Ja ik heb toch geen aboquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die pijpfoto, moet je even in het topic kijken.
Jawel omdat het voor hem de ideale kans is op revanche. Aldus Prandelli.quote:
vroeger op school was dat baas man die shitquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:48 schreef Karzai het volgende:
Misschien dat ik weer een pannini boek ga kopen, maar dat is toch minder leuk als je met niemand plaatjes kan ruilen en alles online kan bestellen
Is het ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:49 schreef Rafeiro het volgende:
m lijkt me leuker als/dan x en als ik echt wil kan het wel, maar BWAAAARG!. Ongeveer dat.
Ik wacht nog steeds op salarisquote:
Kalmeer een bekend gezicht is hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Wat een vreemde mensen ineens hier. Dat kan deze zolderautist niet handelen hoor...
TWIEDELTIEDELTWIET ik ga slapen, maar heet geen Piet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Wat een vreemde mensen ineens hier. Dat kan deze zolderautist niet handelen hoor...
Neem wat pillen of zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Ik heb nog 3 boeken uit de jaren 70 gekregen van m'n oomquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef heloef het volgende:
Panini plaatjes. Die spaarde ik 4 jaar geleden nog gewoon.
Aww, nu probeer ik heel hard te herinneren hoe lang het ook alweer duurde voor het echt niet meer zou komen, er wass iets heel ongusntigs ofzo, maar ondertussen probeerde ik Keezen te begrijpen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op salaris
Al zijn ze wel failliet verklaard
het duurde al 2 maanden en ik had nog 3 weken om te claimen, en dat claimen is eindelijk geluktquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww, nu probeer ik heel hard te herinneren hoe lang het ook alweer duurde voor het echt niet meer zou komen, er wass iets heel ongusntigs ofzo, maar ondertussen probeerde ik Keezen te begrijpen.
Latersquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eens proberen wat nachtrust te pakken.
Morgen weer om 11 uur op de zaak zijn. Even naar Duisburg en weer terug
Gegroet broeders.
P.S steven stinkt
Ah dus goed nieuws.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het duurde al 2 maanden en ik had nog 3 weken om te claimen, en dat claimen is eindelijk gelukt
Nouja bijna dan
Nouja het duurt sowieso nog 2 maanden voordat ik het heb waarschijnlijkquote:
Hallo Myraela ben jij dat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga wel achter je staan terwijl ik de kat uit de boom kijk.
En geen zicht op een nieuwe baan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja het duurt sowieso nog 2 maanden voordat ik het heb waarschijnlijk
Ja druk mee bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |