Man haak nou niet af..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, DonRaja natuurlijk. Die heeft alles geregeld dus zou 't gepast vinden als hij de aanvoerder dan ook is.
Ik weet alleen nog niet zeker of ik erbij ben. M'n moeder is namelijk jarig en er moet een feest klaargezet worden etc.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
Aanvoerdersband heb ik uiteraard in mooi rood/wit.
Wedstrijden duren 15 minuten.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
Aanvoerdersband heb ik uiteraard in mooi rood/wit.
Wedstrijden duren 15 minuten.
/care --> DonRaja en ik vertegenwoordigen Tilburg --> Brabant --> rood/witquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 18:03:32 ]
En waarom zou je daarover grappen willen maken mongooltje? Wat ben jij voor triest figuur dan?quote:
Nog niet bekend, ik stuur het speelschema door, zodra ik het krijg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:18 schreef Dekatria het volgende:
Anders gaan jullie even ergens anders lopen huilen.
Al iets bekend over de eerste wedstrijd? Gewoon 10u?
Ik denk dat ik haar maar thuislaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Dekatria het volgende:
Broodjes en drinken, heet dat zo tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar thuislaat..
Waarom heeft GGMM dit bericht veranderd?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
Misschien kom ik in de loop van de dag nog even langs, vrijdag gaat een lange nacht worden dus weet niet of ik nog zin/fut heb. Gelukkig weet ik de team naam dus komt goed als ik er ben geef ik wel een seintje. Dan drink ik 2 pils van HMF en ben weer weg, zo ben ik.
Zo rolt hij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heeft GGMM dit bericht veranderd?
Nee man, hoe moet ik anders leren hoe de HMF-baas rules?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar thuislaat..
Eindelijk iemand die wat zinnigs post.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter maakt iemand pics van HMF zn chick
Wrs omdat je onze teamnaam noemde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heeft GGMM dit bericht veranderd?
FC FOK toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wrs omdat je onze teamnaam noemde.
Ik wil je wel een piccie sturen hoor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter maakt iemand pics van HMF zn chick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |