Je DPS is wat aan de lage kant, denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:26 schreef ssebass het volgende:
Hmm weer onderhoud. Dacht voor mijn werk nog even te spelen of iig even op AH te kijken. Moet mijn monk wat gaan upgraden denk ik. Ging de hele tijd goed en ineens sinds nightmare eind act3 ga ik alleen nog maar dood. Doe ook niet bijster veel dmg geloof ik. Ben nu lvl 47 dps is volgens mij iets boven de 1k en life 11k. Heb wel life leech en ias.
Volgens mij zit het probleem in res. Heb iets van 14 res per ding dat lijkt mij wat weinig. Weet nog wel bij D2 dat als je res laag was je alleen maar dood ging. Wat is jullie res?
1k damage op Nightmare is inderdaad te weinig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:26 schreef ssebass het volgende:
Hmm weer onderhoud. Dacht voor mijn werk nog even te spelen of iig even op AH te kijken. Moet mijn monk wat gaan upgraden denk ik. Ging de hele tijd goed en ineens sinds nightmare eind act3 ga ik alleen nog maar dood. Doe ook niet bijster veel dmg geloof ik. Ben nu lvl 47 dps is volgens mij iets boven de 1k en life 11k. Heb wel life leech en ias.
Volgens mij zit het probleem in res. Heb iets van 14 res per ding dat lijkt mij wat weinig. Weet nog wel bij D2 dat als je res laag was je alleen maar dood ging. Wat is jullie res?
Zelf een game starten en die public maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom kan ik bij public quests, niet de quest doen waar ik mee bezig ben? :S
Ben bij act 2, nightmare, quest 8.
Quest 7 heb ik dus al afgerond. Maar bij public games staat alles van act 2, tot en met quest 7.. Ik wil quest 8 in public doen :S
Ik wilde een maat van me mijn legendary geven, drop hij een witte item die beter is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef leeell het volgende:
ik heb medelijden met mensen die die legendaries vinden, dan denken te kunnen cashen
todat je erachter komt dat een generic blue betere stats heeft
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een maat van me mijn legendary geven, drop hij een witte item die beter is.
En maar lachen..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een maat van me mijn legendary geven, drop hij een witte item die beter is.
En maar lachen..
quote:Maandag berichtte Eurogamer over een stijging van het aantal meldingen van gamers dat hun Battle.net-account overgenomen was door onbekenden en dat virtuele goederen gestolen werden. Een van de redacteuren van de site was zelf slachtoffer. De site legde de link met het tijdelijk offline gaan van Diablo III-servers in het weekend.
Blizzard reageerde daarop met de melding dat een stijging van dergelijke meldingen in de lijn der verwachting lag: "Traditioneel gezien resulteert de release van een nieuwe game - net als bij een World of Warcraft-expansie - in een toename van het aantal gevallen dat individuele accounts binnengedrongen worden en dat is precies wat we nu zien met Diablo 3."
Van hacken zou echter geen sprake zijn, volgens het concern. Er zou nog geen geval bekend waarbij het binnendringen op een andere manier gebeurde dan eenvoudigweg inloggen met een wachtwoord door iemand anders dan de bezitter van het account. Bovendien zouden alle betreffende gevallen geen gebruik maken van Authenticator, de extra authenticatielaag van het bedrijf.
quote:
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor nightmare moet je richting de 3500/4000 DPS wil je een beetje kans maken bij Diablo en Azmodan.
Wat uitleg zou handig zijn indien je denkt dat het niet zo is. Mijn ervaring is in ieder geval wel zo...quote:
Toen ik met hell begon had ik 2.3k dps en zo'n 20k HP bij azmodan moet je gewoon optijd de portals killen en bij diablo kan je makkelijk kiten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat uitleg zou handig zijn indien je denkt dat het niet zo is. Mijn ervaring is in ieder geval wel zo...
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1k damage op Nightmare is inderdaad te weinig.
Probeer het hoger te krijgen, maar heb al wapens met de meer dmg gekocht (150) dual wield en alles op dex en ias. Heb nu ook bijna 1k dex geloof ik. Beetje jammer, misschien nog iets meer lvlen en dan wat sterkere items regelen. Op zich krijg ik ze wel dood zonder al te veel moeite maar ik ga zelf snel dood terwijl ik veel healing skills gebruik en 11k health heb... Toch een res gaan pompen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je DPS is wat aan de lage kant, denk ik.
Überhaupt niet voor Nightmare. Of je moet flink shoppen op AH om dat te halen, of je moet een glasscanon zijn die gekort heeft op vita.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef seto het volgende:
Zoveel heb je echt niet nodig voor Azmodan en Diablo.
3,5k dps en 9k health. Op nightmare dan dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Überhaupt niet voor Nightmare. Of je moet flink shoppen op AH om dat te halen, of je moet een glasscanon zijn die gekort heeft op vita.
In een party van 4 heb je dat wel nodig hoor. Tenzij je echt een half uur wilt rondrennen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef seto het volgende:
Zoveel heb je echt niet nodig voor Azmodan en Diablo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |