We hebben een fietscombi, maar alleen voor diamondcard-houders.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Godverdomme we spelen uit. Toch geen buscombi hea?
Mijn vriendin gaat wel mee jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nemen jullie nog mooie vrouwen mee die bij elk WK/EK thuishoren? Dan kom ik graag kijken.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef satecl het volgende:
Kan ik morgen gewoon bij de Kuip parkeren? Normaal zet ik me auto altijd bij de Gamma neer.
Ga je nou aan ons toestemming vragen om morgen je chick mee te nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
Zal ik mijn chick trouwens thuislaten of niet jongens?
O trouwens: ik ben er 15:00 vandoor. Ik moet 15:45 een videoclip gaan schieten.
Nee niet toestemming, meer wat de algehele consensus is tegenover vrouwmensen daarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga je nou aan ons toestemming vragen om morgen je chick mee te nemen
Als jij je mokkel mee wil nemen doe je dat toch lekker, goos.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee niet toestemming, meer wat de algehele consensus is tegenover vrouwmensen daar.
Ja ze wil wel mee maar ik weet nu al dat ze gaat zeiken dat het warm is en of ik effe bij der kom zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als jij je mokkel mee wil nemen doe je dat toch lekker, goos.
Geef maar een sokudo boekje. Dan ben je meestal wel 3 uurtjes er vanafquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja ze wil wel mee maar ik weet nu al dat ze gaat zeiken dat het warm is en of ik effe bij der kom zitten..
Eigenlijk wel lief ook.
Fuck man goed idee ik ga effe een paar van die vrouwenblaadjes kopen en de iPad opladenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Geef maar een sokudo boekje. Dan ben je meestal wel 3 uurtjes er vanaf
Komen er genoeg hoor...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee niet toestemming, meer wat de algehele consensus is tegenover vrouwmensen daar.
Moeders blijven altijd moeders hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef DonRaja het volgende:
Mijn moeder vroeg of ze broodjes moest klaarmaken voor ons, was weer even alsof ik in de D1 speelde
Its funny because its truequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons herken je gelijk. 150 kilo, autistisch gedrag, zwart metalbandshirt, oorbel, neusring en een raar accent zijn de criteria.
O nee wcaht dat is het PSV-topic![]()
.
Ik denk dat veel van de eerste wedstrijden ipv 6x6 eerder 5x5 of 4x4 zullen wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:17 schreef Happel het volgende:
4 uur geslaap gehad vannacht. Kater van hier tot ginder. Dat voetballen van mij gaat wel goedkomen.
Ach, was ook niet zo heel veel te zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zonde
Ik ben nog steeds brak, dus ben niet meer komen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |