Als ik ooit weer vrijgezel zou worden zou ik ze nog wel hebben denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Hoeveel mensen met versierproblemen zitten eigenlijk nog in dit topic? ... Stuk of 3?
Jij, ik en S_O?quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Hoeveel mensen met versierproblemen zitten eigenlijk nog in dit topic? ... Stuk of 3?
Slowchat is gewoon free-for-all. In andere slowchats zitten ook geen singles of mensen die nog aan hun ex vastzitten.quote:
Jullie zijn de enige met versierproblemen?quote:
Ik geef er toch ook alleen maar antwoord?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Slowchat is gewoon free-for-all. In andere slowchats zitten ook geen singles of mensen die nog aan hun ex vastzitten.
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie zijn de enige met versierproblemen?
Ik wil niet dat je je buitengesloten voelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef er toch ook alleen maar antwoord?
- leer van elkaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.
Hmm ik heb even onder mn bed gekeken maar ook daar geen verovering te vinden hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.
Zelfs daar faal ik inquote:
Dat voel ik me soberzo. Maar ik zit hier niet om te leren hosselen, maar voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je je buitengesloten voelt.
Ja, ik zal random vrouwen op stations gaan vingeren.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik heb even onder mn bed gekeken maar ook daar geen verovering te vinden hoor
Vaak meer kans ACHTER het centraal station dan hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat voel ik me soberzo. Maar ik zit hier niet om te leren hosselen, maar voor de gezelligheid.
[..]
Ja, ik zal random vrouwen op stations gaan vingeren.
[..]
Hmm doe eens niet!!quote:
Ik ook.quote:
Daar ben ik over een uurtje, ik zal eens even kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak meer kans ACHTER het centraal station dan hoor
En dan niet gaan bitchen over het type vrouw he!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Daar ben ik over een uurtje, ik zal eens even kijken.
met wat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm doe eens niet!!
En feliciteer mij eens!!
Mijn zoon is jarig!!quote:
dan moet ik hem toch feliciteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet ik hem toch feliciteren?Ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat altijd. Vrouwen die niet bij mij passen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan niet gaan bitchen over het type vrouw he!
Of jij past niet bij de vrouwen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Vrouwen die niet bij mij passen...
Mooie tijd om te gaan slapen ja!quote:
Wanneer vertrek jij eigenlijk naar de oranjecamping? Zit je daar het hele toernooi? Hoeveel wedstrijden ga je heen?quote:
Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat het zo warm wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie tijd om te gaan slapen ja!
Slaap lekker
Nee hoor, zij kon niet meer lopen dus bracht hij 3 taarten per dag als snack. En er gingen complete kippen in. En dat moest hij allemaal brengen. Dan kan je niet van een feeder spreken tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:00 schreef Lokasenna het volgende:
Maar die mannen zijn waarschijnlijk feeders ofzo
Nah, bij de ene opmerking ligt het aan alle vrouwen. Bij de andere aan jou.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van dezelfde munt.
Mjah het is veel te benauwd he. Heb wel overheerlijk geslapen tho. Ook geen last van muggen die mij op mijn voetzool prikken ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat het zo warm was.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, zij kon niet meer lopen dus bracht hij 3 taarten per dag als snack. En er gingen complete kippen in. En dat moest hij allemaal brengen. Dan kan je niet van een feeder spreken toch
Ze had trouwens haar neefje vermoord door er op te gaan liggen
Het ligt niet aan iemand. Het is een constatering van een verschil.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, bij de ene opmerking ligt het aan alle vrouwen. Bij de andere aan jou.
Persoonlijk denk ik dat je het dichter bij jezelf moet zoeken.
Mensen niet zo snel afschrijven op uiterlijkheden. Als het klikt, dan klikt het. Ik ben nog nooit met een vrouw geweest die ik als mijn ideaal zou omschrijven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ligt niet aan iemand. Het is een constatering van een verschil.
En ik weet dat ik niet de interesses en ethiek deel met mijn generatie. Dus het ligt ongetwijfeld aan mij.
ja hallo dan weet heel fok wanneer ik niet thuis benquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer vertrek jij eigenlijk naar de oranjecamping? Zit je daar het hele toernooi? Hoeveel wedstrijden ga je heen?
Doen wij wel een oranjecamping in je achtertuin.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo dan weet heel fok wanneer ik niet thuis ben
klinkt gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doen wij wel een oranjecamping in je achtertuin.
Er is een wereld van verschil tussen niet aantrekkelijk en lelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen niet zo snel afschrijven op uiterlijkheden. Als het klikt, dan klikt het. Ik ben nog nooit met een vrouw geweest die ik als mijn ideaal zou omschrijven.
Er is ook een wereld van verschil tussen best wel aantrekkelijk en je ideaal. Zoals jij vrouwen omschrijft die jij mooi vindt dan lijkt het wel alsof je in een heel klein vijvertje vist. Kan me niet voorstellen dat iedereen die daar niet aan voldoet voor jou niet aantrekkelijk of lelijk is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen niet aantrekkelijk en lelijk.
Ik heb al meerdere keren laten weten dat er ook aantrekkelijke vrouwen zijn die niet aan mijn ideaalbeeld voldoen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is ook een wereld van verschil tussen best wel aantrekkelijk en je ideaal. Zoals jij vrouwen omschrijft die jij mooi vindt dan lijkt het wel alsof je in een heel klein vijvertje vist. Kan me niet voorstellen dat iedereen die daar niet aan voldoet voor jou niet aantrekkelijk of lelijk is.
Wat een kansloze opmerking weer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef ook_gek het volgende:
Je moet de lat niet te hoog leggen, anders neuk je nooit
Kan je hier wat voorbeelden van geven?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1820251[quote]
[b]Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar zijn echter ook verschillende nadelen. Wereldbeeld, ethiek,
Bijvoorbeeld vrouwen die een open relatie willen. Of een fuckbuddy of iets in die geest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je hier wat voorbeelden van geven?
Er zijn genoeg vrouwen die een normale relatie willen en geen racist zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld vrouwen die een open relatie willen. Of een fuckbuddy of iets in die geest.
Prima, ieder zijn eigen ideeën, maar dat wil ik niet.
Mensen die alleen maar bezig zijn met hun basale dierlijke instincten te bevredigen. Sorry, maar ik ben meer dan een dier.
Racisten.![]()
Dat soort mensen. Ieder zijn ding, maar dit zijn niet het soort aspecten dat ik zoek in een vriendin.
Ah, dan ben ik het wel met je eens, maar daar ken ik er maar heel weinig van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld vrouwen die een open relatie willen. Of een fuckbuddy of iets in die geest.
Prima, ieder zijn eigen ideeën, maar dat wil ik niet.
Mensen die alleen maar bezig zijn met hun basale dierlijke instincten te bevredigen. Sorry, maar ik ben meer dan een dier.
Racisten.![]()
Dat soort mensen. Ieder zijn ding, maar dit zijn niet het soort aspecten dat ik zoek in een vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |