quote:
Denk dat de man met de hamer al vroeg voorbij komt dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]Jij wel hoor, gewoon met AFCA inschrijven en richting Varkenoord komen. Heb je in ieder geval een sportieve dag voor jezelf, een hoop meters zul je moeten maken.
Wel met naam tags wil wel weten wie wie is natuurlijk,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik zal hier sowieso na afloop een (foto)verslagje plaatsen.
Niet van iedereen, er zijn er een aantal die undercover blijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel met naam tags wil wel weten wie wie is natuurlijk,
Ik ben niet bang voor jullie. Ik heb wapens .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat de man met de hamer al vroeg voorbij komt dan.
Smoof, ik heb ff gechecked en er is nog plek.quote:
Ik weet hem. 5 euro en ik vertel het.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef CasselerRIP het volgende:
Helaas wordt de naam van het het FOK!team stil gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig tochquote:
Yep: perfect weer, voetballen, Feijenoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat echt al door dus?Leuk initiatief zo kan een meet zowaar leuk zijn
Maken we trouwens wel een beetje kans op de titel? Of doen er bijvoorbeeld ook vriendenteams mee waarvan meer dan de helft in de jeugd van Feyenoord speelt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep: perfect weer, voetballen, Feijenoord.
Life just doesn't get any better
22 km op de fiets 25 minuten met OV. Mocht er iemand de spelers met een knuppel te lijf gaan dan ben ik het.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep: perfect weer, voetballen, Feijenoord.
Life just doesn't get any better
Ik weet niet wat voor teams er verder meedoen, Happel heeft ons in elk geval aangeraden om scheenbeschermers mee te nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Maken we trouwens wel een beetje kans op de titel? Of doen er bijvoorbeeld ook vriendenteams mee waarvan meer dan de helft in de jeugd van Feyenoord speelt?
400+ Feyenoorders en 1 Ajacied op een fietsje met een knuppelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
22 km op de fiets 25 minuten met OV. Mocht er iemand de spelers met een knuppel te lijf gaan dan ben ik het.
Als het zo'n onvriendelijke hak en trap toernooi wordt, hoop ik dat we er snel uit liggen. Het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor teams er verder meedoen, Happel heeft ons in elk geval aangeraden om scheenbeschermers mee te nemen
Lukte Wesley ook tussen 50k Ajaciedenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
400+ Feyenoorders en 1 Ajacied op een fietsje met een knuppel
Komt goed, gewoon niet te veel panna's gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Als het zo'n onvriendelijke hak en trap toernooi wordt, hoop ik dat we er snel uit liggen. Het moet wel leuk blijven.
Ja maar ik heb van die blauwe glimmende schoenen. Meestal krijg ik alleen daarom al een doodschopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt goed, gewoon niet te veel panna's geven
Terecht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja maar ik heb van die blauwe glimmende schoenen. Meestal krijg ik alleen daarom al een doodschop
Ik heb witte schoenen, dus ik ga ook moeten rennenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja maar ik heb van die blauwe glimmende schoenen. Meestal krijg ik alleen daarom al een doodschop
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik neem shirts mee (geel/blauw). Ik heb zo het vermoeden dat er veel rood/wit gaat zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef o.us het volgende:
Wat gaan we eigenlijk dragen? Mijn Feijenoordshirtsverzameling reikt niet ver... veel oude shirts heb ik weggegeven waardoor ik dit dus overhoudEn 1 shirt hangt aan de muur met handtekeningen van Kuyt en Kalou
.
[ afbeelding ]
Nee hoor ik kom gewoon, zojuist vrij gekregen. Maar voetballend heb je echt niet veel aan me. Had het afgelopen week al tegen Happel gezegd dat mn knie in duigen ligt.quote:
HMF moet ook niet zo vaak bij Ikea eten. En eens een goeie jas kopen.quote:
En je Turk dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom gewoon, zojuist vrij gekregen. Maar voetballend heb je echt niet veel aan me. Had het afgelopen week al tegen Happel gezegd dat mn knie in duigen ligt.
Ok mooi, ik kan zelf namelijk echt niet keepen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Ja ik als het echt moet. Dan kan ik alleen niet springen naar de bal
Thanks!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
HMF is dus duidelijk niet elite, ligt nu al in de prak![]()
Succes jongens, dat het team van Fok! mag winnen.
Yet somehow staat het wel in mijn tagjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
FOK!,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
Succes heren
Ik ben er die dag ook denk ik, broertje doet mee, maar kom bij jullie ook wel even gluren dan
Ik zal wel handschoenen meenemen, maar ik heb zeer lange tijd niet gekeept.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
Uhm, kan er iemand van ons eigenlijk keepen?
Mooi, dan hebben we hmf als reservekeeper. Al had ik wel op een aantal hattricks van jou gerekend Euribob...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zal wel handschoenen meenemen, maar ik heb zeer lange tijd niet gekeept.
Vliegende keep, ofc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we hmf als reservekeeper. Al had ik wel op een aantal hattricks van jou gerekend Euribob...
Ik ben wel backupkeepert als het moetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
Uhm, kan er iemand van ons eigenlijk keepen?
Ons herken je gelijk. 150 kilo, autistisch gedrag, zwart metalbandshirt, oorbel, neusring en een raar accent zijn de criteria.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:25 schreef Bombvis het volgende:
Nice zo'n FOK!-team, heel misschien dat ik kom kijken, maar ik ga jullie toch niet herkennen. In ieder geval super idee
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yet somehow staat het wel in mijn tagje
Ik heb overigens DIK respect voor Donraja dat hij dit georganiseerd heeft. Feestnegert![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons herken je gelijk. 150 kilo, autistisch gedrag, zwart metalbandshirt, oorbel, neusring en een raar accent zijn de criteria.
O nee wcaht dat is het PSV-topic![]()
.
Zulke taal, en dan gaan huilen wanneer Fokkers gaan lopen zeiken over dat broertje van je..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons herken je gelijk. 150 kilo, autistisch gedrag, zwart metalbandshirt, oorbel, neusring en een raar accent zijn de criteria.
.
Nee, DonRaja natuurlijk. Die heeft alles geregeld dus zou 't gepast vinden als hij de aanvoerder dan ook is.quote:
Z'n broertje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zulke taal, en dan gaan huilen wanneer Fokkers gaan lopen zeiken over dat broertje van je..
Je vraagt er gewoon om
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mod die om de drie tellen met emo-verhalen over zijn broertje komt aankloppen. Lijkt me niet slim.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je net zo"n lange ban als Stevenzenl want ik ben één mailtje verwijderd van Yvonne. En geloof maar dat je m krijgt want ze kent de situatie waar je nu wéér in loopt te peuteren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O daar is geen probleem mee hoor. Maar na 300.000 keer was t grapje er wel af vond Yvonne. En vond ze het tijd voor een "daahaaag kut PSV"er"...
Man haak nou niet af..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, DonRaja natuurlijk. Die heeft alles geregeld dus zou 't gepast vinden als hij de aanvoerder dan ook is.
Ik weet alleen nog niet zeker of ik erbij ben. M'n moeder is namelijk jarig en er moet een feest klaargezet worden etc.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
Aanvoerdersband heb ik uiteraard in mooi rood/wit.
Wedstrijden duren 15 minuten.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
Aanvoerdersband heb ik uiteraard in mooi rood/wit.
Wedstrijden duren 15 minuten.
/care --> DonRaja en ik vertegenwoordigen Tilburg --> Brabant --> rood/witquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 18:03:32 ]
En waarom zou je daarover grappen willen maken mongooltje? Wat ben jij voor triest figuur dan?quote:
Nog niet bekend, ik stuur het speelschema door, zodra ik het krijg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:18 schreef Dekatria het volgende:
Anders gaan jullie even ergens anders lopen huilen.
Al iets bekend over de eerste wedstrijd? Gewoon 10u?
Ik denk dat ik haar maar thuislaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Dekatria het volgende:
Broodjes en drinken, heet dat zo tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar thuislaat..
Waarom heeft GGMM dit bericht veranderd?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
Misschien kom ik in de loop van de dag nog even langs, vrijdag gaat een lange nacht worden dus weet niet of ik nog zin/fut heb. Gelukkig weet ik de team naam dus komt goed als ik er ben geef ik wel een seintje. Dan drink ik 2 pils van HMF en ben weer weg, zo ben ik.
Zo rolt hij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heeft GGMM dit bericht veranderd?
Nee man, hoe moet ik anders leren hoe de HMF-baas rules?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar thuislaat..
Eindelijk iemand die wat zinnigs post.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter maakt iemand pics van HMF zn chick
Wrs omdat je onze teamnaam noemde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
FC FOK toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wrs omdat je onze teamnaam noemde.
Ik wil je wel een piccie sturen hoor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter maakt iemand pics van HMF zn chick
ok kom maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil je wel een piccie sturen hoor?
Je reactie op een verwijderde post eruit gehaald.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwenhatersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn chick vraagt net of ze mee kan doen aan het voetbaltoernooi. Na een schrampere uitlachreactie heeft ze nu maar besloten broodjes en drinken voor iedereen te hosselen
zeker. Wij hadden met mijn oude werk altijd een voetbaltoernooi. Toen speelde ik ook gewoon met mijn mannelijke collegas meequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Happel het volgende:
Vrouwen kunnen best voetballen. Afgelopen donderdag nog tegen twee moeten spelen. Die waren beter dan ons allemaal.
Ik vind dat juist altijd super vertragend, en het is echt een hel om daar te spelen met dit weer als daar een soort van broei-effect hangt met die smerige rubber/plasticdamp.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef NumberSeven het volgende:
kunstgras vind ik juist wel lekker, rolt de bal tenminste goed door.
Ja dat wel, maar ben nogal van de slidingen... Je houd je toch in qua spel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef NumberSeven het volgende:
kunstgras vind ik juist wel lekker, rolt de bal tenminste goed door.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd super vertragend, en het is echt een hel om daar te spelen met dit weer als daar een soort van broei-effect hangt met die smerige rubber/plasticdamp.
Oh ik ontvang de slidingen meestal daarom vind ik het prima :pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ben nogal van de slidingen... Je houd je toch in qua spel.
Wat irritant is, is het lange stuiteren van de bal. Nee geef mij maar gewoon graszeker als het net geregend heeft
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:58 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
[..]
Oh ik ontvang de slidingen meestal daarom vind ik het prima :p
Wel kampioen toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik linksvoor sta dan ontvang ik ze ook regelmatig, dat was vandaag wel weer fijn ja.
Maar toch liever echt grasEn nu ga ik me brandwond verzorgen, kon het niet laten om het kunstgras van dichtbij te bekijken
Verlorenquote:
Ok too bad, we drinken er zaterdag wel 1 op jullie (donderdag) behaalde kampioenschapquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verloren![]()
Ligt nu aan DBGC... Als die verliezen zijn wij kampioen
Maar die wedstrijd is pas donderdag
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok too bad, we drinken er zaterdag wel 1 op jullie (donderdag) behaalde kampioenschap
Er zijn kleedkamers, shirt hoef je niet mee te nemen. De rest wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef satecl het volgende:
Wat moeten we allemaal mee zaterdag DonRaja? Is dit genoeg:
- Rood en Wit shirt
- Wit Broekje
- Scheenbeschermers
- Sokken
- Voetbalschoenen
En zijn er ook nog kleedkamers beschikbaar?
Zolang je er maar bent, je bent ook onze 3e keeperquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
Godver man mijn knie wordt echt niet beter. Dan maar bieren
Jij hebt shirts laten bedrukken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn kleedkamers, shirt hoef je niet mee te nemen. De rest wel.
Neem even een paar sokken mee. Zorg ik wel voor de rest. Doe ik misschien ook wel mee als ik niet nodig ben bij die ander.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn kleedkamers, shirt hoef je niet mee te nemen. De rest wel.
Heldquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Neem even een paar sokken mee. Zorg ik wel voor de rest. Doe ik misschien ook wel mee als ik niet nodig ben bij die ander.
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zitten zeker niet in poule D.
De poule DES DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODS.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Van defeijenoorder.nl:quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Hoe ziet trouwens het speelschema eruit in z'n algemeenheid? 4 poules en dan knock-outrondes?
quote:Aanstaande zaterdag strijden minimaal 22 teams –allen bestaande uit Feijenoorders- op de velden van Varkenoord om de wisselbeker van het eerste Groene Haas Supporterstoernooi. Vier poules van vijf of zes teams, wedstrijden van vijftien minuten op een half veld tussen teams bestaande uit elk zes Feijenoorders (+ de broodnodige wisselspelers), kwartfinales, halve finales, een heuse finale en een huldiging op de Coolsingel. En natuurlijk: bier en zon. Het begin van een mooie traditie.
De Baco Boys.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen sokken nu, Happel regelt de rest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Euribob het volgende:
Moeten het broekje en de kousen nog een specifieke kleur hebben?
Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.quote:
OK, dat is dan wel weer origineelquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.
Jij regelt de sokken voor mij. Die shirtjes doe jij maar bedoelde ik te zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen sokken nu, Happel regelt de rest.
Dus Don, welke kleur? Lijkt me wel leuk(er) als we allemaal ongeveer hetzelfde aan hebben..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij regelt de sokken voor mij. Die shirtjes doe jij maar bedoelde ik te zeggen.
Ik heb trouwens nog wel groene (haas) sokken voor Happel. Zijn misschien iets te klein.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus Don, welke kleur? Lijkt me wel leuk(er) als we allemaal ongeveer hetzelfde aan hebben..
Waarom neem je niet zelf een paar extra sokken mee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdjequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Vinden de overige teams het wel goed als onze wedstrijden worden opgenomen trouwens? Kan me zo voorstellen dat een aantal mensen (m.n. uit de POULE DES DOOOOOOODS) niet op de gevoelige plaat wil.
Je weet het niet hequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdje?
Ik heb geen voetbalsokken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom neem je niet zelf een paar extra sokken mee?
Worden er opeens weer wat Maasgebouwbestormers opgepakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdje?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Shirts zijn geel/blauw. Zo lang je niet met rode broekjes aan komt zetten zal het wel ok zijn. Ik heb zelf wit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus Don, welke kleur? Lijkt me wel leuk(er) als we allemaal ongeveer hetzelfde aan hebben..
In Poule D spelen ze sowieso met balkjes voor hun ogenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Vinden de overige teams het wel goed als onze wedstrijden worden opgenomen trouwens? Kan me zo voorstellen dat een aantal mensen (m.n. uit de POULE DES DOOOOOOODS) niet op de gevoelige plaat wil.
Ik ga mijn naam hier niet deponeren, kanker op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
Oke is het gelijk niet even handig om onze namen hier te deponeren?
Ik ben Jurian. Je herkent me aan mijn bolle buikje, bruine haar en bruine ogen en brede bovenlijf.
O en mijn motorpak en R6 / ER-5 (ik weet nog niet welke mijn broer leent dit weekend) verraden natuurlijk ook een hoop.
Ik dacht dat jij Happel heette.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam hier niet deponeren, kanker op.
Jullie hebben elkaar nog nooit gezien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
Oke is het gelijk niet even handig om onze namen hier te deponeren?
Ik ben Jurian. Je herkent me aan mijn bolle buikje, bruine haar en bruine ogen en brede bovenlijf.
O en mijn motorpak en R6 / ER-5 (ik weet nog niet welke mijn broer leent dit weekend) verraden natuurlijk ook een hoop.
Dat móét ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam hier niet deponeren, kanker op.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
Overigens wel handig te vermelden, in het verslag verzin ik wel namen voor iedereen. Kiprich, van Gastel, Pi-Air, dat soort meuk.
Ik kom niet joh. Loop dan op een festival.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus man dat wordt niets. "Hoi ik ben dekatria!" O HOI IK BEN CALAND GIECHEL.
HOIIIII IK BEN HAPPEL.![]()
. Lijkt godverdomme wel een of andere kankerdebiele WoWclan.
Onderling kunnen de namen toch gewoon door worden gestuurd via pm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus man dat wordt niets. "Hoi ik ben dekatria!" O HOI IK BEN CALAND GIECHEL.
HOIIIII IK BEN HAPPEL![]()
one luv
![]()
Donequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Onderling kunnen de namen toch gewoon door worden gestuurd via pm.
T zou me niks verbazen als t zo gingquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
one luv
![]()
Ik heb wel meets gehad die zo gingen. Maar toen al gauw gezegd dat ze hun normale naam moesten zeggen, want sloeg nergens op inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
one luv
![]()
Respect don, voor de organisatie en het regelen van alles. Petje af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog genoeg shirts van onze zaalvoetbalteams
We hebben een fietscombi, maar alleen voor diamondcard-houders.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Godverdomme we spelen uit. Toch geen buscombi hea?
Mijn vriendin gaat wel mee jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nemen jullie nog mooie vrouwen mee die bij elk WK/EK thuishoren? Dan kom ik graag kijken.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef satecl het volgende:
Kan ik morgen gewoon bij de Kuip parkeren? Normaal zet ik me auto altijd bij de Gamma neer.
Ga je nou aan ons toestemming vragen om morgen je chick mee te nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
Zal ik mijn chick trouwens thuislaten of niet jongens?
O trouwens: ik ben er 15:00 vandoor. Ik moet 15:45 een videoclip gaan schieten.
Nee niet toestemming, meer wat de algehele consensus is tegenover vrouwmensen daarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga je nou aan ons toestemming vragen om morgen je chick mee te nemen
Als jij je mokkel mee wil nemen doe je dat toch lekker, goos.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee niet toestemming, meer wat de algehele consensus is tegenover vrouwmensen daar.
Ja ze wil wel mee maar ik weet nu al dat ze gaat zeiken dat het warm is en of ik effe bij der kom zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als jij je mokkel mee wil nemen doe je dat toch lekker, goos.
Geef maar een sokudo boekje. Dan ben je meestal wel 3 uurtjes er vanafquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja ze wil wel mee maar ik weet nu al dat ze gaat zeiken dat het warm is en of ik effe bij der kom zitten..
Eigenlijk wel lief ook.
Fuck man goed idee ik ga effe een paar van die vrouwenblaadjes kopen en de iPad opladenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Geef maar een sokudo boekje. Dan ben je meestal wel 3 uurtjes er vanaf
Komen er genoeg hoor...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee niet toestemming, meer wat de algehele consensus is tegenover vrouwmensen daar.
Moeders blijven altijd moeders hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef DonRaja het volgende:
Mijn moeder vroeg of ze broodjes moest klaarmaken voor ons, was weer even alsof ik in de D1 speelde
Its funny because its truequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.
Ik denk dat veel van de eerste wedstrijden ipv 6x6 eerder 5x5 of 4x4 zullen wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:17 schreef Happel het volgende:
4 uur geslaap gehad vannacht. Kater van hier tot ginder. Dat voetballen van mij gaat wel goedkomen.
Ach, was ook niet zo heel veel te zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zonde
Ik ben nog steeds brak, dus ben niet meer komen kijken
Ik ben zijn Fok-naam even kwijt, maar hij komt zo wel even een ererondje doen denk ik.quote:
Moet ie alleen wel een beetje doorbijten volgende keer, al dat gezeur met zijn knie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Als ik het zo hoor hadden jullie wel wat versterking kunnen gebruiken. HMF en ik in 1 team = alsof je met Keane, Di Canio, Chilavert, Pepe en Materazzi tegelijkertijd op het veld staat.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:48 schreef Dekatria het volgende:
Alle lof voor de Don voor het organiseren
Hij is echt helemaal blauw verdomme. Zal Dalijk foto uploadenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet ie alleen wel een beetje doorbijten volgende keer, al dat gezeur met zijn knie.
Miss ff bij Dick van Toorn langsgaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is echt helemaal blauw verdomme. Zal Dalijk foto uploaden
En was Happel degene die je dacht te kennen van op de tribunes die nooit juichte?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn vriendin vond Happel verder een "imposante verschijning"![]()
Ze vond je groot en denkt dat je het wint als je met een giraffe of leeuw worstelt.
Ik kende m van gezicht maar nee t was m niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En was Happel degene die je dacht te kennen van op de tribunes die nooit juichte?
Ok. Is er nog gevochten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kende m van gezicht maar nee t was m niet.
Was Aryamehr er ook? Wanneer komt die jongen eens terug op 't forum? Ik mis 'm wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens: ik was vandaag een typisch Muldertje. Geniale momenten in de goal afwisselen met gigafaalmomenten!
En DonRaja? Laat ik het zo zeggen;
MESSI MESSI BRY-AN KOMT ERAAN
BRYAN KOMT ERAAN
BRYAN KOMT ERAAN
En Ayamehr is Torres: voor open goal missen![]()
![]()
Volgens Happel zou 't op een chaos uitlopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da fuq? Het is geen Ajax - Feyenoord te Beverwijk?
Permaban wegens klonen. Ik ga daar werk van maken. Was een van de beste users.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was Aryamehr er ook? Wanneer komt die jongen eens terug op 't forum? Ik mis 'm wel.
Exact.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Permaban wegens klonen. Ik ga daar werk van maken. Was een van de beste users.
Jullie misten mijn scorend vermogen.quote:
Nog wel een weggemept met een handquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens: ik was vandaag een typisch Muldertje. Geniale momenten in de goal afwisselen met gigafaalmomenten!
Ok doe ik straks wel ff.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou doe Jij eens Yvonne DM"en dan. Mij wordt ze ook zat.
Volgend jaar weer? En dan met een kwaliteitsinjectie?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
Zoveel kansen, 1 doelpunt. Kunnen we Guidetti niet huren van City?
Was een toffe dag, was leuk om eens gezichten te zien bij usernames.
Volgend jaar moeten de absenten van vandaag sowieso sportieve revanche komen halenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgend jaar weer? En dan met een kwaliteitsinjectie?
Veld was ook kurkdroog. Lekker je knieën openhalenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Klinkt lachen gasten. Misschien volgend jaar doe ik ook wel mee. Mijn conditie is zooo damn brak dat ik het geen eens 5 minuten uit had gehouden vandaag.
Sliding naar de bal allesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog wel een weggemept met een handstaat op tape!
Hele scheen == openquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Veld was ook kurkdroog. Lekker je knieën openhalen
Als je gewoon met een heel elftal komt kun je wisselen wanneer je wilt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Klinkt lachen gasten. Misschien volgend jaar doe ik ook wel mee. Mijn conditie is zooo damn brak dat ik het geen eens 5 minuten uit had gehouden vandaag.
Gewoon mee doen joh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik ben de beelden aan het bewerkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Da's goed gegaan zo te lezen jongens
Komt er nog een fotoverslag ofzo?
Zijn er niet, moest je bij zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef Guidetti het volgende:
Klinkt gezellig! Waar blijven de foto's?
Geweldig he. Mijn pa zou eigenlijk na 1 wedstrijdje de stad ingaan, is toch tot onze laatste wedstrijd gebleven.quote:
Had zelf een promotiewedstrijd met mijn team.quote:
Wilde je daarom niet meedoen? Je wist dat het online gezet ging worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Dekatria het volgende:
Ik zal die van de laatste wedstrijd zo wel online plempen, beelden zijn het best en het alcoholpromillage in het commentaar is ook te merken![]()
Hoe is het eigenlijk bij jullie afgelopen? Ook zo geweldig?quote:
Benen en pols waren volstrekt naar de klotequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wilde je daarom niet meedoen? Je wist dat het online gezet ging worden.
HMF kon ook gewoon spelen, ik heb een zonneallergie en mocht helemaal niet in de zon maar hoor je mij klagen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Benen en pols waren volstrekt naar de klote
Compilatie van jouw reddingen wel, allemaal masterlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
Hé weet je wat een goed idee is? GEEN beelden online gooien.
Jewel man ik wil et zienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
Hé weet je wat een goed idee is? GEEN beelden online gooien.
Ik kan echt niet voetballen dus ik doe sowieso niet mee, maar ik kom dan zeker een biertje drinkenquote:
Lekker boeiend manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef Euribob het volgende:
Waarom heeft niemand (en vooral HMF niet) trouwens een opmerking over mijn haar gemaakt? Had me er mentaal al helemaal op voorbereid en shit.
Gozert, we hebben alle wedstrijden verloren op 1 na. Denk je echt dat we willen meespelen om de prijzen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kan echt niet voetballen dus ik doe sowieso niet mee, maar ik kom dan zeker een biertje drinken
Jongen je kent mijn niveau echt nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gozert, we hebben alle wedstrijden verloren op 1 na. Denk je echt dat we willen meespelen om de prijzen?
Was er iets met jou haar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef Euribob het volgende:
Waarom heeft niemand (en vooral HMF niet) trouwens een opmerking over mijn haar gemaakt? Had me er mentaal al helemaal op voorbereid en shit.
Ik realiseerde me pas op het eind dat je pa mee wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef Euribob het volgende:
Bitch please, die titel is er al voor Ayamehr. Voor open doel missenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, Fernando Torres...
Krijg nog een kratje van hem...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die titel is er al voor Ayamehr. Voor open doel missen![]()
Ja de jongste in het team, was ook meteen de langste.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik realiseerde me pas op het eind dat je pa mee wasSta ik je daar bier aan te bieden op 15-jarige leeftijd
![]()
Het is meer een Dolf Jansen kapsel eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, Fernando Torres...
Meer een kuikentjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is meer een Dolf Jansen kapsel eigenlijk.
Ja die kans was lelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die titel is er al voor Ayamehr. Voor open doel missen![]()
Had mijn pa nou ook niet echt uitgemaakt, was meer dat de combinatie bier en voetballen voor mij geen leuke herinneringen heeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik realiseerde me pas op het eind dat je pa mee wasSta ik je daar bier aan te bieden op 15-jarige leeftijd
![]()
Overigens Don, ontiegelijk bedankt voor vandaag man. Geef me even je rekeningnummer (het liefst een Nederlandse als je er een hebt) dat ik een beetje onkostenvergoeding naar je kan doen met de restquote:
Alles verloren, al werd de laatste wedstrijd naar een gelijkspelomgezet, omdat we dat hadden afgesproken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
aHoe is het eigenlijk bij jullie afgelopen? Ook zo geweldig?![]()
Ja heeft ie gegeven, hij zei dat het van die ene jongen was die veel praattequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overigens Don, ontiegelijk bedankt voor vandaag man. Geef me even je rekeningnummer (het liefst een Nederlandse als je er een hebt) dat ik een beetje onkostenvergoeding naar je kan doen met de rest.
En had je pa je de 20 euri nog gegeven, of is dat aan de Surinaamse strijkstok blijven hangen?![]()
![]()
Just kidding, geweldig warm mens je vader.
Wij hebben tenminste een echt punt gehaaldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Alles verloren, al werd de laatste wedstrijd naar een gelijkspelomgezet, omdat we dat hadden afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |