Als ik ooit weer vrijgezel zou worden zou ik ze nog wel hebben denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Hoeveel mensen met versierproblemen zitten eigenlijk nog in dit topic? ... Stuk of 3?
Jij, ik en S_O?quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Hoeveel mensen met versierproblemen zitten eigenlijk nog in dit topic? ... Stuk of 3?
Slowchat is gewoon free-for-all. In andere slowchats zitten ook geen singles of mensen die nog aan hun ex vastzitten.quote:
Jullie zijn de enige met versierproblemen?quote:
Ik geef er toch ook alleen maar antwoord?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Slowchat is gewoon free-for-all. In andere slowchats zitten ook geen singles of mensen die nog aan hun ex vastzitten.
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie zijn de enige met versierproblemen?
Ik wil niet dat je je buitengesloten voelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef er toch ook alleen maar antwoord?
- leer van elkaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.
Hmm ik heb even onder mn bed gekeken maar ook daar geen verovering te vinden hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, de rest bestaat uit helden die de ene na de andere verovering mee naar hun bed slepen.
Zelfs daar faal ik inquote:
Dat voel ik me soberzo. Maar ik zit hier niet om te leren hosselen, maar voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je je buitengesloten voelt.
Ja, ik zal random vrouwen op stations gaan vingeren.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik heb even onder mn bed gekeken maar ook daar geen verovering te vinden hoor
Vaak meer kans ACHTER het centraal station dan hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat voel ik me soberzo. Maar ik zit hier niet om te leren hosselen, maar voor de gezelligheid.
[..]
Ja, ik zal random vrouwen op stations gaan vingeren.
[..]
Hmm doe eens niet!!quote:
Ik ook.quote:
Daar ben ik over een uurtje, ik zal eens even kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak meer kans ACHTER het centraal station dan hoor
En dan niet gaan bitchen over het type vrouw he!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Daar ben ik over een uurtje, ik zal eens even kijken.
met wat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm doe eens niet!!
En feliciteer mij eens!!
Mijn zoon is jarig!!quote:
dan moet ik hem toch feliciteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet ik hem toch feliciteren?Ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat altijd. Vrouwen die niet bij mij passen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan niet gaan bitchen over het type vrouw he!
Of jij past niet bij de vrouwen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Vrouwen die niet bij mij passen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |