Wilde je daarom niet meedoen? Je wist dat het online gezet ging worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Dekatria het volgende:
Ik zal die van de laatste wedstrijd zo wel online plempen, beelden zijn het best en het alcoholpromillage in het commentaar is ook te merken![]()
Hoe is het eigenlijk bij jullie afgelopen? Ook zo geweldig?quote:
Benen en pols waren volstrekt naar de klotequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wilde je daarom niet meedoen? Je wist dat het online gezet ging worden.
HMF kon ook gewoon spelen, ik heb een zonneallergie en mocht helemaal niet in de zon maar hoor je mij klagen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Benen en pols waren volstrekt naar de klote
Compilatie van jouw reddingen wel, allemaal masterlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
Hé weet je wat een goed idee is? GEEN beelden online gooien.
Jewel man ik wil et zienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
Hé weet je wat een goed idee is? GEEN beelden online gooien.
Ik kan echt niet voetballen dus ik doe sowieso niet mee, maar ik kom dan zeker een biertje drinkenquote:
Lekker boeiend manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef Euribob het volgende:
Waarom heeft niemand (en vooral HMF niet) trouwens een opmerking over mijn haar gemaakt? Had me er mentaal al helemaal op voorbereid en shit.
Gozert, we hebben alle wedstrijden verloren op 1 na. Denk je echt dat we willen meespelen om de prijzen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kan echt niet voetballen dus ik doe sowieso niet mee, maar ik kom dan zeker een biertje drinken
Jongen je kent mijn niveau echt nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gozert, we hebben alle wedstrijden verloren op 1 na. Denk je echt dat we willen meespelen om de prijzen?
Was er iets met jou haar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef Euribob het volgende:
Waarom heeft niemand (en vooral HMF niet) trouwens een opmerking over mijn haar gemaakt? Had me er mentaal al helemaal op voorbereid en shit.
Ik realiseerde me pas op het eind dat je pa mee wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef Euribob het volgende:
Bitch please, die titel is er al voor Ayamehr. Voor open doel missenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, Fernando Torres...
Krijg nog een kratje van hem...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die titel is er al voor Ayamehr. Voor open doel missen![]()
Ja de jongste in het team, was ook meteen de langste.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik realiseerde me pas op het eind dat je pa mee wasSta ik je daar bier aan te bieden op 15-jarige leeftijd
![]()
Het is meer een Dolf Jansen kapsel eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, Fernando Torres...
Meer een kuikentjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is meer een Dolf Jansen kapsel eigenlijk.
Ja die kans was lelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die titel is er al voor Ayamehr. Voor open doel missen![]()
Had mijn pa nou ook niet echt uitgemaakt, was meer dat de combinatie bier en voetballen voor mij geen leuke herinneringen heeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik realiseerde me pas op het eind dat je pa mee wasSta ik je daar bier aan te bieden op 15-jarige leeftijd
![]()
Overigens Don, ontiegelijk bedankt voor vandaag man. Geef me even je rekeningnummer (het liefst een Nederlandse als je er een hebt) dat ik een beetje onkostenvergoeding naar je kan doen met de restquote:
Alles verloren, al werd de laatste wedstrijd naar een gelijkspelomgezet, omdat we dat hadden afgesproken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
aHoe is het eigenlijk bij jullie afgelopen? Ook zo geweldig?![]()
Ja heeft ie gegeven, hij zei dat het van die ene jongen was die veel praattequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overigens Don, ontiegelijk bedankt voor vandaag man. Geef me even je rekeningnummer (het liefst een Nederlandse als je er een hebt) dat ik een beetje onkostenvergoeding naar je kan doen met de rest.
En had je pa je de 20 euri nog gegeven, of is dat aan de Surinaamse strijkstok blijven hangen?![]()
![]()
Just kidding, geweldig warm mens je vader.
Wij hebben tenminste een echt punt gehaaldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Alles verloren, al werd de laatste wedstrijd naar een gelijkspelomgezet, omdat we dat hadden afgesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |