Ik denk dat ik haar maar thuislaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Dekatria het volgende:
Broodjes en drinken, heet dat zo tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar thuislaat..
Waarom heeft GGMM dit bericht veranderd?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
Misschien kom ik in de loop van de dag nog even langs, vrijdag gaat een lange nacht worden dus weet niet of ik nog zin/fut heb. Gelukkig weet ik de team naam dus komt goed als ik er ben geef ik wel een seintje. Dan drink ik 2 pils van HMF en ben weer weg, zo ben ik.
Zo rolt hij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heeft GGMM dit bericht veranderd?
Nee man, hoe moet ik anders leren hoe de HMF-baas rules?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar thuislaat..
Eindelijk iemand die wat zinnigs post.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter maakt iemand pics van HMF zn chick
Wrs omdat je onze teamnaam noemde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
FC FOK toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wrs omdat je onze teamnaam noemde.
Ik wil je wel een piccie sturen hoor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter maakt iemand pics van HMF zn chick
ok kom maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil je wel een piccie sturen hoor?
Je reactie op een verwijderde post eruit gehaald.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwenhatersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn chick vraagt net of ze mee kan doen aan het voetbaltoernooi. Na een schrampere uitlachreactie heeft ze nu maar besloten broodjes en drinken voor iedereen te hosselen
zeker. Wij hadden met mijn oude werk altijd een voetbaltoernooi. Toen speelde ik ook gewoon met mijn mannelijke collegas meequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Happel het volgende:
Vrouwen kunnen best voetballen. Afgelopen donderdag nog tegen twee moeten spelen. Die waren beter dan ons allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat juist altijd super vertragend, en het is echt een hel om daar te spelen met dit weer als daar een soort van broei-effect hangt met die smerige rubber/plasticdamp.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef NumberSeven het volgende:
kunstgras vind ik juist wel lekker, rolt de bal tenminste goed door.
Ja dat wel, maar ben nogal van de slidingen... Je houd je toch in qua spel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef NumberSeven het volgende:
kunstgras vind ik juist wel lekker, rolt de bal tenminste goed door.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd super vertragend, en het is echt een hel om daar te spelen met dit weer als daar een soort van broei-effect hangt met die smerige rubber/plasticdamp.
Oh ik ontvang de slidingen meestal daarom vind ik het prima :pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ben nogal van de slidingen... Je houd je toch in qua spel.
Wat irritant is, is het lange stuiteren van de bal. Nee geef mij maar gewoon graszeker als het net geregend heeft
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:58 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
[..]
Oh ik ontvang de slidingen meestal daarom vind ik het prima :p
Wel kampioen toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik linksvoor sta dan ontvang ik ze ook regelmatig, dat was vandaag wel weer fijn ja.
Maar toch liever echt grasEn nu ga ik me brandwond verzorgen, kon het niet laten om het kunstgras van dichtbij te bekijken
Verlorenquote:
Ok too bad, we drinken er zaterdag wel 1 op jullie (donderdag) behaalde kampioenschapquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verloren![]()
Ligt nu aan DBGC... Als die verliezen zijn wij kampioen
Maar die wedstrijd is pas donderdag
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok too bad, we drinken er zaterdag wel 1 op jullie (donderdag) behaalde kampioenschap
Er zijn kleedkamers, shirt hoef je niet mee te nemen. De rest wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef satecl het volgende:
Wat moeten we allemaal mee zaterdag DonRaja? Is dit genoeg:
- Rood en Wit shirt
- Wit Broekje
- Scheenbeschermers
- Sokken
- Voetbalschoenen
En zijn er ook nog kleedkamers beschikbaar?
Zolang je er maar bent, je bent ook onze 3e keeperquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
Godver man mijn knie wordt echt niet beter. Dan maar bieren
Jij hebt shirts laten bedrukken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn kleedkamers, shirt hoef je niet mee te nemen. De rest wel.
Neem even een paar sokken mee. Zorg ik wel voor de rest. Doe ik misschien ook wel mee als ik niet nodig ben bij die ander.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn kleedkamers, shirt hoef je niet mee te nemen. De rest wel.
Heldquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Neem even een paar sokken mee. Zorg ik wel voor de rest. Doe ik misschien ook wel mee als ik niet nodig ben bij die ander.
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zitten zeker niet in poule D.
De poule DES DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODS.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Van defeijenoorder.nl:quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Hoe ziet trouwens het speelschema eruit in z'n algemeenheid? 4 poules en dan knock-outrondes?
quote:Aanstaande zaterdag strijden minimaal 22 teams –allen bestaande uit Feijenoorders- op de velden van Varkenoord om de wisselbeker van het eerste Groene Haas Supporterstoernooi. Vier poules van vijf of zes teams, wedstrijden van vijftien minuten op een half veld tussen teams bestaande uit elk zes Feijenoorders (+ de broodnodige wisselspelers), kwartfinales, halve finales, een heuse finale en een huldiging op de Coolsingel. En natuurlijk: bier en zon. Het begin van een mooie traditie.
De Baco Boys.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen sokken nu, Happel regelt de rest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Euribob het volgende:
Moeten het broekje en de kousen nog een specifieke kleur hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |