ze staat achter iemand danquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
Myraela
Waarom zie ik je nooit als ik op Zuidplein ben? nou nou ?
quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja druk mee bezig
Maar de laatste 2 baantjes ben ik zo uit enthousiasme ingesprongen, laat ik nu eens iets zoeken wat ik echt leuk vind en gewoon normaal op tijd betaalt enzo
Niet haten op Myraela hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
Myraela
Waarom zie ik je nooit als ik op Zuidplein ben? nou nou ?
Ja joh de boel zit niet vast hier.quote:
mooi zo. Wat houdt jou nog zo lang wakker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja joh de boel zit niet vast hier.
ow beetje laffen op inet. Niks bijzonders. Jij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi zo. Wat houdt jou nog zo lang wakker?
net thuis van werk, hippiebank, kaasje, techno, ik vermaak me wel. Morgen dansdate met projectje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:53 schreef screwloose het volgende:
[..]
ow beetje laffen op inet. Niks bijzonders. Jij dan?
ow klinkt goed man!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
net thuis van werk, hippiebank, kaasje, techno, ik vermaak me wel. Morgen dansdate met projectje.
hoest met jouw dates?
ja. Cubaans gebruind en sexy gekleed als altijd...quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
ow klinkt goed man!
mijn dates? ik doe niet aan datesveel te beladen allemaal haha.
vrijgezel, bijna een jaar, seksloos 1 weekquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja. Cubaans gebruind en sexy gekleed als altijd...hoelang al vrijgezel/seksloos?
ok... vergelijkbaar hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
vrijgezel, bijna een jaar, seksloos 1 week
Strategieen bespreken...quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Hoeveel mensen met versierproblemen zitten eigenlijk nog in dit topic? ... Stuk of 3?
Hoe bizar was dat dan he!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb net een docu gezien over een vrouw van 400/500 kilo,ze moest uit het huis getakeld worden.Het enige wat ik kon denken was :"Zelfs zij heeft een man"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |