo maar kan gewoon niet scoren... en dat in het hongaars?
Het is wel heloef hequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
tuurlijk iedereen is dronken uit z'n plaat en vrij van geest
er zijn ook festivalsletjesquote:
Mijn capaciteiten onderschatten.quote:
kut dan moet ik een FA kat kopenquote:
Wil je wat ghb kopen?quote:
dat hebben ze daar welquote:
Dat is voor de sociaal incapabele mensen in deze wereld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is voor de sociaal incapabele mensen in deze wereld.Wil je nou neuken of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252586
Dit programma begint gewoon confronterend te worden.
Twee jongens van 18 waar niet zoveel mis mee is alleen ze durven niet te versieren.
Alsof ik naar mezelf kijk, alleen dan blank en meervoud.
Op elk potje past een deksel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |