Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zitten zeker niet in poule D.
De poule DES DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODS.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Van defeijenoorder.nl:quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Hoe ziet trouwens het speelschema eruit in z'n algemeenheid? 4 poules en dan knock-outrondes?
quote:Aanstaande zaterdag strijden minimaal 22 teams –allen bestaande uit Feijenoorders- op de velden van Varkenoord om de wisselbeker van het eerste Groene Haas Supporterstoernooi. Vier poules van vijf of zes teams, wedstrijden van vijftien minuten op een half veld tussen teams bestaande uit elk zes Feijenoorders (+ de broodnodige wisselspelers), kwartfinales, halve finales, een heuse finale en een huldiging op de Coolsingel. En natuurlijk: bier en zon. Het begin van een mooie traditie.
De Baco Boys.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen sokken nu, Happel regelt de rest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Euribob het volgende:
Moeten het broekje en de kousen nog een specifieke kleur hebben?
Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.quote:
OK, dat is dan wel weer origineelquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd nog wel eens op toernooien gespeeld tegen teams met namen als: Stichting Correlatie en Lazio Coma.
Jij regelt de sokken voor mij. Die shirtjes doe jij maar bedoelde ik te zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen sokken nu, Happel regelt de rest.
Dus Don, welke kleur? Lijkt me wel leuk(er) als we allemaal ongeveer hetzelfde aan hebben..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij regelt de sokken voor mij. Die shirtjes doe jij maar bedoelde ik te zeggen.
Ik heb trouwens nog wel groene (haas) sokken voor Happel. Zijn misschien iets te klein.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus Don, welke kleur? Lijkt me wel leuk(er) als we allemaal ongeveer hetzelfde aan hebben..
Waarom neem je niet zelf een paar extra sokken mee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdjequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Vinden de overige teams het wel goed als onze wedstrijden worden opgenomen trouwens? Kan me zo voorstellen dat een aantal mensen (m.n. uit de POULE DES DOOOOOOODS) niet op de gevoelige plaat wil.
Je weet het niet hequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdje?
Ik heb geen voetbalsokken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom neem je niet zelf een paar extra sokken mee?
Worden er opeens weer wat Maasgebouwbestormers opgepakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Tijdens een vriendschappelijk voetbal wedstrijdje?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |