Jonge kijk mijn geboortedatum danquote:
geregistreerd op: zondag 11 april 2010 @ 15:54quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jonge kijk mijn geboortedatum dan
Ik had je vader kunnen zijn!
1993... Wat ben ik dan? Zijn opa?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jonge kijk mijn geboortedatum dan
Ik had je vader kunnen zijn!
Oh, dan ben ik zijn overgrootvaderquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1993... Wat ben ik dan? Zijn opa?![]()
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Diablo spelen kan geen kwaad toch
Maar denk niet dat zij dat doet
Ik heb net diablo op nightmare uitgespeeld en ben level 49.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij ben ik al 60 als ik eenmaal aan Hell difficulty beginWat gaat dat levelen snel zeg.
'83 jonguh wttog.quote:
Ik halverwege 50 > 51 en pas net het eerste hart gesloopt en die spider tot 50% in act 3quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik heb net diablo op nightmare uitgespeeld en ben level 49.
Je zou haast denken dat ze daar een evil stagaire hebben zitten die mensen eruit schopt. Het liefst in boss fights of als je een dungeon voor 3/4 met pijn en moeite gecleared hebt.quote:
Ja tenzij er onzichtbare beesten lopen die enkel na zijn dood tevoorschijn komen maar alsnog onraakbaarquote:
Ja homootjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze daar een evil stagaire hebben zitten die mensen eruit schopt. Het liefst in boss fights of als je een dungeon voor 3/4 met pijn en moeite gecleared hebt.
je zou maar hardcore spelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Godver, Butcher aan het slopen "error 3007"
Dat was ik ook. En 51 toen ik nightmare's Diablo had verslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, uitgespeeld op normal. Ben 31 geworden
Gister vier keer uit een game geknald... En lag genoeg af en toe bij mij.quote:
Dat vroeg ik mij laatst ook af, als je errors krijgt en dood gaat terwijl je hardcore speelt kan je dan een rollback krijgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |