maar dan ga je ook niet staan blozen omdat je het eigenlijk niet kan zeggen.. het was anders, iets in haar stem en ogen enzo..quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat hoeft toch niks te betekenen?
Ik zeg ook altijd: het is jammer als Myr er niet is, betekend niet dat ik gelijk aan het flirten ben met haar
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd jammer als mijn vrouwelijke collega er niet is, maar dat is omdat ik makkelijk naar haar kan delegeren
Ow ik zeg het best vaakquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klinkt mij best wel als een flirt in de oren eigenlijk.
Een flirt lees je toch meestal af aan de blik. Maar in een setting op werk tegen iemand zeggen dat het "altijd jammer is als diegene er niet is" zou best wel eens een flirt kunnen zijn toch?
hmm mwah jah.. maar ik durf te wedden dat ze getrouwd is en koter heeft..quote:
Haha nou zo zie je maar dat het in ieder geval de kenmerken van een flirt betreftquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik zeg het best vaakOp meets ofzo, jammer dat die en die er niet is, en ja dan bloos ik er ook bij... en dan denk ik ook van: oeps dat had ik beter niet kunnen zeggen
Misschien dat mensen daarom denken dat ik veel flirt
ja ach, ik zie het niet zo maar goed, meningen verschillenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha nou zo zie je maar dat het in ieder geval de kenmerken van een flirt betreft
Ik wou vragen: zou je der raken. Toen realiseerde ik me dat ik weet waar jij em in hebt gedrukt en daarna realiseerde ik me dat het antwoord op die vraag niks zou zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hmm mwah jah.. maar ik durf te wedden dat ze getrouwd is en koter heeft..
twi lekker dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef twi het volgende:
Laat Jofu toch even z'n flirtmomentje hebben godverdomme, zeiksnorretjes!!OIJ@#O!U@(*#!*(#!@&*
Dit wil ik even horen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou vragen: zou je der raken. Toen realiseerde ik me dat ik weet waar jij em in hebt gedrukt en daarna realiseerde ik me dat het antwoord op die vraag niks zou zeggenen nee, dit is geen belediging, ten minste niet naar jou toe.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou vragen: zou je der raken. Toen realiseerde ik me dat ik weet waar jij em in hebt gedrukt en daarna realiseerde ik me dat het antwoord op die vraag niks zou zeggenen nee, dit is geen belediging, ten minste niet naar jou toe.
Haha maar je zegt net zelf dat je vaak denkt dat je het beter niet had kunnen zeggen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ach, ik zie het niet zo maar goed, meningen verschillen
Doe maar M&M's. Colaatje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
Wil je popcorn of M&M???
hmm tja... ik zie het niet als flirtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha maar je zegt net zelf dat je vaak denkt dat je het beter niet had kunnen zeggen..
Het iig wel te begrijpen dat hij het zo interpreteert toch?
mag ik dat niet afschuiven op tijdelijke algehele verstandsverbijdtering?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar dat vindt iedereen dus dan is het niet meer vreemd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
twi lekker ding![]()
Het is altijd jammer als jij er niet bent in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oeps
Ik zit nu te wachten op het antwoord "Jij niet."quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mag ik dat niet afschuiven op tijdelijke algehele verstandsverbijdtering?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat vindt iedereen dus dan is het niet meer vreemd.
ja hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |