Ik ben zijn Fok-naam even kwijt, maar hij komt zo wel even een ererondje doen denk ik.quote:
Moet ie alleen wel een beetje doorbijten volgende keer, al dat gezeur met zijn knie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Als ik het zo hoor hadden jullie wel wat versterking kunnen gebruiken. HMF en ik in 1 team = alsof je met Keane, Di Canio, Chilavert, Pepe en Materazzi tegelijkertijd op het veld staat.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:48 schreef Dekatria het volgende:
Alle lof voor de Don voor het organiseren
Hij is echt helemaal blauw verdomme. Zal Dalijk foto uploadenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet ie alleen wel een beetje doorbijten volgende keer, al dat gezeur met zijn knie.
Miss ff bij Dick van Toorn langsgaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is echt helemaal blauw verdomme. Zal Dalijk foto uploaden
En was Happel degene die je dacht te kennen van op de tribunes die nooit juichte?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn vriendin vond Happel verder een "imposante verschijning"![]()
Ze vond je groot en denkt dat je het wint als je met een giraffe of leeuw worstelt.
Ik kende m van gezicht maar nee t was m niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En was Happel degene die je dacht te kennen van op de tribunes die nooit juichte?
Ok. Is er nog gevochten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kende m van gezicht maar nee t was m niet.
Was Aryamehr er ook? Wanneer komt die jongen eens terug op 't forum? Ik mis 'm wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens: ik was vandaag een typisch Muldertje. Geniale momenten in de goal afwisselen met gigafaalmomenten!
En DonRaja? Laat ik het zo zeggen;
MESSI MESSI BRY-AN KOMT ERAAN
BRYAN KOMT ERAAN
BRYAN KOMT ERAAN
En Ayamehr is Torres: voor open goal missen![]()
![]()
Volgens Happel zou 't op een chaos uitlopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da fuq? Het is geen Ajax - Feyenoord te Beverwijk?
Permaban wegens klonen. Ik ga daar werk van maken. Was een van de beste users.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was Aryamehr er ook? Wanneer komt die jongen eens terug op 't forum? Ik mis 'm wel.
Exact.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Permaban wegens klonen. Ik ga daar werk van maken. Was een van de beste users.
Jullie misten mijn scorend vermogen.quote:
Nog wel een weggemept met een handquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens: ik was vandaag een typisch Muldertje. Geniale momenten in de goal afwisselen met gigafaalmomenten!
Ok doe ik straks wel ff.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou doe Jij eens Yvonne DM"en dan. Mij wordt ze ook zat.
Volgend jaar weer? En dan met een kwaliteitsinjectie?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
Zoveel kansen, 1 doelpunt. Kunnen we Guidetti niet huren van City?
Was een toffe dag, was leuk om eens gezichten te zien bij usernames.
Volgend jaar moeten de absenten van vandaag sowieso sportieve revanche komen halenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgend jaar weer? En dan met een kwaliteitsinjectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |