was inderdaad kortquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
Ze hadden wel wat meer content mogen doen. Dubbele aantal acts.
quote:
en dan doodgaan op inferno omdat de chips te heet zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef DemonRage het volgende:
Een lekker chipje van de Lidl bij Diablo 3:
[ afbeelding ]
Heel even dacht ik dat je die rechter wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik met m'n legertje undeads + homeboy templar:
[ afbeelding ]
Ja dat merk ik, ben al 50keer de caverns of frost doorgerentquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meeste items zijn vrij makkelijk te halen.
En dan kun je je eigenlijk nog niet voorstellen dat sommigen met wapens rondlopen die duizenden DPS doen...quote:
Waarschijnlijk net pech dan. Had zelf alle items+plans binnen 1uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat merk ik, ben al 50keer de caverns of frost doorgerent
De eerste 3 had ik ook binnen een uur, de gibbering gemstone alleenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net pech dan. Had zelf alle items+plans binnen 1uur.
Vanmiddag mn eerste Legendary gekregen, Frostburn Gauntlets. Die ga ik niet cashen maar zelf gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef leeell het volgende:
ik heb medelijden met mensen die die legendaries vinden, dan denken te kunnen cashen
todat je erachter komt dat een generic blue betere stats heeft
Idd, ik ben nu net lvl 10. Met m'n DH playthrough zat ik aan het einde aan de 6 á 700 DPS, meen ik..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan kun je je eigenlijk nog niet voorstellen dat sommigen met wapens rondlopen die duizenden DPS doen...
Ik speel nou Demon Hunter en loop rond met iets van 260 DPS btw.
is het beste ja, helaas zal je deze binnen een paar uur gametime alweer kunnen vervangenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vanmiddag mn eerste Legendary gekregen, Frostburn Gauntlets. Die ga ik niet cashen maar zelf gebruiken.
Lol, jij ook al? Gebeurde mij een uurtje geleden ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn eerste Legendary gevonden. Zijn het boots die slechter zijn dan had ik al draag.
Staat 'ie wel in sync? iig de app kan je syncen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
Even schelden. Wil ik voor het eerst sinds een paar dagen weer verder spelen, kom ik mijn account niet meer in. Authenticator code niet juist. Wachtwoord was wel goed, volgens battle.net. Nou ja, denk toch gehackt, hoe kan anders die code niet juist zijn.
Recovery maar gestart, WoW staat al anderhalf jaar op frozen, D3 was ik pas net mee bezig dus met die items komt het wel goed. Maak me toch wel een beetje zorgen over mijn credit card, ook al weet ik dat ze daar niet bij kunnen.
Verder wel erg tevreden over de game. Maar kan pas morgen weer verder spelen
Ja, te makkelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Net ff Act IV gerushed op nightmare met RealBizkit666
Op naar Hell
Ik was eerst helemaal blij. Zo van: "Oh, vet een Legendary"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Aleria het volgende:
[..]
Lol, jij ook al? Gebeurde mij een uurtje geleden ook
okay, de stats waren vooral waardeloos
Ken het...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eerst helemaal blij. Zo van: "Oh, vet een Legendary"![]()
Toen ging ik 'em identificeren en kwamen de stats naar voren. En toen had ik zoiets van
"Wat moet ik hier mee?"
![]()
Ik heb 'em ook te koop aangeboden. Dus even wachten of iemand zo gek is om 'em te kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Aleria het volgende:
[..]
Ken het...
Had int en dex.
Maar op de AH gegooit voor een belachelijk lage prijs en, hoera, iemand heeft het gekocht!
* Aleria is stiekem gewoon blij dat ze er vanaf is.
Overigens wel eerst ge-equipped voor de achievement
hier ook onspeelbaar geworden door lag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Monolith het volgende:
Ik heb echt belachelijk veel last van lag op het moment.
Ik heb nog een old-school authenticator.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Staat 'ie wel in sync? iig de app kan je syncen.
Ja met veel pijn en moeite belial normal gehaald. Schiet niet op als er 30 seconden niets lijkt te gebeuren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
hier ook onspeelbaar geworden door lag.
hier toevallig lvl 40 met 1048 damagequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er hier mensen met een witch doctor in level 40 ongeveer?
Waar zit jullie DPS op?
Bevalt dat op Nightmare?quote:
Same here, heb maar ff wat gezocht en gekocht bij de AH.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bevalt dat op Nightmare?
Ik heb 9700 life points en 890 DPS maar soms heb ik het toch wel even lastig, en heb moeite om items te vinden om DPS echt hoger te krijgen......
Ja dat ga ik dan ook maar is doen....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Samael het volgende:
[..]
Same here, heb maar ff wat gezocht en gekocht bij de AH.
Btw, met soul harvest is mijn damage bijna 2kquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dan ook maar is doen....
WD speelt fokking lekker manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef JavaForumsNL het volgende:
Is WD een goeie beginners class om mee te beginnen of een wizard of anders? Ik heb al een WD gemaakt met mijn starter edition maar ik doe zo weinig dps dat ik steeds verlies van normale monsters
Ik doe het anders:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
WitchDoctor, beetje vleermuizen en rondspringende kikkers spammen..
Ik ben opzich wel blij met WD, nu 25 uur gespeeld en lvl 42 WD. Normal ging belachelijk makkelijk, maar nu op Nightmare wordt al lastiger, maar misschien dat ik gewoon slechte drops had ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef JavaForumsNL het volgende:
Is WD een goeie beginners class om mee te beginnen of een wizard of anders? Ik heb al een WD gemaakt met mijn starter edition maar ik doe zo weinig dps dat ik steeds verlies van normale monsters
Nice, WD it isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe het anders:
- 4 zombie hounds
- 1 gargantuan
- grasp of the dead spammen
- spider queen spammen
- zelf schieten met 3 darts uit de blowtorch
Massaal firebombs en acid clouds hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
WitchDoctor, beetje vleermuizen en rondspringende kikkers spammen..
Voor nightmare moet je richting de 3500/4000 DPS wil je een beetje kans maken bij Diablo en Azmodan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bevalt dat op Nightmare?
Ik heb 9700 life points en 890 DPS maar soms heb ik het toch wel even lastig, en heb moeite om items te vinden om DPS echt hoger te krijgen......
Kan je die durability trouwens terug opwaarderen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:41 schreef benx het volgende:
_ !
Die lasers ook echt, random generated shit is soms echt the O.P.
[ afbeelding ]
je items repareren dus ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Kan je die durability trouwens terug opwaarderen?
quote:
Ik zat bij verkeerde mannetje te zoeken, gevonden nuquote:
Ben je level 60?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik heb hell gecleared maar inferno unlocked niet?
[ afbeelding ]
Wat staat er als je op Change Quest drukt in het menu?quote:
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat staat er als je op Change Quest drukt in het menu?
Tevens Monk gestart, ben op level 16 maar heb echt het idee dat ik iets gruwelijk fouts heb gedaan met mijn lvl 50 Wizard, of die Monk is uit zichzelf al zo sterk, maar wat een verschil om mee te spelen.
Kan iemand me trouwens uitleggen wat het nut is van die random pages die je soms vindt? Deze:
Lost? Dat gare TV-show?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef leeell het volgende:
Die pages zijn een easter egg reference naar Lost
IGN shirt.quote:
Ja, daarom heb ik Wizard als eerste genomen omdat ik al wel dacht dat die op zijn hoogst sterk zou zijn. Maar helaas zit ik nu vast in Hell act1 en solo gaat niet, en aangezien ik niet vaak veel achter elkaar game is het bijv. lastig in een public game een groep te vinden die al bijna bij de boss is, meestal moeten we nog 4 dungeons door en in die tijd heeft iedereen het al gehad bij een moeilijke groepje mobs en kappen ze ermee..quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.
Ga er maar vanuit dat ze veel aan balancing hebben gedaan. Monk heeft het meest aan life leech bv, zeker icm de vele klappen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |