SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 21-05-2012 18:41:11 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Krijg je sws toch? Owh zo, dat je dan iets koopt van 20 euro (idk wat t echt is) en dan krijg je zegmaar 20 points, en dan bij de kassa hoef je maar 15 te betalen en dan krijg je alsnog 20 points?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dat kun je ook niet zien als je ingelogd bent...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:19 schreef Zolderkamer het volgende:
Whahellup! de recommender bij bic werkt nu helemaal niet meer.. (dat ze tegenwoordig enkel apart werkten wist ik al..)
en dat terwijl ik net 20 laserpennen nodig heb...![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik was niet ingelogd op dat moment...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet zien als je ingelogd bent...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als ik voor PostNL een factuur moet opsturen, moet ik dan gewoon de factuur opsturen die de webshop via email naar mij heeft toegestuurd?![]()
Ja, of de paypal factuurquote:Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Moos. het volgende:
Als ik voor PostNL een factuur moet opsturen, moet ik dan gewoon de factuur opsturen die de webshop via email naar mij heeft toegestuurd?(Screenshot van je paypal afschrift is prima)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mijn glazen bol zegt dat dat wel lukt met wat gelukquote:Op maandag 21 mei 2012 18:09 schreef Miniem het volgende:
Wat gokken jullie?
Als ik nu iets bij Priceangels bestel zou dat dan voor 16 juni hier zijn?(snel verzonden).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
beetje met paint heel voorzichtig de cijfers veranderen, dat scheelt je weer geld hahahaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Moos. het volgende:
Als ik voor PostNL een factuur moet opsturen, moet ik dan gewoon de factuur opsturen die de webshop via email naar mij heeft toegestuurd?
nooit gedaan hoor, maar kan wel. toch?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee want dan word BrandX boosquote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
beetje met paint heel voorzichtig de cijfers veranderen, dat scheelt je weer geld hahaha
Ik heb zin om wat te kopen, maar wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij betaling wel dan? Je kent de huub-hub-huub-barbatruc met de gmail-adressen, hè?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik was niet ingelogd op dat moment...Met de drawsomething app even wat in elkaar flansen ja. Goed idee, van BCC. MAAR NIET HEUS.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
beetje met paint heel voorzichtig de cijfers veranderen, dat scheelt je weer geld hahaha
Dat is fraude, je bent eenmaal de sjaak als je de sjaak bent, maar maak sjaak niet tot een zware jongen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb zin om wat te kopen, maar wat?Niks. Gewoon niks. Of iets in de categorie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja... we hebben oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speeldgoed, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers onder andere ook nog hè.bobbernaut is een beetje overenthousiast aan het posten, dames kunnen er ook wat van.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef Xu het volgende:
Wat gaat deze reeks tegenwoordig snel zeg, kan het nauwelijks meer bijhouden
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vind je me enthousiast posten?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij betaling wel dan? Je kent de huub-hub-huub-barbatruc met de gmail-adressen, hè?
[..]
Met de drawsomething app even wat in elkaar flansen ja. Goed idee, van BCC. MAAR NIET HEUS.
Dat is fraude, je bent eenmaal de sjaak als je de sjaak bent, maar maak sjaak niet tot een zware jongen.
[..]
Niks. Gewoon niks.
[..]
bobbernaut is een beetje erg enthousiast aan het posten, dames kunnen er ook wat van.Terwijl ik (ik dacht vorige week dinsdag) een ban had van 2 dagen!!
Kijk voor de grap in [Minecraft SC #12] It’s hot in here. Must be Summer! daar post ik pas veel!
En ja dat is idd fraude, maar daar komen ze toch niet snel achter?
En niks kopen is wss het beste ja
Some people want to win at life.
For all other things: win at internet or die trying.
Niks kopen is inderdaad een optie die velen niet meer heugen kunnen, ik wijs ze er graag op.
Je kunt ook rondhangen bij de 'New arrivals' van alle shops uiteraard.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gewoon aandelen Facebook kopenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef shiznuts het volgende:
Some people want to win at life.
For all other things: win at internet or die trying.
Niks kopen is inderdaad een optie die velen niet meer heugen kunnen, ik wijs ze er graag op.
Je kunt ook rondhangen bij de 'New arrivals' van alle shops uiteraard.
Ja, slim! Facebook duikelt op hoger Wall Streetquote:
Ik heb nu dit keramische mes op DX besteld, 16e verzonden. Ben benieuwd of ik nu een week moet wachten of een maand, dat wil nog wel eens behoorlijk verschillen
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
We zullen het zien, besteld.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt dat dat wel lukt met wat geluk(snel verzonden).
![]()
![]()
Weet iemand toevallig een leuke site om relatief goedkoop een tablet sleeve te vinden? ben er niet heel erg into, maar bic en dx hebben er maar weinig, vind ik.![]()
Chinaprices.us en dan tablet sleeve?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Xetran het volgende:
Weet iemand toevallig een leuke site om relatief goedkoop een tablet sleeve te vinden? ben er niet heel erg into, maar bic en dx hebben er maar weinig, vind ik.
Ik ben opzoek naar een goedkope wifi adapter voor een Xbox 360. Weet iemand of die te koop is op een van de sites uit de OP?![]()
Handige site ja, alleen jammer dat dx.com e.d. er niet bij zittenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Chinaprices.us en dan tablet sleeve?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Die (of iets vergelijkbaars) is hier ook onderweg (ook de 16e), op de tracking doet hij nog niks, zal volgende week wel een keer zichtbaar wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja, slim! Facebook duikelt op hoger Wall Street
Ik heb nu dit keramische mes op DX besteld, 16e verzonden. Ben benieuwd of ik nu een week moet wachten of een maand, dat wil nog wel eens behoorlijk verschillenEbayquote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Xetran het volgende:
Weet iemand toevallig een leuke site om relatief goedkoop een tablet sleeve te vinden? ben er niet heel erg into, maar bic en dx hebben er maar weinig, vind ik.?
of datquote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Chinaprices.us en dan tablet sleeve?tablet case, case 7'', case 10'', tablet (en dan op prijs)
Jupquote:Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef xBoR het volgende:
Goede avond ik hadt een vraagje is de website
Lightinthebox te vertrouwen ? en miniinthebox ?Die zit er wel tussenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef relativity het volgende:
[..]
Handige site ja, alleen jammer dat dx.com e.d. er niet bij zitten
quote:ahappydeal.com
airsoftpark.com
aliexpress.com
allpmp.com
autoyet.com
banggood.com
bestofferbuy.com
budgetgadgets.com
buyincoins.com
buysku.com
chinavasion.com
cosme-de.com
dealextreme.com
dinodirect.com
ecutool.com
eforchina.com
**********.com
exduct.com
focalprice.com
gamesalor.com
hobbyking.com
ithrough.com
kaidomain.com
lightake.com
lightinthebox.com
manafont.com
maniacool.com
milanoo.com
miniinthebox.com
mostbuying.com
mydalle.com
ownta.com
pandawill.com
pinkcoon.com
priceangels.com
sammydress.com
soobest.com
sourcingmap.com
strawberrynet.com
sungmart.com
sunsky-online.com
suntekstore.com
tinydeal.com
tmart.com
tomtop.com
uxcell.com
volumerate.com
wholesale-dress.net
willgoo.comMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ow wat gek, vind helemaal niks van dealextreme
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben opzoek naar een goedkope wifi adapter voor een Xbox 360. Weet iemand of die te koop is op een van de sites uit de OP?
2e hands het beste te vinden.
En in een slim zit standaard wifi.![]()
Sinds wanneer kan je eigenlijk met iDeal betalen op die chinese sites. GE-WEL-DIG!
Hoef ik tenminste niet meer naar die (absurde) paypal koersen te loerenAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Meestal niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef relativity het volgende:
Sinds wanneer kan je eigenlijk met iDeal betalen op die chinese sites. GE-WEL-DIG!![]()
Werkelijk waar nergens een normale zwarte 17" laptoptas op de sites in de eerste post
Dan maar 1 van Bol.comwe cant feed the poor but we can fund a war![]()
Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef slacKard.x het volgende:
Werkelijk waar nergens een normale zwarte 17" laptoptas op de sites in de eerste post
Dan maar 1 van Bol.com
En sommige dingen kun je beter in NL kopen.
Action heeft ook goedkope laptophoezen en tassen.![]()
Ebay is vaak net ietsje duurder voor een tablet sleeve. Ik zal chinaprices.us proberen en anders ebay. dank![]()
![]()
Waar dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef relativity het volgende:
Sinds wanneer kan je eigenlijk met iDeal betalen op die chinese sites. GE-WEL-DIG!
Hoef ik tenminste niet meer naar die (absurde) paypal koersen te loeren![]()
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Dit niks als tablet sleeve?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef Xetran het volgende:
Ebay is vaak net ietsje duurder voor een tablet sleeve. Ik zal chinaprices.us proberen en anders ebay. dank
http://www.action.nl/products/view/id/7065/-p/favoritelistid/1![]()
Neuh, mijn tactiek is gewoon zoveel mogelijk kopen. Dan heb je een alibi omdat je onmogelijk kunt begrijpen wat de douane in handen heeftquote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
En ja dat is idd fraude, maar daar komen ze toch niet snel achter?
En niks kopen is wss het beste ja![]()
1 keer toch op mijn hoofd zitten krabben toen ik op 6 losse zaklampen zat te wachten en de douane iets wilde controleren. Als ze verder geen omschrijving geven dan ga ik ook dom spelen met een lage rekening. Vervolgens glipt het pakje door hun handen en blijkt de rekening gewoon in de doos te zitten.
Er staan daar gewoon een stel apen grote en zware pakjes uit de container te trekken, verder doen ze niets. Al vervoer je granaten en pistolen in je pakje, zolang jij een redelijk bedrag noemt doen ze verder niets.
Het gaat ze echt niet om illegale goederen, ze willen poen zienDe overheid doet verder geen ene flikker...
![]()
Eh...quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef relativity het volgende:
[..]
Handige site ja, alleen jammer dat dx.com e.d. er niet bij zittenWaarschijnlijk omdat ze alles behalve de goedkoopste zijn en ze dus niet voorin de zoekresultaten terug te vinden zijn. DRINGT HET NOU EENS DOOR MENSEN?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef relativity het volgende:
Ow wat gek, vind helemaal niks van dealextremeDX IS NIET HEILIG, de buren hebben groenenderder gras, heus waar.
En if all fails: dan hebben we het magische utopia dat Ebay heet nog.
Mijn broer had een keer een USB Hub besteld, binnen gekomen etc. Na tijdje deed ie vaag.
Toen heeft ie dezelfde besteld (paar weken terug al) en het viel me vandaag op dat er een merk op zat!
Mijn broer wist er niks van af, het zag eruit als een simpele hub... Kan je hiervoor een boete krijgen?
Want hij wist echt niet dat hij iets neps had besteld..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze kunnen geen printjes zijn door de scanner hè. Dus of er een logo of een plaatje van een naakt wijf op staat, dat weten ze niet. Als iets steekproefgewijs open wordt gemaakt of men het verdacht heeft dat het item mogelijk een nepartikel is (denk: telefoons, oordopjes en koptelefoons, maar een usb-hub zal niet veel anders zijn), dan kan dat inderdaad vervelend uitpakken voor je. Had je natuurlijk ook zelf kunnen bedenken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik vind DX toch wel heiliger dan de meeste andere webshops hoorhet is toch een beetje de gateway naar de rest
There are only 151 Pokémon.![]()
zou echt tof zijn als ze allemaal iDeal zouden accepteren, dan zou ik bijna de hele shop leegkopen
Alsof je veiliger bent met iDEAL?![]()
Geef mij maar Paypal.
En DX is zwaar afgegleden. Enige waar het goed voor is, is het kijken bij nieuwe arrivals om het vervolgens elders te halen.![]()
Al maaaaaanden niks gehaald. Nergens voor nodig. Chinaprices en Ebay, dat zijn gateways!
Zeg... floodposter!
Je hoort toch wel regelmatig dat paypal accounts gekraakt worden of dat er misbruikt van gemaakt wordt. iDeal is ook niet perfect, maar daar heb ik toch wel een veiliger gevoel bij ja.There are only 151 Pokémon.![]()
Mijn hotmail is gehackt (quote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
Je hoort toch wel regelmatig dat paypal accounts gekraakt worden of dat er misbruikt van gemaakt wordt. iDeal is ook niet perfect, maar daar heb ik toch wel een veiliger gevoel bij ja.) dus snel mn paypal ww veranderd, dus ze kunnen er niet op
als ze niet leveren heb je bij paypal verzekering bij ideal nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
Je hoort toch wel regelmatig dat paypal accounts gekraakt worden of dat er misbruikt van gemaakt wordt. iDeal is ook niet perfect, maar daar heb ik toch wel een veiliger gevoel bij ja.![]()
Hmm dat is wel wat. Probleem is wel dat de tab die ik besteld had 7" is en de iPad rond de 9,7 zover ik weet. Als ik niets beters vind word dat 'm wel. de meeste leuke op ebay kosten ook rond de 15 euro :\quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit niks als tablet sleeve?
http://www.action.nl/products/view/id/7065/-p/favoritelistid/1![]()
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m301quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hmm dat is wel wat. Probleem is wel dat de tab die ik besteld had 7" is en de iPad rond de 9,7 zover ik weet. Als ik niets beters vind word dat 'm wel. de meeste leuke op ebay kosten ook rond de 15 euro :\
mischien daar wat leuks![]()
![]()
Wat voor 7'' hoes zoek je? wellicht heb ik hier nog iets voor je liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hmm dat is wel wat. Probleem is wel dat de tab die ik besteld had 7" is en de iPad rond de 9,7 zover ik weet. Als ik niets beters vind word dat 'm wel. de meeste leuke op ebay kosten ook rond de 15 euro :\
WHAT TO BUY!? Net terug storting gekregen van FocalPrice van 10¤, mijn intresse ligt vooral in iPhone spullen WHAT TO BUYYY![]()
NIKS NOPPES NADA!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef namemotion het volgende:
WHAT TO BUY!? Net terug storting gekregen van FocalPrice van 10¤, mijn intresse ligt vooral in iPhone spullen WHAT TO BUYYY
Waaruit kan ik kiezen?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat voor 7'' hoes zoek je? wellicht heb ik hier nog iets voor je liggen![]()
Ik had een leuke stof-achtige notebook sleeve voor m'n laptop.. liefst heb ik ook zoiets voor mijn tablet, met print erop mag eventueel ook nog wel. Het gaat om de ramos w17 trouwens. Anders even dm?![]()
ik wil ook iets kopen, maar ik weet niet wat. Als ik nu iets ga kopen heb ik het eigenlijk niet nodig. Dus is het nutteloos. Nu bespaar ik geldquote:
Ik weet het wel al hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik wil ook iets kopen, maar ik weet niet wat. Als ik nu iets ga kopen heb ik het eigenlijk niet nodig. Dus is het nutteloos. Nu bespaar ik geldmaar sparen lukt nooit. Ik wil een full hd tv om op te gamen en later een scooter
![]()
![]()
had een hoes besteld voor mijn 60 euro tablet..
heel toevallig was ik eens aan kijken in de kijkshop folder van deze week.. en wat zie ik...
de zelfde tablet hoes als die ik in china besteld heb voor 1,50 ofzo, van 15 voor 10 euro![]()
http://www.ebay.com/itm/120886733140
had de hoes op 10 mei besteld, vandaag dus in huis
update: ging me allemaal zo snel, dat ik voorgaande reacties tot aan t vorige topic niet had gelezen..
heel toevallig gaat mijn post dan ook net over een 7 inch tablet sleeve...
is dat niks voor je dan ?
[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 22-05-2012 00:07:41 ]![]()
Is niet dezelfde hoes, differencequote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
had een hoes besteld voor mijn 60 euro tablet..
heel toevallig was ik eens aan kijken in de kijkshop folder van deze week.. en wat zie ik...
de zelfde tablet hoes als die ik in china besteld heb voor 1,50 ofzo, van 15 voor 10 euro![]()
http://www.ebay.com/itm/120886733140
had de hoes op 10 mei besteld, vandaag dus in huis
update: ging me allemaal zo snel, dat ik voorgaande reacties tot aan t vorige topic niet had gelezen..
heel toevallig gaat mijn post dan ook net over een 7 inch tablet sleeve...
is dat niks voor je dan ?![]()
![]()
Ik hoop dat ik eindelijk 1tje win voor de buurman..
Zeker daar heb ik al (zeer dankbaarquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:
Bij betaling wel dan? Je kent de huub-hub-huub-barbatruc met de gmail-adressen, hè?)veel gebruik van gemaakt...
![]()
Het is al voor elkaar trouwens.... ik (of de webshop) had ff geen zin
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb zin om wat te kopen, maar wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie al een pocket rocket..?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef namemotion het volgende:
WHAT TO BUY!? Net terug storting gekregen van FocalPrice van 10¤, mijn intresse ligt vooral in iPhone spullen WHAT TO BUYYY![]()
Dit..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Neuh, mijn tactiek is gewoon zoveel mogelijk kopen. Dan heb je een alibi omdat je onmogelijk kunt begrijpen wat de douane in handen heeft![]()
1 keer toch op mijn hoofd zitten krabben toen ik op 6 losse zaklampen zat te wachten en de douane iets wilde controleren. Als ze verder geen omschrijving geven dan ga ik ook dom spelen met een lage rekening. Vervolgens glipt het pakje door hun handen en blijkt de rekening gewoon in de doos te zitten.
Er staan daar gewoon een stel apen grote en zware pakjes uit de container te trekken, verder doen ze niets. Al vervoer je granaten en pistolen in je pakje, zolang jij een redelijk bedrag noemt doen ze verder niets.
Het gaat ze echt niet om illegale goederen, ze willen poen zienDe overheid doet verder geen ene flikker...
![]()
Postnl: is het een gift of aankoop?
Ik: een sample/gift..
Postnl: wat zit erin?
Ik: electronics of toys..
Postnl: wat is de waarde?
Ik: ¤10,- tot ¤15,- (wss gelijk aan de materiaalkosten + een kwartje voor de assemblage)
En daar was het pakketje zonder bijkomende kosten (betaalde waarde van zo'n $100,-)![]()
![]()
miniintheboxquote:Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef xBoR het volgende:
Goede avond ik hadt een vraagje is de website
Lightinthebox te vertrouwen ? en miniinthebox ?ik heb 4 weken terug iets besteld en het is nog altijd niet aangekomen terwijl er 3 tot 5 werkdagen stond.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
3 tot 5 werkdagenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
miniintheboxik heb 4 weken terug iets besteld en het is nog altijd niet aangekomen terwijl er 3 tot 5 werkdagen stond.
Het komt wel uit China he![]()
![]()
waarom zetten ze dat dan neerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
3 tot 5 werkdagen
Het komt wel uit China he
leuke ui
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
4 weken is best normaal voor Chinaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom zetten ze dat dan neer
leuke ui![]()
Er zijn uiteraard snelle webshops, en je moet geluk hebben.
Wat heb je besteld?
![]()
![]()
![]()
De valentijnsdag coupon van bic 9%VDayRU12 werkt niet meer sinds kort...![]()
Er is wel een nieuwe: 7%SMOFF (max. 2 keer per account)![]()
Verder dus 20 laserpennetjes en 100 glow stick bracelets bij bic bestelt...
En nee... ik ga ze niet verkopen op 1 of ander plein of braderie...![]()
![]()
Zijn gewoon voor de weggeef..![]()
zijn die glowsticks niet veel goedkoper te halen bij de action, daar wel eens zien liggen namelijk!?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef Zolderkamer het volgende:
De valentijnsdag coupon van bic 9%VDayRU12 werkt niet meer sinds kort...![]()
Er is wel een nieuwe: 7%SMOFF (max. 2 keer per account)![]()
Verder dus 20 laserpennetjes en 100 glow stick bracelets bij bic bestelt...
En nee... ik ga ze niet verkopen op 1 of ander plein of braderie...![]()
![]()
Zijn gewoon voor de weggeef..![]()
Was het niet 'verzendklaar in 3 tot 5 werkdagen' i.p.v. 'verzending klaar in 3 tot 5 werkdagen'? Tenzij je een expresdienst heb gebruikt levert zo goed als niemand zo snel, of in ieder geval ligt het dan niet in hun macht en heb je geluk als het wel zo is. Je moet bij free shipping in het achterhoofd stoppen: twee á drie weken, met geluk wat sneller, met pech een stuk langer. Want dat is nu eenmaal de realiteit. 't Kan vriezen, 't kan dooien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
miniintheboxik heb 4 weken terug iets besteld en het is nog altijd niet aangekomen terwijl er 3 tot 5 werkdagen stond.
Ik was (incl shopcoins) ¤4,96 kwijt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
zijn die glowsticks niet veel goedkoper te halen bij de action, daar wel eens zien liggen namelijk!?
En dan ik hoef niet van m'n zolderkamer af......![]()
![]()
Sure...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef djpdjpnl het volgende:
Iemand nog tips voor oordopjes van een paar dollar?De raad die mensen de laatste tijd opvolgden en een erg in de smaak gevallen tip was: de AWEI ES800M.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:47 schreef shiznuts het volgende:
OORDOPJES
Geluid is iets heel persoonlijks. Smaken en standaarden verschillen. Er is niet echt goed een vinger op te leggen wat goede oordopjes voor iemand zijn, dat hangt namelijk grotendeels af wat hun standaard en smaak is. Vergeet ook niet dat niet iedereen bereid is dezelfde hoeveelheid geld hieraan uit te geven. In dit overzicht proberen we in kaart te brengen wat je voor je geld kunt krijgen en waar je op moet letten.
Tip 1. Koop een Aziatisch merk. Deze merken hebben vakkennis in huis en doen zich niet voor als iets wat ze niet zijn. Ze weten kwaliteit af te leveren voor een lage prijs. Koop geen 'zooi' dat zich wel voordoet als iets anders. De makers ervan interesseren zich niet hoe hun oordopjes het kwalitatief doen en bij hen gaat het er alleen om dat het product heel wat lijkt.
Tip 2. Bepaal je budget. De beleving en kwaliteit van je oordopjes zijn sterk afhankelijk van hoeveel je bereid bent eraan uit te geven. In veel gevallen krijg je echter een hoop 'bang-for-buck'; kwaliteit voor je geld dus.
Tip 3. Bepaal je smaak. Welke muziekgenres luister je graag naar? Het heeft weinig zin om oordopjes te kopen die bekendstaan om hun goede kwaliteit op het gebied van bass, wanneer je voornamelijk luistert naar muziek waarbij het voornamelijk gaat om de emotie en de details, aangezien de bass nogal overheersend kan zijn en die emotie en details verdoft. Omgedraaid kan het natuurlijk zijn dat je graag opgaat in de housemuziek met vette bass en je oordopjes neemt die zich juist richten op de heldere tonen.
< $15
Onder de $15 moet je gaan kijken naar de Chinese merken zoals Kanen, XKDUN, Songqu en Sonun. Deze zijn op diverse Chinese webshops te vinden, enorm budget, maar weten vaak erg positief te verrassen voor dat geld. Zoeken doe je uiteraard door al die shops met http://chinaprices.us . Korting op artikelen van die webshops zijn vaak te achterhalen via www.retailmenot.com en www.tjoos.com . Ben je erg van de house/dubstep/electro dan is het misschien een goed idee te kijken naar de XKDUN CK-700. Deze blinken erg uit als het gaat om bass. De wat heldere tonen hebben de neiging wat schel te klinken, ze missen wat warmte, dus voor algemene pop en klassiek niet erg geschikt. Ze zijn echter spotgoedkoop. Een (prijs)klasse hoger vind je oordopjes van AWEI. Aan te bevelen zijn de ES800M en de ES900i bijvoorbeeld, die o.a. via www.mcbub.com en Ebay te verkrijgen zijn. Deze zijn zoals gezegd niet goedkoper dan de CK-700, maar wel een klasse beter en hoe! Aan de bovenkant van dit segment bevinden zich verder de SoundMAGIC PL11 en PL12.
$15> x >$25
In deze range wordt het echt leuk. We kunnen gaan kijken naar wat shops als www.mp4nation.net te bieden heeft. Brainwavz Alpha bijvoorbeeld zijn erg goede allrounders en blinken uit vanwege hun bass, die erg goed vertegenwoordigd is. Verder verkoopt MP4Nation ook SoundMAGICs in deze range die de moeite waard kunnen zijn (MP21, PL20, PL21, PL30). Kijken we naar de shop van www.lendmeurears.com vinden we onder $25 nog de Sunrise Aodia i100 en de ECCI PG100.
$25> x >$50
In deze categorie vinden we het hogere segment van Brainwavz: de M1, Beta's en de Pro-alpha's. Ook DUNU's DN-12 Trident is daarmee binnen handbereik en zo ook de SoundMAGIC E30 en E10. Van ECCI de PR200 en PR300. Met de kortingscoupon KLANGFUZZIS zijn tevens alle oordopjes bij www.xears.com voor een leuke prijs (alles ¤30, excl. verz.) te krijgen, weliswaar geen Chinese shop, maar de prijs/kwaliteit-verhouding ervan is iets dat we in Nederland verder niet kennen (uit eigen ervaring kan ik de XT2 Pro aanbevelen, goeie allrounder met fijne directe bass).
>$50
Nu ben je echt hardcore bezig! I'll run it down from the top. Met een retailprice van $169 staat bovenaan de Chinese oordopjestrap toch wel de Brainwavz B2. De dual balanced armature dopjes berusten op een andere technologie dan de meeste dopjes, namelijk 'balanced armature drivers' in plaats van 'dynamic drivers'. Dit levert een geweldige 'soundstage' op. Bij dit soort prijzen zie je vaak veel kwaliteit terug in details van het geluid en design/accessoires. Van Brainwavz hebben we verder nog de beroemde M2, die erg gewaardeerd is en zich groot houdt op bassgebied. Verder zijn er natuurlijk nog de M3 en de M4 (met of zonder microfoon). Daarnaast bevinden zich in dit segment onder andere de Sunrise Sw-Xcapes (Impressive Edition en de Xcited), de SoundMAGIC PL50 en de rest van de DUNU's (DN-16 Hephaes, DUNU DN-12 Trident en DUNU DN-11 Ares).
Lees voor je oordopjes koopt goed de gebruikerservaringen. Dit vertelt je hoe de oordopjes zijn georiënteerd (en dus voor welke genres ze erg geschikt zijn) en wat je ervan kunt verwachten.
Meepraten en inlezen over oordopjes kan onder andere op Head-fi.
Over Brainwavz specifiek kun je terecht op het forum van MP4Nation.
Tips over aanbiedingen en deals willen nog weleens komen van onze Spaanse vrienden hier.
Hier bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item20c594d79b
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 22-05-2012 12:57:11 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ga je geen spijt van krijgen. Zijn prima oordopjes. (Helemaal voor dat bedrag)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef djpdjpnl het volgende:
Thanks voor de reactie. Ik ga die eens proberen.![]()
Tablet was binnen
Voldoet precies aan mijn eisen en werkt voor die prijs dus ook super
5 mei besteld bij bic![]()
Oordopjes aanbieding bij Priceangels...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef djpdjpnl het volgende:
Thanks voor de reactie. Ik ga die eens proberen.
Misschien iets voor jou..?
(ik weet niets van die dingen verder..)Was dat dat tablet van rond de 60 of 70 dollar?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef Downstar het volgende:
Tablet was binnen
Voldoet precies aan mijn eisen en werkt voor die prijs dus ook super
5 mei besteld bij bic![]()
De Saik SA-15 is ook binnen; ruim op tijd voor m'n broers verjaardag (volgende week donderdag).
Eerste reactie; wat is dat ding f*cking klein zeg!![]()
Downstars review deed vermoeden dat ie toch íets groter zou zijn...
$18 yeah rightDit ding verbleekt natuurlijk bij de andere zaklampen hier (Cree T6 "1400 - 3800 lumen" spul) maar deze is natuurlijk wel een heel stuk kleiner.
Voor m'n broer dus die het jammer vond dat op z'n nieuwe mobiel geen LED-flash zat en dat hij later nog wel eens naar zo'n zaklamp wilde kijken; nou bij deze dus als cadeau. Niet zo fel, maar ook niet zo duur, dit is handformaat en niet van die aparte batterijen/oplader voor nodig.
EDIT: komt overigens hier vandaan...
[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 22-05-2012 14:27:15 ]![]()
die 88$ tablet, 63 euros ofzo..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oordopjes aanbieding bij Priceangels...
Misschien iets voor jou..?
(ik weet niets van die dingen verder..)
[..]
Was dat dat tablet van rond de 60 of 70 dollar?hmm sorry dat ik je heb misleid hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
De Saik SA-15 is ook binnen; ruim op tijd voor m'n broers verjaardag (volgende week donderdag).
[ afbeelding ][ afbeelding ]
$18 yeah rightDit ding verbleekt natuurlijk bij de andere zaklampen hier (Cree T6 "1400 - 3800 lumen" spul) maar deze is natuurlijk wel een heel stuk kleiner.
Voor m'n broer dus die het jammer vond dat op z'n nieuwe mobiel geen LED-flash zat en dat hij later nog wel eens naar zo'n zaklamp wilde kijken; nou bij deze dus als cadeau. Niet zo fel, maar ook niet zo duur, dit is handformaat en niet van die aparte batterijen/oplader voor nodig![]()
![]()
nee maargoed, niet geheel enthousiast zoals ik een beetje uit je comment mag ophalen?
bedenk wel goed dat dit wss het max haalbare is vanuit 2xAA batterijen.. verder stevige case en nog verschillende modes ook ( al slaat die strope mode niet echt ergens op) en dat voor 7 euro inclusief shipment.. Vind hem nog redelijk fel in die zin voor een Huis-tuin-keuken lampie
![]()
![]()
Hoop dat hij er tevreden mee is... vind het een lekker handzaam en stevig dingetje met het meeste licht uit 2 aa penlights... wel ff het schroefdraad met iets van (zuurvrije) vaseline insmeren anders is het draad zo kapot..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor m'n broer dus die het jammer vond dat op z'n nieuwe mobiel geen LED-flash zat en dat hij later nog wel eens naar zo'n zaklamp wilde kijken; nou bij deze dus als cadeau. Niet zo fel, maar ook niet zo duur, dit is handformaat en niet van die aparte batterijen/oplader voor nodig
(Goede tip om in het vervolg de afmetingen erbij te zetten in een review.. of een aansteker oid als voorbeeld erbij)![]()
Tja teleurgesteld? Nee hoor. Ik moet natuurlijk wel even bedenken idd dat dit een $7 2xAA zaklampje is en geen 2/3x 18650 Cree T6 1600 lumen zaklamp isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:25 schreef Downstar het volgende:
hmm sorry dat ik je heb misleid haha![]()
![]()
nee maargoed, niet geheel enthousiast zoals ik een beetje uit je comment mag ophalen?
bedenk wel goed dat dit wss het max haalbare is vanuit 2xAA batterijen.. verder stevige case en nog verschillende modes ook ( al slaat die strope mode niet echt ergens op) en dat voor 7 euro inclusief shipment.. Vind hem nog redelijk fel in die zin voor een Huis-tuin-keuken lampie
![]()
Maar dit is natuurlijk zoals je zegt gewoon een prima zaklampje, erg goedkoop, 2 modes en fel genoeg voor iets wat zo'n handig zakformaat heeft.
Ik heb 'm overigens nu net 'getest' met wat AA batterijen die we hier in voorraad hebben liggen waarvan ik niet weet of die vol zijn, en ik heb 'm getest in onze kelder. Dus vanavond als het donker is nog maar eens kijken.![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
die 88$ tablet, 63 euros ofzo..
[..]
hmm sorry dat ik je heb misleid haha![]()
![]()
![]()
![]()
Welke android 4.0 9/10 inch tablet zou jij aanraden?quote:Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Nou gek genoeg heb ik wel degelijk foto's op mijn HDD staan waar een geodriehoek naast ligt als vergelijking.. waarom ik die niet heb geplaatst is mij ook een raadselquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoop dat hij er tevreden mee is... vind het een lekker handzaam en stevig dingetje met het meeste licht uit 2 aa penlights... wel ff het schroefdraad met iets van (zuurvrije) vaseline insmeren anders is het draad zo kapot..
(Wel een goede tip om in het vervolg de afmetingen erbij te zetten in een review.. of een aansteker oid als voorbeeld erbij)![]()
![]()
Desondanks heb ik hem door jou review ook al vrij lang in huis.... Aan de andere kant is het natuurlijk wel vrij simpel te bedenken hoe groot ie zal zijn als er 2 aa's in gaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nou gek genoeg heb ik wel degelijk foto's op mijn HDD staan waar een geodriehoek naast ligt als vergelijking.. waarom ik die niet heb geplaatst is mij ook een raadsel![]()
![]()
hoe kan ik dat bepalen op dat gebied als ik je budget niet ken,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Welke android 4.0 9/10 inch tablet zou jij aanraden?
ik zou zeggen join the club en stel daar je vraag aan de echte experts
Android tablet discussie topic #21 - Met dualcore china tabs
lees je eerst eens wat in, met de tekst uit de OP of de handige site van RobertNL www.chinatablet.nl
succes![]()
![]()
Staat in de tekst van je review gewoon 16cm!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nou gek genoeg heb ik wel degelijk foto's op mijn HDD staan waar een geodriehoek naast ligt als vergelijking.. waarom ik die niet heb geplaatst is mij ook een raadselHij had gewoon beter moeten lezen.
That's right!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
De lamp werd geleverd met normale brievenbus post en kwam in een netjes klein doosje aan:
[..]
Met met middenstuk erbij op is de zaklamp z'n 16 cm en draait het op 2 AA batterijen (zo gebruik ik hem)
[..]
Ik denk dat je voor deze 7 euro, niks beters krijgt!
dit is met recht; lot of bang-for-the-money zoals shiznuts dat zo mooi zei
[..]Maybe, maybe not. Vraag het ook nog ff in het voetbalforum.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef zerokil het volgende:
Iemand die hier ook aan de iboodhunt meedoet?
Ik begrijp de (chinese) relevantie niet zo.Als je de hunt volgt, volg je de hunt, if not, not.
Een beetje 2 dagen naar de hunt kijken terwijl je een puisterige reet krijgtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef zerokil het volgende:
Iemand die hier ook aan de Iboodhunt meedoet?![]()
![]()
Hier moest ik dus (op zn chinees) hardop om lachen.....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een beetje 2 dagen naar de hunt kijken terwijl je een puisterige reet krijgt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Staat in de tekst van je review gewoon 16cm!Hij had gewoon beter moeten lezen.
[..]
That's right!![]()
Lees net dat m'n laatste Chinese hexa pakketje (controller, USB-programmer-stick, bullet connectors en prop balancer) gisteren in NL zijn binnengekomen. Dus eind deze week/begin volgende week binnen?![]()
![]()
JAAA!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dus eind deze week/begin volgende week een topic openen?
die hunt 'koopjes' zijn alsnog fakking duur.. chinese prijzen ftw![]()
nog steeds niets binnen trouwens.. had wel gehoopt op vandaagbijna zeker dat ie bij de douane ligt nu.
JAAAAAA!!quote:Maak je een apart topic of gewoon hierin?
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef Eenskijken het volgende:
die hunt 'koopjes' zijn alsnog fakking duur.. chinese prijzen ftw![]()
nog steeds niets binnen trouwens.. had wel gehoopt op vandaagbijna zeker dat ie bij de douane ligt nu.
net tijdens het eten kwam de bezorger met mijn pakjegeen extra kosten, hoefde alleen een krabbeltje neer te zetten.
Voor een... eh... tablet?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zie op mn glazen bol dat het voor sinterklaas geregeld moet zijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voor je je pakketje krijgt, als je een factuur op hebt moeten sturen?
of het pakketje word gewoon lekker kapot geshreddert![]()
Je zit hier op fok forum... niet op postnlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik zie op mn glazen bol dat het voor sinterklaas geregeld moet zijn...
of het pakketje word gewoon lekker kapot geshreddert![]()
Je zit hier op fok forum... niet op postnlIk weet heus wel dat je geen glazen bol hebt. Maar het gebeurd hier wel vaker dat iets tegen wordt gehouden, dus een kleine richtlijn is niet gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Jaaaaah!!! een heuse big brother build...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JAAAAAA!!Maak je een apart topic of gewoon hierin?
![]()
![]()
Trouwens dat pakketje van buysku.com lag gister ook in de bus.. (verzonden 3 mei/ontvangen 22 mei)
Ze hadden wel iets meer tijd nodig dan bic (16 mei al binnen), maar ze hebben het pakketje dan ook in 2 lagen bubbeltjes plastic in een heus rondom getaped kartonnen DOOSJEverstuurd..
Ook nog een coupon op de hele shop van 21mei tot 7 juni geldig van 6%: BuySKU-0601![]()
Ze hebben blijkbaar ook een laagste prijs- (met een meldknop bij elk produkt) en een 45 dagen/1jaar garantie die er best goed uitziet..
[ Bericht 14% gewijzigd door Zolderkamer op 23-05-2012 11:55:25 ]![]()
Zo net een Ainol Tornado 7 inch tablet besteld bij BIC ik ben erg benieuwd, hopelijk is hij op voorraad! en krijg ik geen brief van de douane binnen.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Jullie zijn goed in googelen enzo he?![]()
Ik zoek dit vaantje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand heeft die in 2009 gekocht via ebay, maar ik kan hem niet vinden.
Iemand die hem wel kan vinden?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Miniem het volgende:
Jullie zijn goed in googelen enzo he?![]()
Ik zoek dit vaantje:Ik probeer te zoeken voor je, vind ik dit http://www.ebay.com/itm/F(...)76464#ht_4289wt_1037SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand heeft die in 2009 gekocht via ebay, maar ik kan hem niet vinden.
Iemand die hem wel kan vinden?
net nog iets besteld van ebay, een 3m iphone cable (3.60$) en nog iets voor mn broer
[ Bericht 9% gewijzigd door bobbernaut op 23-05-2012 17:18:48 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: