quote:
Denk dat de man met de hamer al vroeg voorbij komt dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]Jij wel hoor, gewoon met AFCA inschrijven en richting Varkenoord komen. Heb je in ieder geval een sportieve dag voor jezelf, een hoop meters zul je moeten maken.
Wel met naam tags wil wel weten wie wie is natuurlijk,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik zal hier sowieso na afloop een (foto)verslagje plaatsen.
Niet van iedereen, er zijn er een aantal die undercover blijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel met naam tags wil wel weten wie wie is natuurlijk,
Ik ben niet bang voor jullie. Ik heb wapens .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat de man met de hamer al vroeg voorbij komt dan.
Smoof, ik heb ff gechecked en er is nog plek.quote:
Ik weet hem. 5 euro en ik vertel het.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef CasselerRIP het volgende:
Helaas wordt de naam van het het FOK!team stil gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig tochquote:
Yep: perfect weer, voetballen, Feijenoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat echt al door dus?Leuk initiatief zo kan een meet zowaar leuk zijn
Maken we trouwens wel een beetje kans op de titel? Of doen er bijvoorbeeld ook vriendenteams mee waarvan meer dan de helft in de jeugd van Feyenoord speelt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep: perfect weer, voetballen, Feijenoord.
Life just doesn't get any better
22 km op de fiets 25 minuten met OV. Mocht er iemand de spelers met een knuppel te lijf gaan dan ben ik het.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep: perfect weer, voetballen, Feijenoord.
Life just doesn't get any better
Ik weet niet wat voor teams er verder meedoen, Happel heeft ons in elk geval aangeraden om scheenbeschermers mee te nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Maken we trouwens wel een beetje kans op de titel? Of doen er bijvoorbeeld ook vriendenteams mee waarvan meer dan de helft in de jeugd van Feyenoord speelt?
400+ Feyenoorders en 1 Ajacied op een fietsje met een knuppelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
22 km op de fiets 25 minuten met OV. Mocht er iemand de spelers met een knuppel te lijf gaan dan ben ik het.
Als het zo'n onvriendelijke hak en trap toernooi wordt, hoop ik dat we er snel uit liggen. Het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor teams er verder meedoen, Happel heeft ons in elk geval aangeraden om scheenbeschermers mee te nemen
Lukte Wesley ook tussen 50k Ajaciedenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
400+ Feyenoorders en 1 Ajacied op een fietsje met een knuppel
Komt goed, gewoon niet te veel panna's gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Als het zo'n onvriendelijke hak en trap toernooi wordt, hoop ik dat we er snel uit liggen. Het moet wel leuk blijven.
Ja maar ik heb van die blauwe glimmende schoenen. Meestal krijg ik alleen daarom al een doodschopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt goed, gewoon niet te veel panna's geven
Terecht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja maar ik heb van die blauwe glimmende schoenen. Meestal krijg ik alleen daarom al een doodschop
Ik heb witte schoenen, dus ik ga ook moeten rennenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja maar ik heb van die blauwe glimmende schoenen. Meestal krijg ik alleen daarom al een doodschop
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik neem shirts mee (geel/blauw). Ik heb zo het vermoeden dat er veel rood/wit gaat zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef o.us het volgende:
Wat gaan we eigenlijk dragen? Mijn Feijenoordshirtsverzameling reikt niet ver... veel oude shirts heb ik weggegeven waardoor ik dit dus overhoudEn 1 shirt hangt aan de muur met handtekeningen van Kuyt en Kalou
.
[ afbeelding ]
Nee hoor ik kom gewoon, zojuist vrij gekregen. Maar voetballend heb je echt niet veel aan me. Had het afgelopen week al tegen Happel gezegd dat mn knie in duigen ligt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |