was inderdaad kortquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
Ze hadden wel wat meer content mogen doen. Dubbele aantal acts.
quote:
en dan doodgaan op inferno omdat de chips te heet zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef DemonRage het volgende:
Een lekker chipje van de Lidl bij Diablo 3:
[ afbeelding ]
Heel even dacht ik dat je die rechter wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik met m'n legertje undeads + homeboy templar:
[ afbeelding ]
Ja dat merk ik, ben al 50keer de caverns of frost doorgerentquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meeste items zijn vrij makkelijk te halen.
En dan kun je je eigenlijk nog niet voorstellen dat sommigen met wapens rondlopen die duizenden DPS doen...quote:
Waarschijnlijk net pech dan. Had zelf alle items+plans binnen 1uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat merk ik, ben al 50keer de caverns of frost doorgerent
De eerste 3 had ik ook binnen een uur, de gibbering gemstone alleenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net pech dan. Had zelf alle items+plans binnen 1uur.
Vanmiddag mn eerste Legendary gekregen, Frostburn Gauntlets. Die ga ik niet cashen maar zelf gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef leeell het volgende:
ik heb medelijden met mensen die die legendaries vinden, dan denken te kunnen cashen
todat je erachter komt dat een generic blue betere stats heeft
Idd, ik ben nu net lvl 10. Met m'n DH playthrough zat ik aan het einde aan de 6 á 700 DPS, meen ik..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan kun je je eigenlijk nog niet voorstellen dat sommigen met wapens rondlopen die duizenden DPS doen...
Ik speel nou Demon Hunter en loop rond met iets van 260 DPS btw.
is het beste ja, helaas zal je deze binnen een paar uur gametime alweer kunnen vervangenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vanmiddag mn eerste Legendary gekregen, Frostburn Gauntlets. Die ga ik niet cashen maar zelf gebruiken.
Lol, jij ook al? Gebeurde mij een uurtje geleden ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn eerste Legendary gevonden. Zijn het boots die slechter zijn dan had ik al draag.
Staat 'ie wel in sync? iig de app kan je syncen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
Even schelden. Wil ik voor het eerst sinds een paar dagen weer verder spelen, kom ik mijn account niet meer in. Authenticator code niet juist. Wachtwoord was wel goed, volgens battle.net. Nou ja, denk toch gehackt, hoe kan anders die code niet juist zijn.
Recovery maar gestart, WoW staat al anderhalf jaar op frozen, D3 was ik pas net mee bezig dus met die items komt het wel goed. Maak me toch wel een beetje zorgen over mijn credit card, ook al weet ik dat ze daar niet bij kunnen.
Verder wel erg tevreden over de game. Maar kan pas morgen weer verder spelen
Ja, te makkelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Net ff Act IV gerushed op nightmare met RealBizkit666
Op naar Hell
Ik was eerst helemaal blij. Zo van: "Oh, vet een Legendary"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Aleria het volgende:
[..]
Lol, jij ook al? Gebeurde mij een uurtje geleden ook
okay, de stats waren vooral waardeloos
Ken het...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eerst helemaal blij. Zo van: "Oh, vet een Legendary"![]()
Toen ging ik 'em identificeren en kwamen de stats naar voren. En toen had ik zoiets van
"Wat moet ik hier mee?"
![]()
Ik heb 'em ook te koop aangeboden. Dus even wachten of iemand zo gek is om 'em te kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Aleria het volgende:
[..]
Ken het...
Had int en dex.
Maar op de AH gegooit voor een belachelijk lage prijs en, hoera, iemand heeft het gekocht!
* Aleria is stiekem gewoon blij dat ze er vanaf is.
Overigens wel eerst ge-equipped voor de achievement
hier ook onspeelbaar geworden door lag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Monolith het volgende:
Ik heb echt belachelijk veel last van lag op het moment.
Ik heb nog een old-school authenticator.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Staat 'ie wel in sync? iig de app kan je syncen.
Ja met veel pijn en moeite belial normal gehaald. Schiet niet op als er 30 seconden niets lijkt te gebeuren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
hier ook onspeelbaar geworden door lag.
hier toevallig lvl 40 met 1048 damagequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er hier mensen met een witch doctor in level 40 ongeveer?
Waar zit jullie DPS op?
Bevalt dat op Nightmare?quote:
Same here, heb maar ff wat gezocht en gekocht bij de AH.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bevalt dat op Nightmare?
Ik heb 9700 life points en 890 DPS maar soms heb ik het toch wel even lastig, en heb moeite om items te vinden om DPS echt hoger te krijgen......
Ja dat ga ik dan ook maar is doen....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Samael het volgende:
[..]
Same here, heb maar ff wat gezocht en gekocht bij de AH.
Btw, met soul harvest is mijn damage bijna 2kquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dan ook maar is doen....
WD speelt fokking lekker manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef JavaForumsNL het volgende:
Is WD een goeie beginners class om mee te beginnen of een wizard of anders? Ik heb al een WD gemaakt met mijn starter edition maar ik doe zo weinig dps dat ik steeds verlies van normale monsters
Ik doe het anders:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
WitchDoctor, beetje vleermuizen en rondspringende kikkers spammen..
Ik ben opzich wel blij met WD, nu 25 uur gespeeld en lvl 42 WD. Normal ging belachelijk makkelijk, maar nu op Nightmare wordt al lastiger, maar misschien dat ik gewoon slechte drops had ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef JavaForumsNL het volgende:
Is WD een goeie beginners class om mee te beginnen of een wizard of anders? Ik heb al een WD gemaakt met mijn starter edition maar ik doe zo weinig dps dat ik steeds verlies van normale monsters
Nice, WD it isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe het anders:
- 4 zombie hounds
- 1 gargantuan
- grasp of the dead spammen
- spider queen spammen
- zelf schieten met 3 darts uit de blowtorch
Massaal firebombs en acid clouds hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
WitchDoctor, beetje vleermuizen en rondspringende kikkers spammen..
Voor nightmare moet je richting de 3500/4000 DPS wil je een beetje kans maken bij Diablo en Azmodan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bevalt dat op Nightmare?
Ik heb 9700 life points en 890 DPS maar soms heb ik het toch wel even lastig, en heb moeite om items te vinden om DPS echt hoger te krijgen......
Kan je die durability trouwens terug opwaarderen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:41 schreef benx het volgende:
_ !
Die lasers ook echt, random generated shit is soms echt the O.P.
[ afbeelding ]
je items repareren dus ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Kan je die durability trouwens terug opwaarderen?
quote:
Ik zat bij verkeerde mannetje te zoeken, gevonden nuquote:
Ben je level 60?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik heb hell gecleared maar inferno unlocked niet?
[ afbeelding ]
Wat staat er als je op Change Quest drukt in het menu?quote:
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat staat er als je op Change Quest drukt in het menu?
Tevens Monk gestart, ben op level 16 maar heb echt het idee dat ik iets gruwelijk fouts heb gedaan met mijn lvl 50 Wizard, of die Monk is uit zichzelf al zo sterk, maar wat een verschil om mee te spelen.
Kan iemand me trouwens uitleggen wat het nut is van die random pages die je soms vindt? Deze:
Lost? Dat gare TV-show?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef leeell het volgende:
Die pages zijn een easter egg reference naar Lost
IGN shirt.quote:
Ja, daarom heb ik Wizard als eerste genomen omdat ik al wel dacht dat die op zijn hoogst sterk zou zijn. Maar helaas zit ik nu vast in Hell act1 en solo gaat niet, en aangezien ik niet vaak veel achter elkaar game is het bijv. lastig in een public game een groep te vinden die al bijna bij de boss is, meestal moeten we nog 4 dungeons door en in die tijd heeft iedereen het al gehad bij een moeilijke groepje mobs en kappen ze ermee..quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.
Ga er maar vanuit dat ze veel aan balancing hebben gedaan. Monk heeft het meest aan life leech bv, zeker icm de vele klappen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.
Je DPS is wat aan de lage kant, denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:26 schreef ssebass het volgende:
Hmm weer onderhoud. Dacht voor mijn werk nog even te spelen of iig even op AH te kijken. Moet mijn monk wat gaan upgraden denk ik. Ging de hele tijd goed en ineens sinds nightmare eind act3 ga ik alleen nog maar dood. Doe ook niet bijster veel dmg geloof ik. Ben nu lvl 47 dps is volgens mij iets boven de 1k en life 11k. Heb wel life leech en ias.
Volgens mij zit het probleem in res. Heb iets van 14 res per ding dat lijkt mij wat weinig. Weet nog wel bij D2 dat als je res laag was je alleen maar dood ging. Wat is jullie res?
1k damage op Nightmare is inderdaad te weinig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:26 schreef ssebass het volgende:
Hmm weer onderhoud. Dacht voor mijn werk nog even te spelen of iig even op AH te kijken. Moet mijn monk wat gaan upgraden denk ik. Ging de hele tijd goed en ineens sinds nightmare eind act3 ga ik alleen nog maar dood. Doe ook niet bijster veel dmg geloof ik. Ben nu lvl 47 dps is volgens mij iets boven de 1k en life 11k. Heb wel life leech en ias.
Volgens mij zit het probleem in res. Heb iets van 14 res per ding dat lijkt mij wat weinig. Weet nog wel bij D2 dat als je res laag was je alleen maar dood ging. Wat is jullie res?
Zelf een game starten en die public maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom kan ik bij public quests, niet de quest doen waar ik mee bezig ben? :S
Ben bij act 2, nightmare, quest 8.
Quest 7 heb ik dus al afgerond. Maar bij public games staat alles van act 2, tot en met quest 7.. Ik wil quest 8 in public doen :S
Ik wilde een maat van me mijn legendary geven, drop hij een witte item die beter is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef leeell het volgende:
ik heb medelijden met mensen die die legendaries vinden, dan denken te kunnen cashen
todat je erachter komt dat een generic blue betere stats heeft
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een maat van me mijn legendary geven, drop hij een witte item die beter is.
En maar lachen..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een maat van me mijn legendary geven, drop hij een witte item die beter is.
En maar lachen..
quote:Maandag berichtte Eurogamer over een stijging van het aantal meldingen van gamers dat hun Battle.net-account overgenomen was door onbekenden en dat virtuele goederen gestolen werden. Een van de redacteuren van de site was zelf slachtoffer. De site legde de link met het tijdelijk offline gaan van Diablo III-servers in het weekend.
Blizzard reageerde daarop met de melding dat een stijging van dergelijke meldingen in de lijn der verwachting lag: "Traditioneel gezien resulteert de release van een nieuwe game - net als bij een World of Warcraft-expansie - in een toename van het aantal gevallen dat individuele accounts binnengedrongen worden en dat is precies wat we nu zien met Diablo 3."
Van hacken zou echter geen sprake zijn, volgens het concern. Er zou nog geen geval bekend waarbij het binnendringen op een andere manier gebeurde dan eenvoudigweg inloggen met een wachtwoord door iemand anders dan de bezitter van het account. Bovendien zouden alle betreffende gevallen geen gebruik maken van Authenticator, de extra authenticatielaag van het bedrijf.
quote:
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor nightmare moet je richting de 3500/4000 DPS wil je een beetje kans maken bij Diablo en Azmodan.
Wat uitleg zou handig zijn indien je denkt dat het niet zo is. Mijn ervaring is in ieder geval wel zo...quote:
Toen ik met hell begon had ik 2.3k dps en zo'n 20k HP bij azmodan moet je gewoon optijd de portals killen en bij diablo kan je makkelijk kiten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat uitleg zou handig zijn indien je denkt dat het niet zo is. Mijn ervaring is in ieder geval wel zo...
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1k damage op Nightmare is inderdaad te weinig.
Probeer het hoger te krijgen, maar heb al wapens met de meer dmg gekocht (150) dual wield en alles op dex en ias. Heb nu ook bijna 1k dex geloof ik. Beetje jammer, misschien nog iets meer lvlen en dan wat sterkere items regelen. Op zich krijg ik ze wel dood zonder al te veel moeite maar ik ga zelf snel dood terwijl ik veel healing skills gebruik en 11k health heb... Toch een res gaan pompen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je DPS is wat aan de lage kant, denk ik.
Überhaupt niet voor Nightmare. Of je moet flink shoppen op AH om dat te halen, of je moet een glasscanon zijn die gekort heeft op vita.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef seto het volgende:
Zoveel heb je echt niet nodig voor Azmodan en Diablo.
3,5k dps en 9k health. Op nightmare dan dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Überhaupt niet voor Nightmare. Of je moet flink shoppen op AH om dat te halen, of je moet een glasscanon zijn die gekort heeft op vita.
In een party van 4 heb je dat wel nodig hoor. Tenzij je echt een half uur wilt rondrennen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef seto het volgende:
Zoveel heb je echt niet nodig voor Azmodan en Diablo.
Als je nog hulp nodig hebt, Yindy#2776quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die me wil helpen met lord belial op nightmare?
Vanavond laat wil ik wel helpen. Nu moeten er centjes verdiend worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die me wil helpen met lord belial op nightmare?
beter dan collegequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanavond laat wil ik wel helpen. Nu moeten er centjes verdiend worden.
dat is ook heel het probleem van de legendary. Ze zijn geen ruk waard. De gem blue drop in inferno is 10x beter dan alle legendary die je in hell zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
En maar lachen..
probeer te switchen naar weapon + shield? +10% protection werkt ook wondersquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
[..]
Probeer het hoger te krijgen, maar heb al wapens met de meer dmg gekocht (150) dual wield en alles op dex en ias. Heb nu ook bijna 1k dex geloof ik. Beetje jammer, misschien nog iets meer lvlen en dan wat sterkere items regelen. Op zich krijg ik ze wel dood zonder al te veel moeite maar ik ga zelf snel dood terwijl ik veel healing skills gebruik en 11k health heb... Toch een res gaan pompen.
Toen ik NM uitspeelde had ik iets van 2k dps en 14k hp, wel al aardige resists en life gain.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Toen ik met hell begon had ik 2.3k dps en zo'n 20k HP bij azmodan moet je gewoon optijd de portals killen en bij diablo kan je makkelijk kiten.
Maak ook gebruik van één van je followers die kan ook een beetje "Tanken"
Auctionhouse.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hedde gij nog wat gear voor mij of niet?
Ik loop zo erg achter op hell mode. Doe amper damage
denk het wel. Dan moeten we dat tijdens een van mijn colleges doen tussen half 12 en 5quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hedde gij nog wat gear voor mij of niet?
Ik loop zo erg achter op hell mode. Doe amper damage
Kheb een hele stash tab vol met gele items van nightmare / hell. Die ik anders toch op AH ga zettenquote:
I know maar dat is dus het probleem. Der zijn ongeveer 20383820 mongolen die items veels te duur sellen. Ga ik lager kijken kom ik uit op wat ik nu heb.quote:
Idd, zoek op armor - all items, dan str 40 (of hoger) en vit 40 (of hoger) en een level range van je eigen level -5 ofzo en een max buyout van 20k oid.quote:
ik ben die plannen ervoor nog niet eens tegengekomenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb 200k gold nodig om de de pony-level staff te craften zodat die werkt op nightmare.
In dat geval.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb een hele stash tab vol met gele items van nightmare / hell. Die ik anders toch op AH ga zetten
Die vind je alleen bij Izual.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ben die plannen ervoor nog niet eens tegengekomen![]()
volgens mij heb ik nog een paar dex/vit items er tussen zitten die nog niet op AH staan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
In dat geval.![]()
Nog goede DH gear in de aanbieding voor een level 52?
dan izual eens een paar keer gaan killenquote:
Ik had hem 2 keer kunnen hebben. In de run met ClapYourHands kwam die ook weer. Maar toen heb ik hem gewoon laten liggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan izual eens een paar keer gaan killen
Sweet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog een paar dex/vit items er tussen zitten die nog niet op AH staan.
elke moeilijkheidsgraad een aparte recipe?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had hem 2 keer kunnen hebben. In de run met ClapYourHands kwam die ook weer. Maar toen heb ik hem gewoon laten liggen.
En hij is accountbound, dus je kunt hem niet overdragen...
neequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sweet.
Ik zal je binnenkort ff adden. Je staat in de OP?
Nee. Je moet 1 keer de staff craften. En vervolgens alleen nog met gold upgraden. 200k voor nightmare, 500k voor Hell.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
elke moeilijkheidsgraad een aparte recipe?
AHquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
In dat geval.![]()
Nog goede DH gear in de aanbieding voor een level 52?
ach het zorgt er wel voor dat je wat moeite moet doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Chiltara vinden in de Caverns of Frost is de moeilijkste. Want die moet dan ook nog eens het goede item droppen.
De Caverns zijn er niet altijd, chiltara is er niet altijd, en hij dropt het item niet altijd...
Ik had maar 5 pogingen nodig gelukkig. Maar er zijn er inderdaad die er uren over doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ach het zorgt er wel voor dat je wat moeite moet doen![]()
Maar kan wel frustrerend zijn
mijn tag is geen hoer.quote:
ik ben altijd zo iemand die geen geluk heeft met dropsquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had maar 5 pogingen nodig gelukkig. Maar er zijn er inderdaad die er uren over doen.
en 1000k voor infernoquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Je moet 1 keer de staff craften. En vervolgens alleen nog met gold upgraden. 200k voor nightmare, 500k voor Hell.
Ik wil wel samen met je zoeken hoor. Zo heb ik samen met iemand 30 keer Izual gedaan om dat het item voor die andere maar niet wilde droppen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ben altijd zo iemand die geen geluk heeft met drops
Altijd zo geweest met elk spel :
Yup.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:39 schreef stefanhaan het volgende:
En die staff kan je meerdere keren gebruiken of?
whimsyshire.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:38 schreef leeell het volgende:
Op inferno zal whimsyshire wel interessant worden, ook qua loot gok ik
dat was echt naar toenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
Gelukkig wel, het is niet zoals het cow-level in D2. Dat als je de boss gekilled hebt het level zelf niet meer kunt openen.
Klopt. Maar je moet wel even met de Cow King praten om naar de Pony's toe te kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:40 schreef Lamabal het volgende:
Wat lullen jullie allemaal.
There is no cow level!
javazon voor de cows natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat was echt naar toen
Als mensen in jouw game de cow king kilden
Hehe. Klopt. Dat gesprek duurt ook zo lang -____-quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet wel even met de Cow King praten om naar de Pony's toe te kunnen.
Meteen hostile gaan en killen die mensen. Houd je er tenminste nog een oortje aan over.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat was echt naar toen
uiteraard op je speciale whirlwhind barbarian of hammerdinquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meteen hostile gaan en killen die mensen. Houd je er tenminste nog een oortje aan over.
Mijn blizzard-firewall sorc deed ook behoorlijk wat schade.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
uiteraard op je speciale whirlwhind barbarian of hammerdin
Met de Median XL mod had je allemaal verschillende koeien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat was echt naar toen
en wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef Lamabal het volgende:
Maar wat ik dus lees.
Je moet niet naar public games gaan. De kans om gehacked te worden is groot. Ik heb het 1x gedaan en het gebeurde.
Zou het er niet op wagen.
welke lag? Echt, nergens last van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef stefanhaan het volgende:
Hardcore is zeker wel ziek. Met al die server lag.
Ik was al me gear kwijt. Ben ge rollbacked.Terug naar 45. Beter dan al je gear verliezen. Ben nu inmiddels alweer 53 maar goed.quote:
maar ja kwam het door hack of door server foutjequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik was al me gear kwijt. Ben ge rollbacked.Terug naar 45. Beter dan al je gear verliezen. Ben nu inmiddels alweer 53 maar goed.
Nergens last van. En echt al super veel public games gejoined...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef Lamabal het volgende:
Maar wat ik dus lees.
Je moet niet naar public games gaan. De kans om gehacked te worden is groot. Ik heb het 1x gedaan en het gebeurde.
Zou het er niet op wagen.
Heb het gisteravond met 3 man gefarmd, iedereen een solo game en zodra je die named tegen komt de rest die game laten joinen. Hij dropte wel de eerste keer dat we hem vonen (na een uur farmen ongeveer).quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Chiltara vinden in de Caverns of Frost is de moeilijkste. Want die moet dan ook nog eens het goede item droppen.
De Caverns zijn er niet altijd, chiltara is er niet altijd, en hij dropt het item niet altijd...
Ik heb gewoon vies veel pech gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nergens last van. En echt al super veel public games gejoined...
Hackz! Blizzard gaat niet toegeven dat het hun fout is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maar ja kwam het door hack of door server foutje
Jaja.. lekker makkelijk vingerwijzen naar Blizzard. Gewoon zorgen dat je geen malware hebt en niet hetzelfde password gebruikt als elders op internet. Waarschijnlijk wordt je account dan niet meer 'gehacked'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vies veel pech gehad.
[..]
Hackz! Blizzard gaat niet toegeven dat het hun fout is.
Die discussie hebben we al gehad, dus niet nog eens gaarne.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaja.. lekker makkelijk vingerwijzen naar Blizzard. Gewoon zorgen dat je geen malware hebt en niet hetzelfde password gebruikt als elders op internet. Waarschijnlijk wordt je account dan niet meer 'gehacked'.
Zeg 't hem, hij begint telkens over zijn 'gehackte' account..quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad, dus niet nog eens gaarne.
gehackt worden is ook een kwestie van pech. Blizzard (of welke aanbieder dan ook) kan gewoonweg niet 100% waterdicht zijn als je een publieke verbinding naar buiten hebt met mensen die zelf aan wachtwoorden moeten gaan doen. Alles is te hacken, als je maar genoeg moeite en rekenkracht tot je beschikking hebt. Dus ja, pech. Als Blizzard hackvrij wil zijn kun je niet meer spelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vies veel pech gehad.
[..]
Hackz! Blizzard gaat niet toegeven dat het hun fout is.
Correct.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
gehackt worden is ook een kwestie van pech. Blizzard (of welke aanbieder dan ook) kan gewoonweg niet 100% waterdicht zijn als je een publieke verbinding naar buiten hebt met mensen die zelf aan wachtwoorden moeten gaan doen. Alles is te hacken, als je maar genoeg moeite en rekenkracht tot je beschikking hebt. Dus ja, pech. Als Blizzard hackvrij wil zijn kun je niet meer spelen
Ik ben niet de enige ^^quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef Afwazig het volgende:
Ja, je account is serverside, dus als jij gehackt bent dat betekent dus dat de hele server gecompromitteerd is. Waarom zouden ze dan alleen jouw account leegtrekken als ze in principe alle accounts tot hun beschikking hebben?
Je bent niet gehackt, je bent slachtoffer geworden van
1. Malware
2. Social Engineering / Zwak password / secret question (je b.bet account of je e-mail)
3. Je eigen domheid
Pick one.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:47 schreef Jimbo het volgende:
Ah kijk eens aan, mn 3e char is boven de 50
nog 2 te gaan(nja, 3 dan..gezien deze nog naar de 60 moet)
Damn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:47 schreef Jimbo het volgende:
Ah kijk eens aan, mn 3e char is boven de 50
nog 2 te gaan(nja, 3 dan..gezien deze nog naar de 60 moet)
ik op een bijna 70, andere 35 en mn laatste heb ik zelf gerund in 12uurquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:50 schreef Perrin het volgende:
[..]Pff, heb net 1 poppetje boven level 50 (iets van 35 uur speeltijd)
Met gehele lijsten aan woorden en rainbow tables en meer is het hacken van een wachtwoord niet zo heel lastig, als je de moeite wil doen en de rekenkracht bezit. Daarom zijnd ie prachtige random hoofldettergevoelige roggels op je toetsenbord waarschijnlijk sterker dan een naampje + getalquote:
Correct. Maar wat ze nu speculeren is dat de mensen je sessie overnemen en dus zo je gear pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met gehele lijsten aan woorden en rainbow tables en meer is het hacken van een wachtwoord niet zo heel lastig, als je de moeite wil doen en de rekenkracht bezit. Daarom zijnd ie prachtige random hoofldettergevoelige roggels op je toetsenbord waarschijnlijk sterker dan een naampje + getal
Dat kan ik me niet voorstellen. Dan had Blizzard het publieke games-gedeelte wel uitgeschakeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Correct. Maar wat ze nu speculeren is dat de mensen je sessie overnemen en dus zo je gear pakken.
Dat zeg ik, een random roggel op je toetsenbord is sterker. De naam + getal is zo te kraken met wat leuke lijstjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Overigens is er volgens Blizzard niets op de server gebeurd en zijn er alleen accounts zonder authenticator 'gekraakt'.
Welk level ben je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:04 schreef jagga het volgende:
vorige week mijn barb in de ijskast gezet omdat ik niet verder kwam in hell (was een Dh gestart)
gisteren de AH geplunderd en nu waggel ik overal doorheen
ben van 17k hp naar 30,5k gegaan en heb nu inmiddels 3,5k dps
nu ist op zich wel goed te doen, zelfs de elites en champs
Hier zit ik nu dus ook mee. Ik moet echt gear gaan halen bij de AH.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:04 schreef jagga het volgende:
vorige week mijn barb in de ijskast gezet omdat ik niet verder kwam in hell (was een Dh gestart)
gisteren de AH geplunderd en nu waggel ik overal doorheen
ben van 17k hp naar 30,5k gegaan en heb nu inmiddels 3,5k dps
nu ist op zich wel goed te doen, zelfs de elites en champs
Per ongeluk de windows-toets indrukken tijdens een moeilijk gevecht is ook niet goed voor mijn humeur..quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:09 schreef Pheno het volgende:
Als ik zo dat filmpje zie bij Diablo hell, heb ik nog wat gear nodig. Maar goed, ik ga gestaag, alleen Belial vind ik irritant, een screw up met die teringmuis van me en ik lig in zo'n ontploffend poeltje mijn tanden te tellen. Muis chiet nog wel eens van links opeens naar de rechterbovenhoek. Niet geheel gewenst zeg maarDe baksteen ligt al op de shift-toets, zodat ongelukjes vermeden kunnen worden, maar daar moet je juist snel door die poeltjes rennen
Of dat er mensen online komen op skype. En dat je daar per ongeluk op klikt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Per ongeluk de windows-toets indrukken tijdens een moeilijk gevecht is ook niet goed voor mijn humeur..
Ja, die heb ik uitgeschakeld met een tooltje. Dat gaat anders gegarandeerd mis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Per ongeluk de windows-toets indrukken tijdens een moeilijk gevecht is ook niet goed voor mijn humeur..
Dex> vit>rest denk ik zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:21 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb een monk, welke stats moet ik mezelf op focussen in welke prioriteit? En tweede (eigenlijk derde) vraag is vanaf welk level word die focus echt boeiend.
Wep damage > dex > vitquote:
Dat is een goede...quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:18 schreef Stranger het volgende:
Belial in hell was inderdaad redelijk vervelend. Ik snap bij dit soort spellen nooit waarom ze altijd dat stilstaand schieten op de shift binden, ik zet het altijd meteen op de spatiebalk, kom je niet in de knoop met je vingers.
Windows-toets? Wat is dat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:32 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Waar je kan ook Attack speed / Life on Hit
Weap dmg is niet het belangrijkste je hebt meer aan vit & dex en wat minder DPS op je wapen als andersom.quote:
hij was best makkelijk 2x dood maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:18 schreef Stranger het volgende:
Belial in hell was inderdaad redelijk vervelend. Ik snap bij dit soort spellen nooit waarom ze altijd dat stilstaand schieten op de shift binden, ik zet het altijd meteen op de spatiebalk, kom je niet in de knoop met je vingers.
mits voldoende dps lukt dat prima. Hoe lang je met de eerste 2 stukken zit te kutten hoe groter de kans is dat je dood gaat.quote:
oh op demon hunter was dat zo klaar met piercing en frost arrowquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:35 schreef Matty___ het volgende:
[..]
mits voldoende dps lukt dat prima. Hoe lang je met de eerste 2 stukken zit te kutten hoe groter de kans is dat je dood gaat.
Op hardcore bestaat geen 2x doodgaanquote:
SPOILER: even achter spoiler gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand anders hier al geweest?jup.SPOILER: even achter spoiler gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand anders hier al geweest?Pff. Lees je het topic wel?SPOILER: even achter spoiler gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha dit topic gaat ook zo snel. Had nog niemand zien posten dat hij er was, wel mensen die bezig waren met de items. Maar ging er wel vanuit dat anderen er al waren geweest ja.quote:
Mushroom 1xquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dit topic gaat ook zo snel. Had nog niemand zien posten dat hij er was, wel mensen die bezig waren met de items. Maar ging er wel vanuit dat anderen er al waren geweest ja.
Had wel geluk met de drops, ben het langste bezig geweest met de plans, die had ik na 5 izual kills.
Ik loop idd wat achter, maar had begrepen dat die stats ook wel handig zouden zijn. Ofc, niet zo belangrijk als Dex en Vit, maar als je de keuze hebt tussen een item met die random extra stats, dan is dat zeker mooi meegenomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee![]()
Zonder vit overleef je het niet op Hell of hoger.
[..]
Weap dmg is niet het belangrijkste je hebt meer aan vit & dex en wat minder DPS op je wapen als andersom.
Even tussendoor, maar...quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik loop idd wat achter, maar had begrepen dat die stats ook wel handig zouden zijn. Ofc, niet zo belangrijk als Dex en Vit, maar als je de keuze hebt tussen een item met die random extra stats, dan is dat zeker mooi meegenomen.
Kevin heet ik wel, maar ik heb niet in Rotterdam gestudeerd. Ik heb in Nijmegen en Arnhem gestudeerd :pquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef Aleria het volgende:
[..]
Even tussendoor, maar...
Heet jij toevallig Kevin, en heb je ooit iets met Chemie/lab in Rotterdam gestudeerd?
:p Dacht even checken; heb een klasgenootje gehad met ongeveer dezelfde alias, ook heel veel diablo gespeeld en hij speelde ook voor dj (Of iig dingen mixen) in z'n vrije tijd. Vandaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Kevin heet ik wel, maar ik heb niet in Rotterdam gestudeerd. Ik heb in Nijmegen en Arnhem gestudeerd :p
Mijn alias is nogal oud, ik deed het vroeger wel, maar de naam is blijven hangen bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:02 schreef Aleria het volgende:
[..]
:p Dacht even checken; heb een klasgenootje gehad met ongeveer dezelfde alias, ook heel veel diablo gespeeld en hij speelde ook voor dj (Of iig dingen mixen) in z'n vrije tijd. Vandaar.![]()
Maar als je het wel was zou het ook wel eng toevallig zijn geweest.
?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ook op hell?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh op demon hunter was dat zo klaar met piercing en frost arrow
Ben erg blij met een gaming keyboard die de windows toets alleen aan de rechterkant heeft zitten en links gewoon een lege plek. ^^quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
hier op de mac zit in het optie menu van diablo een optie om de system commands uit te zettenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:24 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ben erg blij met een gaming keyboard die de windows toets alleen aan de rechterkant heeft zitten en links gewoon een lege plek. ^^
Je provider heeft lagquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:17 schreef Snoepje5 het volgende:
FIX YOUR DAM LAGGING SERVERS BLIZZAARD RAAAAGEEEEEEEEEEEE
Tss, 30 seconden screen froze en nu hapert het nog als de gek..
Kon ik maar weer op een mac, maar mijn oudje is te oud. En er komt over een paar weken een nieuwe zooi macbooks pro's aan, dus dan wacht ik liever daar even opquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hier op de mac zit in het optie menu van diablo een optie om de system commands uit te zetten
Mwa ik heb gister wat op de AH gekocht maar en ben er 2000 leven op voorruit gegaan en 400dps. Absurd eigenlijk dat ik zelf nooit dat soort items vind =/ Vaak zijn ze toch 5-10 levels lager dan ik zelf ben...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ems. het volgende:
[..]
?
Ik hoef alleen maar mijn linkermuisknop ingedrukt te houden met monk op nightmare
Niet zo heel raar, degene die ze op de ah heeft gezet zal weer 5 lvls hoger zijn dan jij danquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mwa ik heb gister wat op de AH gekocht maar en ben er 2000 leven op voorruit gegaan en 400dps. Absurd eigenlijk dat ik zelf nooit dat soort items vind =/ Vaak zijn ze toch 5-10 levels lager dan ik zelf ben...
ik ben lvl 52 en speel met 1h + shieldquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hier zit ik nu dus ook mee. Ik moet echt gear gaan halen bij de AH.
Speel je met 2 1h swords of wat?
Beide. JC bijna level 9 op dit moment dus kan wel redelijke gems maken :-). Met die valor buff (krijg je op level 60) en dan 5 stacks heb ik bijna 270% mf o/quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:39 schreef Afwazig het volgende:
Hoe kom je aan zoveel MF? Zit dat gewoon op je items of heb je erop gegemmed?
Monk heeft een nerf ontvangen heh?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ems. het volgende:
[..]
?
Ik hoef alleen maar mijn linkermuisknop ingedrukt te houden met monk op nightmare
Mooie van de monk was de healing wel.. zal een stuk minder worden...quote:We're in the process of removing the on-use benefits of the Mantra of Healing rune, Boon of Protection. The hotfix change is:
Amount of damage absorbed is now capped at the amount of healing provided by Mantra of Healing in the first 3 seconds after activation
We recommend discontinuing its use until the rune is replaced with a new rune and mechanic in a future patch.
The Boon of Protection rune was approximately ten times over its budget on the benefits it provided, and it was quite simply a mistake on our part to let the rune ship as it was. We don't intend to take these quick and drastic measures often, but considering the severity of the issue, we felt it important to correct it swiftly.
Wait, so you're going to take it out entirely?
It's essentially being nerfed to the point of obsolescence until we can implement a new rune in its place in a future patch.
bron?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef Disorder het volgende:
Demon hunter ook generfed. De duur van smoke screen is korter geworden, waardoor het nu zo goed als onmogelijk is om met DH class op Hell en Inferno te spelen.
Het is een 'stealth'-fix, komt morgen wss verificatie over. Er wordt ook gezegd dat de Energy Armor + rune 'exploit' gefixt is. Veel klachten erover, maar kom op, met de monk, DH en wizard creative-use-of-game-mechanics, zat je tegen het onsterfelijke aan.quote:
Tankbuild ook of niet?quote:
Niet op inferno hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is een 'stealth'-fix, komt morgen wss verificatie over. Er wordt ook gezegd dat de Energy Armor + rune 'exploit' gefixt is. Veel klachten erover, maar kom op, met de monk, DH en wizard creative-use-of-game-mechanics, zat je tegen het onsterfelijke aan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef LompeHork het volgende:
Zo, net even met een vriendin van mij even een uurtje zitten spelen in Act IV, resultaat: goud. Resultaat 2: bijna 1k aan DPS op level 36 in plaats van 600-zoveel.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef LompeHork het volgende:
Zo, net even met een vriendin van mij even een uurtje zitten spelen in Act IV, resultaat: goud. Resultaat 2: bijna 1k aan DPS op level 36 in plaats van 600-zoveel.
Die blonde van Koninginnedagquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef LompeHork het volgende:
Jij helemaal jelly.quote:
quote:
Jonge kijk mijn geboortedatum danquote:
geregistreerd op: zondag 11 april 2010 @ 15:54quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jonge kijk mijn geboortedatum dan
Ik had je vader kunnen zijn!
1993... Wat ben ik dan? Zijn opa?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jonge kijk mijn geboortedatum dan
Ik had je vader kunnen zijn!
Oh, dan ben ik zijn overgrootvaderquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1993... Wat ben ik dan? Zijn opa?![]()
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Diablo spelen kan geen kwaad toch
Maar denk niet dat zij dat doet
Ik heb net diablo op nightmare uitgespeeld en ben level 49.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij ben ik al 60 als ik eenmaal aan Hell difficulty beginWat gaat dat levelen snel zeg.
'83 jonguh wttog.quote:
Ik halverwege 50 > 51 en pas net het eerste hart gesloopt en die spider tot 50% in act 3quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik heb net diablo op nightmare uitgespeeld en ben level 49.
Je zou haast denken dat ze daar een evil stagaire hebben zitten die mensen eruit schopt. Het liefst in boss fights of als je een dungeon voor 3/4 met pijn en moeite gecleared hebt.quote:
Ja tenzij er onzichtbare beesten lopen die enkel na zijn dood tevoorschijn komen maar alsnog onraakbaarquote:
Ja homootjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze daar een evil stagaire hebben zitten die mensen eruit schopt. Het liefst in boss fights of als je een dungeon voor 3/4 met pijn en moeite gecleared hebt.
je zou maar hardcore spelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Godver, Butcher aan het slopen "error 3007"
Dat was ik ook. En 51 toen ik nightmare's Diablo had verslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, uitgespeeld op normal. Ben 31 geworden
Gister vier keer uit een game geknald... En lag genoeg af en toe bij mij.quote:
Dat vroeg ik mij laatst ook af, als je errors krijgt en dood gaat terwijl je hardcore speelt kan je dan een rollback krijgen?quote:
Gisteravond nog even een uurtje geprobeerd te spelen,maar dat was niet te doen. Om de 3 minuten bevroor alles voor minimaal 15 seconden, nog afgezien van de kleinere lagspikes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Gister vier keer uit een game geknald... En lag genoeg af en toe bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |