Beide. JC bijna level 9 op dit moment dus kan wel redelijke gems maken :-). Met die valor buff (krijg je op level 60) en dan 5 stacks heb ik bijna 270% mf o/quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:39 schreef Afwazig het volgende:
Hoe kom je aan zoveel MF? Zit dat gewoon op je items of heb je erop gegemmed?
Monk heeft een nerf ontvangen heh?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ems. het volgende:
[..]
?
Ik hoef alleen maar mijn linkermuisknop ingedrukt te houden met monk op nightmare
Mooie van de monk was de healing wel.. zal een stuk minder worden...quote:We're in the process of removing the on-use benefits of the Mantra of Healing rune, Boon of Protection. The hotfix change is:
Amount of damage absorbed is now capped at the amount of healing provided by Mantra of Healing in the first 3 seconds after activation
We recommend discontinuing its use until the rune is replaced with a new rune and mechanic in a future patch.
The Boon of Protection rune was approximately ten times over its budget on the benefits it provided, and it was quite simply a mistake on our part to let the rune ship as it was. We don't intend to take these quick and drastic measures often, but considering the severity of the issue, we felt it important to correct it swiftly.
Wait, so you're going to take it out entirely?
It's essentially being nerfed to the point of obsolescence until we can implement a new rune in its place in a future patch.
bron?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef Disorder het volgende:
Demon hunter ook generfed. De duur van smoke screen is korter geworden, waardoor het nu zo goed als onmogelijk is om met DH class op Hell en Inferno te spelen.
Het is een 'stealth'-fix, komt morgen wss verificatie over. Er wordt ook gezegd dat de Energy Armor + rune 'exploit' gefixt is. Veel klachten erover, maar kom op, met de monk, DH en wizard creative-use-of-game-mechanics, zat je tegen het onsterfelijke aan.quote:
Tankbuild ook of niet?quote:
Niet op inferno hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is een 'stealth'-fix, komt morgen wss verificatie over. Er wordt ook gezegd dat de Energy Armor + rune 'exploit' gefixt is. Veel klachten erover, maar kom op, met de monk, DH en wizard creative-use-of-game-mechanics, zat je tegen het onsterfelijke aan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef LompeHork het volgende:
Zo, net even met een vriendin van mij even een uurtje zitten spelen in Act IV, resultaat: goud. Resultaat 2: bijna 1k aan DPS op level 36 in plaats van 600-zoveel.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef LompeHork het volgende:
Zo, net even met een vriendin van mij even een uurtje zitten spelen in Act IV, resultaat: goud. Resultaat 2: bijna 1k aan DPS op level 36 in plaats van 600-zoveel.
Die blonde van Koninginnedagquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef LompeHork het volgende:
Jij helemaal jelly.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |