Ok mooi, ik kan zelf namelijk echt niet keepen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Ja ik als het echt moet. Dan kan ik alleen niet springen naar de bal
Thanks!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
HMF is dus duidelijk niet elite, ligt nu al in de prak![]()
Succes jongens, dat het team van Fok! mag winnen.
Yet somehow staat het wel in mijn tagjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
FOK!,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
Succes heren
Ik ben er die dag ook denk ik, broertje doet mee, maar kom bij jullie ook wel even gluren dan
Ik zal wel handschoenen meenemen, maar ik heb zeer lange tijd niet gekeept.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
Uhm, kan er iemand van ons eigenlijk keepen?
Mooi, dan hebben we hmf als reservekeeper. Al had ik wel op een aantal hattricks van jou gerekend Euribob...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zal wel handschoenen meenemen, maar ik heb zeer lange tijd niet gekeept.
Vliegende keep, ofc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we hmf als reservekeeper. Al had ik wel op een aantal hattricks van jou gerekend Euribob...
Ik ben wel backupkeepert als het moetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
Uhm, kan er iemand van ons eigenlijk keepen?
Ons herken je gelijk. 150 kilo, autistisch gedrag, zwart metalbandshirt, oorbel, neusring en een raar accent zijn de criteria.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:25 schreef Bombvis het volgende:
Nice zo'n FOK!-team, heel misschien dat ik kom kijken, maar ik ga jullie toch niet herkennen. In ieder geval super idee
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yet somehow staat het wel in mijn tagje
Ik heb overigens DIK respect voor Donraja dat hij dit georganiseerd heeft. Feestnegert![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons herken je gelijk. 150 kilo, autistisch gedrag, zwart metalbandshirt, oorbel, neusring en een raar accent zijn de criteria.
O nee wcaht dat is het PSV-topic![]()
.
Zulke taal, en dan gaan huilen wanneer Fokkers gaan lopen zeiken over dat broertje van je..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons herken je gelijk. 150 kilo, autistisch gedrag, zwart metalbandshirt, oorbel, neusring en een raar accent zijn de criteria.
O nee wcaht dat is het PSV-topic![]()
.
Nee, DonRaja natuurlijk. Die heeft alles geregeld dus zou 't gepast vinden als hij de aanvoerder dan ook is.quote:
Z'n broertje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zulke taal, en dan gaan huilen wanneer Fokkers gaan lopen zeiken over dat broertje van je..
Je vraagt er gewoon om
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mod die om de drie tellen met emo-verhalen over zijn broertje komt aankloppen. Lijkt me niet slim.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je net zo"n lange ban als Stevenzenl want ik ben één mailtje verwijderd van Yvonne. En geloof maar dat je m krijgt want ze kent de situatie waar je nu wéér in loopt te peuteren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O daar is geen probleem mee hoor. Maar na 300.000 keer was t grapje er wel af vond Yvonne. En vond ze het tijd voor een "daahaaag kut PSV"er"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |