quote:
Ik zat bij verkeerde mannetje te zoeken, gevonden nuquote:
Ben je level 60?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik heb hell gecleared maar inferno unlocked niet?
[ afbeelding ]
Wat staat er als je op Change Quest drukt in het menu?quote:
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat staat er als je op Change Quest drukt in het menu?
Tevens Monk gestart, ben op level 16 maar heb echt het idee dat ik iets gruwelijk fouts heb gedaan met mijn lvl 50 Wizard, of die Monk is uit zichzelf al zo sterk, maar wat een verschil om mee te spelen.
Kan iemand me trouwens uitleggen wat het nut is van die random pages die je soms vindt? Deze:
Lost? Dat gare TV-show?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef leeell het volgende:
Die pages zijn een easter egg reference naar Lost
IGN shirt.quote:
Ja, daarom heb ik Wizard als eerste genomen omdat ik al wel dacht dat die op zijn hoogst sterk zou zijn. Maar helaas zit ik nu vast in Hell act1 en solo gaat niet, en aangezien ik niet vaak veel achter elkaar game is het bijv. lastig in een public game een groep te vinden die al bijna bij de boss is, meestal moeten we nog 4 dungeons door en in die tijd heeft iedereen het al gehad bij een moeilijke groepje mobs en kappen ze ermee..quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.
Ga er maar vanuit dat ze veel aan balancing hebben gedaan. Monk heeft het meest aan life leech bv, zeker icm de vele klappen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |