Keuken azijn erop doen helptquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
De zalfjes helpen niet
Het is een open wond lijkt wel en geen schaafwond.
Als ik die zalfje erop smeer, dan druipt het er vanaf door het wondvocht
Nu even snel boodschappen doen met een verbandje. En dan snel naar huis, laten luchten is het beste denk ik
Als mensen aardig tegen je doen houdt het niet in dat ze flirtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oi, er werd net met me geflirt door een basisschool juf
En dan niet door zo'n jong ding maar eentje tussen de 30 en 35 gok ik...
jammerquote:
Dit was overduidelijk een flirt...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als mensen aardig tegen je doen houdt het niet in dat ze flirten
vroeg ze je telefoonnummer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit was overduidelijk een flirt...
Neuh, en dat hoeft ook niet want volgensmij is ze getrouwdquote:
En het was flirten omdat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, en dat hoeft ook niet want volgensmij is ze getrouwd
Ze dacht dat je een leerling was door je lengtequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, en dat hoeft ook niet want volgensmij is ze getrouwd
ow god... so many jokesquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oi, er werd net met me geflirt door een basisschool juf
En dan niet door zo'n jong ding maar eentje tussen de 30 en 35 gok ik...
Dat ben jij toch al?quote:
quote:
Laat je gaanquote:
Men pest wie men lief heeftquote:
joh dit is gewoon plagenquote:
omdat "het is altijd jammer als jij er niet bent.." met een kleurtje op de wangen.. en haar collega die kijkt van "wat zeg je nu tochquote:
dat hoeft toch niks te betekenen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omdat "het is altijd jammer als jij er niet bent.." met een kleurtje op de wangen.. en haar collega die kijkt van "wat zeg jw nu toch"
Is ze leuk?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omdat "het is altijd jammer als jij er niet bent.." met een kleurtje op de wangen.. en haar collega die kijkt van "wat zeg je nu toch"
Klinkt mij best wel als een flirt in de oren eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat hoeft toch niks te betekenen?
Ik zeg ook altijd: het is jammer als Myr er niet is, betekend niet dat ik gelijk aan het flirten ben met haar
Jawel, ontken het maar nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat hoeft toch niks te betekenen?
Ik zeg ook altijd: het is jammer als Myr er niet is, betekend niet dat ik gelijk aan het flirten ben met haar
Ik vind het ook altijd jammer als mijn vrouwelijke collega er niet is, maar dat is omdat ik makkelijk naar haar kan delegerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klinkt mij best wel als een flirt in de oren eigenlijk.
Een flirt lees je toch meestal af aan de blik. Maar in een setting op werk tegen iemand zeggen dat het "altijd jammer is als diegene er niet is" zou best wel eens een flirt kunnen zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |