SPOILER: even achter spoiler gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand anders hier al geweest?jup.SPOILER: even achter spoiler gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand anders hier al geweest?Pff. Lees je het topic wel?SPOILER: even achter spoiler gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha dit topic gaat ook zo snel. Had nog niemand zien posten dat hij er was, wel mensen die bezig waren met de items. Maar ging er wel vanuit dat anderen er al waren geweest ja.quote:
Mushroom 1xquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dit topic gaat ook zo snel. Had nog niemand zien posten dat hij er was, wel mensen die bezig waren met de items. Maar ging er wel vanuit dat anderen er al waren geweest ja.
Had wel geluk met de drops, ben het langste bezig geweest met de plans, die had ik na 5 izual kills.
Ik loop idd wat achter, maar had begrepen dat die stats ook wel handig zouden zijn. Ofc, niet zo belangrijk als Dex en Vit, maar als je de keuze hebt tussen een item met die random extra stats, dan is dat zeker mooi meegenomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee![]()
Zonder vit overleef je het niet op Hell of hoger.
[..]
Weap dmg is niet het belangrijkste je hebt meer aan vit & dex en wat minder DPS op je wapen als andersom.
Even tussendoor, maar...quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik loop idd wat achter, maar had begrepen dat die stats ook wel handig zouden zijn. Ofc, niet zo belangrijk als Dex en Vit, maar als je de keuze hebt tussen een item met die random extra stats, dan is dat zeker mooi meegenomen.
Kevin heet ik wel, maar ik heb niet in Rotterdam gestudeerd. Ik heb in Nijmegen en Arnhem gestudeerd :pquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef Aleria het volgende:
[..]
Even tussendoor, maar...
Heet jij toevallig Kevin, en heb je ooit iets met Chemie/lab in Rotterdam gestudeerd?
:p Dacht even checken; heb een klasgenootje gehad met ongeveer dezelfde alias, ook heel veel diablo gespeeld en hij speelde ook voor dj (Of iig dingen mixen) in z'n vrije tijd. Vandaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Kevin heet ik wel, maar ik heb niet in Rotterdam gestudeerd. Ik heb in Nijmegen en Arnhem gestudeerd :p
Mijn alias is nogal oud, ik deed het vroeger wel, maar de naam is blijven hangen bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:02 schreef Aleria het volgende:
[..]
:p Dacht even checken; heb een klasgenootje gehad met ongeveer dezelfde alias, ook heel veel diablo gespeeld en hij speelde ook voor dj (Of iig dingen mixen) in z'n vrije tijd. Vandaar.![]()
Maar als je het wel was zou het ook wel eng toevallig zijn geweest.
?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Monk is zeker sterk aan het begin, maar later begin je een beetje af te vallen omdat je meer defensief moet gaan (zeker in nightmare). Wizards zijn endgame vele malen sterker.
ook op hell?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh op demon hunter was dat zo klaar met piercing en frost arrow
Ben erg blij met een gaming keyboard die de windows toets alleen aan de rechterkant heeft zitten en links gewoon een lege plek. ^^quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Per ongeluk de windows-toets indrukken tijdens een moeilijk gevecht is ook niet goed voor mijn humeur..
hier op de mac zit in het optie menu van diablo een optie om de system commands uit te zettenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:24 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ben erg blij met een gaming keyboard die de windows toets alleen aan de rechterkant heeft zitten en links gewoon een lege plek. ^^
Je provider heeft lagquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:17 schreef Snoepje5 het volgende:
FIX YOUR DAM LAGGING SERVERS BLIZZAARD RAAAAGEEEEEEEEEEEE
Tss, 30 seconden screen froze en nu hapert het nog als de gek..
Kon ik maar weer op een mac, maar mijn oudje is te oud. En er komt over een paar weken een nieuwe zooi macbooks pro's aan, dus dan wacht ik liever daar even opquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hier op de mac zit in het optie menu van diablo een optie om de system commands uit te zetten
Mwa ik heb gister wat op de AH gekocht maar en ben er 2000 leven op voorruit gegaan en 400dps. Absurd eigenlijk dat ik zelf nooit dat soort items vind =/ Vaak zijn ze toch 5-10 levels lager dan ik zelf ben...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ems. het volgende:
[..]
?
Ik hoef alleen maar mijn linkermuisknop ingedrukt te houden met monk op nightmare
Niet zo heel raar, degene die ze op de ah heeft gezet zal weer 5 lvls hoger zijn dan jij danquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mwa ik heb gister wat op de AH gekocht maar en ben er 2000 leven op voorruit gegaan en 400dps. Absurd eigenlijk dat ik zelf nooit dat soort items vind =/ Vaak zijn ze toch 5-10 levels lager dan ik zelf ben...
ik ben lvl 52 en speel met 1h + shieldquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hier zit ik nu dus ook mee. Ik moet echt gear gaan halen bij de AH.
Speel je met 2 1h swords of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |