Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.quote:
OK, dat is dan wel weer origineelquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.
Jij regelt de sokken voor mij. Die shirtjes doe jij maar bedoelde ik te zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen sokken nu, Happel regelt de rest.
Dus Don, welke kleur? Lijkt me wel leuk(er) als we allemaal ongeveer hetzelfde aan hebben..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij regelt de sokken voor mij. Die shirtjes doe jij maar bedoelde ik te zeggen.
Ik heb trouwens nog wel groene (haas) sokken voor Happel. Zijn misschien iets te klein.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus Don, welke kleur? Lijkt me wel leuk(er) als we allemaal ongeveer hetzelfde aan hebben..
Waarom neem je niet zelf een paar extra sokken mee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdjequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Vinden de overige teams het wel goed als onze wedstrijden worden opgenomen trouwens? Kan me zo voorstellen dat een aantal mensen (m.n. uit de POULE DES DOOOOOOODS) niet op de gevoelige plaat wil.
Je weet het niet hequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdje?
Ik heb geen voetbalsokken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom neem je niet zelf een paar extra sokken mee?
Worden er opeens weer wat Maasgebouwbestormers opgepakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdje?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Shirts zijn geel/blauw. Zo lang je niet met rode broekjes aan komt zetten zal het wel ok zijn. Ik heb zelf wit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus Don, welke kleur? Lijkt me wel leuk(er) als we allemaal ongeveer hetzelfde aan hebben..
In Poule D spelen ze sowieso met balkjes voor hun ogenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Vinden de overige teams het wel goed als onze wedstrijden worden opgenomen trouwens? Kan me zo voorstellen dat een aantal mensen (m.n. uit de POULE DES DOOOOOOODS) niet op de gevoelige plaat wil.
Ik ga mijn naam hier niet deponeren, kanker op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
Oke is het gelijk niet even handig om onze namen hier te deponeren?
Ik ben Jurian. Je herkent me aan mijn bolle buikje, bruine haar en bruine ogen en brede bovenlijf.
O en mijn motorpak en R6 / ER-5 (ik weet nog niet welke mijn broer leent dit weekend) verraden natuurlijk ook een hoop.
Ik dacht dat jij Happel heette.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam hier niet deponeren, kanker op.
Jullie hebben elkaar nog nooit gezien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
Oke is het gelijk niet even handig om onze namen hier te deponeren?
Ik ben Jurian. Je herkent me aan mijn bolle buikje, bruine haar en bruine ogen en brede bovenlijf.
O en mijn motorpak en R6 / ER-5 (ik weet nog niet welke mijn broer leent dit weekend) verraden natuurlijk ook een hoop.
Dat móét ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam hier niet deponeren, kanker op.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
Overigens wel handig te vermelden, in het verslag verzin ik wel namen voor iedereen. Kiprich, van Gastel, Pi-Air, dat soort meuk.
Ik kom niet joh. Loop dan op een festival.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus man dat wordt niets. "Hoi ik ben dekatria!" O HOI IK BEN CALAND GIECHEL.
HOIIIII IK BEN HAPPEL.![]()
. Lijkt godverdomme wel een of andere kankerdebiele WoWclan.
Onderling kunnen de namen toch gewoon door worden gestuurd via pm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus man dat wordt niets. "Hoi ik ben dekatria!" O HOI IK BEN CALAND GIECHEL.
HOIIIII IK BEN HAPPEL![]()
one luv
![]()
Donequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Onderling kunnen de namen toch gewoon door worden gestuurd via pm.
T zou me niks verbazen als t zo gingquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
one luv
![]()
Ik heb wel meets gehad die zo gingen. Maar toen al gauw gezegd dat ze hun normale naam moesten zeggen, want sloeg nergens op inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
one luv
![]()
Respect don, voor de organisatie en het regelen van alles. Petje af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog genoeg shirts van onze zaalvoetbalteams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |