nostalgiequote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.tmart.com/4GB-(...)-Purple_p124803.html
omg deze had ik 7 jaar geleden ofzo!
Van de Blokkerquote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.tmart.com/4GB-(...)-Purple_p124803.html
omg deze had ik 7 jaar geleden ofzo!
Hahaha, geweldig. Zo weinig geheugen voor zoveel geldquote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Ja, van die Xiron-prut...
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
OMG 512! Dat is... zeg maar, vier keer zoveel, like wtf! Hoe is het mogelijk?!!1!
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
En deze waren van daarvoor dan weer:
[ afbeelding ]Oh de crap die we toch ook in ons leven kopen.
Damn, dat wil ik ook welquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
WTF, ik had bij DX twee hoesjes voor mijn iPhone besteld van 3 dollar ofzo, krijg ik net opeens een pakket met 2 van die fucking dure remote control-helicopters erin? Echt van die $90 dingen ofzo.
Gaat DX dit terugvragen?? Of heb ik geluk
WTF wij hadden 3 van die 512 MB's!! wss hadden wij ze toen ze VEEL goedkoper waren!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
OMG 512! Dat is... zeg maar, vier keer zoveel, like wtf! Hoe is het mogelijk?!!1!
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
mja, jij bent dan ook 12.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WTF wij hadden 3 van die 512 MB's!! wss hadden wij ze toen ze VEEL goedkoper waren!
1. ik ben 14.quote:
[mijmermode]quote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
quote:SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
service01@zarmark.comquote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef MaddoxX het volgende:
Wat is die mail van die chinagast die je kan e-mailen om te vragen of hij het goedkoper voor je kan aanbieden?
Tuurlijk is die nepquote:
Als het logo/verpakking niet in zodanig gekopieerd worden dat het echt lijkt is het geen probleem. Ze verkopen/verkochten ook altijd compatable PS2 controllers bij de Intertoysquote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Mogen we dan wel praten over PS3 controllers? (serieuze vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |