abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 17:25:42 #1
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111837652

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 21-05-2012 18:41:11 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 21 mei 2012 @ 17:26:10 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111837674
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:25 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Krijg je sws toch? Owh zo, dat je dan iets koopt van 20 euro (idk wat t echt is) en dan krijg je zegmaar 20 points, en dan bij de kassa hoef je maar 15 te betalen en dan krijg je alsnog 20 points?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 21 mei 2012 @ 17:49:50 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111838800
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:19 schreef Zolderkamer het volgende:
Whahellup! de recommender bij bic werkt nu helemaal niet meer.. (dat ze tegenwoordig enkel apart werkten wist ik al..)
en dat terwijl ik net 20 laserpennen nodig heb... |:( -O-
Dat kun je ook niet zien als je ingelogd bent...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 mei 2012 @ 17:57:13 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111839088
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat kun je ook niet zien als je ingelogd bent...
[ afbeelding ]
Ik was niet ingelogd op dat moment... -O-
  maandag 21 mei 2012 @ 18:09:44 #5
356637 Miniem
pi_111839594
Wat gokken jullie?
Als ik nu iets bij Priceangels bestel zou dat dan voor 16 juni hier zijn?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 21 mei 2012 @ 18:33:55 #6
291738 Moos.
Hap.
pi_111840716
Als ik voor PostNL een factuur moet opsturen, moet ik dan gewoon de factuur opsturen die de webshop via email naar mij heeft toegestuurd?
  maandag 21 mei 2012 @ 18:34:46 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_111840749
quote:
5s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Moos. het volgende:
Als ik voor PostNL een factuur moet opsturen, moet ik dan gewoon de factuur opsturen die de webshop via email naar mij heeft toegestuurd?
Ja, of de paypal factuur ;) (Screenshot van je paypal afschrift is prima)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 21 mei 2012 @ 18:38:25 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111840906
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:09 schreef Miniem het volgende:
Wat gokken jullie?
Als ik nu iets bij Priceangels bestel zou dat dan voor 16 juni hier zijn?
Mijn glazen bol zegt dat dat wel lukt met wat geluk :) (snel verzonden).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 mei 2012 @ 18:40:07 #9
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111840977
quote:
5s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Moos. het volgende:
beetje met paint heel voorzichtig de cijfers veranderen, dat scheelt je weer geld hahaha
nooit gedaan hoor, maar kan wel. toch? :D
  maandag 21 mei 2012 @ 18:41:32 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111841050
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

beetje met paint heel voorzichtig de cijfers veranderen, dat scheelt je weer geld hahaha
Nee want dan word BrandX boos :*
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesSpeel mee met Lucky Day en win!Bunq - bank of the free
  maandag 21 mei 2012 @ 18:46:03 #11
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111841264
Ik heb zin om wat te kopen, maar wat?

SPOILER
  maandag 21 mei 2012 @ 18:47:08 #12
233567 Xu
eh eh
pi_111841325
Wat gaat deze reeks tegenwoordig snel zeg, kan het nauwelijks meer bijhouden :')
Ja.
  maandag 21 mei 2012 @ 18:48:57 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111841416
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:57 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik was niet ingelogd op dat moment... -O-
Bij betaling wel dan? Je kent de huub-hub-huub-barbatruc met de gmail-adressen, hè?
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Met de drawsomething app even wat in elkaar flansen ja. Goed idee, van BCC. MAAR NIET HEUS.
Dat is fraude, je bent eenmaal de sjaak als je de sjaak bent, maar maak sjaak niet tot een zware jongen.
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef bobbernaut het volgende:

SPOILER
Niks. Gewoon niks. Of iets in de categorie:
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja... we hebben oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speeldgoed, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers onder andere ook nog hè. :P
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef Xu het volgende:
Wat gaat deze reeks tegenwoordig snel zeg, kan het nauwelijks meer bijhouden :')
bobbernaut is een beetje overenthousiast aan het posten, dames kunnen er ook wat van. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 mei 2012 @ 18:52:02 #14
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111841560
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bij betaling wel dan? Je kent de huub-hub-huub-barbatruc met de gmail-adressen, hè?

[..]

Met de drawsomething app even wat in elkaar flansen ja. Goed idee, van BCC. MAAR NIET HEUS.
Dat is fraude, je bent eenmaal de sjaak als je de sjaak bent, maar maak sjaak niet tot een zware jongen.

[..]

Niks. Gewoon niks.

[..]

bobbernaut is een beetje erg enthousiast aan het posten, dames kunnen er ook wat van. :P
Vind je me enthousiast posten? :o Terwijl ik (ik dacht vorige week dinsdag) een ban had van 2 dagen!! :o Kijk voor de grap in [Minecraft SC #12] It’s hot in here. Must be Summer! daar post ik pas veel! :D

En ja dat is idd fraude, maar daar komen ze toch niet snel achter? :P
En niks kopen is wss het beste ja :D
  maandag 21 mei 2012 @ 18:56:42 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111841788
Some people want to win at life.
For all other things: win at internet or die trying. _O-

Niks kopen is inderdaad een optie die velen niet meer heugen kunnen, ik wijs ze er graag op.
Je kunt ook rondhangen bij de 'New arrivals' van alle shops uiteraard.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:01:58 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111842033
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef shiznuts het volgende:
Some people want to win at life.
For all other things: win at internet or die trying. _O-

Niks kopen is inderdaad een optie die velen niet meer heugen kunnen, ik wijs ze er graag op.
Je kunt ook rondhangen bij de 'New arrivals' van alle shops uiteraard.
Gewoon aandelen Facebook kopen _O-
  maandag 21 mei 2012 @ 19:06:05 #17
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_111842207
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gewoon aandelen Facebook kopen _O-
Ja, slim! Facebook duikelt op hoger Wall Street

Ik heb nu dit keramische mes op DX besteld, 16e verzonden. Ben benieuwd of ik nu een week moet wachten of een maand, dat wil nog wel eens behoorlijk verschillen :P
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 21 mei 2012 @ 19:13:25 #18
356637 Miniem
pi_111842595
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mijn glazen bol zegt dat dat wel lukt met wat geluk :) (snel verzonden).
We zullen het zien, besteld. :)
  maandag 21 mei 2012 @ 19:15:55 #19
358119 Xetran
pi_111842728
Weet iemand toevallig een leuke site om relatief goedkoop een tablet sleeve te vinden? ben er niet heel erg into, maar bic en dx hebben er maar weinig, vind ik.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:20:33 #20
375947 xBoR
I dOnt Give A Fuck!
pi_111842980
Goede avond ik hadt een vraagje is de website
Lightinthebox te vertrouwen ? en miniinthebox ?
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 21 mei 2012 @ 19:24:34 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111843212
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Xetran het volgende:
Weet iemand toevallig een leuke site om relatief goedkoop een tablet sleeve te vinden? ben er niet heel erg into, maar bic en dx hebben er maar weinig, vind ik.
Chinaprices.us en dan tablet sleeve? :D
  maandag 21 mei 2012 @ 19:28:52 #22
254897 SjaakBauer
pi_111843508
Ik ben opzoek naar een goedkope wifi adapter voor een Xbox 360. Weet iemand of die te koop is op een van de sites uit de OP?
  maandag 21 mei 2012 @ 19:30:32 #23
368145 relativity
pi_111843588
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Handige site ja, alleen jammer dat dx.com e.d. er niet bij zitten
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:31:57 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111843676
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ik heb nu dit keramische mes op DX besteld, 16e verzonden. Ben benieuwd of ik nu een week moet wachten of een maand, dat wil nog wel eens behoorlijk verschillen :P
Die (of iets vergelijkbaars) is hier ook onderweg (ook de 16e), op de tracking doet hij nog niks, zal volgende week wel een keer zichtbaar worden :P
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Xetran het volgende:
Ebay :)?
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

of dat :P tablet case, case 7'', case 10'', tablet (en dan op prijs)
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef xBoR het volgende:
Jup :)
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef relativity het volgende:

[..]

Die zit er wel tussen :)

quote:
ahappydeal.com
airsoftpark.com
aliexpress.com
allpmp.com
autoyet.com
banggood.com
bestofferbuy.com
budgetgadgets.com
buyincoins.com
buysku.com
chinavasion.com
cosme-de.com
dealextreme.com
dinodirect.com
ecutool.com
eforchina.com
**********.com
exduct.com
focalprice.com
gamesalor.com
hobbyking.com
ithrough.com
kaidomain.com
lightake.com
lightinthebox.com
manafont.com
maniacool.com
milanoo.com
miniinthebox.com
mostbuying.com
mydalle.com
ownta.com
pandawill.com
pinkcoon.com
priceangels.com
sammydress.com
soobest.com
sourcingmap.com
strawberrynet.com
sungmart.com
sunsky-online.com
suntekstore.com
tinydeal.com
tmart.com
tomtop.com
uxcell.com
volumerate.com
wholesale-dress.net
willgoo.com
  maandag 21 mei 2012 @ 19:33:47 #25
368145 relativity
pi_111843774
Ow wat gek, vind helemaal niks van dealextreme ;(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:34:30 #26
356637 Miniem
pi_111843814
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben opzoek naar een goedkope wifi adapter voor een Xbox 360. Weet iemand of die te koop is op een van de sites uit de OP?
Nee.
2e hands het beste te vinden.
En in een slim zit standaard wifi.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:36:11 #27
368145 relativity
pi_111843906
Sinds wanneer kan je eigenlijk met iDeal betalen op die chinese sites. GE-WEL-DIG!
Hoef ik tenminste niet meer naar die (absurde) paypal koersen te loeren
  maandag 21 mei 2012 @ 19:36:54 #28
356637 Miniem
pi_111843940
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef relativity het volgende:
Sinds wanneer kan je eigenlijk met iDeal betalen op die chinese sites. GE-WEL-DIG!
Meestal niet.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:57:22 #29
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_111845034
Werkelijk waar nergens een normale zwarte 17" laptoptas op de sites in de eerste post :')
Dan maar 1 van Bol.com
we cant feed the poor but we can fund a war
  maandag 21 mei 2012 @ 19:58:34 #30
356637 Miniem
pi_111845109
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef slacKard.x het volgende:
Werkelijk waar nergens een normale zwarte 17" laptoptas op de sites in de eerste post :')
Dan maar 1 van Bol.com
Bedankt voor de informatie.
En sommige dingen kun je beter in NL kopen.
Action heeft ook goedkope laptophoezen en tassen.
F1 Store - Voor al je F1 GearVoordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 21 mei 2012 @ 19:59:20 #31
358119 Xetran
pi_111845145
Ebay is vaak net ietsje duurder voor een tablet sleeve. Ik zal chinaprices.us proberen en anders ebay. dank :D
  maandag 21 mei 2012 @ 19:59:30 #32
291738 Moos.
Hap.
pi_111845149
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef relativity het volgende:
Hoef ik tenminste niet meer naar die (absurde) paypal koersen te loeren
Waar dan?
  maandag 21 mei 2012 @ 20:03:19 #33
368145 relativity
pi_111845364
quote:
11s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef Moos. het volgende:

[..]

Waar dan?
MiniInTheBox
www.miniinthebox.com/
  maandag 21 mei 2012 @ 20:05:50 #34
356637 Miniem
pi_111845512
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef Xetran het volgende:
Ebay is vaak net ietsje duurder voor een tablet sleeve. Ik zal chinaprices.us proberen en anders ebay. dank :D
Dit niks als tablet sleeve?
http://www.action.nl/products/view/id/7065/-p/favoritelistid/1
  maandag 21 mei 2012 @ 20:14:26 #35
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111846132
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef bobbernaut het volgende:

En ja dat is idd fraude, maar daar komen ze toch niet snel achter? :P
En niks kopen is wss het beste ja :D
Neuh, mijn tactiek is gewoon zoveel mogelijk kopen. Dan heb je een alibi omdat je onmogelijk kunt begrijpen wat de douane in handen heeft _O-

1 keer toch op mijn hoofd zitten krabben toen ik op 6 losse zaklampen zat te wachten en de douane iets wilde controleren. Als ze verder geen omschrijving geven dan ga ik ook dom spelen met een lage rekening. Vervolgens glipt het pakje door hun handen en blijkt de rekening gewoon in de doos te zitten.

Er staan daar gewoon een stel apen grote en zware pakjes uit de container te trekken, verder doen ze niets. Al vervoer je granaten en pistolen in je pakje, zolang jij een redelijk bedrag noemt doen ze verder niets.

Het gaat ze echt niet om illegale goederen, ze willen poen zien :') De overheid doet verder geen ene flikker...
  maandag 21 mei 2012 @ 20:25:06 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111846860
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef relativity het volgende:

[..]

Eh... ;(
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef relativity het volgende:
Ow wat gek, vind helemaal niks van dealextreme ;(
Waarschijnlijk omdat ze alles behalve de goedkoopste zijn en ze dus niet voorin de zoekresultaten terug te vinden zijn. DRINGT HET NOU EENS DOOR MENSEN? :( DX IS NIET HEILIG, de buren hebben groenenderder gras, heus waar. :P En if all fails: dan hebben we het magische utopia dat Ebay heet nog. ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:25:29 #37
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111846878
Mijn broer had een keer een USB Hub besteld, binnen gekomen etc. Na tijdje deed ie vaag.
Toen heeft ie dezelfde besteld (paar weken terug al) en het viel me vandaag op dat er een merk op zat!
Mijn broer wist er niks van af, het zag eruit als een simpele hub... Kan je hiervoor een boete krijgen?
Want hij wist echt niet dat hij iets neps had besteld..
  maandag 21 mei 2012 @ 20:28:55 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111847072
Ze kunnen geen printjes zijn door de scanner hè. Dus of er een logo of een plaatje van een naakt wijf op staat, dat weten ze niet. Als iets steekproefgewijs open wordt gemaakt of men het verdacht heeft dat het item mogelijk een nepartikel is (denk: telefoons, oordopjes en koptelefoons, maar een usb-hub zal niet veel anders zijn), dan kan dat inderdaad vervelend uitpakken voor je. Had je natuurlijk ook zelf kunnen bedenken.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:30:50 #39
272834 Eenskijken
Cha
pi_111847179
Ik vind DX toch wel heiliger dan de meeste andere webshops hoor :P het is toch een beetje de gateway naar de rest
There are only 151 Pokémon.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:32:02 #40
272834 Eenskijken
Cha
pi_111847246
zou echt tof zijn als ze allemaal iDeal zouden accepteren, dan zou ik bijna de hele shop leegkopen :P
BonprixAliExpress - die hebben ALLES!ANWB Verzekeringen
  maandag 21 mei 2012 @ 20:34:53 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111847407
Alsof je veiliger bent met iDEAL? :P _O-
Geef mij maar Paypal.

En DX is zwaar afgegleden. Enige waar het goed voor is, is het kijken bij nieuwe arrivals om het vervolgens elders te halen. :+ ;( Al maaaaaanden niks gehaald. Nergens voor nodig. Chinaprices en Ebay, dat zijn gateways!

Zeg... floodposter! O-)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:37:25 #42
272834 Eenskijken
Cha
pi_111847562
Je hoort toch wel regelmatig dat paypal accounts gekraakt worden of dat er misbruikt van gemaakt wordt. iDeal is ook niet perfect, maar daar heb ik toch wel een veiliger gevoel bij ja.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:41:40 #43
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111847813
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
Je hoort toch wel regelmatig dat paypal accounts gekraakt worden of dat er misbruikt van gemaakt wordt. iDeal is ook niet perfect, maar daar heb ik toch wel een veiliger gevoel bij ja.
Mijn hotmail is gehackt ( ;( ) dus snel mn paypal ww veranderd, dus ze kunnen er niet op :D
  maandag 21 mei 2012 @ 20:47:39 #44
372533 namemotion
pi_111848183
quote:
11s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef Moos. het volgende:

[..]

Waar dan?
DHgate.com ook
  maandag 21 mei 2012 @ 21:15:43 #45
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_111850074
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
als ze niet leveren heb je bij paypal verzekering bij ideal niet
  maandag 21 mei 2012 @ 21:18:17 #46
358119 Xetran
pi_111850255
quote:
Hmm dat is wel wat. Probleem is wel dat de tab die ik besteld had 7" is en de iPad rond de 9,7 zover ik weet. Als ik niets beters vind word dat 'm wel. de meeste leuke op ebay kosten ook rond de 15 euro :\
  maandag 21 mei 2012 @ 21:20:11 #47
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_111850394
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Xetran het volgende:

[..]

Hmm dat is wel wat. Probleem is wel dat de tab die ik besteld had 7" is en de iPad rond de 9,7 zover ik weet. Als ik niets beters vind word dat 'm wel. de meeste leuke op ebay kosten ook rond de 15 euro :\
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m301
mischien daar wat leuks w/
  maandag 21 mei 2012 @ 21:25:50 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111850739
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Xetran het volgende:

[..]

Wat voor 7'' hoes zoek je? wellicht heb ik hier nog iets voor je liggen :)
  maandag 21 mei 2012 @ 21:34:48 #49
372533 namemotion
pi_111851337
WHAT TO BUY!? Net terug storting gekregen van FocalPrice van 10¤, mijn intresse ligt vooral in iPhone spullen WHAT TO BUYYY
  maandag 21 mei 2012 @ 21:36:25 #50
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111851441
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef namemotion het volgende:
WHAT TO BUY!? Net terug storting gekregen van FocalPrice van 10¤, mijn intresse ligt vooral in iPhone spullen WHAT TO BUYYY
NIKS NOPPES NADA! :D
Knab - Jouw online bankDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesMailbird - E-mail made beautiful
  maandag 21 mei 2012 @ 21:36:52 #51
372533 namemotion
pi_111851472
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

NIKS NOPPES NADA! :D
WHY NOT
  maandag 21 mei 2012 @ 21:38:10 #52
358119 Xetran
pi_111851548
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat voor 7'' hoes zoek je? wellicht heb ik hier nog iets voor je liggen :)
Waaruit kan ik kiezen? :P

Ik had een leuke stof-achtige notebook sleeve voor m'n laptop.. liefst heb ik ook zoiets voor mijn tablet, met print erop mag eventueel ook nog wel. Het gaat om de ramos w17 trouwens. Anders even dm?
  maandag 21 mei 2012 @ 21:39:03 #53
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111851586
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef namemotion het volgende:

[..]

WHY NOT
ik wil ook iets kopen, maar ik weet niet wat. Als ik nu iets ga kopen heb ik het eigenlijk niet nodig. Dus is het nutteloos. Nu bespaar ik geld :D
  maandag 21 mei 2012 @ 22:52:05 #54
372533 namemotion
pi_111856184
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ik wil ook iets kopen, maar ik weet niet wat. Als ik nu iets ga kopen heb ik het eigenlijk niet nodig. Dus is het nutteloos. Nu bespaar ik geld :D
Ik weet het wel al hoor :P maar sparen lukt nooit. Ik wil een full hd tv om op te gamen en later een scooter
  maandag 21 mei 2012 @ 23:18:12 #55
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111857581

had een hoes besteld voor mijn 60 euro tablet :)..

heel toevallig was ik eens aan kijken in de kijkshop folder van deze week.. en wat zie ik...
de zelfde tablet hoes als die ik in china besteld heb voor 1,50 ofzo, van 15 voor 10 euro 8)7

http://www.ebay.com/itm/120886733140

had de hoes op 10 mei besteld, vandaag dus in huis :)

update: ging me allemaal zo snel, dat ik voorgaande reacties tot aan t vorige topic niet had gelezen..

heel toevallig gaat mijn post dan ook net over een 7 inch tablet sleeve :P...
is dat niks voor je dan ?

[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 22-05-2012 00:07:41 ]
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:09:04 #56
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111863675
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

had een hoes besteld voor mijn 60 euro tablet :)..

heel toevallig was ik eens aan kijken in de kijkshop folder van deze week.. en wat zie ik...
de zelfde tablet hoes als die ik in china besteld heb voor 1,50 ofzo, van 15 voor 10 euro 8)7

http://www.ebay.com/itm/120886733140

had de hoes op 10 mei besteld, vandaag dus in huis :)

update: ging me allemaal zo snel, dat ik voorgaande reacties tot aan t vorige topic niet had gelezen..

heel toevallig gaat mijn post dan ook net over een 7 inch tablet sleeve :P...
is dat niks voor je dan ?
Is niet dezelfde hoes, difference _O-
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:42:23 #57
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111864701
Ik hoop dat ik eindelijk 1tje win voor de buurman.. w/

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:

Zeker daar heb ik al (zeer dankbaar _O_ )veel gebruik van gemaakt... :Y
Het is al voor elkaar trouwens.... ik (of de webshop) had ff geen zin :')

quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef bobbernaut het volgende:

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef namemotion het volgende:
Hebben jullie al een pocket rocket..? :X O-)

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Neuh, mijn tactiek is gewoon zoveel mogelijk kopen. Dan heb je een alibi omdat je onmogelijk kunt begrijpen wat de douane in handen heeft _O-

1 keer toch op mijn hoofd zitten krabben toen ik op 6 losse zaklampen zat te wachten en de douane iets wilde controleren. Als ze verder geen omschrijving geven dan ga ik ook dom spelen met een lage rekening. Vervolgens glipt het pakje door hun handen en blijkt de rekening gewoon in de doos te zitten.

Er staan daar gewoon een stel apen grote en zware pakjes uit de container te trekken, verder doen ze niets. Al vervoer je granaten en pistolen in je pakje, zolang jij een redelijk bedrag noemt doen ze verder niets.

Het gaat ze echt niet om illegale goederen, ze willen poen zien :') De overheid doet verder geen ene flikker...
Dit.. :Y

Postnl: is het een gift of aankoop?
Ik: een sample/gift..
Postnl: wat zit erin?
Ik: electronics of toys..
Postnl: wat is de waarde?
Ik: ¤10,- tot ¤15,- (wss gelijk aan de materiaalkosten + een kwartje voor de assemblage)

En daar was het pakketje zonder bijkomende kosten (betaalde waarde van zo'n $100,-) o|O
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:51:35 #58
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_111864858
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef xBoR het volgende:
miniinthebox :r ik heb 4 weken terug iets besteld en het is nog altijd niet aangekomen terwijl er 3 tot 5 werkdagen stond.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:20:42 #59
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111865491
Btw er is weer een ibood hunt... :')
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:20:55 #60
356637 Miniem
pi_111865497
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:51 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

miniinthebox :r ik heb 4 weken terug iets besteld en het is nog altijd niet aangekomen terwijl er 3 tot 5 werkdagen stond.
3 tot 5 werkdagen :')
Het komt wel uit China he ;)
ANWB VerzekeringenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBig Fish Games
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:32:07 #61
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_111865797
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

3 tot 5 werkdagen :')
Het komt wel uit China he ;)
waarom zetten ze dat dan neer ;(

leuke ui O+
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:33:38 #62
356637 Miniem
pi_111865839
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:32 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

waarom zetten ze dat dan neer ;(

leuke ui O+
4 weken is best normaal voor China :P
Er zijn uiteraard snelle webshops, en je moet geluk hebben.
Wat heb je besteld?

;) O+
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:46:47 #63
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111870207
De valentijnsdag coupon van bic 9%VDayRU12 werkt niet meer sinds kort... :'(
Er is wel een nieuwe: 7%SMOFF (max. 2 keer per account) 8-)

Verder dus 20 laserpennetjes en 100 glow stick bracelets bij bic bestelt...

En nee... ik ga ze niet verkopen op 1 of ander plein of braderie... _O- :')
Zijn gewoon voor de weggeef..
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:02:56 #64
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111870880
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef Zolderkamer het volgende:
De valentijnsdag coupon van bic 9%VDayRU12 werkt niet meer sinds kort... :'(
Er is wel een nieuwe: 7%SMOFF (max. 2 keer per account) 8-)

Verder dus 20 laserpennetjes en 100 glow stick bracelets bij bic bestelt...

En nee... ik ga ze niet verkopen op 1 of ander plein of braderie... _O- :')
Zijn gewoon voor de weggeef..
zijn die glowsticks niet veel goedkoper te halen bij de action, daar wel eens zien liggen namelijk!?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:25:15 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111871619
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:51 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Was het niet 'verzendklaar in 3 tot 5 werkdagen' i.p.v. 'verzending klaar in 3 tot 5 werkdagen'? Tenzij je een expresdienst heb gebruikt levert zo goed als niemand zo snel, of in ieder geval ligt het dan niet in hun macht en heb je geluk als het wel zo is. Je moet bij free shipping in het achterhoofd stoppen: twee á drie weken, met geluk wat sneller, met pech een stuk langer. Want dat is nu eenmaal de realiteit. 't Kan vriezen, 't kan dooien.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:41:06 #66
105624 djpdjpnl
pi_111872117
Iemand nog tips voor oordopjes van een paar dollar? :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:44:58 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111872259
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

zijn die glowsticks niet veel goedkoper te halen bij de action, daar wel eens zien liggen namelijk!?
Ik was (incl shopcoins) ¤4,96 kwijt...
En dan ik hoef niet van m'n zolderkamer af...... :')
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:46:08 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111872299
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef djpdjpnl het volgende:
Iemand nog tips voor oordopjes van een paar dollar? :)
Sure...
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:47 schreef shiznuts het volgende:
OORDOPJES

Geluid is iets heel persoonlijks. Smaken en standaarden verschillen. Er is niet echt goed een vinger op te leggen wat goede oordopjes voor iemand zijn, dat hangt namelijk grotendeels af wat hun standaard en smaak is. Vergeet ook niet dat niet iedereen bereid is dezelfde hoeveelheid geld hieraan uit te geven. In dit overzicht proberen we in kaart te brengen wat je voor je geld kunt krijgen en waar je op moet letten.

Tip 1. Koop een Aziatisch merk. Deze merken hebben vakkennis in huis en doen zich niet voor als iets wat ze niet zijn. Ze weten kwaliteit af te leveren voor een lage prijs. Koop geen 'zooi' dat zich wel voordoet als iets anders. De makers ervan interesseren zich niet hoe hun oordopjes het kwalitatief doen en bij hen gaat het er alleen om dat het product heel wat lijkt.

Tip 2. Bepaal je budget. De beleving en kwaliteit van je oordopjes zijn sterk afhankelijk van hoeveel je bereid bent eraan uit te geven. In veel gevallen krijg je echter een hoop 'bang-for-buck'; kwaliteit voor je geld dus.

Tip 3. Bepaal je smaak. Welke muziekgenres luister je graag naar? Het heeft weinig zin om oordopjes te kopen die bekendstaan om hun goede kwaliteit op het gebied van bass, wanneer je voornamelijk luistert naar muziek waarbij het voornamelijk gaat om de emotie en de details, aangezien de bass nogal overheersend kan zijn en die emotie en details verdoft. Omgedraaid kan het natuurlijk zijn dat je graag opgaat in de housemuziek met vette bass en je oordopjes neemt die zich juist richten op de heldere tonen.

< $15
Onder de $15 moet je gaan kijken naar de Chinese merken zoals Kanen, XKDUN, Songqu en Sonun. Deze zijn op diverse Chinese webshops te vinden, enorm budget, maar weten vaak erg positief te verrassen voor dat geld. Zoeken doe je uiteraard door al die shops met http://chinaprices.us . Korting op artikelen van die webshops zijn vaak te achterhalen via www.retailmenot.com en www.tjoos.com . Ben je erg van de house/dubstep/electro dan is het misschien een goed idee te kijken naar de XKDUN CK-700. Deze blinken erg uit als het gaat om bass. De wat heldere tonen hebben de neiging wat schel te klinken, ze missen wat warmte, dus voor algemene pop en klassiek niet erg geschikt. Ze zijn echter spotgoedkoop. Een (prijs)klasse hoger vind je oordopjes van AWEI. Aan te bevelen zijn de ES800M en de ES900i bijvoorbeeld, die o.a. via www.mcbub.com en Ebay te verkrijgen zijn. Deze zijn zoals gezegd niet goedkoper dan de CK-700, maar wel een klasse beter en hoe! Aan de bovenkant van dit segment bevinden zich verder de SoundMAGIC PL11 en PL12.

$15> x >$25
In deze range wordt het echt leuk. We kunnen gaan kijken naar wat shops als www.mp4nation.net te bieden heeft. Brainwavz Alpha bijvoorbeeld zijn erg goede allrounders en blinken uit vanwege hun bass, die erg goed vertegenwoordigd is. Verder verkoopt MP4Nation ook SoundMAGICs in deze range die de moeite waard kunnen zijn (MP21, PL20, PL21, PL30). Kijken we naar de shop van www.lendmeurears.com vinden we onder $25 nog de Sunrise Aodia i100 en de ECCI PG100.

$25> x >$50
In deze categorie vinden we het hogere segment van Brainwavz: de M1, Beta's en de Pro-alpha's. Ook DUNU's DN-12 Trident is daarmee binnen handbereik en zo ook de SoundMAGIC E30 en E10. Van ECCI de PR200 en PR300. Met de kortingscoupon KLANGFUZZIS zijn tevens alle oordopjes bij www.xears.com voor een leuke prijs (alles ¤30, excl. verz.) te krijgen, weliswaar geen Chinese shop, maar de prijs/kwaliteit-verhouding ervan is iets dat we in Nederland verder niet kennen (uit eigen ervaring kan ik de XT2 Pro aanbevelen, goeie allrounder met fijne directe bass).

>$50
Nu ben je echt hardcore bezig! I'll run it down from the top. Met een retailprice van $169 staat bovenaan de Chinese oordopjestrap toch wel de Brainwavz B2. De dual balanced armature dopjes berusten op een andere technologie dan de meeste dopjes, namelijk 'balanced armature drivers' in plaats van 'dynamic drivers'. Dit levert een geweldige 'soundstage' op. Bij dit soort prijzen zie je vaak veel kwaliteit terug in details van het geluid en design/accessoires. Van Brainwavz hebben we verder nog de beroemde M2, die erg gewaardeerd is en zich groot houdt op bassgebied. Verder zijn er natuurlijk nog de M3 en de M4 (met of zonder microfoon). Daarnaast bevinden zich in dit segment onder andere de Sunrise Sw-Xcapes (Impressive Edition en de Xcited), de SoundMAGIC PL50 en de rest van de DUNU's (DN-16 Hephaes, DUNU DN-12 Trident en DUNU DN-11 Ares).

Lees voor je oordopjes koopt goed de gebruikerservaringen. Dit vertelt je hoe de oordopjes zijn georiënteerd (en dus voor welke genres ze erg geschikt zijn) en wat je ervan kunt verwachten.
Meepraten en inlezen over oordopjes kan onder andere op Head-fi.
Over Brainwavz specifiek kun je terecht op het forum van MP4Nation.
Tips over aanbiedingen en deals willen nog weleens komen van onze Spaanse vrienden hier.
De raad die mensen de laatste tijd opvolgden en een erg in de smaak gevallen tip was: de AWEI ES800M.
Hier bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item20c594d79b

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 22-05-2012 12:57:11 ]
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:57:14 #69
105624 djpdjpnl
pi_111872661
Thanks voor de reactie. Ik ga die eens proberen. :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:12:48 #70
369728 fissure
pi_111873161
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef djpdjpnl het volgende:
Ga je geen spijt van krijgen. Zijn prima oordopjes. (Helemaal voor dat bedrag)
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesVodafone aanbiedingenZoek je mobiel op gsmweb
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:52:21 #71
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111874682
Tablet was binnen :)

Voldoet precies aan mijn eisen en werkt voor die prijs dus ook super :)

5 mei besteld bij bic
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:12:46 #72
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111875432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef djpdjpnl het volgende:
Oordopjes aanbieding bij Priceangels...
Misschien iets voor jou..?
(ik weet niets van die dingen verder..)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef Downstar het volgende:
Tablet was binnen :)

Voldoet precies aan mijn eisen en werkt voor die prijs dus ook super :)

5 mei besteld bij bic
Was dat dat tablet van rond de 60 of 70 dollar?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:19:15 #73
310701 Iemand91
pi_111875639
De Saik SA-15 is ook binnen; ruim op tijd voor m'n broers verjaardag (volgende week donderdag).
Eerste reactie; wat is dat ding f*cking klein zeg! _O-
Downstars review deed vermoeden dat ie toch íets groter zou zijn...

$18 yeah right :') Dit ding verbleekt natuurlijk bij de andere zaklampen hier (Cree T6 "1400 - 3800 lumen" spul) maar deze is natuurlijk wel een heel stuk kleiner.
Voor m'n broer dus die het jammer vond dat op z'n nieuwe mobiel geen LED-flash zat en dat hij later nog wel eens naar zo'n zaklamp wilde kijken; nou bij deze dus als cadeau. Niet zo fel, maar ook niet zo duur, dit is handformaat en niet van die aparte batterijen/oplader voor nodig.

EDIT: komt overigens hier vandaan...

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 22-05-2012 14:27:15 ]
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:25:41 #74
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111875883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oordopjes aanbieding bij Priceangels...
Misschien iets voor jou..?
(ik weet niets van die dingen verder..)

[..]

Was dat dat tablet van rond de 60 of 70 dollar?
die 88$ tablet, 63 euros ofzo.. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
De Saik SA-15 is ook binnen; ruim op tijd voor m'n broers verjaardag (volgende week donderdag).

[ afbeelding ][ afbeelding ]

$18 yeah right :') Dit ding verbleekt natuurlijk bij de andere zaklampen hier (Cree T6 "1400 - 3800 lumen" spul) maar deze is natuurlijk wel een heel stuk kleiner.
Voor m'n broer dus die het jammer vond dat op z'n nieuwe mobiel geen LED-flash zat en dat hij later nog wel eens naar zo'n zaklamp wilde kijken; nou bij deze dus als cadeau. Niet zo fel, maar ook niet zo duur, dit is handformaat en niet van die aparte batterijen/oplader voor nodig
hmm sorry dat ik je heb misleid haha ~O> ~O>

nee maargoed, niet geheel enthousiast zoals ik een beetje uit je comment mag ophalen?

bedenk wel goed dat dit wss het max haalbare is vanuit 2xAA batterijen.. verder stevige case en nog verschillende modes ook ( al slaat die strope mode niet echt ergens op :P) en dat voor 7 euro inclusief shipment.. Vind hem nog redelijk fel in die zin voor een Huis-tuin-keuken lampie ^O^
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:28:44 #75
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111876007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Voor m'n broer dus die het jammer vond dat op z'n nieuwe mobiel geen LED-flash zat en dat hij later nog wel eens naar zo'n zaklamp wilde kijken; nou bij deze dus als cadeau. Niet zo fel, maar ook niet zo duur, dit is handformaat en niet van die aparte batterijen/oplader voor nodig
Hoop dat hij er tevreden mee is... vind het een lekker handzaam en stevig dingetje met het meeste licht uit 2 aa penlights... wel ff het schroefdraad met iets van (zuurvrije) vaseline insmeren anders is het draad zo kapot..
(Goede tip om in het vervolg de afmetingen erbij te zetten in een review.. of een aansteker oid als voorbeeld erbij)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:29:56 #76
310701 Iemand91
pi_111876053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:25 schreef Downstar het volgende:

nee maargoed, niet geheel enthousiast zoals ik een beetje uit je comment mag ophalen?

bedenk wel goed dat dit wss het max haalbare is vanuit 2xAA batterijen.. verder stevige case en nog verschillende modes ook ( al slaat die strope mode niet echt ergens op :P) en dat voor 7 euro inclusief shipment.. Vind hem nog redelijk fel in die zin voor een Huis-tuin-keuken lampie ^O^
Tja teleurgesteld? Nee hoor. Ik moet natuurlijk wel even bedenken idd dat dit een $7 2xAA zaklampje is en geen 2/3x 18650 Cree T6 1600 lumen zaklamp is :P
Maar dit is natuurlijk zoals je zegt gewoon een prima zaklampje, erg goedkoop, 2 modes en fel genoeg voor iets wat zo'n handig zakformaat heeft.

Ik heb 'm overigens nu net 'getest' met wat AA batterijen die we hier in voorraad hebben liggen waarvan ik niet weet of die vol zijn, en ik heb 'm getest in onze kelder. Dus vanavond als het donker is nog maar eens kijken. ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:30:03 #77
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111876058
quote:

[..]

[..]

LOL :X
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:30:34 #78
364092 richard1992
pi_111876078
quote:

[..]

Welke android 4.0 9/10 inch tablet zou jij aanraden?
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:30:43 #79
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111876083
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hoop dat hij er tevreden mee is... vind het een lekker handzaam en stevig dingetje met het meeste licht uit 2 aa penlights... wel ff het schroefdraad met iets van (zuurvrije) vaseline insmeren anders is het draad zo kapot..
(Wel een goede tip om in het vervolg de afmetingen erbij te zetten in een review.. of een aansteker oid als voorbeeld erbij)
Nou gek genoeg heb ik wel degelijk foto's op mijn HDD staan waar een geodriehoek naast ligt als vergelijking.. waarom ik die niet heb geplaatst is mij ook een raadsel :@
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:35:13 #80
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111876264
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nou gek genoeg heb ik wel degelijk foto's op mijn HDD staan waar een geodriehoek naast ligt als vergelijking.. waarom ik die niet heb geplaatst is mij ook een raadsel :@
Desondanks heb ik hem door jou review ook al vrij lang in huis.... Aan de andere kant is het natuurlijk wel vrij simpel te bedenken hoe groot ie zal zijn als er 2 aa's in gaan... :P
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekHoesjes? Casetify!Zoek je mobiel op gsmweb
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:36:26 #81
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111876307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Welke android 4.0 9/10 inch tablet zou jij aanraden?
hoe kan ik dat bepalen op dat gebied als ik je budget niet ken,

ik zou zeggen join the club en stel daar je vraag aan de echte experts

Android tablet discussie topic #21 - Met dualcore china tabs

lees je eerst eens wat in, met de tekst uit de OP of de handige site van RobertNL www.chinatablet.nl

succes :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:47:14 #82
306371 zerokil
psvunited
pi_111876713
Iemand die hier ook aan de Iboodhunt meedoet?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:24:11 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111878428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

Staat in de tekst van je review gewoon 16cm! :D Hij had gewoon beter moeten lezen. :6
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Downstar het volgende:
[..]

De lamp werd geleverd met normale brievenbus post en kwam in een netjes klein doosje aan:

[..]

Met met middenstuk erbij op is de zaklamp z'n 16 cm en draait het op 2 AA batterijen (zo gebruik ik hem)

[..]

Ik denk dat je voor deze 7 euro, niks beters krijgt!
dit is met recht; lot of bang-for-the-money zoals shiznuts dat zo mooi zei :)

[..]
That's right!
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef zerokil het volgende:
Iemand die hier ook aan de iboodhunt meedoet?
Maybe, maybe not. Vraag het ook nog ff in het voetbalforum. :{
Ik begrijp de (chinese) relevantie niet zo. :P Als je de hunt volgt, volg je de hunt, if not, not.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:27:05 #84
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111878576
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef zerokil het volgende:
Iemand die hier ook aan de Iboodhunt meedoet?
Een beetje 2 dagen naar de hunt kijken terwijl je een puisterige reet krijgt :X
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:30:33 #85
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111878731
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een beetje 2 dagen naar de hunt kijken terwijl je een puisterige reet krijgt :X
Hier moest ik dus (op zn chinees) hardop om lachen..... _O-
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:41:04 #86
310701 Iemand91
pi_111881836
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Staat in de tekst van je review gewoon 16cm! :D Hij had gewoon beter moeten lezen. :6

[..]

That's right!
:6

Lees net dat m'n laatste Chinese hexa pakketje (controller, USB-programmer-stick, bullet connectors en prop balancer) gisteren in NL zijn binnengekomen. Dus eind deze week/begin volgende week binnen? :9
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:39:44 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111884367
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dus eind deze week/begin volgende week een topic openen? :9
JAAA!! :D
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:06:22 #88
272834 Eenskijken
Cha
pi_111885560
die hunt 'koopjes' zijn alsnog fakking duur.. chinese prijzen ftw _O_

nog steeds niets binnen trouwens.. had wel gehoopt op vandaag -O- bijna zeker dat ie bij de douane ligt nu.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:22:21 #89
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111886102
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

JAAAAAA!! :D Maak je een apart topic of gewoon hierin?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:28:52 #90
272834 Eenskijken
Cha
pi_111888890
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef Eenskijken het volgende:
die hunt 'koopjes' zijn alsnog fakking duur.. chinese prijzen ftw _O_

nog steeds niets binnen trouwens.. had wel gehoopt op vandaag -O- bijna zeker dat ie bij de douane ligt nu.
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

net tijdens het eten kwam de bezorger met mijn pakje :D geen extra kosten, hoefde alleen een krabbeltje neer te zetten.
Boek goedkoper bij booking.comHoesjes? Casetify!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:39:17 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111889557
Voor een... eh... tablet?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:41:07 #92
272834 Eenskijken
Cha
pi_111889691
nope, een crapload aan figures
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:45:20 #93
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_111889955
Hoelang duurt het ongeveer voor je je pakketje krijgt, als je een factuur op hebt moeten sturen?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:50:34 #94
356637 Miniem
pi_111890328
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:11:03 #95
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111891671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voor je je pakketje krijgt, als je een factuur op hebt moeten sturen?
Ik zie op mn glazen bol dat het voor sinterklaas geregeld moet zijn...
of het pakketje word gewoon lekker kapot geshreddert })
Je zit hier op fok forum... niet op postnl :')
SPOILER
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:23:36 #96
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_111892533
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik zie op mn glazen bol dat het voor sinterklaas geregeld moet zijn...
of het pakketje word gewoon lekker kapot geshreddert })
Je zit hier op fok forum... niet op postnl :')
SPOILER
Ik weet heus wel dat je geen glazen bol hebt. Maar het gebeurd hier wel vaker dat iets tegen wordt gehouden, dus een kleine richtlijn is niet gek.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:39:34 #97
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111893783
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:22 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

JAAAAAA!! :D Maak je een apart topic of gewoon hierin?
Jaaaaah!!! een heuse big brother build... :Y *O*

Trouwens dat pakketje van buysku.com lag gister ook in de bus.. (verzonden 3 mei/ontvangen 22 mei)
Ze hadden wel iets meer tijd nodig dan bic (16 mei al binnen), maar ze hebben het pakketje dan ook in 2 lagen bubbeltjes plastic in een heus rondom getaped kartonnen DOOSJE :Y verstuurd..

Ook nog een coupon op de hele shop van 21mei tot 7 juni geldig van 6%: BuySKU-0601 :s)

Ze hebben blijkbaar ook een laagste prijs- (met een meldknop bij elk produkt) en een 45 dagen/1jaar garantie die er best goed uitziet..

[ Bericht 14% gewijzigd door Zolderkamer op 23-05-2012 11:55:25 ]
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:38:54 #98
364092 richard1992
pi_111932118
Zo net een Ainol Tornado 7 inch tablet besteld bij BIC ik ben erg benieuwd, hopelijk is hij op voorraad! en krijg ik geen brief van de douane binnen. O~)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:54:32 #99
356637 Miniem
pi_111932874
Jullie zijn goed in googelen enzo he? :P
Ik zoek dit vaantje:
SPOILER
iemand heeft die in 2009 gekocht via ebay, maar ik kan hem niet vinden.

Iemand die hem wel kan vinden?
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:57:54 #100
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111933067
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek dit vaantje:
SPOILER

Ik probeer te zoeken voor je, vind ik dit http://www.ebay.com/itm/F(...)76464#ht_4289wt_1037 :')

net nog iets besteld van ebay, een 3m iphone cable (3.60$) en nog iets voor mn broer :)

[ Bericht 9% gewijzigd door bobbernaut op 23-05-2012 17:18:48 ]
F1 Store - Voor al je F1 GearANWB VerzekeringenKnab - Jouw online bank
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:12:55 #101
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111936256
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek dit vaantje:
SPOILER

mocht je hem niet kunnen vinden is het toch geen ramp om hem zelf even te ontwerpen?
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:18:16 #102
356637 Miniem
pi_111936456
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

mocht je hem niet kunnen vinden is het toch geen ramp om hem zelf even te ontwerpen?
En dan? :P een sticker van laten maken?
Een vaantje is toch veel leuker :+
Alleen waar kun je die krengen laten maken :(
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:27:44 #103
272834 Eenskijken
Cha
pi_111939691
oordopjes van mcbub binnen :o zo snel, echt super nice _O_
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:29:25 #104
-1 #ANONIEM
pi_111939765
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Eenskijken het volgende:
Linkje? Ik ben nog op zoek naar een paar goede extra doppen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:38:24 #105
272834 Eenskijken
Cha
pi_111940211
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:04:48 #106
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111941558
Check chinesewebshops.com staat een handige tool op.
BAM dit is 3KB
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:34:23 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111943161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Linkje? Ik ben nog op zoek naar een paar goede extra doppen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sure...

[..]

De raad die mensen de laatste tijd opvolgden en een erg in de smaak gevallen tip was: de AWEI ES800M.
Hier bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item20c594d79b
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Eenskijken het volgende:
:D ^O^
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:54:39 #108
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_111959115
Heb hier nog een zaklamp liggen met lege no-name 16340 batterijen. Nu wil ik deze opladen met een chinese no-name charger, en vraag me opeens af hoe gevaarlijk deze batts kunnen zijn. Zelfde behaldelen als de 18650's, of zijn deze wel veilig? :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:33:01 #109
312450 Twiveo
pi_111961377
Hmmm, priceangels.com is traag....
Heb op 19 mei een aantal bestellingen geplaatst en deze zijn nu nog niet verzonden.

Duuuuuuurt lang! Was trouwens de vorige keer niet zo, toen had ik iets besteld en was het direct de volgende dag al geshipped. De producten staan allemaal wel op stock :(
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:33:37 #110
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111961389
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:54 schreef neo2000 het volgende:
Heb hier nog een zaklamp liggen met lege no-name 16340 batterijen. Nu wil ik deze opladen met een chinese no-name charger, en vraag me opeens af hoe gevaarlijk deze batts kunnen zijn. Zelfde behaldelen als de 18650's, of zijn deze wel veilig? :')
Zijn ook lithium dus uitkijken :)
Lege lithium is overigens behoorlijk gevaarlijk, onder de 3V dan gaan ze onstabiel worden :P

Stop je ook meerdere batterijen in 1 zaklamp? Dan moet je ze echt even uitmeten met een multimeter. Anders gaan ze elkaar ontladen/opladen en dan kan het weleens kaboom gaan ;(
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse BergenBoek je safari bij Beekse Bergen
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:36:21 #111
356637 Miniem
pi_111961489
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:33 schreef Twiveo het volgende:
Hmmm, priceangels.com is traag....
Heb op 19 mei een aantal bestellingen geplaatst en deze zijn nu nog niet verzonden.

Duuuuuuurt lang! Was trouwens de vorige keer niet zo, toen had ik iets besteld en was het direct de volgende dag al geshipped. De producten staan allemaal wel op stock :(
Bij mij was het de volgende dag al verzonden :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:54:31 #112
48067 neo2000
pi_111962185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zijn ook lithium dus uitkijken :)
Lege lithium is overigens behoorlijk gevaarlijk, onder de 3V dan gaan ze onstabiel worden :P

Stop je ook meerdere batterijen in 1 zaklamp? Dan moet je ze echt even uitmeten met een multimeter. Anders gaan ze elkaar ontladen/opladen en dan kan het weleens kaboom gaan ;(
Heb een multimeter liggen, en idd 4 van zulke batts bovenop elkaar in de lamp. En ze zijn echt leeg nu. :')

Zal eens kijken of ik ze opgemeten krijg met multimeter, kan weinig aan fout gaan me dunkt. En ja, t'is idd li-ion. Misschien deze no name/no brand batts en lader maar eens vervangen door goeie. :')

Sitting on a timebomb here. :o Thnx Monkey. O+
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:22:27 #113
368145 relativity
pi_111965619
Weet iemand waar ik dit kan krijgen (voor vakantie):

In de winkel kost dit 20 euro :P

Het is een portefeuille met waterdichte vakken. Voel ik me toch wat veiliger in het regenseizoen :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:41:39 #114
268726 thecuriousone
nen belg
pi_111966273
zoek eens op chinaprices.us naar waterproof bag. Als het niet mooi moet zijn ben je voor $2 gediend:
http://www2.buyincoins.co(...)se-product-3470.html
http://www2.buyincoins.co(...)-3-product-3615.html
jaja, en azo...
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:48:45 #115
-1 #ANONIEM
pi_111966537
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D ^O^
Wow val ik even door de mand met het niet goed doorlezen van het topic. Goed dat je het even benadrukt.
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:00:21 #116
368145 relativity
pi_111966949
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:41 schreef thecuriousone het volgende:
zoek eens op chinaprices.us naar waterproof bag. Als het niet mooi moet zijn ben je voor $2 gediend:
http://www2.buyincoins.co(...)se-product-3470.html
http://www2.buyincoins.co(...)-3-product-3615.html
Zoiets dergelijks had ik al gevonden ja. Maar lijkt me niet lekker dat plastic op me huid. Het liefst ook meerdere vakjes (kleingeld, briefjes etc). Toch bedankt voor de moeite
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:14:02 #117
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111969874
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef relativity het volgende:

[..]

Zoiets dergelijks had ik al gevonden ja. Maar lijkt me niet lekker dat plastic op me huid. Het liefst ook meerdere vakjes (kleingeld, briefjes etc). Toch bedankt voor de moeite
Op ebay staat vast wel iets.... maar er is zoveel dat je zelf ff moet zien wat je precies wilt...

[ Bericht 10% gewijzigd door Zolderkamer op 24-05-2012 14:19:43 ]
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:18:41 #118
358119 Xetran
pi_111970022
Ik heb een tracking code gekregen, ik denk van HK post omdat hij eindigt met HK. waar kan je die het best tracken? sorry voor de noobvraag :')
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:21:22 #119
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111970108
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef Xetran het volgende:
Ik heb een tracking code gekregen, ik denk van HK post omdat hij eindigt met HK. waar kan je die het best tracken? sorry voor de noobvraag :')
Hier wss wel... en anders ff googlen naar hk post tracking...
(Shiznuts had een paar posts geleden nog wat links van tracking sites..)
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:22:03 #120
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111970142
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef relativity het volgende:
Weet iemand waar ik dit kan krijgen (voor vakantie):
[ afbeelding ]

In de winkel kost dit 20 euro :P

Het is een portefeuille met waterdichte vakken. Voel ik me toch wat veiliger in het regenseizoen :P
Gun het die winkel gewoon een keer, zo stimuleer je de Nederlandsche economie ook nog eens.
Verspil je tijd niet aan Chinese plastic namaak te zoeken ;).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
Vattenfall cadeauBoek je safari bij Beekse BergenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:24:49 #121
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111970241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Gun het die winkel gewoon een keer, zo stimuleer je de Nederlandsche economie ook nog eens.
Toe maar... in het hol van de leeuw, en dan olie op het vuur gooien.... jij durft...! o|O ~O> }:|
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:51:06 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111971208
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hier wss wel... en anders ff googlen naar hk post tracking...
(Shiznuts had een paar posts geleden nog wat links van tracking sites..)
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef shiznuts het volgende:
'in het algemeen heb je niks aan tracking', het is alleen een manier om aan te tonen dat je iets van waarde niet hebt ontvangen (niet voor getekend hebt) en daarmee bij verlies alles op de verkoper te verhalen is, die compensatie moet bieden.

Mijn favo tracksite: http://www.17track.net/SingleEn.html / http://www.17track.net/IndexEn.html
Dan heb je nog bijvoorbeeld http://www.packagetrackr.com en http://www.faranow.com .

Tracking is de laatste tijd supergaar en onnauwkeurig/outdated, dus daar kun je gewoon weinig mee. ;)
Learn to live with it.
_
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Zeker als het écht waterdicht moet zijn en iets waar overnagedacht is met dat doel. :Y
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:15:36 #123
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111972116
Ebay is echt heel snel! :) Gister iets besteld en nu al verzonden! :D
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:23:31 #124
310701 Iemand91
pi_111972393
D'r zijn hier vast wel mensen die ook autohouders hebben (eventueel uit China).
Ik heb nou zo een als op foto 1 van Action (¤1.95 geloof ik). Werkt prima maar een van de houders is kapot, heb ik vastgelijmd en werkt nog wel, maar ik zit te denken om zoiets als op foto 2 te nemen; geen zwanenhals (ofwel minder trilling en minder materiaal). Geen idee hoe die zuignap werkt though...draai je die aan? Of zoiets als afbeelding 3 van DX.com...

Waar hebben jullie de beste ervaringen mee met 1 van bovenstaande? Of een andere, of dedicated houders speciaal voor een toestel gemaakt?
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:27:49 #125
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_111972529
Ik heb nu n vent iPhone holder maar dat werkt voor geen meter :)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:35:53 #126
291738 Moos.
Hap.
pi_111972815
Goede eerste ervaring met banggood.com. 15 mei om 6 uur 's avonds bestelt, 's nachts verzonden en vandaag dus binnen. 9 daagjes. :) Was trouwens met Flytexpress verzonden.
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:45:50 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111975374
Ja, werkte hier de vorige keer ook supel.

Dan zal m'n moeder haar iPad-sleeve (voor de HP Touchpad) ook wel ontvangen (hebben).
Was ook besteld op 15 mei. Ze deden er na het bestellen 6 uur 14 min 33 sec over om 'em de deur uit te werken. _O_

Die Walkera CP Genius (flybarless 6-axis) is ook wel leuk trouwens... must... not...
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:34:46 #128
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_111984633
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef destrovel het volgende:

[..]

6 mei besteld, 24 mei binnen. Niet slecht moet ik zeggen! :D
De papiertest doet ie redelijk goed zoals op het weblog filmpje. Hoef het mes maar een klein beetje te bewegen voordat ie gewoon door het papier heen 'zakt' :7

Zo voor de lol maar eens een ui gaan snijden :+
Mijn UI is:
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:22:18 #129
356637 Miniem
pi_111988135
Zag dit net in de nieuwsbrief die ik kreeg van FP:

http://www.focalprice.com(...)n=DM_1221ZT1_YM0132B

Maar rijdt hij dan ook echt? heb je daar een spoor voor nodig?
Lijkt me wel een tof ding.
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:45:42 #130
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111990363
Troep :')
Zal wel "rijden" maar het lijkt meer op een stukje karton met trillende wieltjes.
Vodafone aanbiedingenBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:25:40 #131
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_111994285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef monkeybrain het volgende:
Troep :')
Zal wel "rijden" maar het lijkt meer op een stukje karton met trillende wieltjes.

Dit dus. Niet meer verwachten dan dat, kun je ook niet teleurgesteld worden.
Mijn UI is:
  donderdag 24 mei 2012 @ 23:07:16 #132
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_111998388
Okay. Net mn ui gesneden. Ging inderdaad behoorlijk makkelijk, en idd zonder tranen :D

Binnenkort eens mn lapjes vlees gaan snijden, maar tot dusver ben ik zeer happy voor $12,40!
Mijn UI is:
  donderdag 24 mei 2012 @ 23:24:42 #133
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111999740
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef destrovel het volgende:
Okay. Net mn ui gesneden. Ging inderdaad behoorlijk makkelijk, en idd zonder tranen :D

Binnenkort eens mn lapjes vlees gaan snijden, maar tot dusver ben ik zeer happy voor $12,40!
Mooi, ik heb hier ook een setje besteld :P nu nog hopen dat ze begin juni binnen zijn anders moet ik ook nog een kadobon maken :')
  donderdag 24 mei 2012 @ 23:31:22 #134
310701 Iemand91
pi_112000194
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef knuppelhout het volgende:
Ik heb nu n vent iPhone holder maar dat werkt voor geen meter :)
Dat lijkt mij ook niets, dus ik ga denk ik maar voor de middelste. Plus nog een 2A oplader voor de stroomvreter :X ...
  vrijdag 25 mei 2012 @ 00:04:59 #135
174940 W00fer
Maar echt
pi_112002021
Heb mijn wifi adapter binnen van Taobao.

Bluetooth 4.0 en 300 mbit WiFi + 5Ghz. Opvolger van de 6300.

Heb er ongeveer evenveel voor betaald als op Ebay.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 25 mei 2012 @ 07:45:24 #136
224579 kloink
pi_112005902
ik heb veel zooi binnengehad maar dit is de bizarste track and trace die ik gezien heb en heb ook geen idee waar mijn autowas klei rondzwerft :-) Iemand?

20122012-05-10 not hurl, the Netherlands, the Netherlands
20122012-05-10 reach Toudi Ju, the Netherlands, the Netherlands
20122012-05-09 leave the imports of the Office of Exchange, Amsterdam, the Netherlands
20122012-05-08 reach the imports of the Office of Exchange, Amsterdam, Netherlands
20122012-05-01 export total package straight seal sealing of Shanghai International, the Netherlands
20122012-04-30 export turnkey mutual seal opening, Shanghai International, the Netherlands
20122012-04-29 export turnkey mutual closure sealing, Nanjing International, Netherlands
  vrijdag 25 mei 2012 @ 08:44:32 #137
364092 richard1992
pi_112006589
Goedemorge,

Heeft er iemand van jullie ervaring met de service van eachgame.com?
Alles komt netjes aan maar laatst had ik een defect product, en het enige wat ze mij kunnen aanbieden is een korting van uiterlijk 9% op een nieuwe order:). Dus geen mogelijkheid tot een refund.

Voortaan meld ik gewoon dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen;)

Dus maar even een klacht ingedient bij Paypal.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:47:17 #138
279091 Jeffrey_San
pi_112007904
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef richard1992 het volgende:
Goedemorge,

Heeft er iemand van jullie ervaring met de service van eachgame.com?
Alles komt netjes aan maar laatst had ik een defect product, en het enige wat ze mij kunnen aanbieden is een korting van uiterlijk 9% op een nieuwe order:). Dus geen mogelijkheid tot een refund.

Voortaan meld ik gewoon dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen;)

Dus maar even een klacht ingedient bij Paypal.
Verzend eachgame ook gratis?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:52:56 #139
364092 richard1992
pi_112008045
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:47 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Verzend eachgame ook gratis?
Nee, er komt nog een paar dollar bij voor de verzending, maar dan zijn ze meestal nog goedkoper.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:37:00 #140
363656 Pindasoepje
pi_112015863
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:23 schreef Iemand91 het volgende:
D'r zijn hier vast wel mensen die ook autohouders hebben (eventueel uit China).
Ik heb nou zo een als op foto 1 van Action (¤1.95 geloof ik). Werkt prima maar een van de houders is kapot, heb ik vastgelijmd en werkt nog wel, maar ik zit te denken om zoiets als op foto 2 te nemen; geen zwanenhals (ofwel minder trilling en minder materiaal). Geen idee hoe die zuignap werkt though...draai je die aan? Of zoiets als afbeelding 3 van DX.com...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar hebben jullie de beste ervaringen mee met 1 van bovenstaande? Of een andere, of dedicated houders speciaal voor een toestel gemaakt?
Ik heb er 1 van ebay voor in het ventilatorklepje. Werkt perfect.

http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item256d4bfccc
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:50:50 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112022762
Psies op 13:37, respect. _O_

:P On another note... ;( WTF EURO...
quote:
De waarde van de euro stond vrijdag opnieuw onder druk. De toenemende zorgen over de gevolgen van een mogelijk vertrek van Griekenland uit de eurozone drukten de Europese munt daarbij voor het eerst sinds begin juli 2010 onder de grens van 1,25 dollar.

De euro bereikte vrijdagmiddag een tussentijds dieptepunt van 1,2495 dollar. Vervolgens klom de munt weer enigszins op, tot 1,2525 dollar. Aan het begin van deze maand was de euro nog circa 1,32 dollar waard.
http://www.omroepbrabant.(...)der+1,25+dollar.aspx
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:56:21 #142
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112022956
Die dollarkoers ;(
Als de dollar weer hoog staat ten opzichte van de euro (zeg ik het goed?) kan ik dan voor 10 euro bijvoorbeeld 15$ krijgen? dus als ik dan 10 euro van mn paypal naar dollars dat ik dan meer krijg? :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:51:37 #143
174940 W00fer
Maar echt
pi_112024907
Waardeloos die dollarkoers.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:16:02 #144
272834 Eenskijken
Cha
pi_112025623
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef bobbernaut het volgende:
Die dollarkoers ;(
Als de dollar weer hoog staat ten opzichte van de euro (zeg ik het goed?) kan ik dan voor 10 euro bijvoorbeeld 15$ krijgen? dus als ik dan 10 euro van mn paypal naar dollars dat ik dan meer krijg? :D
wat zeg je?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:29:44 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112035949
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:45 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

1. ik ben 14.
:P
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:03:11 #146
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112037372
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P
HERPDERP..

@eenskijken, nou ik heb 10 euro op paypal, als ik dat nu omzet naar dollars dan heb ik toch iets van 12 dollar?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:07:53 #147
350068 thethoryd
pi_112037564
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

HERPDERP.

@eenskijken, nou ik heb 10 euro op paypal, als ik dat nu omzet naar dollars dan heb ik toch iets van 12 dollar?
Hoe krijg je uberhaupt PayPal <18 jaar? :P
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:59:26 #148
199418 jopiede
pi_112039584
Net niet-thuis briefje van TNT in de bus, m'n pakketje die werd aangehouden bij de douane.. Waarde: 24 euro, totale bedrag verschuldigd (belasting etc.) 17,05; :')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:13:03 #149
291738 Moos.
Hap.
pi_112040122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Hoe krijg je uberhaupt PayPal <18 jaar? :P
Gewoon 1990 invullen. Als je je rekening hebt gekoppeld, valt er weinig te bevriezen voor PayPal.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:15:09 #150
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112040179
Er zijn anders vroegâh (de originele DX-topicreeks, niet deze nieuwe shite) wel mensen geweest die niet meer konden bestellen omdat PayPal vroeg om een scan van hun paspoort/id-kaart en het bewerken van zulke dingen (1998 (wtf bobbernaut, kkjong seg) naar 1990) wettelijk strafbaar is.
Dus.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZoek je mobiel op gsmwebBig Fish Games
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:47:51 #151
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_112041206
Euro zakt onder 1,25 dollar

*zucht*
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:28:39 #152
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112043291
Zou de zomer van 2012 ons de omgekeerde wisselkoers van 2008 brengen? ;(
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:08:46 #153
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_112044411
Potdomme! Ga in de zomer naar Amerika...
Gelukkig is FaceBook zo overgewaardeerd, dat brengt hoop. Pakjes gaan weer lekker snel: 18/05 besteld gister in huis: Awei bij ever-buying.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:53:40 #154
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_112044704
Lage euro, moet ik iets anders vinden om mijn lege ziel te vullen. Misschien weer een keertje naar buiten gaan, het weer is wel prettig op dit moment.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:56:21 #155
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112044731
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef mickeyD het volgende:
Euro zakt onder 1,25 dollar

*zucht*
;(

En marcogaz waarom ben ik kkjong? ;(
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:56:39 #156
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_112044738
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef jopiede het volgende:
Net niet-thuis briefje van TNT in de bus, m'n pakketje die werd aangehouden bij de douane.. Waarde: 24 euro, totale bedrag verschuldigd (belasting etc.) 17,05; :')
Dafuq man, wat een onzin.. :r
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:22:27 #157
199418 jopiede
pi_112044989
Ik had ook voordat ik 18 was een account, toen was op eens mijn account geblokkeerd voor veiligheidsredenen. Toen heb ik een nieuwe rekening(extra) genomen en stortte daar geld op als ik in china ging shoppen.
Maar nu ik 18 ben, wilde ik mijn "hoofd" account weer unlocken, dus ik scan m'n ID in. Krijg ik een mailtje dat ik toen ik het account aanmaakte dus geen 18 was en dat ik dus voor 1,5 jaar gelocked zou worden ofzo.... Beetje kansloos, zo verliezen ze toch geld??

SPOILER
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dafuq man, wat een onzin.. :r
Ja je zou bijna een klacht neer leggen...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:36:31 #158
48067 neo2000
pi_112045994
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:53 schreef monkeybrain het volgende:
Lage euro, moet ik iets anders vinden om mijn lege ziel te vullen. Misschien weer een keertje naar buiten gaan, het weer is wel prettig op dit moment.
Ik weet ook gewoon van gekkigheid even niet wat te bestellen daar. Kreeg laatst afwijkende batterijen binnen, wist niet eens meer waarvoor ik ze besteld had. :') Vriendin moest ervoor aan de pas komen, bleek dat die knoopcellen in de brandmelders gaan. :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:52:03 #159
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112046248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef jopiede het volgende:
wat een onzin }:|

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 09:22 schreef jopiede het volgende:
Ik had ook voordat ik 18 was een account, toen was op eens mijn account geblokkeerd voor veiligheidsredenen. Toen heb ik een nieuwe rekening(extra) genomen en stortte daar geld op als ik in china ging shoppen.
Maar nu ik 18 ben, wilde ik mijn "hoofd" account weer unlocken, dus ik scan m'n ID in. Krijg ik een mailtje dat ik toen ik het account aanmaakte dus geen 18 was en dat ik dus voor 1,5 jaar gelocked zou worden ofzo.... Beetje kansloos, zo verliezen ze toch geld??

SPOILER
[..]

Ja je zou bijna een klacht neer leggen...
volgens mij had ik mijn echte leeftijd ingevoerd, waar kan ik dat zien? niet bij profiel, daar keek ik net :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:18:53 #160
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112047771
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:56 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

;(

En marcogaz waarom ben ik kkjong? ;(
Omdat je 14 bent. 1998. WTF. Mijn kleine zusje is zelfs in 1996 geboren, dus, like, wtf.
1998. wt. f.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekMailbird - E-mail made beautifulSpeel mee met Lucky Day en win!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:01:42 #161
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112048645
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:18 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Omdat je 14 bent. 1998. WTF. Mijn kleine zusje is zelfs in 1996 geboren, dus, like, wtf.
1998. wt. f.
Ik heb niks over 1998 gezegd :')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:19:54 #162
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112049075
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:01 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ik heb niks over 1998 gezegd :')

2012-14 =1998 ... niet zeggen dta je in 1998 geboren bent maar wel dat je 14 jaar bent..
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:21:24 #163
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112049111
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:19 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

2012-14 =1998 ... niet zeggen dta je in 1998 geboren bent maar wel dat je 14 jaar bent..
Ik zei zelf dat ik 14 was hé herpderp :D
maar ben niet van 1998 :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:27:30 #164
310701 Iemand91
pi_112049242
Slowchat O-)

Als ik bovenstaande berichten en mijn ervaringen combineer ben ik bang dat de douane/PostNL/TNT nu écht aan het controleren zijn geslagen. Meerdere berichten hierboven waar pakketjes zijn opengemaakt en ik verwacht een pakketje (control board, USB-stick/programmer, 30 bullet connectors) die al sinds maandag in NL ligt. Mijn vorige ervaring met iets dat zo lang in NL lag maar niet bezorgd werd werd uiteindelijk betalen }:|
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:28:43 #165
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112049270
Tja, staatskas spekken :\
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:42:03 #166
350068 thethoryd
pi_112049552
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:28 schreef bobbernaut het volgende:
Maar dit gaat volgens mij rechtstreeks naar PostNL.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:09:06 #167
-1 #ANONIEM
pi_112050069
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:42 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Maar dit gaat volgens mij rechtstreeks naar PostNL.
Ik denk het niet hoor, postnl is niet van de staat he
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:16:08 #168
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112050216
Het is wel slecht met PostNL ja, wacht nu al godverdomme 3 weken op een envelop uit Amerika, dat is godverdomme een week langer dan ik gewend was van China :r
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:25:27 #169
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112050421
Hey, ik ga een nieuw account maken, welke site zou ik dan kiezen? Welke site is t best/snelst? :D (voor chinashopping :D )
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:35:45 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112050666
Je bent de TS van dit topic en je weet dat niet. :N ;(

Alles uit de OP zo'n beetje (of van www.chinaprices.us ). Al zou ik DX lekker links laten liggen.

-edit- MP4Nation heeft een nieuwe layout (hak nog nie gzien): http://www.mp4nation.net
Misschien interessant voor mensen (bestaande coupons lijken niet compatible met nieuwe systeem):
BRAINWAVZ B2 Dual Balanced Armature Earphones - PREORDER voor $109.50 169.50

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 26-05-2012 14:44:03 ]
Mailbird - E-mail made beautifulVoordelig uit? Ticketveiling.nlHoesjes? Casetify!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:49:44 #171
304381 Loll
pi_112051027
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:53 schreef monkeybrain het volgende:
_O-
BAM dit is 3KB
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:50:47 #172
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112051048
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef shiznuts het volgende:

Alles uit de OP zo'n beetje (of van www.chinaprices.us ). Al zou ik DX lekker links laten liggen.

-edit- MP4Nation heeft een nieuwe layout (hak nog nie gzien): http://www.mp4nation.net
Misschien interessant voor mensen (bestaande coupons lijken niet compatible met nieuwe systeem):
Ja mn broer heeft al een DX account, dus ik vraag me af waar zou ik een account van nemen? (van chinashopping) welke site is t best?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:59:10 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112051275
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
EverBuying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
BangGood (BG)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, groot assortiment echter)

Verder:
Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk naar de feedbackscores)

Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Deze topicreeks doorzoeken: http://www.google.nl/sear(...)nl+chinese+webshops+...

Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com

[..]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:09:35 #174
375257 MeesterBier
pi_112051545
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:28 schreef bobbernaut het volgende:
Zal wel een onderdeel zijn van de Lenteakkoorden.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:11:43 #175
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112051611
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef shiznuts het volgende:

Alsof TS wat betekend hier, hij dubbelpost al 3topics om elke keer TS te zijn :p hehe
Maar, hij hobbelt hier al lang genoeg rond om dat zelf te kunnen bedenken qua shops dan... ben teleurgesteld in je Bobbertie
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:35:42 #176
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112052192
quote:
16s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:11 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Alsof TS wat betekend hier
;(
quote:
, hij dubbelpost al 3topics om elke keer TS te zijn :p hehe
Sorry, doe ik ook in de MC reeks :@
quote:
Maar, hij hobbelt hier al lang genoeg rond om dat zelf te kunnen bedenken qua shops dan... ben teleurgesteld in je Bobbertie
Ja maar ik heb alleen maar van ebay en DX besteld, dus ik vraag me af welke jullie me zouden aanraden. Ik heb namelijk verder geen ervaringen met andere shops ;)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:39:23 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112052263
Dan ga je die ervaringen opdoen. :(
Tjonge jonge...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:40:02 #178
22450 Poepoog
poepoog
pi_112052278
:') :') Fuuuuu
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:42:30 #179
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112052327
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Dan ga je die ervaringen opdoen. :(
Tjonge jonge...
Maar welke shop moet ik kiezen daaaan? :')
Tinydeal? BIC? PW? FP?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:47:07 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112052421
Dat maakt toch geen firetruck uit? :P Ze hebben allemaal sjienese spullekes en ze sturen het allemaal naar je toe, vaak binnen 72hr en het is er vaak in een week of twee. Welke het goedkoopste is, dus. Ik heb overal accounts. Soms hebben ze gadgets ergens niet, haal je ze elders. Heb je daar eens ervaring mee. Enige verschil merk ik met DX, die gewoon tergend langzaam kan zijn en de klantenservice geen gehoor geeft.

Laatste verrassend goede ervaring met BangGood. BIC is ook altijd top. Maar in de post waar ik net al m'n favo's noemde, zitten ook shops bij die gewoon vlot en adequaat werken. Er is geen ultieme shop w.m.b.. Hangt er maar net aan wat ze hebben, hoe ze de zaakjes de laatste tijd voor elkaar hebben en wat de prijs er doet.
ANWB VerzekeringenBekijk het streamingaanbod van PrimevideoVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:47:11 #181
350068 thethoryd
pi_112052423
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:42 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Maar welke shop moet ik kiezen daaaan? :')
Tinydeal? BIC? PW? FP?
Jezus man lees dan wat Shiz net post! :') ..! LEZEN LEZEN LEZEN!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:59:28 #182
375257 MeesterBier
pi_112052765
Net twee orders geplaatst bij PriceAngels.Hoelang duurt dat tegenwoordig nog?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:01:48 #183
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_112052823
Twiddel
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:12:11 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112053111
Zo quasi, ja, lijken hetzelfde als de KM-780 te zijn. Al zou ik die niemand aanraden.
Tenzij je niet zo heel veel geeft om audiobeleving en wel erg gauw tevreden bent.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:12:40 #185
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_112053129
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:12 schreef shiznuts het volgende:
Zo quasi, ja, lijken hetzelfde als de KM-780 te zijn. Al zou ik die niemand aanraden.
Tenzij je niet zo heel veel geeft om audiobeleving en wel erg gauw tevreden bent.
Oh ;(
Twiddel
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:15:50 #186
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_112053227
Twiddel
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:15:58 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112053230
Qua oordopjes kun je nog weleens toffe kwaliteit tegenkomen, headphones is echter een vakmanschap apart die ze niet echt onder de knie hebben daar. De Sonun SN-161 is aardig omdat mic + lichtgewicht en de audio komt over zoals je het gevoel hebt dat het bedoeld is, maar ontbreekt een beetje pit qua volume en bas. 't Is een kleine on-ear, erg comfortabel verder. Dan Brainwavz HM3. Maar ik denk dat je het beste gewoon bij de Saturn of Mediamarkt langs zo'n rek met aangesloten koptelefoons kunt lopen en daar iets voor 19,95 op de kop tikken ofzo. ;)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:16:51 #188
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_112053255
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef shiznuts het volgende:
Qua oordopjes kun je nog weleens toffe kwaliteit tegenkomen, headphones is echter een vakmanschap apart die ze niet echt onder de knie hebben daar. De Sonun SN-161 is aardig omdat mic + lichtgewicht en de audio komt over zoals je het gevoel hebt dat het bedoeld is, maar ontbreekt een beetje pit qua volume en bas. 't Is een kleine on-ear, erg comfortabel verder. Dan Brainwavz HM3. Maar ik denk dat je het beste gewoon bij de Saturn of Mediamarkt langs zo'n rek met aangesloten koptelefoons kunt lopen en daar iets voor 19,95 op de kop tikken ofzo. ;)
Ja dat is zo :P
Twiddel
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:20:49 #189
144984 xminator
pi_112053369
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:51:45 #190
308117 DobbelSteen200
om nom nom
pi_112054121
En zoals gewoonlijk een hele waslijst besteld waarvan ik de helft vergeten bent wát. (ofc. rotzooi O+)

Lees dat er veel tegengehouden wordt door de douane.. hoop niet dat ze m'n oranjekleurige shirtje tegenhouden van TinyDeal :9~
Verder nog 2 brillen onderweg waarvan 1 van ioffer en de ander van eBay.

Vind de nieuwe site (dx.com) trouwens erg tegenvallen.. volgens mij duurder en had er meer van verwacht.

*vol in afwachting is*

EDIT:
En dan stopt er een busje en komt een pakketje afleveren _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door DobbelSteen200 op 26-05-2012 17:04:24 ]
Ja.
Voordelig uit? Ticketveiling.nlHoesjes? Casetify!AliExpress - die hebben ALLES!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:26:32 #191
369728 fissure
pi_112067612
Zonnebrilletje van Ahappydeal groupdeal binnengekregen. Op sommige plekken slecht afgewerkt maar dat verwachte ik al. Zit verder gewoon goed en werkt(heel belangrijk:P). voor de Rest is het gewoon een merkloze pilotenbril voor de looks.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:55:29 #192
157719 Wootism
(^^,)
pi_112069194
Ik wil dus een helicoptertje kopen :)
En vond deze wel interessant

http://www.dinodirect.com/rc-helicopter-2-4ghz-4ch.html

Ik weet alleen niet of dat het iets is....
Kan me herinneren dat dit al een keer uitgebreid besproken is in dit soort topics, ik kan het alleen niet meer terugvinden.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:56:34 #193
157719 Wootism
(^^,)
pi_112069252
dubbel...
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:01:58 #194
304381 Loll
pi_112069522
dinodirect=duur
BAM dit is 3KB
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:12:33 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112070062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef Wootism het volgende:
Ik wil dus een helicoptertje kopen :)
En vond deze wel interessant

[ afbeelding ]
http://www.dinodirect.com/rc-helicopter-2-4ghz-4ch.html

Ik weet alleen niet of dat het iets is....
Kan me herinneren dat dit al een keer uitgebreid besproken is in dit soort topics, ik kan het alleen niet meer terugvinden.
Gewoon... zoeken.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:22:51 #196
174940 W00fer
Maar echt
pi_112070591
Weet iemand of die kleine afstandsbedieningen voor de PC nog goedkoper te vinden zijn?

Zo eentje in de vorm van een kaartje is wel chique, alleen 18 dollar....

zaterdag 26 mei 2012 @ 23:24:45 #197
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112070679
Dat moet je PC toch ook kunnen ondersteunen?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:49:03 #198
52161 groggy
pi_112072091
wat is momenteel een goede en goedkope taobao agent?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zondag 27 mei 2012 @ 00:12:03 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112073457
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef W00fer het volgende:
Weet iemand of die kleine afstandsbedieningen voor de PC nog goedkoper te vinden zijn?

Zo eentje in de vorm van een kaartje is wel chique, alleen 18 dollar....

[ afbeelding ]
... http://chinaprices.us?q=pc%20remote&from=3.5 ...
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef groggy het volgende:
wat is momenteel een goede en goedkope taobao agent?
Zarmark, MisterTao en misschien dat je hiertussen nog wat vindt: http://mysitecost.com/taobao/
  zondag 27 mei 2012 @ 00:26:40 #200
174940 W00fer
Maar echt
pi_112074367
Agencytaobao gebruik ik nu. Die is met 5% fee niet eens zo heel duur (shipping is ietsjes duurder met HK post). Voordeel is dat ze geen minimum fee rekenen en dat je gewoon met Paypal geld erop kan gooien ipv Alipay ofzo.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek goedkoper bij booking.comBoek je safari bij Beekse Bergen
  zondag 27 mei 2012 @ 00:29:24 #201
358119 Xetran
pi_112074512
weet iemand trouwens zo'n usb gps dingetje voor tablets die mijn tablet wel kan herkennen(hoeft niet goed te werken ofzo) zodat ik gps related apps kan downloaden van de market voor een klein prijsje? :@
  zondag 27 mei 2012 @ 00:31:22 #202
174940 W00fer
Maar echt
pi_112074608
Volgens mij is er geen tablet die dat ondersteund toch? Ik weet dat de Asus Transformers wel ondersteuning hebben voor USB-Ethernet maar verder niet.
  zondag 27 mei 2012 @ 01:11:45 #203
199418 jopiede
pi_112076495
Vandaag m'n pakketje ophalen waarvoor ik 17 eu belasting moest betalen, op het pakketje stond aangegeven 15 dollar. Ik voelde mij toen erg zielig ;(
  zondag 27 mei 2012 @ 01:37:23 #204
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_112077702
Geen idee wat iedereen tegen DX heeft, ik heb daar alleen maar goede ervaringen mee.
Nu is er uitverkoop, heb dit helikoptertje voor $13 gekocht :D

Benieuwd wanneer die binnenkomt. Hopelijk is de douane lief voor me O+
Mijn UI is:
  zondag 27 mei 2012 @ 01:40:04 #205
358119 Xetran
pi_112077780
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef W00fer het volgende:
Volgens mij is er geen tablet die dat ondersteund toch? Ik weet dat de Asus Transformers wel ondersteuning hebben voor USB-Ethernet maar verder niet.
Bij de meeste chineese tablets staat toch altijd dat via zo'n huwaei dingetje gps kan worden gekregen? het zou namelijk fijn zijn, ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik dat ding hack of root :') volgensmij is dat chaos
  zondag 27 mei 2012 @ 09:40:34 #206
358394 i124Q
pi_112081189
Voor degene die 'm vorige keer gemist hebben; |:( je kunt hier je $0.01 nagelknippertje meepakken: 8)7

http://www.ahappydeal.com/GroupDeals.html
  zondag 27 mei 2012 @ 09:54:59 #207
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112081348
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:40 schreef i124Q het volgende:
Voor degene die 'm vorige keer gemist hebben; |:( je kunt hier je $0.01 nagelknippertje meepakken: 8)7

En hij komt maby pas na 3 maanden binnen.. maar hij komt uiteindelijk wel :P
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 27 mei 2012 @ 10:07:55 #208
129412 Poekieman
pi_112081498
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:11 schreef jopiede het volgende:
Vandaag m'n pakketje ophalen waarvoor ik 17 eu belasting moest betalen, op het pakketje stond aangegeven 15 dollar. Ik voelde mij toen erg zielig ;(
Is de echte waarde minder dan 22 euro? Dan gewoon een briefje sturen dat je vindt dat de heffing onterecht is - en waarom, met een berekeningetje erbij. Heb ik ook 2x gedaan. Brief sturen naar:

TNT Post Pakketservice
T.a.v. KR-SCIP
Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden
Goud kan je niet bijdrukken
  zondag 27 mei 2012 @ 10:36:17 #209
272834 Eenskijken
Cha
pi_112081883
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:11 schreef jopiede het volgende:
ouch, dat is genaaid :/
  zondag 27 mei 2012 @ 11:01:35 #210
296952 Ron.Jeremy
pi_112082363
Iemand nog een geldige couponcode voor BIC?
Hoesjes? Casetify!Vodafone aanbiedingenHoesjes? Casetify!
  zondag 27 mei 2012 @ 12:47:48 #211
199418 jopiede
pi_112084996
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:07 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Is de echte waarde minder dan 22 euro? Dan gewoon een briefje sturen dat je vindt dat de heffing onterecht is - en waarom, met een berekeningetje erbij. Heb ik ook 2x gedaan. Brief sturen naar:

TNT Post Pakketservice
T.a.v. KR-SCIP
Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden
Maar ik had al een factuur van 24 euro opgestuurd, moet ik dan gewoon een factuur van 15 dollar opsturen?
  zondag 27 mei 2012 @ 12:51:13 #212
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112085095
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:40 schreef i124Q het volgende:

Die pakken we natuuuurlijk even mee... *O*

quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Iemand nog een geldige couponcode voor BIC?
7%SMOFF max 2x per account te gebruiken..

[ Bericht 50% gewijzigd door Zolderkamer op 27-05-2012 13:04:05 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 13:07:26 #213
304381 Loll
pi_112085599
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:07 schreef Poekieman het volgende:

[..]

TNT Post Pakketservice
T.a.v. KR-SCIP
Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden
met succes?
BAM dit is 3KB
  zondag 27 mei 2012 @ 14:01:35 #214
129412 Poekieman
pi_112087355
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:47 schreef jopiede het volgende:

[..]

Maar ik had al een factuur van 24 euro opgestuurd, moet ik dan gewoon een factuur van 15 dollar opsturen?
Dat had je natuurlijk de eerste keer meteen al moeten doen. En 24 EUR is hoger dan de vrijstelling van 22 EUR, dus wat had je daarvan verwacht?

De douane lieden weten ook niet precies wat dingen kosten en maken dus in eerste instantie een (te hoge ?) inschatting. Als jij dan met een factuur aankomt waaruit blijkt dat het minder kost zullen ze aan moeten tonen dat die factuur niet klopt - of dat die factuur niet bij het pakje hoort. Dat is ze veel te lastig / teveel werk, dus als je met een redelijke factuur komt krijg je i.h.a. wel gelijk is mijn (beperkte) ervaring.
  zondag 27 mei 2012 @ 14:06:25 #215
129412 Poekieman
pi_112087557
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:07 schreef Loll het volgende:

[..]

met succes?
Ja, beide keren is het bedrag verlaagd. Vervelend zijn natuurlijk wel de inklaringskosten van 12.50 (of zelfs 17.00 voor EMS) bij een waarde boven de 22 EUR.
  zondag 27 mei 2012 @ 14:36:52 #216
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112088471
http://www.ebay.com/itm/C(...)656e1#ht_3122wt_1037
Dit besteld :)

En deze ook :@ http://www.ebay.com/itm/1(...)l2648#ht_2335wt_1037

[ Bericht 29% gewijzigd door bobbernaut op 27-05-2012 17:05:57 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 17:27:01 #217
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112093593
:? BIC was een cent goedkoper geweest: http://www4.buyincoins.co(...)e-product-11144.html

Die kabel is al 'helemaal' overpriced daar op Ebay. Ook bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)-3-product-8086.html . Zou je nog $0.10 korting hebben gekregen omdat je een extra item aan je order hebt toegevoegd en daarbovenop ook nog de coupon (7%SMOFF, max 2 uses) voor -7% kunnen gebruiken (of -5% recommender).

Slechte koopjesjager ben jij. :P ( 4,51 VS 5,79 USD = 1 euro = 1 cheeseburger bij de Mac :Y) )

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 27-05-2012 17:41:20 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 17:33:23 #218
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112093772
Hmm ja moet nog steeds ergens een account voor maken, BIC dan maar?
Maar bij BIC moest je toch coins kopen ofzo om te kunnen betalen?
  zondag 27 mei 2012 @ 17:33:59 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112093787
!
  zondag 27 mei 2012 @ 17:36:05 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112093855
1. Wat is een account voor moeite (levert je voordelen op: eigen recommenderwinst + ordergeschiedenis e.d.)?
2. Dan doe je geen account, maar express checkout via Paypal...
3. Buyincoins, betekent niet dat je fishes moet kopen en daarmee betaalt of iets. :{ Waar je dat vandaan haalt opeens mag Joost weten en zelfs die kijkt me aan van 'wtf?'.
Knab - Jouw online bankZoek je mobiel op gsmwebKnab - Jouw online bank
  zondag 27 mei 2012 @ 17:37:53 #221
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112093907
Dat jochie is 14, hij denkt dat een account aanmaken speciaal is, daarom vraagt hij de laatste dagen ook al een paar keer per dag waar hij een account moet aanmaken.
  zondag 27 mei 2012 @ 17:38:55 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112093937
Ik word er een beetje moei van, je merkt dat de jeugd common sense verliest. :P
  zondag 27 mei 2012 @ 17:43:46 #223
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112094068
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:36 schreef shiznuts het volgende:
1. Wat is een account voor moeite (levert je voordelen op: eigen recommenderwinst + ordergeschiedenis e.d.)?
2. Dan doe je geen account, maar express checkout via Paypal...
3. Buyincoins, betekent niet dat je fishes moet kopen en daarmee betaalt of iets. :{ Waar je dat vandaan haalt opeens mag Joost weten en zelfs die kijkt me aan van 'wtf?'.
Dat van dat je coins moest kopen las ik ergens..

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat jochie is 14, hij denkt dat een account aanmaken speciaal is, daarom vraagt hij de laatste dagen ook al een paar keer per dag waar hij een account moet aanmaken.
Bitch please, ik denk dat niet. Ik vraag me alleen af welke het beste is..

quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:38 schreef shiznuts het volgende:
Ik word er een beetje moei van, je merkt dat de jeugd common sense verliest. :P
;(
  zondag 27 mei 2012 @ 17:48:45 #224
304381 Loll
pi_112094202
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:27 schreef shiznuts het volgende:
:? BIC was een cent goedkoper geweest: http://www4.buyincoins.co(...)e-product-11144.html

Die kabel is al 'helemaal' overpriced daar op Ebay. Ook bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)-3-product-8086.html . Zou je nog $0.10 korting hebben gekregen omdat je een extra item aan je order hebt toegevoegd en daarbovenop ook nog de coupon (7%SMOFF, max 2 uses) voor -7% kunnen gebruiken (of -5% recommender).

Slechte koopjesjager ben jij. :P ( 4,51 VS 5,79 USD = 1 euro = 1 cheeseburger bij de Mac :Y) )
Correctie een cheesburger is 2,20 -O- een hamburger daarentegen 1 euro *O*
BAM dit is 3KB
  zondag 27 mei 2012 @ 18:00:23 #225
188814 exaCtly
Hoi
pi_112094556
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:27 schreef shiznuts het volgende:

3 Meter kabel nog goedkoper hier: http://www.ebay.nl/itm/27(...)l2649#ht_2423wt_1348 ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 18:02:55 #226
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112094611
Ja we kunnen hiermee wel doorgaan, maar alles is vast wel goedkoper te vinden ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 18:21:47 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112095106
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef Loll het volgende:

[..]

Correctie een cheesburger is 2,20 -O- een hamburger daarentegen 1 euro *O*
Hier zijn ze gewoon beide een euro/stuk. :D Lucky me.
Ze hebben ook een snackwrap: tortillawrap met kip, tomaat en lichtpikante saus voor ¤1,50. _O_

Zes miniloempia's van de Chinees zijn natuurlijk ook niet mis, om op z'n Chinees te blijven. :+
Kom je bij de Chinees... 'Wil je menu?' -> "Nee, 'k ga eerst ff eten, maar als je daarna nog een gaatje vrij hebt!" :')
  zondag 27 mei 2012 @ 19:23:24 #228
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112096985
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hier zijn ze gewoon beide een euro/stuk. :D Lucky me.
Ze hebben ook een snackwrap: tortillawrap met kip, tomaat en lichtpikante saus voor ¤1,50. _O_

Zes miniloempia's van de Chinees zijn natuurlijk ook niet mis, om op z'n Chinees te blijven. :+
Kom je bij de Chinees... 'Wil je menu?' -> "Nee, 'k ga eerst ff eten, maar als je daarna nog een gaatje vrij hebt!" :')
Een gaatje..? een spleetje bedoel je zeker..? :X
  zondag 27 mei 2012 @ 21:48:13 #229
360693 PepsiNicky
pi_112103229
Hallo allemaal,
Ik wilde een paar dingetjes bij http://www.chinabuye.com/ bestellen. Ik lees her en der verhalen van forumleden die verder prima ervaringen hebben. Kan natuurlijk wat langer duren en voor die paar euro's kan je wel een risicootje nemen en een flutproduct ontvangen. Anyway, ik zie nu dat je kan betalen met zowel je creditcard als met paypal (en daaraan mijn gekoppelde creditcard).
En daar zit nu net mijn vraag: wat zal ik kiezen? Direct mijn creditcard of gewoon via paypal (moet alleen nog ff googlen en kijken wat het verschil is tussen express checkout en standard checkout) doen? Welke methode gebruiken jullie!?
Thanks!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:57:33 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112103625
Met standaard checkout log je je eerst in met je webshop-account, daardoor staat de order in je archief en heb je statusupdates. Wil je dat niet, omdat je geen e-mailadres of wat dan ook wilt afgeven (maak een speciale china-mailadres aan) uit angst voor spam of anderzijds misbruik, kun je kiezen voor expresscheckout, dan krijgen ze het geld en het shippingaddresr en klaar.

Ik betaal alles via Paypal, al is m'n Paypal zelf aan m'n CC gekoppeld. Paypal is een krachtig wapen waar vele kopers voor vrezen en geeft je een extra level veiligheid. Een claim is zo gemaakt en scheelt weer gedoe met je creditcard firma. Je kunt met de CC+Paypal-constructie trouwens óf via Paypal óf via je CC-maatschappij je recht halen. Die eerste geeft je een termijn van 45 dagen na transactie om daarop aan te mogen spreken, die tweede afhankelijk van je CC-firma wat langer. Sowieso is het direct afgeven van CC-gegevens fraudegevoeliger dan een eenmalige transactie via Paypal.

My two cents. Chinabuye verder nooit wat gehaald.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBig Fish GamesMailbird - E-mail made beautiful
  zondag 27 mei 2012 @ 23:03:55 #231
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112107066
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:57 schreef shiznuts het volgende:
Met standaard checkout log je je eerst in met je webshop-account, daardoor staat de order in je archief en heb je statusupdates. Wil je dat niet, omdat je geen e-mailadres of wat dan ook wilt afgeven (maak een speciale china-mailadres aan) uit angst voor spam of anderzijds misbruik, kun je kiezen voor expresscheckout, dan krijgen ze het geld en het shippingaddresr en klaar.

Ik betaal alles via Paypal, al is m'n Paypal zelf aan m'n CC gekoppeld. Paypal is een krachtig wapen waar vele kopers voor vrezen en geeft je een extra level veiligheid. Een claim is zo gemaakt en scheelt weer gedoe met je creditcard firma. Je kunt met de CC+Paypal-constructie trouwens óf via Paypal óf via je CC-maatschappij je recht halen. Die eerste geeft je een termijn van 45 dagen na transactie om daarop aan te mogen spreken, die tweede afhankelijk van je CC-firma wat langer. Sowieso is het direct afgeven van CC-gegevens fraudegevoeliger dan een eenmalige transactie via Paypal.

My two cents. Chinabuye verder nooit wat gehaald.
+1

Dubbele laag van veiligheid is zeker de keuze voor Paypal waard :)
  zondag 27 mei 2012 @ 23:32:23 #232
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112108893
Ey shiz, al die lappen tekst die je post moeten echt in de OP!
Over de oortjes en dit etc :)
  zondag 27 mei 2012 @ 23:51:25 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112109955
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef bobbernaut het volgende:
Ey shiz, al die lappen tekst die je post moeten echt in de OP!
Over de oortjes en dit etc :)
Heb je die gelezen dan :')?

Aankomende week week met wat geluk weer een nieuwe China tab :D en begin volgende week de 2e :D!
  maandag 28 mei 2012 @ 11:34:39 #234
304381 Loll
pi_112118959
welke heb je besteld dan robert?
BAM dit is 3KB
  maandag 28 mei 2012 @ 12:00:49 #235
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112119768
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb je die gelezen dan :')?

Aankomende week week met wat geluk weer een nieuwe China tab :D en begin volgende week de 2e :D!
OP? Ja. Die lappen tekst van Shiz? Ja.
:D

Krijg je spam mail van BIC?
  maandag 28 mei 2012 @ 13:23:51 #236
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_112122908
Wil voor mijn Sony HDR CX730 een accu kopen in China. Althans, ik zit er over te twijfelen. In Nederland worden ze aangeboden voor 30 euro, dat zijn dan dezelfde als deze. Op de batterij staat een CE keurmerk. Zouden onze Chinese vrienden dit er zo maar op hebben gezet of zou dit echt zo zijn?

Iemand ervaring met deze batterij van E verbuying?

quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:00 schreef bobbernaut het volgende:

Krijg je spam mail van BIC?
Ja. Maar alleen van BIC zelf zover ik weet.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:55:07 #237
308117 DobbelSteen200
om nom nom
pi_112126635
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:23 schreef Koen. het volgende:
Wil voor mijn Sony HDR CX730 een accu kopen in China. Althans, ik zit er over te twijfelen. In Nederland worden ze aangeboden voor 30 euro, dat zijn dan dezelfde als deze. Op de batterij staat een CE keurmerk. Zouden onze Chinese vrienden dit er zo maar op hebben gezet of zou dit echt zo zijn?

Iemand ervaring met deze batterij van E verbuying?

[..]

Ja. Maar alleen van BIC zelf zover ik weet.

Overigens zou je het wel kunnen proberen.. Ervaringen met batterijen zijn nogal verschillend.
Wil je (zo goed als) zeker zijn van een goede batterij, zou je beter die voor 30 euro kunnen kopen in NL.
SPOILER
Ja.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:08:53 #238
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112133333
We are excited to inform you that our Mr. Pigeon has started off and covered 25% of its journey. As stated in our auction, the shipment will take about 10-25 days during the delivery. Please be patient and wait for the arrival of your lovely item.

:')____!
  maandag 28 mei 2012 @ 18:49:08 #239
358119 Xetran
pi_112134713
ok?
  maandag 28 mei 2012 @ 19:17:24 #240
352888 Woestijnvos
pi_112135754
Waar kan je ergens een goede digitale reflex camera kopen.
Ура для россии
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesF1 Store - Voor al je F1 GearSpeel mee met Lucky Day en win!
  maandag 28 mei 2012 @ 19:17:57 #241
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112135773
mediamarkt
  maandag 28 mei 2012 @ 19:21:02 #242
356637 Miniem
pi_112135904
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef Woestijnvos het volgende:
:')
  maandag 28 mei 2012 @ 19:25:39 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112136108
quote:
Ik heb deze, niks voor jou?
  maandag 28 mei 2012 @ 19:29:47 #244
327034 Hoppahoppa
pi_112136301
quote:
www.fotokonijnenberg.cn
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:32:54 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112136447
  maandag 28 mei 2012 @ 19:35:16 #246
352888 Woestijnvos
pi_112136562
Dat ziet er al wat beter uit kopie van canon. ^O^
Ура для россии
  maandag 28 mei 2012 @ 19:35:31 #247
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112136569
Caoon :')
Btw, namaak much? :P
  maandag 28 mei 2012 @ 19:36:34 #248
356637 Miniem
pi_112136612
Ik was net aan het kijken voor de Nikon 5100d http://www.camera.nl/Cata(...)8-55-VR-18208919796/

Maar ik denk toch dat ik voor bovenstaande camera ga, goede plijs en goede kwaliteit. ^O^
  maandag 28 mei 2012 @ 19:37:33 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112136664
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef Miniem het volgende:
Ik was net aan het kijken voor de Nikon 5100d http://www.camera.nl/Cata(...)8-55-VR-18208919796/

Maar ik denk toch dat ik voor bovenstaande camera ga, goede plijs en goede kwaliteit. ^O^
Niet liever de D3200?

Lenssuggesties heb ik ook nog, wat dacht je van deze:
c_/
  maandag 28 mei 2012 @ 19:38:56 #250
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112136712
quote:
Marktplaats :Y
Don't let my username fool you...
Boek je safari bij Beekse BergenVodafone aanbiedingenANWB Verzekeringen
  maandag 28 mei 2012 @ 19:40:16 #251
356637 Miniem
pi_112136772
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet liever de D3200?

Lenssuggesties heb ik ook nog, wat dacht je van deze:
[ afbeelding ] c_/
Dat is toch de nieuwe telg van de Nikon instap serie?
Nee vind ik zijn prijs niet waard als je ziet wat je voor de Nikon 5100d krijgt _O_
  maandag 28 mei 2012 @ 19:43:58 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112136958
Nou ja, de megapixelcount is handig voor croppen. :P Maar het zal inderdaad wel ten koste gaan van de gevoeligheid per pixel, dus verslechtering van low light performance. En je mist dan een klapschermpje. Verder zijn ze eigenlijk niet zo verschillend heur. :D Maar goed, that's another subject.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:55:46 #253
310701 Iemand91
pi_112137588
Moeten jullie nou écht over DSLR's beginnen. }:|
'k wil een 600D :9

Even weer opsomtopic van maken; wat verwachten jullie op dit moment?

Ik:
Verwacht:
- 25cm. netwerkkabel
- 2.4GHz 20dBi RP-SMA WIFI Booster Wireless Antenna WLAN
- Control Board, USB-stick-programmer, 10 stuks 4mm bullet connectors, 20 paar 3.5mm bullet connectors, Prop balancer (klote douane; wordt vast weer dokken aangezien deze vorige week maandag in NL kwam :( )

Nog te kopen:
- 5000mAh LiPo (weliswaar uit Duitsland :@ )

Hoogstwaarschijnlijk (toestel hopelijk eind deze week binnen :9 ):
- Car holder
- Car charger
- 'Leather' case

Morgen overigens naar de plaatselijke Lidl voor een soldeerbout.
  maandag 28 mei 2012 @ 20:02:10 #254
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112137950
Ik 2x 3M iPhone USB Cable, iets randoms voor mijn broer en iPad USB connection kit :)

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:55 schreef Iemand91 het volgende:

Heeft de Lidl soldeerbouten? :o
En je was toch al begonnen met je frame? Pics! :D
  maandag 28 mei 2012 @ 20:03:14 #255
356637 Miniem
pi_112138002
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
Ik 2x 3M iPhone USB Cable, iets randoms voor mijn broer en iPad USB connection kit :)

[..]

En je was toch al begonnen met je frame? Pics! :D
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_30487.htm
  maandag 28 mei 2012 @ 20:19:42 #256
48067 neo2000
pi_112138802
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

En ook een website waar zulke dingen op staan. Ja echt waar, het lijkt wel een winkel waarbij je een gedeelte van het assortiment kan bekijken, net als.. Nou ja, eigenlijk iedere andere winkel in Nederland en zo. :')
  maandag 28 mei 2012 @ 23:23:23 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_112149526
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:01:00 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112151830
China, 1ct deal. :9
  dinsdag 29 mei 2012 @ 01:21:59 #259
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_112154106
dealextreme is opeens een gerapporteerde aanvalssite? -O-
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 01:29:26 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112154256
Ze willen dat je overstapt op www.dx.com .
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlANWB VerzekeringenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 29 mei 2012 @ 01:51:13 #261
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_112154558
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:29 schreef shiznuts het volgende:
Das ook geen aardige manier om dat te doen. :P
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:30:21 #262
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112156085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:29 schreef shiznuts het volgende:
Alleen jammer dat je daar ook de melding krijt:

"dx.com bevat inhoud van img.dxcdn.com, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd. "

;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:35:33 #263
22450 Poepoog
poepoog
pi_112156136
Wel handig zo'n topicopener met post-ADHD ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:53:56 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112156342
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat je daar ook de melding krijt:

"dx.com bevat inhoud van img.dxcdn.com, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd. "

;)
Heuh... :? Zag je mij krijten dan?

quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:35 schreef Poepoog het volgende:
Dolle pret!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:23:39 #265
310701 Iemand91
pi_112162287
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:55 schreef Iemand91 het volgende:
- 25cm. netwerkkabel

De netwerkkabel is net binnengekomen uit Engeland. 25cm. is toch best kort! _O-
Maar goed, nu netjes de boel opgeruimd in de tv meubel (i.p.v. een meter netwerkkabel tussen switch en Humax decoder die naast elkaar staan :') ).
Hopelijk komt de Raspberri Pi ook een keer, dan kan die ook op aangesloten worden bij de tv; de netwerkswitch heeft genoeg ruimte. :9

En die soldeerbout is natuurlijk strontgoedkoop en zal ook niet zo geweldig ding zijn, maar ik heb niet echt zin om voor deze ene keer direct een compleet station of ander dure bout te kopen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:20:17 #266
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112167077
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:35 schreef Poepoog het volgende:
Wat is er nou weer?!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:02:37 #267
310701 Iemand91
pi_112168699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Iemand91 het volgende:
En die soldeerbout is natuurlijk strontgoedkoop en zal ook niet zo geweldig ding zijn, maar ik heb niet echt zin om voor deze ene keer direct een compleet station of ander dure bout te kopen.
Net opgehaald. Je krijgt i.i.g. veel waar voor je geld, nu hopen dat het werkt aangezien ik zowel iets op een printplaat moet solderen (fijn) als 16AWG draad (verre van fijn soldeerwerk). :%

En wat is het toch met oordopjes; tweede examplaar (vorige was de Kanen) waarbij de speaker van de behuizing komt, en nu doet die rechterkant dus ook niet meer.
Ook geen idee hoe de aansluitingen zitten in dat oortje dus lijmen heeft ook geen zin... dus nieuwe kopen of nieuwe vragen van verkoper. Weer wachten }:| :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 29-05-2012 16:23:35 ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:09:21 #268
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112171596
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Net opgehaald. Je krijgt i.i.g. veel waar voor je geld, nu hopen dat het werkt aangezien ik zowel iets op een printplaat moet solderen (fijn) als 16AWG draad (verre van fijn soldeerwerk). :%

En wat is het toch met oordopjes; tweede examplaar (vorige was de Kanen) waarbij de speaker van de behuizing komt, en nu doet die rechterkant dus ook niet meer. (Lijmen heeft dus ook geen zin)
Ook geen idee hoe de aansluitingen zitten in dat oortje... dus nieuwe kopen of nieuwe vragen van verkoper. Weer wachten }:| :r
[ afbeelding ]
heb ik ook 2 a 3 maal al gehad met de kanen dopjes helaas :(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:46:45 #269
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_112176696
quote:

[..]

En wat is het toch met oordopjes; tweede examplaar (vorige was de Kanen) waarbij de speaker van de behuizing komt, en nu doet die rechterkant dus ook niet meer.
Ook geen idee hoe de aansluitingen zitten in dat oortje dus lijmen heeft ook geen zin... dus nieuwe kopen of nieuwe vragen van verkoper. Weer wachten }:| :r
[ afbeelding ]
Refund vragen aan Shiz :')
Bespaar je de moeite en koop een m9 of m6 van Meelectronics in hun Ebayshop. Voor zo'n 20 euro niet al te duur en zitten heel goed in elkaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Iemand91 het volgende:

Bij mij kun je dagelijks tussen 09:00 - 10:00 een bout komen halen, ook strontgoedkoop _O-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:21:57 #270
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112178226
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite en koop een m9 of m6 van Meelectronics in hun Ebayshop. Voor zo'n 20 euro niet al te duur en zitten heel goed in elkaar.

[..]

Bij mij kun je dagelijks tussen 09:00 - 10:00 een bout komen halen, ook strontgoedkoop _O-
_O-
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZoek je mobiel op gsmweb
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:09:58 #271
198421 ANCT
plus ultra
pi_112180461
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat had ik ook met mijn AWEI es900, maar het draadje zat nog vast, dus toen heb ik het maar gerepareerd met een plakbandje :P
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:36:55 #272
272834 Eenskijken
Cha
pi_112181813
Vandaag afrekeningen gehad van mijn bestellingen, dan merk je toch wel een verschil in de koers die nu opeens zo slecht is. Dacht in mijn hoofd dat ik 20-25 euro moest betalen maar het was 30 euro!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:37:31 #273
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_112181833
kreeg n email van DX :')

http://e.dx.com/albums/20(...)=20120528&r=90000402

fokking duur :D

de laatste tijd doe k veel via ebay trouwes.
laatst onderdelen voor mn mobiel(zowat t hele binnenwerk)
mag er n deel terug ivm missing smd-parts :')
Vragen ze me eerst of k ff wil proberen te solderen :D 8)7
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:04:06 #274
367999 toastmann
Pseudoneurowetenschapper
pi_112187686
Moet je tegenwoordig nog bijbetalen uit China (invoerrechten o.i.d.) of is prijs van winkelmandje = prijs die je betaald ?
gwn geniete
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:08:49 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112188041
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef toastmann het volgende:
Moet je tegenwoordig nog bijbetalen uit China (invoerrechten o.i.d.) of is prijs van winkelmandje = prijs die je betaald ?
Lees de OP en dit: http://www.belastingdiens(...)oa_internetaankopen/ .
quote:
Uit een niet-EU-land en tot ¤ 22: Geen douanerechten & Geen omzetbelasting
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:11:10 #276
310701 Iemand91
pi_112188182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Shiz: hierbij kun je een dagvaarding in de bus verwachten. :( }:|
quote:
Mwah, eerst denk ik maar de verkoper om nieuwe vragen, want dit is wel heel erg snel. Normaal gebruikt en binnen 14 dagen al kapot: :N

Zoiets?

Dear seller, only after 14 days; my earphones are already broken. That really shouldn't happen. Can you send me a new one? O-)
quote:
Flauw ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef ANCT het volgende:
Dat had ik ook met mijn AWEI es900, maar het draadje zat nog vast, dus toen heb ik het maar gerepareerd met een plakbandje :P
Oortje doet het niet meer. Hoewel het draadje nog wel vastzit. (Maar positief en negatief draadje/verbinding hè ;) )
quote:
Wat denk je zelf?

SPOILER
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:12:58 #277
367999 toastmann
Pseudoneurowetenschapper
pi_112188304
quote:
$26.92 oftwel 21,50 euro's :D
gwn geniete
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:14:21 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112188397
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Shiz: hierbij kun je een dagvaarding in de bus verwachten. :( }:|

[..]
(m'n bus)
Kej. :9
  woensdag 30 mei 2012 @ 05:46:26 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_112202518
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef Iemand91 het volgende:

Mwah, eerst denk ik maar de verkoper om nieuwe vragen, want dit is wel heel erg snel. Normaal gebruikt en binnen 14 dagen al kapot: :N

Zoiets?

Dear seller, only after 14 days; my earphones are already broken. That really shouldn't happen. Can you send me a new one? O-)

Kunt beter zeggen dat je niets hebt ontvangen, dan geef ik je meer kans ;)

Mailtje ontvangen...
Brainwavz M4 Earphones Sale $28 Everywhere!

[ Bericht 4% gewijzigd door monkeybrain op 30-05-2012 05:53:45 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:59:03 #280
97351 UncleSam
pi_112206534
PayPal-wisselkoers vanaf 30 mei 2012: 1 euro = 1,20938 Amerikaanse dollars

;(
Hoesjes? Casetify!Zavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:01:36 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112206620
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef UncleSam het volgende:

;(
Wt :(
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:57:25 #282
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_112208963
Nu heb ik een oplader gekocht, maar zit er een chinese/amerikaanse stekker aan! Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Het betreft een 110V-240V stekker
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:03:33 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112209197
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef WatskeZegt het volgende:
Nu heb ik een oplader gekocht, maar zit er een chinese/amerikaanse stekker aan! Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Het betreft een 110V-240V stekker
http://www.dealextreme.co(...)r-plugs-2-pack-55710
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:08:40 #284
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_112209405
quote:
Ochja, tuurlijk! :')

Dankje!
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:09:30 #285
97351 UncleSam
pi_112209430
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef WatskeZegt het volgende:

[..]

Ochja, tuurlijk! :')

Dankje!
Als je het sneller in huis wilt hebben kun je ze ook gewoon via MP halen: http://kopen.marktplaats.(...)ed=1&q=us+eu+stekker

Goedkoper dan DX nog ook _O-
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:12:56 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112209548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Als je het sneller in huis wilt hebben kun je ze ook gewoon via MP halen: http://kopen.marktplaats.(...)ed=1&q=us+eu+stekker

Goedkoper dan DX nog ook _O-
2 stuks voor 1.41 @ DX ;)

Maar indien snel nodig is het wel handig ja ;p
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:31:35 #287
350068 thethoryd
pi_112212689
Krijg net een mailtje van services@mistertao:

quote:
Dear ,

I'm Frank,account mananger of Mistertao.
Mistertao.com is founded by Buyincoins.com.
For thank you all orders made with Buyincoins, we would like to invite you
to our website for 10% extra money.
Mistertao offers nearly 800 million inexpensive and qualified products for
you to choose.
You can order nearly anything you can imagine on our website.

To show our gratitude.We have one great offer just for you.:)

We can send you 10% extra money to your balance when you add money on
mistertao.com.
That means if you add $300, we will then add 10% or $30 for a total of
$330!

Note: 1.Extra money is just for your first time add money.
2.Extra money can not be withdrawn.
3.One customer just can get only once extra money.

Do not hesitate, action now!

Best regards
Mistertao.com Teams

Copyright Mistertao Corporation 2012. All rights reserved

Is dit veilig enzo? :P

Nadat ik iets besteld heb van ebay krijg ik de volgende PM:

quote:
Thank you for shopping with us. Your item has been sent on 2012-05-27 via Hong Kong Post.

Generally,shipping takes 7-14 business days.

The estimated arrival time of your item is from 2012-06-05 to 2012-06-14.

Due to the recent cancellation of flights to the European countries, there is insufficient air cargo space to meet with postal demand, air mail services (including Speedpost) from Hong Kong to European destinations may be subject to delay.

All items are sent separately,if you buy more than one item,they may not arrive at the same time.

If you are satisfied with our service, please leave a DSR score of 5 Stars on all four criteria and leave us a positive feedback, also we will do the same for you.

If you have any questions, please feel free to let us know, as we are trying our best to improve our buyer's experiences. Your kind suggestion is precious to us.

Thank you again.

Have a nice day!Have a nice day!Have a nice day!
Dus hou er rekening mee dat het allemaal wat langer duurt! ;)
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:48:31 #288
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112213459
Dat is gewoon het standaardpraatje hoor (net als dat je ook geen dieren in een magnetron moet stoppen, ze willen zich gewoon indekken voor het geval er iets gebeurd). :P

En ja, MisterTao is inderdaad gelieerd aan BIC. En zo'n actie... ook van die sportwedgoksites geven vaak van zulke bonussen. Stort balance en je krijgt wat je stort aan balance x2 op je account geschreven (je kunt niet eenvoudig dat extra gratis geld uitbetalen uiteraard). Dat geld is niet uitkeerbaar verbonden aan je account waarmee je shizzle koopt. Maar ja, je verliest daarmee wel je Paypal-bescherming natuurlijk, want je koopt tegoed, en met dat tegoed koop je pas een item. Dus ik zou het zelf niet doen. ;)
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:31:15 #289
305935 Sdm007
0V0X0
pi_112218355
Iemand enig idee wat ik bij een geschenkzending naar PostNL moet sturen? Bij een koopzending is dit een internetfactuur, maar bij geschenkzending kan ik niet uitvogelen wat ik naar PostNL moet sturen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:37:28 #290
291738 Moos.
Hap.
pi_112227904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Sdm007 het volgende:
Iemand enig idee wat ik bij een geschenkzending naar PostNL moet sturen? Bij een koopzending is dit een internetfactuur, maar bij geschenkzending kan ik niet uitvogelen wat ik naar PostNL moet sturen.
Bij een geschenk krijg je natuurlijk geen factuur aangezien je het gekregen hebt. Volgens mij hoef je alleen de waarde op dat blaadje van PostNL aan te geven.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nlZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:19:26 #291
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_112252979
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef UncleSam het volgende:

;(
Meeste recente koers: 1,238
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:03:22 #292
356637 Miniem
pi_112253957
Shiz, wat was die standaard search voor google?
Dus hoe zoek je op dit topic, ik moet iets terug vinden namelijk :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:03:32 #293
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112255713
En wederom weer goede service van bic, bij mijn tablet zat dus een oplader die niet geheel goed werkte ( touchscreen spacede als hij aan stroom hing enzo..)

een andere oplader lost dit probleem wss op, had dit dus aan bic gemeld en kreeg dus 8$ refund volgens hun ( opzich al netjes) maar een gemiddelde oplader begint hier pas vanaf 10 euro ofzo..
Dat even gemeld, en krijg nu 13$ terug voor een nieuwe adapter :)

^O^
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:56:15 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112262483
Netjes inderdaad! Maar zo kennen we BIC eigenlijk ook wel. _O_ Props.

Vandaag m'n Banggood tabletstandaard (van hun Ebay; goedkoper) binnengekregen. Ik moet zeggen, ik was bang dat 'ie nogal 'flimsy' zou zijn, maar hij is echt goed stevig en heeft op de onderdelen die de tablet raken een heel zacht dun schuimrubberlaagje. Ook m'n Ebay 7" tablethoes zat erbij vandaag, omdat de A7HD een van de kleinste 7"-scherm apparaten ooit is verzuipt 'ie er een beetje in, maar beter zo, dan te klein. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef Miniem het volgende:
Shiz, wat was die standaard search voor google?
Dus hoe zoek je op dit topic, ik moet iets terug vinden namelijk :P
www.google.nl/#hl=nl&outp(...)nese+webshops+miniem
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:29:09 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112263962
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:03 schreef Downstar het volgende:
En wederom weer goede service van bic, bij mijn tablet zat dus een oplader die niet geheel goed werkte ( touchscreen spacede als hij aan stroom hing enzo..)

een andere oplader lost dit probleem wss op, had dit dus aan bic gemeld en kreeg dus 8$ refund volgens hun ( opzich al netjes) maar een gemiddelde oplader begint hier pas vanaf 10 euro ofzo..
Dat even gemeld, en krijg nu 13$ terug voor een nieuwe adapter :)

^O^
Even zo'n universeel ding kopen :P kosten geen drol (en zijn veel veiliger dan de EKEN lader).
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:56 schreef shiznuts het volgende:
Netjes inderdaad! Maar zo kennen we BIC eigenlijk ook wel. _O_ Props.

Vandaag m'n Banggood tabletstandaard (van hun Ebay; goedkoper) binnengekregen. Ik moet zeggen, ik was bang dat 'ie nogal 'flimsy' zou zijn, maar hij is echt goed stevig en heeft op de onderdelen die de tablet raken een heel zacht dun schuimrubberlaagje. Ook m'n Ebay 7" tablethoes zat erbij vandaag, omdat de A7HD een van de kleinste 7"-scherm apparaten ooit is verzuipt 'ie er een beetje in, maar beter zo, dan te klein. :P

[..]

www.google.nl/#hl=nl&outp(...)nese+webshops+miniem
Lekker :P,toch ook maar eens kijken naar zo'n standaard :)

quote:
i Top 50 voor reeks "Chinese Webshops" van 01-06-2011 t/m 31-05-2012

nr / aantal posts / gebruiker
01 1808 shiznuts
02 1051 RobertNL
03 0894 tokko1
04 0673 monkeybrain
05 0611 bobbernaut
06 0566 Miniem
07 0542 Iemand91
08 0539 Skippy_ball
09 0469 Goddelijker
10 0457 Downstar
11 0368 08gnoT.
12 0299 ElmoFan
13 0275 Loll
14 0261 neo2000
15 0235 Racer88
16 0206 witbiertje
17 0203 pgrferrari
18 0197 Koen.
18 0197 Repeating
20 0195 Poepoog
21 0183 UncleSam
22 0182 mickeyD
23 0176 Skiet
24 0165 thethoryd
25 0163 R2cksson

gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:48:14 #296
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112264738
Zeker niet goed dat ik op #4 sta? :@
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:07:41 #297
369728 fissure
pi_112265623
Vandaag 2 hoesjes voor de galaxy s2 binnen gekregen. Binnen 1,5 week van Ahappydeal, redelijk snel dus. Bleek dat op 1 van de hoesjes het (een lelijke versie van) samsung logo stond terwijl dit niet op de foto's zo was. Nu weet ik niet of er bij hoesjes echt sprake kan zijn van namaak of dat een logo er wel op mag om aan te geven voor welke telefoon het is bedoeld.

Weet iemand toevallig of daar een verschil inzit wat betreft logo's op een product.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:21:48 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112266268
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef bobbernaut het volgende:
Zeker niet goed dat ik op #4 sta? :@
:N Nee. Tone it down little guy. :6 Lopen nietsnutposten behoud je maar voor je ONZ-topics. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef fissure het volgende:
Vandaag 2 hoesjes voor de galaxy s2 binnen gekregen. Binnen 1,5 week van Ahappydeal, redelijk snel dus. Bleek dat op 1 van de hoesjes het (een lelijke versie van) samsung logo stond terwijl dit niet op de foto's zo was. Nu weet ik niet of er bij hoesjes echt sprake kan zijn van namaak of dat een logo er wel op mag om aan te geven voor welke telefoon het is bedoeld.

Weet iemand toevallig of daar een verschil inzit wat betreft logo's op een product.
1. Wat denk je zelf? ;)
2. Wat de fuq maakt het uit? :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:23:48 #299
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112266350
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:N Nee. Tone it down little guy. :6 Lopen nietsnutposten behoud je maar voor je ONZ-topics. :P

Sorry ;(
Nja, mijn 4 bestellingen zijn onderweg, 2 iphone cables, iets voor mijn broer, en iets voor de iPad
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:23:33 #300
308117 DobbelSteen200
om nom nom
pi_112269148
Tegenwoordig komen mijn pakketjes zo laaaaat. (lees: tijd) Jammer hoor..

Verwacht alleen nog een oranje shirtje,en een horloge voor 't vrouwtje :O

Heb wel het idee dat je wat makkelijker kan inschatten wanneer iets komt tegenwoordig (vergeleken met aantal jaren terug). jullie ook? of /care ? _O-
Ja.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBoek goedkoper bij booking.com
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:39:04 #301
281092 zoz
pi_112269846
Final post :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')