Tja wat maakt iemand mooi of lelijk. Is per persoon anders denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mensen eigenlijk niet zo snel te lelijk. Maar misschien komt het omdat ik daarin niet zo kieskeurig mag zijn.
Ik kom ook niet op de webcam, maar verlegen of wat dan ook ben ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, als hij niet eens op de webcam durft
vandaar dequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar die tong is niet fijn
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op de webcam, maar verlegen of wat dan ook ben ik niet
Dus dat zegt niks.
mag zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mensen eigenlijk niet zo snel te lelijk. Maar misschien komt het omdat ik daarin niet zo kieskeurig mag zijn.
Als ik kaneel zo hoor vindt hij de meeste meisjes te lelijk. Terwijl ik zelf mensen al vrij snel knap vind.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja wat maakt iemand mooi of lelijk. Is per persoon anders denk ik.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik kaneel zo hoor vindt hij de meeste meisjes te lelijk. Terwijl ik zelf mensen al vrij snel knap vind.
Wanneer is iemand lelijk dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mensen ook snel lelijk, maar zie aan de andere kant juist vaak het mooie in sommige mensen die niet standaard "model" mooi zijn.
Kwestie van smaak lijkt me? Wat jij erg mooi vind kan ik weer foeilelijk vinden....quote:
Daarom neuk jij ook, en moet hij het doen met zijn handjes en foto'squote:Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik kaneel zo hoor vindt hij de meeste meisjes te lelijk. Terwijl ik zelf mensen al vrij snel knap vind.
Ik vind model mooi vaak niet mooi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mensen ook snel lelijk, maar zie aan de andere kant juist vaak het mooie in sommige mensen die niet standaard "model" mooi zijn.
*ouch*quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom neuk jij ook, en moet hij het doen met zijn handjes en foto's
Tja ik vind een vrouw ook niet snel lelijk. Maar dan nog zou ik het er niet op kunnen zo gezegt
Ken ook wel wat mensen die gewoon echt lelijk zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom neuk jij ook, en moet hij het doen met zijn handjes en foto's
Tja ik vind een vrouw ook niet snel lelijk. Maar dan nog zou ik het er niet op kunnen zo gezegt
Ken ook wel wat mensen die gewoon echt lelijk zijn.
Vrijwel niemand vind dat geloof ik. Vaak vind ik die zogenaamde topmodellen bijzonder inwisselbaar voor elkaar. Allemaal even vlak qua uitstraling wat mij betreft. Wat natuurlijk ook de reden is dat ze model zijn.quote:
Precies. Ik vind dat wel jammer, omdat ik juist vind dat je in de mode geweldig met verschillende types kunt experimenteren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijwel niemand vind dat geloof ik. Vaak vind ik die zogenaamde topmodellen bijzonder inwisselbaar voor elkaar. Allemaal even vlak qua uitstraling wat mij betreft. Wat natuurlijk ook de reden is dat ze model zijn.
We hebben de types extreem dun, anorexia dun en crackhoer dun voor je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat wel jammer, omdat ik juist vind dat je in de mode geweldig met verschillende types kunt experimenteren.
Ik ben op zoek naar pin-up rondquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben de types extreem dun, anorexia dun en crackhoer dun voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |